Wit i9s toch niet blond, manquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja jezus, dan heb ik toch gelijk dat je jezelf wit verfde
Hahaha, geweldig ja! Elco heeft dat ook zo vaak en soms gaat hij zelfs rennen of zo.quote:
Vet debielquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig ja! Elco heeft dat ook zo vaak en soms gaat hij zelfs rennen of zo.
"whufwhufwhuf"![]()
Sta ik erop?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef senesta het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn irritaties mag uitspreken hoor, zolang het op een nette manier is lijkt me daar niets mis mee.
*lijstje maken gaat*
Eensch. Een beetje. Maar weet je wat het is: niet álles hoeft tot op het bot uitgekauwd te worden. Je hoeft niet overal van in de gordijnen te gaan. Adem in, adem uit ende vreede op aerdequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
En ik denk dat het een stuk gezelliger wordt/blijft als mensen gewoon laten weten wanneer ze iets vervelend vinden of vervelend opvattenWant dan kan het uit de wereld geholpen worden (zoals nu
) en dat is een stuk gezelliger dan dat soort dingen opkroppen tot de bom een keer barst en er dan van alles bijgehaald wordt wat niet meer te traceren is
Tuurlijk, maar in sommige gevallen kan je bv ook eerst even vragen 'Is diequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
En ik denk dat het een stuk gezelliger wordt/blijft als mensen gewoon laten weten wanneer ze iets vervelend vinden of vervelend opvattenWant dan kan het uit de wereld geholpen worden (zoals nu
) en dat is een stuk gezelliger dan dat soort dingen opkroppen tot de bom een keer barst en er dan van alles bijgehaald wordt wat niet meer te traceren is
Ja ook eensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in sommige gevallen kan je bv ook eerst even vragen 'Is dienou aan FR bedoeld of aan jezelf?' en daarna pas roepen dat je het irritant vindt
Ik zit hier al de hele dagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Wie heeft er een blik F&F-mods opengetrokken?
Ja, de pleuris. Met een semi rel zijn ze er wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was er al even huhquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Doe eens een haar foto posten!quote:
Tuurlijk, maar ik dacht echt dat dit rot bedoeld was dus vandaar dat ik reageerde. En wat mij betreft is het nu dus opgehelderd en uitgepraatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eensch. Een beetje. Maar weet je wat het is: niet álles hoeft tot op het bot uitgekauwd te worden. Je hoeft niet overal van in de gordijnen te gaan. Adem in, adem uit ende vreede op aerde
Ik vroeg me al af wanneer het kwam hahahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Eliehiessssssss, vanmiddag zei je 'Greys?' en toen zei ik 'Ja?' en toen kwam er nooit meer wat en dan kan ik straks niet slapen
Ja, doe maar langskomen als je het wil zienquote:
*wapens terug in de kast gooit*quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik dacht echt dat dit rot bedoelt was dus vandaar dat ik reageerde. En wat mij betreft is het nu dus opgehelderd en uitgepraat
Er zijn altijd dingen die niet opgelost kunnen worden. En dat is kut, maar inmiddels negeer ik dan maar de posts van mensen waarmee ik een onoplosbaar probleem heb![]()
Maar ik heb nog altijd de voorkeur voor het uitpraten van kleine irritaties en daardoor voorkomen van oorlog
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik deej heul niks da was een neger heur![]()
Kan niet eens meer gewoon lekker de hele avond wegslapen zonder dat jullie lopen te bitchen
Tuurlijk, en daarom geef ik ook gewoon aan dat ik op dit moment prikkelbaar ben en daarom misschien anders reageer dan nodig/handigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in sommige gevallen kan je bv ook eerst even vragen 'Is dienou aan FR bedoeld of aan jezelf?' en daarna pas roepen dat je het irritant vindt
Was dat het?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou mensen post ik eens een foto waar ik op sta gaan jullie (semi) rellen.
Ik wist niet dat jullie er zo van geschrokken waren.
Ik vind het nogal enorm meevallen die 'pens' waar je het over had, zo vlak na een bevallingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou mensen post ik eens een foto waar ik op sta gaan jullie (semi) rellen.
Ik wist niet dat jullie er zo van geschrokken waren.
En nu is ze weer weg zeker?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer het kwam hahaha
Mag nietquote:
Of een spelling bee, en dan wil ik tegen Tombo. Instant winquote:
Ja ja ze had nog een sonde ik gok dat ze toen max 10 dagen oud was.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Was dat het?
Het was een hele lieve foto. In het ziekenhuis nog?
Ja, mijn anus. Die heeft medelijden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Mijn Spa Fruit Rode Grapefruit is op, dat is pas kut, en niemand die medelijden heeft
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of een spelling bee, en dan wil ik tegen Tombo. Instant win
Klopt, en dat deed ik expres. Soms is negeren en onderdrukken okay en soms niet. Balans is fijn voor iedereen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, je doet nu dus precies hetzelfde als waar je mij van beschuldigt?
En het past wel bij me, het verdrukken en alles maar negeren past totaal niet bij me juist
Omdat jij geen haar foto's post gok ikquote:
Ja, fuck it dan gewoonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt, en dat deed ik expres. Soms is negeren en onderdrukken okay en soms niet. Balans is fijn voor iedereen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn buik was tijdens de zwangerschap niet veel groter en nu ook nog niet echt minder heb juist het idee meer
Mijn vader vroeg aan mijn zus na de bevalling of er nog in zat. Toen had ik echt de neiging hem een schop te verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |