Ga je lekker?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou iig ALS ze dan zo toeschietelijk is haar belonen met iets HEEL HEEL lekkers (stukje kop ofzo), zodat ze lief/tam doen daarmee gaat associėren
Katten geven aan "eigendommen" zo hun geur af. Als haar geur op jou zit ziet ze dan als iets dat ze kent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
En als ze dat afgeeft wat dan? Dan ga ik naar haar ruiken, maar als ik het er af was dan zijn we weer bij af. Of betekent het iets als ze dat doet?
Ben benieuwd naar het verhaal van je ouders!
Ik wel, jij?quote:
He? Dat was helemaal niet onaardig bedoelt hoor. Diequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou zeg, je mag wel iets vriendelijker doen als er een tip wordt gegeven hoor
Dieis nergens voor nodig
![]()
Dan ga je idd naar haar ruiken, en dat maakt jou vertrouwder, dat scheelt al een stuk.
Vast jij, want jij staat voorop in het rijtjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wie heeft het ook verzonnen om hier allemaal vrouwen bij elkaar te gooien
Ja, ik geef stukjes kuikenkopquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht al lekker stukje kop? Is dat iets van carnibest?
Ik ruil je zo in voor een lekkere vent,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast jij, want jij staat voorop in het rijtje
WHUT?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ruil je zo in voor een lekkere vent,
nee, dat BEN ikquote:
Je hebt hem net eigenhandig de nek omgedraaidquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt hem net eigenhandig de nek omgedraaidEn nu die foto
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Verder ben ik misselijk van de crispy M&Ms
Wat een mini!!!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit foto's terug te kijken
ean zonder spek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat de penis van APK mini is?quote:
Och ukkepukjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit foto's terug te kijken
ean zonder spek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doordat jij het stelt in je post!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de penis van APK mini is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |