Kap es met kut kwaliteit downloadenquote:
Omdat ik dat nooit zo speciaal vond, op mijn pc i.i.g niet. En Bridesmaids bv is net uit, good luck met het vinden van een geweldige versiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kap es met kut kwaliteit downloadenWaarom download je geen bluray rips?
En je hebt niet zoiets : nou dan wacht ik wel even met Bridesmaids?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik dat nooit zo speciaal vond, op mijn pc i.i.g niet. En Bridesmaids bv is net uit, good luck met het vinden van een geweldige versie
Gnomeo en Insidious moet ik nog kijken
Nou eigenlijk, bij Bridesmaids dacht ik "Ik kijk even of het te kijken is" maar ik heb m nog niet getest. + Ik kan geen andere leuke films bedenken die al wel goed uit zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je hebt niet zoiets : nou dan wacht ik wel even met Bridesmaids?
Ik vond No Strings Attached wel lolligquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou eigenlijk, bij Bridesmaids dacht ik "Ik kijk even of het te kijken is" maar ik heb m nog niet getest. + Ik kan geen andere leuke films bedenken die al wel goed uit zijn
Even de tijd geven, eventueel met brokjes mengen (Nelis at in het begin alleen als ik het met die kaassnoepjes mengdequote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
De Carnibest was al zacht, heb een beetje geprobeerd te geven met wat warm water.
Nou, ze moet het niet
Bink daarentegen moet ik bij die bak vandaan trekken.
Oh moet ik even opzoeken, ik weet niet meer of ik die nog wilde downloaden of dat ik hem al gezien hebquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond No Strings Attached wel lollig
Natalie Portman en Ashton Kutcherquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh moet ik even opzoeken, ik weet niet meer of ik die nog wilde downloaden of dat ik hem al gezien heb
ooh de eminent staat uit zie ik net. Alstie aan is zal ik ff rondneuzen voor je wat voor films er nog meer tof zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou eigenlijk, bij Bridesmaids dacht ik "Ik kijk even of het te kijken is" maar ik heb m nog niet getest. + Ik kan geen andere leuke films bedenken die al wel goed uit zijn
Ah ja, die wilde ik nog downloadenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Natalie Portman en Ashton Kutcher
Hem vind ik normaal vreselijk, maar was nu wel leuk.
As far as I knowquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Je mocht hier toch gewoon over praten op FOK!?
Alleen geen linkjes geven enzo? Ik weet dat nooit
Maar de brokken eet ze ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, Beetle eet het niet?Zie je wel, nephond!
Je kan het ook introduceren volgens de regels. 1/4e of zo carnibest en 3/4e brokken mengen, daarna 2/4e etc etc
Dat dus. Ze moet eraan wennen. Als ze honger krijgt dan gaat ze vanzelf eten zodra de bak neergezet wordt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de brokken eet ze ook niet![]()
Wel net een klein smal kauwstaafje.
Het punt is dat ze in het gastgezin doorlopend brokken hadden staan, een grote bak voor alle hondjes in de gang. Dus dan nam ze af en toe eens een hapje.
Kan hier niet, want dan eet Bink zich te pletter. Dus ze moet er maar aan wennen dat ze op bepaalde tijden eet. En het dan opeet, want ik kan het niet blijven weghalen voor Bink
En als je er een lamslongblokje in verstopt of zo dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de brokken eet ze ook niet![]()
Wel net een klein smal kauwstaafje.
Het punt is dat ze in het gastgezin doorlopend brokken hadden staan, een grote bak voor alle hondjes in de gang. Dus dan nam ze af en toe eens een hapje.
Kan hier niet, want dan eet Bink zich te pletter. Dus ze moet er maar aan wennen dat ze op bepaalde tijden eet. En het dan opeet, want ik kan het niet blijven weghalen voor Bink
Is ook zo. Ik wil te graag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze moet eraan wennen. Als ze honger krijgt dan gaat ze vanzelf eten zodra de bak neergezet wordt.
Wel bijzonder dat ze nu zo bescheiden af en toe een hapje pakt. Als ex-zwervertje zou je denken dat die haar gezicht volduwt zodra er voer staat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik wil te graag.
Ik wil dat ze van dat scharminkelige af komt
Ze verstopt het. Voor barre tijden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze nu zo bescheiden af en toe een hapje pakt. Als ex-zwervertje zou je denken dat die haar gezicht volduwt zodra er voer staat.
Gaat ze vast snel leren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze verstopt het. Voor barre tijden.
Ze moet nog even leren dat er geen barre tijden meer zijn
Nee echt heel vaak! Komt ze er mee aan hollen, dan pak ik hem. Dan ga ik staan met de bal en nu gaat ze dan al uit zichzelf zitten na zoveel keer, zonder dat ik iets zegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Speelt ze ook echt met de bal, of was dat even twee seconden leuk
Volgens mij is ze een snelle leerling, dus 'los' kent ze vast ook zoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt heel vaak! Komt ze er mee aan hollen, dan pak ik hem. Dan ga ik staan met de bal en nu gaat ze dan al uit zichzelf zitten na zoveel keer, zonder dat ik iets zeg
En als ze dan zit gooi ik hem weg. Het liefst stuiterend, want dan stuitert ze zelf ook heel debiel er achteraan. Nu nog even oefenen op het terug geven, want ze speert daarna wel met bal op me af, om vervolgens langs me heen op de bank te springen
Ik kan Charlie nog niet echt loslaten, ik heb nogal gefaald. Hij kan andere honden niet negeren, daar MOET en zal hij heen om te spelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Het zal me benieuwen wanneer ik hem los durf te laten in het bos bv
Bij Bink durfde ik dat pas toen ze twee was ofzo![]()
![]()
Je gaat naar bed? Om negen uur?quote:
Bananen in oren is tegen de krokodillenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
In het bos laten we ze overigens wel los, en ze komen ook wel als je ze roept, maar als er andere keileuke dingen zoals honden zijn krijgen ze spontaan bananen in hun oren.
Nou, ik zat serieus te dubben of ik 2u geleden niet al zou gaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je gaat naar bed? Om negen uur?Good night, good night!
Slaap lekkerquote:
In het bos en op het veld bij het favo hondenstrandje lopen heel veel konijntjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je kan ook gewoon eerst met een lange lijn oefenen Greys.. zon 5 of 10 meter lijn.. en dan oefenen met hierkomen en een beloning erin proppen als ze komt. Dan merk je vanzelf wel wanneer het goed gaat en dan hup los. Nu scheelt het dat Bink er is..daar zal ze wel bij in de buurt blijven.
Heb ik wel eens verteld dat Max in het park eens achter een kat aanging en dat die kat op zijn beurt achter een konijn aan zat? AAAAAAAAHAHAHHAHA ik heb me de pleuris gelachenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
In het bos en op het veld bij het favo hondenstrandje lopen heel veel konijntjes
Bink kijkt daar niet naar om, maar ik ben bang dat Beetle er achteraan zal gaan
Nou, lange lijn kopen..kijken hoe ze reageert.en als ze een konijntje ziet, roepen en belonen. Dan leert ze uiteindelijk wel dat jij leuker bent. Alleen ff uitzoeken dus wat ze echt heel lekker vind. Je kan ook rodiworst kopen en dat in stukjes snijden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
In het bos en op het veld bij het favo hondenstrandje lopen heel veel konijntjes
Bink kijkt daar niet naar om, maar ik ben bang dat Beetle er achteraan zal gaan
OMGquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat Max in het park eens achter een kat aanging en dat die kat op zijn beurt achter een konijn aan zat? AAAAAAAAHAHAHHAHA ik heb me de pleuris gelachen't Was net een slapstick.
Daar zou ik dan nog wel een paar weekjes mee wachten, tot ze begrijpt hoe het eten hier aan toe gaat. Dan gaat dat ook allemaal wat makkelijker denk ik?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou, lange lijn kopen..kijken hoe ze reageert.en als ze een konijntje ziet, roepen en belonen. Dan leert ze uiteindelijk wel dat jij leuker bent. Alleen ff uitzoeken dus wat ze echt heel lekker vind. Je kan ook rodiworst kopen en dat in stukjes snijden.
Ik had bij een paar weekjes wachten ook in mind dat ze zelfs die sterkruikende lamslong niet gelijk eet, maar dat is al over dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ze is gewoon verziekt door die lamsblokjes
Want die vreet ze nu meteen op.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Als pup heeft hij eens een hele kaas van het aanrecht getrokken![]()
Niet weggooien he!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben dozen aan het uitpakken en Sawyer gaat in de weggooizak zitten
Hij zit nu bij de oude gordijnenquote:
...nadat ik hier ff om gelachen hebquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Bij oude gordijnen moest je aan mij denken?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Ja oude gordijnen en een katje met snorharenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Whahahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Geniet ze! Lekker he zo'n luifelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Sawyer is lief![]()
Ik ga ff lekker buiten zitten met een bakje koffie![]()
Ik snap echt NIETS van je postquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben maar gaan photoshoppen om een beetje herfst in de foto te krijgen.. Wat een depressie weer
Raindrops on roses and whiskers on kittensquote:
Volgens mij bedoelt hij zijn avaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap echt NIETS van je post![]()
Moet ik nu meer water gaan drinken?
Jezus fuckquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Raindrops on roses and whiskers on kittens
En dan maakt ze kleren van oude gordijnen
haha, oh ik zal het laten zien..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap echt NIETS van je post![]()
Moet ik nu meer water gaan drinken?
Raar is dat he. Dat is hier ook zo en tussen de middag ook. De rest van de winkel is wel open. Gelukkig kan het bij ons ook bij de supermarktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik wilde vanmiddag pakketje opsturen, waren ze om 1 uur al dicht.. naja Bruna was nog open, maar het postkantoor gedeelte niet. Eikels.
TE rare kronkel in mn hersens zeker?quote:
Ohhhhhhhquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
haha, oh ik zal het laten zien..
[ afbeelding ]
Ik heb de blaadjes maar rood gemaakt ipv groen
NOH dankjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
OhhhhhhhPrachtige foto
Ik wist alleen niet dat je die foto bedoelde, was die al eerder langs gekomen?
Dan heb ik die gemistIk heb alleen die twee gezien waarvan je zwart-wit of kleur wilde weten.
Oh dan was het zo gek niet dat ik je post niet snaptequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NOH dankje
Neuh foto is nog niet voorbij gekomen, ik mag graag gewoon willekeurig binnen komen en mee posten
Hehe, neuh dat zeker nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan was het zo gek niet dat ik je post niet snapte
Ze is nog erg huilerig. Ik denk de inentingen en het ijzerdrankjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
Arme EanHoe gaat het nu met haar f_r? Heeft ze nog last van de entingen?
Ah dat had de kat van mijn ouders vroeger ook eens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh trouwens onze Macchi poes doet het weer hoor naar zijn quasimodo actie van van de week, antibiotica en hij heeft weer een fijne kop.
Had zichzelf helemaal open gehaald en was gaan ontsteken.
Het gaat goed, vooral met Oscar. Emma is nog wel erg schuw hoor, maar Oscar zoekt me af en toe ook op en komt graag op mijn laptop zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Oognip, hoe gaat het met je kittens?
Worden ze al iets minder schuw?
Get used to it. Baloe vreet ook fruit als een mofoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
WTF, hij is helemaal leip van appel. Wat is dit nou weer?
Bink heeft nooit fruit gelust.
Ik vraag me eerlijk gezegd af of het vanzelf komt. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat ze heel tam wordt, misschien blijft ze altijd wel een schuw katje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat komt vanzelf. Onze 1e kat was een wilde en al enkele maanden (da wist het niet precies) voor ze bij ons kwam.
En ja ze had een gebruiksaanwijzing eerst laten ruiken en dan pas aaien en altijd vanaf de kop. En als ze op bepaalde plekken lag kon je haar echt niet aanraken want dan haalde ze echt uit.
Maar ze kwam wel op schoot en kwam zelf om aandacht vragen. En als we op vakantie waren ging ze bij de voordeur op ons zitten wachten
Maar nu ze al redelijk gewend is kun je haar toch wel wat vaker oppakken en vasthouden/aaien? Iets meer met dwang dan eerder bedoel ik?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd af of het vanzelf komt. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat ze heel tam wordt, misschien blijft ze altijd wel een schuw katje.
Ik heb het idee dat als ik haar zeg maar 'links laat liggen' en gewoon wacht tot ze naar mij toe komt dit het alleen maar erger maakt. Ze zoekt me nooit op en als ik haar aai laat ik haar wel eerst ruiken, maar vaak loopt ze dan weg.
Als ze echter net wakker wordt dan gaat ze wel helemaal spinnen en wil ze graag geaaid worden.
Ja, al urenquote:
Ik doe dat ook wel eens als ik echt moe benquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, al urenalleen vind ik het te debiel om nu al te gaan slapen
Ik kan haar wel oppakken en vasthouden, maar dat vindt ze niet leuk en dan wil ze gewoon weg. Ik pak haar wel gewoon op en hou haar tegen me aan in de hoop dat ze dan door krijgt dat ze niet bang voor me hoeft te zijn. Maar dat kan natuurlijk ook averechts werken "laat ik maar bij dat enge mens wegblijven want dan gaat ze me optillen en dat wil ik niet".quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar nu ze al redelijk gewend is kun je haar toch wel wat vaker oppakken en vasthouden/aaien? Iets meer met dwang dan eerder bedoel ik?
Komt omdat ik weer zo nodig moest spacenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens als ik echt moe ben
En optillen en dan belonen met iets lekkers? De katjes van mn zusje waren ook vrij wild, die hebben we ook vaak na een hele dag wild spelen opgetild en "gedwongen" te blijven zitten tot ze in slaap vielen, en die zijn nu erg lief en schattigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan haar wel oppakken en vasthouden, maar dat vindt ze niet leuk en dan wil ze gewoon weg. Ik pak haar wel gewoon op en hou haar tegen me aan in de hoop dat ze dan door krijgt dat ze niet bang voor me hoeft te zijn. Maar dat kan natuurlijk ook averechts werken "laat ik maar bij dat enge mens wegblijven want dan gaat ze me optillen en dat wil ik niet".
Het is gewoon lastig. Alleen als ze slaapt/net wakker is/bijna slaapt kan ik haar aaien.
TOMBOquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En optillen en dan belonen met iets lekkers? De katjes van mn zusje waren ook vrij wilt, die hebben we ook vaak na een hele dag wild spelen opgetild en "gedwongen" te blijven zitten tot ze in slaap vielen, en die zijn nu erg lief en schattig
En alleen aaien zonder op te pakken zodat ze zo wat meer vertrouwen krijgt. Vera wilde ook nooit opgetild worden maar aaien mocht welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan haar wel oppakken en vasthouden, maar dat vindt ze niet leuk en dan wil ze gewoon weg. Ik pak haar wel gewoon op en hou haar tegen me aan in de hoop dat ze dan door krijgt dat ze niet bang voor me hoeft te zijn. Maar dat kan natuurlijk ook averechts werken "laat ik maar bij dat enge mens wegblijven want dan gaat ze me optillen en dat wil ik niet".
Het is gewoon lastig. Alleen als ze slaapt/net wakker is/bijna slaapt kan ik haar aaien.
Lees je bericht nog eens goedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En optillen en dan belonen met iets lekkers? De katjes van mn zusje waren ook vrij wilt, die hebben we ook vaak na een hele dag wild spelen opgetild en "gedwongen" te blijven zitten tot ze in slaap vielen, en die zijn nu erg lief en schattig
Belonen na het optillen kan ik nog eens proberen, maar als ik haar echt op schoot zet en vasthoud dan wordt ze boos dus dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat was hóerig.quote:
Ik vind je nog steeds een schatje hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat was hóerig.
Zie, god straft meteen voor je rare PM's
En als ze dat afgeeft wat dan? Dan ga ik naar haar ruiken, maar als ik het er af was dan zijn we weer bij af. Of betekent het iets als ze dat doet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat je nog kunt doen tijdens het aaien is over haar reukklieren aan de zijkant van haar bek aaien dan geeft ze haar geur duidelijk aan je af.
Ik zal morgen eens aan mijn ouders vragen hoe ze dat vera gedaan hebben
Ja, lekker stukje kop.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou iig ALS ze dan zo toeschietelijk is haar belonen met iets HEEL HEEL lekkers (stukje kop ofzo), zodat ze lief/tam doen daarmee gaat associëren
Nou zeg, je mag wel iets vriendelijker doen als er een tip wordt gegeven hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
En als ze dat afgeeft wat dan? Dan ga ik naar haar ruiken, maar als ik het er af was dan zijn we weer bij af. Of betekent het iets als ze dat doet?
Ben benieuwd naar het verhaal van je ouders!
Ga je lekker?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou iig ALS ze dan zo toeschietelijk is haar belonen met iets HEEL HEEL lekkers (stukje kop ofzo), zodat ze lief/tam doen daarmee gaat associëren
Katten geven aan "eigendommen" zo hun geur af. Als haar geur op jou zit ziet ze dan als iets dat ze kent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
En als ze dat afgeeft wat dan? Dan ga ik naar haar ruiken, maar als ik het er af was dan zijn we weer bij af. Of betekent het iets als ze dat doet?
Ben benieuwd naar het verhaal van je ouders!
Ik wel, jij?quote:
He? Dat was helemaal niet onaardig bedoelt hoor. Diequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou zeg, je mag wel iets vriendelijker doen als er een tip wordt gegeven hoor
Dieis nergens voor nodig
![]()
Dan ga je idd naar haar ruiken, en dat maakt jou vertrouwder, dat scheelt al een stuk.
Vast jij, want jij staat voorop in het rijtjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wie heeft het ook verzonnen om hier allemaal vrouwen bij elkaar te gooien
Ja, ik geef stukjes kuikenkopquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht al lekker stukje kop? Is dat iets van carnibest?
Ik ruil je zo in voor een lekkere vent,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast jij, want jij staat voorop in het rijtje
WHUT?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ruil je zo in voor een lekkere vent,
nee, dat BEN ikquote:
Je hebt hem net eigenhandig de nek omgedraaidquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt hem net eigenhandig de nek omgedraaidEn nu die foto
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Verder ben ik misselijk van de crispy M&Ms
Wat een mini!!!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit foto's terug te kijken
ean zonder spek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat de penis van APK mini is?quote:
Och ukkepukjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit foto's terug te kijken
ean zonder spek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doordat jij het stelt in je post!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de penis van APK mini is?
Nee, maar in het begin is het wel een manier om ze duidelijk te maken dat mensen niet heel eng zijn, als je met hele wilde (wilDDDDDDDDe) katten te maken hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef senesta het volgende:
Ik ben er nooit zo voor om bij katten iets af te dwingen als gezellig bij je liggen. Zelfs bij hele tamme katten is het niet zo dat ze allemaal even knuffelig zijn toch?
I dunno. Ik denk, miss kun je er los op gaan?quote:
Kut! SORRY APK!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doordat jij het stelt in je post!
Tombo bedoelde ook dat ie negatief bedoelt was richting f_r, maar dat was dus niet zoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik gebruik dezo ongeveer in elke post en die slaat zo ongeveer altijd op mezelf hoor
Ik las hem in dit geval in de post van Oognip ook totaal niet negatief aan jou Tombo
Verder ben ik misselijk van de crispy M&Ms
Als ik iemand eng vind dat gaat het denk ik niet helpen als ik verplicht op schoot moet blijven zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar in het begin is het wel een manier om ze duidelijk te maken dat mensen niet heel eng zijn, als je met hele wilde (wilDDDDDDDDe) katten te maken hebt
Moet ik tampons meenemen volgende weekquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben op dit moment prikkelbaar, sorry
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
En dan gooi ik het er liever uit om te horen dat ik het fout heb dan dat ik me in stilte erger
Nee maar jij bent dan weer mensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ik iemand eng vind dat gaat het denk ik niet helpen als ik verplicht op schoot moet blijven zitten
Nou, daar kom je bij Benno L wel achterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Als ik iemand eng vind dat gaat het denk ik niet helpen als ik verplicht op schoot moet blijven zitten
Nee, dat niet eensquote:
Dan is het wel zo leuk dat als ik dan uitleg hoe het wel bedoelt is, je daar ook even op reageert in de scquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
En dan gooi ik het er liever uit om te horen dat ik het fout heb dan dat ik me in stilte erger
Ik dmde toch gewoon terug!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan is het wel zo leuk dat als ik dan uitleg hoe het wel bedoelt is, je daar ook even op reageert
Nee, was het maar zo'n feestquote:
Tis donker, maar je hoort het welquote:
quote:
Ik ookquote:
Soms is niet gooien beter. Lekker als iemand zichzelf beter voelt en dan wel even een ander een rotgevoel heeft gegeven.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ze ging het laten groeien dus ik zeik elk half jaar om een foto waar ze elke keer weer moeilijk over doetquote:
Nou ja, je doet nu dus precies hetzelfde als waar je mij van beschuldigt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms is niet gooien beter. Lekker als iemand zichzelf beter voelt en dan wel even een ander een rotgevoel heeft gegeven.
Sorry, maar ik hoor je dit de laatste tijd een aantal keer zeggen en ik vind het echt niet bij je passen. En bovendien ergert het me. Dat moest er even uit, no offence though.
Ik denk eigenlijk dat het eerdere stille niet bij haar pastquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms is niet gooien beter. Lekker als iemand zichzelf beter voelt en dan wel even een ander een rotgevoel heeft gegeven.
Sorry, maar ik hoor je dit de laatste tijd een aantal keer zeggen en ik vind het echt niet bij je passen. En bovendien ergert het me. Dat moest er even uit, no offence though.
Dat jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het eerdere stille niet bij haar past
Mijn edit zag je niet. Ik had 'in de sc' er nog bij gezet. In de sc reageerde je niet terwijl je wel op posts na mij reageerde dus dmde ik je.quote:
Ze verfde het eerder toch altijd wit? Misschien dit is wel echtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef senesta het volgende:
Maar het is gekleurd ook of niet Qwea? En zo kunnen we natuurlijk nog niets zien
Weet ik veel, het is niet eens mijn haarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef senesta het volgende:
Maar het is gekleurd ook of niet Qwea? En zo kunnen we natuurlijk nog niets zien
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze verfde het eerder toch altijd wit? Misschien dit is wel echt
Ik ben blond van mezelf, schatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze verfde het eerder toch altijd wit? Misschien dit is wel echt
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is niet eens mijn haar
Oh, ik zag je edit idd niet neequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn edit zag je niet. Ik had 'in de sc' er nog bij gezet. In de sc reageerde je niet terwijl je wel op posts na mij reageerde dus dmde ik je.
Klaar
Waarom herinner ik me jou dan met uitgroei?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is niet eens mijn haar
Ja, omdat ik toen blonder was dan mezelfquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom herinner ik me jou dan met uitgroei?
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /VIDEO0003.3gp on this server.
Apache/2.2.16 (Debian) Server at www.mikeymo.nl Port 80
Het ergert mij dat je altijd wel iets hebt om over te zeiken. Is het niet of mij, dan is het wel over een anderquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja jezus, dan heb ik toch gelijk dat je jezelf wit verfdequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, omdat ik toen blonder was dan mezelfEn inmiddels heb ik het zo vaak gekleurd, dat ik half grijs ben
Wit i9s toch niet blond, manquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja jezus, dan heb ik toch gelijk dat je jezelf wit verfde
Hahaha, geweldig ja! Elco heeft dat ook zo vaak en soms gaat hij zelfs rennen of zo.quote:
Vet debielquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig ja! Elco heeft dat ook zo vaak en soms gaat hij zelfs rennen of zo.
"whufwhufwhuf"![]()
Sta ik erop?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef senesta het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn irritaties mag uitspreken hoor, zolang het op een nette manier is lijkt me daar niets mis mee.
*lijstje maken gaat*
Eensch. Een beetje. Maar weet je wat het is: niet álles hoeft tot op het bot uitgekauwd te worden. Je hoeft niet overal van in de gordijnen te gaan. Adem in, adem uit ende vreede op aerdequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
En ik denk dat het een stuk gezelliger wordt/blijft als mensen gewoon laten weten wanneer ze iets vervelend vinden of vervelend opvattenWant dan kan het uit de wereld geholpen worden (zoals nu
) en dat is een stuk gezelliger dan dat soort dingen opkroppen tot de bom een keer barst en er dan van alles bijgehaald wordt wat niet meer te traceren is
Tuurlijk, maar in sommige gevallen kan je bv ook eerst even vragen 'Is diequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
En ik denk dat het een stuk gezelliger wordt/blijft als mensen gewoon laten weten wanneer ze iets vervelend vinden of vervelend opvattenWant dan kan het uit de wereld geholpen worden (zoals nu
) en dat is een stuk gezelliger dan dat soort dingen opkroppen tot de bom een keer barst en er dan van alles bijgehaald wordt wat niet meer te traceren is
Ja ook eensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in sommige gevallen kan je bv ook eerst even vragen 'Is dienou aan FR bedoeld of aan jezelf?' en daarna pas roepen dat je het irritant vindt
Ik zit hier al de hele dagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Wie heeft er een blik F&F-mods opengetrokken?
Ja, de pleuris. Met een semi rel zijn ze er wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was er al even huhquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Doe eens een haar foto posten!quote:
Tuurlijk, maar ik dacht echt dat dit rot bedoeld was dus vandaar dat ik reageerde. En wat mij betreft is het nu dus opgehelderd en uitgepraatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eensch. Een beetje. Maar weet je wat het is: niet álles hoeft tot op het bot uitgekauwd te worden. Je hoeft niet overal van in de gordijnen te gaan. Adem in, adem uit ende vreede op aerde
Ik vroeg me al af wanneer het kwam hahahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Eliehiessssssss, vanmiddag zei je 'Greys?' en toen zei ik 'Ja?' en toen kwam er nooit meer wat en dan kan ik straks niet slapen
Ja, doe maar langskomen als je het wil zienquote:
*wapens terug in de kast gooit*quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik dacht echt dat dit rot bedoelt was dus vandaar dat ik reageerde. En wat mij betreft is het nu dus opgehelderd en uitgepraat
Er zijn altijd dingen die niet opgelost kunnen worden. En dat is kut, maar inmiddels negeer ik dan maar de posts van mensen waarmee ik een onoplosbaar probleem heb![]()
Maar ik heb nog altijd de voorkeur voor het uitpraten van kleine irritaties en daardoor voorkomen van oorlog
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik deej heul niks da was een neger heur![]()
Kan niet eens meer gewoon lekker de hele avond wegslapen zonder dat jullie lopen te bitchen
Tuurlijk, en daarom geef ik ook gewoon aan dat ik op dit moment prikkelbaar ben en daarom misschien anders reageer dan nodig/handigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in sommige gevallen kan je bv ook eerst even vragen 'Is dienou aan FR bedoeld of aan jezelf?' en daarna pas roepen dat je het irritant vindt
Was dat het?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou mensen post ik eens een foto waar ik op sta gaan jullie (semi) rellen.
Ik wist niet dat jullie er zo van geschrokken waren.
Ik vind het nogal enorm meevallen die 'pens' waar je het over had, zo vlak na een bevallingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou mensen post ik eens een foto waar ik op sta gaan jullie (semi) rellen.
Ik wist niet dat jullie er zo van geschrokken waren.
En nu is ze weer weg zeker?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer het kwam hahaha
Mag nietquote:
Of een spelling bee, en dan wil ik tegen Tombo. Instant winquote:
Ja ja ze had nog een sonde ik gok dat ze toen max 10 dagen oud was.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Was dat het?
Het was een hele lieve foto. In het ziekenhuis nog?
Ja, mijn anus. Die heeft medelijden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Mijn Spa Fruit Rode Grapefruit is op, dat is pas kut, en niemand die medelijden heeft
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of een spelling bee, en dan wil ik tegen Tombo. Instant win
Klopt, en dat deed ik expres. Soms is negeren en onderdrukken okay en soms niet. Balans is fijn voor iedereen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, je doet nu dus precies hetzelfde als waar je mij van beschuldigt?
En het past wel bij me, het verdrukken en alles maar negeren past totaal niet bij me juist
Omdat jij geen haar foto's post gok ikquote:
Ja, fuck it dan gewoonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt, en dat deed ik expres. Soms is negeren en onderdrukken okay en soms niet. Balans is fijn voor iedereen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn buik was tijdens de zwangerschap niet veel groter en nu ook nog niet echt minder heb juist het idee meer
Mijn vader vroeg aan mijn zus na de bevalling of er nog in zat. Toen had ik echt de neiging hem een schop te verkopen
Dat hoef je bij mijn zus ook niet te doen, dan flikkert ze je de trap wel af of zoquote:
Noh! das lomp!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn buik was tijdens de zwangerschap niet veel groter en nu ook nog niet echt minder heb juist het idee meer
Mijn vader vroeg aan mijn zus na de bevalling of er nog in zat. Toen had ik echt de neiging hem een schop te verkopen
TWP!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAt hebben de dames haar aangedaan?
Hahahhaah, ik zag eens een naar ik dacht oudere foto van mijn zus en zei "Whoooaaa, wat een gigantische benen had je hier nogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noh! das lomp!
Ik zei het ook niet tegen mn zusje gelukkig, maar die zei het vandaag wel zelf, dat ze vrij dik was op die foto
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahhaah, ik zag eens een naar ik dacht oudere foto van mijn zus en zei "Whoooaaa, wat een gigantische benen had je hier nog!"
Zei ze dat ze nu nog dikker is
Dan heb je mijn benen nooit gezien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahhaah, ik zag eens een naar ik dacht oudere foto van mijn zus en zei "Whoooaaa, wat een gigantische benen had je hier nog!"
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, die van mn zus kun je niet omheen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dan heb je mijn benen nooit gezien.![]()
Ik dacht eens een keer aardig te zijn tegen m'n zus door te zeggen dat ze tenminste niet zo'n heule grote onderkin had toen ze in haar dikke periode zat. Maar dat kon ook niet want ik had een heel ander figuur dan zij. Met andere woorden: ik heb wel een hele grote onderkin.
Als het daaraan moet liggen zou ik jullie allemaal 24/7 verrot moeten scheldenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef Qwea het volgende:
Ooh, Tombo krijgt genoeg penis hoor ik net.
Nou, dan weet ik het ook niet meer
Zo, lekker vriendelijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dan heb je mijn benen nooit gezien.![]()
Ik dacht eens een keer aardig te zijn tegen m'n zus door te zeggen dat ze tenminste niet zo'n heule grote onderkin had toen ze in haar dikke periode zat. Maar dat kon ook niet want ik had een heel ander figuur dan zij. Met andere woorden: ik heb wel een hele grote onderkin.
ik heb wel genoeg penis!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hoor, het woord penis en daar heb je Zwabber
Nouhou, ik scheld niemand verrotquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het daaraan moet liggen zou ik jullie allemaal 24/7 verrot moeten schelden
Gecondoleerd met geen penis krijgenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het daaraan moet liggen zou ik jullie allemaal 24/7 verrot moeten schelden
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nouhou, ik scheld niemand verrot
Ik ga het nu niet nog een keer uitleggen want dan ga ik me alleen maar rotter voelen
quote:
Die 'Ja?' van jou duurde te lang en ik weet nu niet meer wat ik wilde vragenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Eliehiessssssss, vanmiddag zei je 'Greys?' en toen zei ik 'Ja?' en toen kwam er nooit meer wat en dan kan ik straks niet slapen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die 'Ja?' van jou duurde te lang en ik weet nu niet meer wat ik wilde vragen
Ik was er al bang voorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die 'Ja?' van jou duurde te lang en ik weet nu niet meer wat ik wilde vragen
Qwea is mushy van binnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen geweten heb en me nooit rot voel over iets wat ik zeg.
Wat jij Qwea?
Ja dat komt door de crohn, drijf dr maar de spot meequote:
Dat betekent niet meteen dat je genoeg penis hebt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar het was iets héél belangrijks heur. Dat weet ik nog welquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen geweten heb en me nooit rot voel over iets wat ik zeg.
Wat jij Qwea?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat betekent niet meteen dat je genoeg penis hebt hoor
toch laat ik de foto's maar achterwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Hahahahahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat komt door de crohn, drijf dr maar de spot mee
Zo was er ook een keer dat we gingen afvallen, zij begon eerder. Met shakes, ging prima. Leuk voor haar. Toen zei ze op een gegeven moment dat ik DIK werd, dat durfde ze wel met haar gelijn.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
toch laat ik de foto's maar achterwege
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo was er ook een keer dat we gingen afvallen, zij begon eerder. Met shakes, ging prima. Leuk voor haar. Toen zei ze op een gegeven moment dat ik DIK werd, dat durfde ze wel met haar gelijn.
Goed, ik ging ook afvallen, op eigen kracht, lukte ook prima.
Kwam ze op een gegeven moment aan met een rokje van haar, dat moest ik passen. Het rokje ging makkelijk aan met een hoop centimeters ruimte ook nog. Zegt ze: MAAR MOET JE DIE BÉNEN VAN JOU ZIEN, DIE DIKKE KUITEN!![]()
Oh-oh, voor uw vrolijke nootquote:
Mijn 'ja' na jouw 'Greys' duurde welgeteld 12 minuten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het was iets héél belangrijks heur. Dat weet ik nog wel
Schijt de poep zeg
Toen mijn amandelen eruit gingen wilde ze ook een amandeloperatie, want dat viel wel lekker snel af.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]Mn zusje zei laatst: "ik ben voor het eerst de dikste van ons 3 dat wil ik niet, ik wil weer dikke zussen hebben" En dat terwijl zowel mn andere zusje als ik nooit echt dik waren, alleen zijzelf is dus een stuk dikker geworden
Ik ging al bijna zoeken hoe lang het duurdequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn 'ja' na jouw 'Greys' duurde welgeteld 12 minuten.
Dus zo heel belangrijk kan het niet geweest zijn
Als iedere seconde teltquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
Mijn 'ja' na jouw 'Greys' duurde welgeteld 12 minuten.
Dus zo heel belangrijk kan het niet geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |