OMGquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik wel eens verteld dat Max in het park eens achter een kat aanging en dat die kat op zijn beurt achter een konijn aan zat? AAAAAAAAHAHAHHAHA ik heb me de pleuris gelachen't Was net een slapstick.
Daar zou ik dan nog wel een paar weekjes mee wachten, tot ze begrijpt hoe het eten hier aan toe gaat. Dan gaat dat ook allemaal wat makkelijker denk ik?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou, lange lijn kopen..kijken hoe ze reageert.en als ze een konijntje ziet, roepen en belonen. Dan leert ze uiteindelijk wel dat jij leuker bent. Alleen ff uitzoeken dus wat ze echt heel lekker vind. Je kan ook rodiworst kopen en dat in stukjes snijden.
Ik had bij een paar weekjes wachten ook in mind dat ze zelfs die sterkruikende lamslong niet gelijk eet, maar dat is al over dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ze is gewoon verziekt door die lamsblokjes
Want die vreet ze nu meteen op.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Als pup heeft hij eens een hele kaas van het aanrecht getrokken![]()
Niet weggooien he!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben dozen aan het uitpakken en Sawyer gaat in de weggooizak zitten
Hij zit nu bij de oude gordijnenquote:
...nadat ik hier ff om gelachen hebquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Bij oude gordijnen moest je aan mij denken?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Ja oude gordijnen en een katje met snorharenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Whahahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Geniet ze! Lekker he zo'n luifelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Sawyer is lief![]()
Ik ga ff lekker buiten zitten met een bakje koffie![]()
Ik snap echt NIETS van je postquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben maar gaan photoshoppen om een beetje herfst in de foto te krijgen.. Wat een depressie weer
Raindrops on roses and whiskers on kittensquote:
Volgens mij bedoelt hij zijn avaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap echt NIETS van je post![]()
Moet ik nu meer water gaan drinken?
Jezus fuckquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Raindrops on roses and whiskers on kittens
En dan maakt ze kleren van oude gordijnen
haha, oh ik zal het laten zien..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap echt NIETS van je post![]()
Moet ik nu meer water gaan drinken?
Raar is dat he. Dat is hier ook zo en tussen de middag ook. De rest van de winkel is wel open. Gelukkig kan het bij ons ook bij de supermarktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik wilde vanmiddag pakketje opsturen, waren ze om 1 uur al dicht.. naja Bruna was nog open, maar het postkantoor gedeelte niet. Eikels.
TE rare kronkel in mn hersens zeker?quote:
Ohhhhhhhquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
haha, oh ik zal het laten zien..
[ afbeelding ]
Ik heb de blaadjes maar rood gemaakt ipv groen
NOH dankjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
OhhhhhhhPrachtige foto
Ik wist alleen niet dat je die foto bedoelde, was die al eerder langs gekomen?
Dan heb ik die gemistIk heb alleen die twee gezien waarvan je zwart-wit of kleur wilde weten.
Oh dan was het zo gek niet dat ik je post niet snaptequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NOH dankje
Neuh foto is nog niet voorbij gekomen, ik mag graag gewoon willekeurig binnen komen en mee posten
Hehe, neuh dat zeker nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan was het zo gek niet dat ik je post niet snapte
Ze is nog erg huilerig. Ik denk de inentingen en het ijzerdrankjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
Arme EanHoe gaat het nu met haar f_r? Heeft ze nog last van de entingen?
Ah dat had de kat van mijn ouders vroeger ook eens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh trouwens onze Macchi poes doet het weer hoor naar zijn quasimodo actie van van de week, antibiotica en hij heeft weer een fijne kop.
Had zichzelf helemaal open gehaald en was gaan ontsteken.
Het gaat goed, vooral met Oscar. Emma is nog wel erg schuw hoor, maar Oscar zoekt me af en toe ook op en komt graag op mijn laptop zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Oognip, hoe gaat het met je kittens?
Worden ze al iets minder schuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |