Je kunt het natuurlijk ook gewoon in blokjes snijden, het valt niet spontaan uitelkaar ofzoquote:Op maandag 18 juli 2011 17:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Iew..Dat wordt dus pasta zonder kip. Txs voor de suggestie, maar als ik iets vies vind, is het "draadjes".
Tuinbonen staan op, zometeen pasta koken en dan jumjum!
a la ainsley harriot?quote:
Niet dat ik weet, uit asian basics vermoed ik.quote:
Ik ga verder toch nooit naar de dokter, dus dat valt gewoon onder eigen risico. Dus betaal het hoe dan ook zelf. Maar het is 60 euro per uur. Vorige keer was het iedere week een kwartiertje (na verloop van tijd zelfs 1 keer in de twee weken). Dus dat is nog te overzien.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef Roze_spekkie het volgende:
4 uur bij een dietiste is overigens nog best wat heb ik gemerkt.
De eerste keer rekent ze misschien een uur, maar daarna kan je volstaan met een half uurtje en dan maandelijks terugkomen, kan je toch best een tijdje mee voort hoor.
Nee natuurlijk nietquote:Verwacht niet te veel van " dat zij gaat zorgen dat je niet terugvalt" de enige die daarvoor kan zorgen ben je toch zelf. Ze staan niet allemaal met een streng gezicht bij de weegschaal![]()
Uiteraardquote:Maar de begeleiding is natuurlijk fijn, en misschien doe je wat inzichten in je eigen voedingspatroon op waar je iets mee kan![]()
Doe je verslag?
Ai dat je nog yughurt en appels kunt zienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lijstje gisteren URgh.
Pre O: megakoffie
O: yoghyrt, appel
T: appel
L: Yoghurt, cruesli
T: appel
D: Roti, cheesecake
T: chips
Geen sport. Waardeloze dag
Euhm, jawel, maar ik ben op werkdagen echt een gewoontediertje. Ik wil er allemaal niet over na hoeven denken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:45 schreef Sjeen het volgende:
Feebs, komt de yoghurt je niet de neus uit af en toe?
ik dacht al zoietsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Euhm, jawel, maar ik ben op werkdagen echt een gewoontediertje. Ik wil er allemaal niet over na hoeven denken.
Daarnaast ben ik een luie alleenwoner, dus verschrikkelijk gemakzuchtig
Ik heb een augurkenverslaving op het moment, niet verder vertellen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik een boterhammetjesperiode heb wil ik er ook iedere dag hetzelfde op
Anders ga ik met mijn hoofd tegen de muur bonken
Ohhh, en wil je ons hier nog meer mee duidelijk maken Sjeen? *Nuch nuch, wink wink*quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb een augurkenverslaving op het moment, niet verder vertellen!
Euh...,ben je...?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb een augurkenverslaving op het moment, niet verder vertellen!
Nee, echt niet! willikookhelemaalnooitmeerdenkik...quote:
Helemaal mee eens, het is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het lekker fris op mijn boterham met kaas, cervelaat of zoals vandaag rookvlees. Geen idee waarom, maar
Dat lukt mij echt nooit. Weegschaal onder m'n bed, en nog eentje beneden. Zou die op m'n eigen kamer eigenlijk weg moeten smakken omdat 't iedere morgen veel te verleidelijk is. Hier ook 4 ons kwijt trouwens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ohhh, en wil je ons hier nog meer mee duidelijk maken Sjeen? *Nuch nuch, wink wink*
Goed bezig Roze spekkie! 4 kilo is niet mis
Bij mij was er weer 3 ons vanaf sinds gisteren. En ik had zo met mezelf afgesproken dat ik me voor vrijdag niet zou wegen omdat het anders een obsessie wordt. Nu ga ik me écht tot vrijdag niet meer wegen
Hier alleen een digitale op de badkamer, is voor mij de handigste plaats (in je blootje uit de douche, op de weegschaal). Verder een keukenweegschaal, maar dat lijkt me een heel slecht planquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:27 schreef Blistering het volgende:
Dat lukt mij echt nooit. Weegschaal onder m'n bed, en nog eentje beneden. Zou die op m'n eigen kamer eigenlijk weg moeten smakken omdat 't iedere morgen veel te verleidelijk is. Hier ook 4 ons kwijt trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |