Dat hoef je bij mijn zus ook niet te doen, dan flikkert ze je de trap wel af of zoquote:
Noh! das lomp!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn buik was tijdens de zwangerschap niet veel groter en nu ook nog niet echt minder heb juist het idee meer
Mijn vader vroeg aan mijn zus na de bevalling of er nog in zat. Toen had ik echt de neiging hem een schop te verkopen
TWP!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WAt hebben de dames haar aangedaan?
Hahahhaah, ik zag eens een naar ik dacht oudere foto van mijn zus en zei "Whoooaaa, wat een gigantische benen had je hier nogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noh! das lomp!
Ik zei het ook niet tegen mn zusje gelukkig, maar die zei het vandaag wel zelf, dat ze vrij dik was op die foto
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahhaah, ik zag eens een naar ik dacht oudere foto van mijn zus en zei "Whoooaaa, wat een gigantische benen had je hier nog!"
Zei ze dat ze nu nog dikker is
Dan heb je mijn benen nooit gezien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahhaah, ik zag eens een naar ik dacht oudere foto van mijn zus en zei "Whoooaaa, wat een gigantische benen had je hier nog!"
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, die van mn zus kun je niet omheen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dan heb je mijn benen nooit gezien.![]()
Ik dacht eens een keer aardig te zijn tegen m'n zus door te zeggen dat ze tenminste niet zo'n heule grote onderkin had toen ze in haar dikke periode zat. Maar dat kon ook niet want ik had een heel ander figuur dan zij. Met andere woorden: ik heb wel een hele grote onderkin.
Als het daaraan moet liggen zou ik jullie allemaal 24/7 verrot moeten scheldenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef Qwea het volgende:
Ooh, Tombo krijgt genoeg penis hoor ik net.
Nou, dan weet ik het ook niet meer
Zo, lekker vriendelijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dan heb je mijn benen nooit gezien.![]()
Ik dacht eens een keer aardig te zijn tegen m'n zus door te zeggen dat ze tenminste niet zo'n heule grote onderkin had toen ze in haar dikke periode zat. Maar dat kon ook niet want ik had een heel ander figuur dan zij. Met andere woorden: ik heb wel een hele grote onderkin.
ik heb wel genoeg penis!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hoor, het woord penis en daar heb je Zwabber
Nouhou, ik scheld niemand verrotquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het daaraan moet liggen zou ik jullie allemaal 24/7 verrot moeten schelden
Gecondoleerd met geen penis krijgenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het daaraan moet liggen zou ik jullie allemaal 24/7 verrot moeten schelden
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nouhou, ik scheld niemand verrot
Ik ga het nu niet nog een keer uitleggen want dan ga ik me alleen maar rotter voelen
quote:
Die 'Ja?' van jou duurde te lang en ik weet nu niet meer wat ik wilde vragenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Eliehiessssssss, vanmiddag zei je 'Greys?' en toen zei ik 'Ja?' en toen kwam er nooit meer wat en dan kan ik straks niet slapen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die 'Ja?' van jou duurde te lang en ik weet nu niet meer wat ik wilde vragen
Ik was er al bang voorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die 'Ja?' van jou duurde te lang en ik weet nu niet meer wat ik wilde vragen
Qwea is mushy van binnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen geweten heb en me nooit rot voel over iets wat ik zeg.
Wat jij Qwea?
Ja dat komt door de crohn, drijf dr maar de spot meequote:
Dat betekent niet meteen dat je genoeg penis hebt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar het was iets héél belangrijks heur. Dat weet ik nog welquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen geweten heb en me nooit rot voel over iets wat ik zeg.
Wat jij Qwea?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat betekent niet meteen dat je genoeg penis hebt hoor
toch laat ik de foto's maar achterwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Hahahahahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat komt door de crohn, drijf dr maar de spot mee
Zo was er ook een keer dat we gingen afvallen, zij begon eerder. Met shakes, ging prima. Leuk voor haar. Toen zei ze op een gegeven moment dat ik DIK werd, dat durfde ze wel met haar gelijn.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
toch laat ik de foto's maar achterwege
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo was er ook een keer dat we gingen afvallen, zij begon eerder. Met shakes, ging prima. Leuk voor haar. Toen zei ze op een gegeven moment dat ik DIK werd, dat durfde ze wel met haar gelijn.
Goed, ik ging ook afvallen, op eigen kracht, lukte ook prima.
Kwam ze op een gegeven moment aan met een rokje van haar, dat moest ik passen. Het rokje ging makkelijk aan met een hoop centimeters ruimte ook nog. Zegt ze: MAAR MOET JE DIE BÉNEN VAN JOU ZIEN, DIE DIKKE KUITEN!![]()
Oh-oh, voor uw vrolijke nootquote:
Mijn 'ja' na jouw 'Greys' duurde welgeteld 12 minuten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het was iets héél belangrijks heur. Dat weet ik nog wel
Schijt de poep zeg
Toen mijn amandelen eruit gingen wilde ze ook een amandeloperatie, want dat viel wel lekker snel af.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]Mn zusje zei laatst: "ik ben voor het eerst de dikste van ons 3 dat wil ik niet, ik wil weer dikke zussen hebben" En dat terwijl zowel mn andere zusje als ik nooit echt dik waren, alleen zijzelf is dus een stuk dikker geworden
Ik ging al bijna zoeken hoe lang het duurdequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn 'ja' na jouw 'Greys' duurde welgeteld 12 minuten.
Dus zo heel belangrijk kan het niet geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |