Ja maar, het moest eigenlijk een hamkaascroissant zijn hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Het patat met frikadellen en kaascroissant dieet! Geweldig!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben vandaag in een gezonde bui, net 3 pizza's als ontbijt ipv de 5 pizza's normaal
Het is wel gezond, alles zit erop groente en vlees e.d.quote:
Het is maar FOK! joh. Maar zet eens neer wat je normaal eet dan. Krijgen we misschien een beter beeld?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:13 schreef Lonaa het volgende:
Nou weet je, laat maar. Bedankt he.
Ik heb geprobeerd uit te leggen waarom gister zo'n kutdag was. Zegt niks over wat ik normaal eet.
Maar, ik ben er klaar mee.
Laat je niet zo op de kast jagen joh! De dames en heren hier zijn zelf ook geen heiligen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:13 schreef Lonaa het volgende:
Nou weet je, laat maar. Bedankt he.
Ik heb geprobeerd uit te leggen waarom gister zo'n kutdag was. Zegt niks over wat ik normaal eet.
Maar, ik ben er klaar mee.
Niks bijzonders. Ik eet ook geen grote porties.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is maar FOK! joh. Maar zet eens neer wat je normaal eet dan. Krijgen we misschien een beter beeld?
Zorg wel dat je gewoon 3 maaltijden per dag neemt en 3 tussendoortjes. Voorkomt hongergevoel en dat je tussendoor nog ongezonde dingen neemt. En neem ipv van energydrink anders bijvoorbeeld Coca Cola Zero, dat kan niet zoveel kwaad en daar zit ook cafeïne in.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Ik eet ook geen grote porties.
Normaal eet ik om 9 uur 1 of 2 bruine boterhammen, beetje bioboter en wat beleg (kaas, ander vleeswaar, geen zoetigheid)
om 13.00 mijn lunch, wederom 1 of 2 bruine boterhammen (hoewel ik helaas vaak vergeet te lunchen, of er te laat achter kom dat het al laat is)
Avondeten: aardappels, groente, vlees. Vlees is zo'n 150 gram, groente zijn 2 opscheplepels, aardappels is bijna niks.
Tussendoor fruit. Geen bananen. Wel appels, pruimen en ander zomerfruit.
Qua drinken blijf ik aan de engeryblikjes. Dat vind ik gewoon lekker. 3 per dag, 6 kcl per blikje. Verder water, soms 1 glas frisdrank.
Eten gaat kut omdat ik er geen aandacht aan besteed. Mensen om me heen zijn/worden ziek, gaan het ziekenhuis in, hebben hersentumoren enz. enz.
Ik kwam hier eigelijk voor steun, omdat ik het ontzettend lastig vind in moeilijke periodes normaal te blijven eten. Zeker met mijn eetstoornissen verleden. Momenteel gaat het niet zo goed, ik denk niet aan mijn eten, eet op de meest rare tijden.
Maar "normaal" eet ik best redelijk "normaal".
Maar de reacties deden hier eigenlijk wel pijn. Alsof ik alleen maar frikandellen, patat en andere ranzige shit eet. Ik zit hier met tranen in m'n ogen.
En nu ben ik er klaar mee.
Dat zou ik kunnen proberen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zorg wel dat je gewoon 3 maaltijden per dag neemt en 3 tussendoortjes. Voorkomt hongergevoel en dat je tussendoor nog ongezonde dingen neemt. En neem ipv van energydrink anders bijvoorbeeld Coca Cola Zero, dat kan niet zoveel kwaad en daar zit ook cafeïne in.
Ik weet wat ik binnenkrijg, ik weet wat niet goed is, en ik kan van bijna alle producten de voedingswaardes opdreunen. Dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:29 schreef Juicyhil het volgende:
Dat is inderdaad niet goed. Het probleem is dat als je weer meer gaat eten, je meer aankomt hè.
Wat ik goed vind helpen is de eetmeter van het Voedingscentrum. Kun je in bijhouden wat je ook een dag eet en drinkt, en op basis daarvan krijg je ook een advies.
Sorry, ik heb begrip voor de situatie waar je inzit, echt waar. Privéproblemen kunnen een behoorlijke kink in de dieetkabel gooien, maar ik denk dat je verkeerde verwachtingen hebt, wanneer je denkt dat je hier 'gesteund' gaat worden wanneer je komt met zo'n lijstje. Ik bedoel, kom op, én frikandellen én een kaasbroodje én patat én energy drinks én drankjes met alcohol, en dan heb ik nog niet alles opgenoemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet wat ik binnenkrijg, ik weet wat niet goed is, en ik kan van bijna alle producten de voedingswaardes opdreunen. Dat is het probleem niet.
Het is de strijd in mijn hoofd. DIE is het probleem.
En als je dan je steun zoekt (daar was het toch voor, hier?) wordt je afgebrand. En als je je dat dan aantrekt "dan is het maar Fok!", ja, want schelden doet geen pijn, toch?
Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Welkom op internet.,daar krijg je wat men kwijt wil, niet wat jij nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |