Die thee lijkt wel een beetje op zoethout. Het smaakt kruidenachtg. Er zit venkel en anijs in. Jacob Hooy heb ik volgens mij ooit bij de Tuinen gekocht, heb net bij het Kruidvat nieuwe gehaald, maar die hebben JH niet. Ik heb nu dus Zonnatura. Ze hebben ook eigen merk van 't Kruidvat, als je budget iets kleiner isquote:Op maandag 18 juli 2011 10:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jups, dat was ik. Hier dus volkoren-brood, veel sap (met vezels) en veel water en zoethoutthee. Dat laatste heeft een licht laxerend effect als je er heel veel van drinkt en is bovendien heel erg lekkerLet op met vezels eten en te weinig drinken, want dan heb je er helemaal niks aan.
Die thee, is dat een beetje te drinken? En waar koop je dat?
Xx!
Tot 2 maanden geleden werkte ik in de horeca. Heel de dag lopen, of op 1 plek bij de kassa staan. Aan het einde van de dag was ik vesleten qua voeten. Sowieso was het zo dat als ik daarna een kwartier had gezeten na thuiskomst, dat ik geen stap meer kon verzetten. Leek ik net een oud vrouwtje van 85 met een kromme rugquote:Ben ik trouwens de enige die in de zwaarste periode erg veel last heeft van pijn onder de voeten na het lopen? Af en toe wordt het echt ondraaglijk
Hmmz, zal straks eens langs de Jumbo lopen, die hebben een uitgebreid zonnatura-assortiment... en anders hebben we ook nog een DA om de hoek.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die thee lijkt wel een beetje op zoethout. Het smaakt kruidenachtg. Er zit venkel en anijs in. Jacob Hooy heb ik volgens mij ooit bij de Tuinen gekocht, heb net bij het Kruidvat nieuwe gehaald, maar die hebben JH niet. Ik heb nu dus Zonnatura. Ze hebben ook eigen merk van 't Kruidvat, als je budget iets kleiner is
Zwemmen, jee hoe ging dat ook alweer
Ik heb al minstens 10 jaar niet meer gezwommen. Vanaf m'n 13e dus.. Badpakken, ik vind het een verschrikking met mijn maat 48/50.
Holy crapquote:Op zondag 17 juli 2011 09:15 schreef BGTes het volgende:
Edit: Mijn oom belde net om me te vertellen dat hij zijn streefgewicht heeft behaald. Hij is van 195 naar 85 kilo gegaan in anderhalf jaar. Nu heb ik nog maar de helft aan oom!
In welke richting, zoet of hartig?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:51 schreef Tink89 het volgende:
ps. En niemand een gezond recept voor iets lekkers bij de hand?
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In welke richting, zoet of hartig?
Ik voel me trouwens letterlijk als een vis in het water, ben gek op zwemmen en ga ook gewoon in bikini ongeacht mijn gewicht
Auberginerolletjes met feta-mengsel goed ?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Owja, en zoet en hartig mag allebei, maar liefst niet met bakken suiker *stuiter, stuiter* of hele ingewikkelde ingrediënten
Oeh, dit klinkt wel erg lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Auberginerolletjes met feta-mengsel goed ?
Snij aubergine in dunne plakjes (8-10 uit een aubergine). Beetje olie eroverheen. Twee minuten per kant grillen op de grillpan. Vervolgens lepeltje van een feta-mengsel (100 gr. feta, halve rode peper zonder zaadlijsten / zaadjes, munt en sap van een halve citroen) erop en dan oprollen.
Het was ook echt lekkerquote:
Oeh, jumquote:Op maandag 18 juli 2011 12:18 schreef Muks het volgende:
havermoutkoekjes ?? Die maak ik altijd van 65 gr havermout, 45 gr volkorenmeel , wat honing tot het lekker plakt, in veel recepten staat 75 ml maar dat vind ik te veel, wat vloeibare boter (ik gebruik een light variant met roombotersmaak)
Gewoon mengen, evt wat kaneel of een appel in blokjes erdoor, op de bakplaat knikkeren in soort van hoopjes en 15 minuten in de oven op ca 180 gr.
Ah, da's nuttige informatiequote:Op maandag 18 juli 2011 12:38 schreef Muks het volgende:
Oh manlief zegt : 15 minuten schat was in onze oude oven de nieuwe zal beter werken dus doe maar 8-10 minuten en dan ff kijken
Waarom niet gewoon een kipfiletje kopen dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ah, da's nuttige informatieHandig, zo'n manlief...
Hier werd de lunch uiteindelijk een donkerbruin pistoletje. Avondeten wordt zonder kipreepjes, die waren niet te betalen![]()
Edit: De thee is uiteindelijk gekocht bij de DA, daar hadden ze die dure, maar ook gewoon eigenmerk. Ben benieuwd
Xx
Nah, dan werd het gebakken kipfilet en dat vind ik niet echt iets toevoegen aan het recept (de gerookte reepjes ook al niet echt) en ik probeer daarnaast om niet te veel vlees te eten. M'n doel was ooit een "weekday vegatarian" te worden, maar dat lukt niet helemaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een kipfiletje kopen dan?
Gekookt, niet gebakken... lijkt me eigenlijk prima passen in dat recept.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nah, dan werd het gebakken kipfilet en dat vind ik niet echt iets toevoegen aan het recept (de gerookte reepjes ook al niet echt) en ik probeer daarnaast om niet te veel vlees te eten. M'n doel was ooit een "weekday vegatarian" te worden, maar dat lukt niet helemaal.
Xx
Kip koken? Dat heb ik nou nog nooit gedaan...quote:Op maandag 18 juli 2011 13:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gekookt, niet gebakken... lijkt me eigenlijk prima passen in dat recept.
Jaquote:Op maandag 18 juli 2011 13:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kip koken? Dat heb ik nou nog nooit gedaan...
*google*
Krijg je dan van die draadjeskip? Zoals in ragout?
Xx
Iew..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |