Zeker, net als jij andere mensen geestelijk gestoord durft te noemen terwijl je zelf in politieke fabeltjes gelooft.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij durft mij geestelijk gestoord te noemen terwijl je zelf gelooft dat onzichtbare demonen jouw leven proberen te beïnvloeden?
Oh ja, dat maakt een wereld van verschil. Angst is een slechte raadgever, blijkt weer eens.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Terug naar de basisschool om te leren lezen.
Weerloze vrouwtjesquote:Op zondag 17 juli 2011 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens lijkt het dus zo te zijn dat het publiekelijk lastigvallen van weerloze vrouwtjes in burka's door PVV-ers dus vaker voorkomt. Getuige het verhaal van onze grote vriend Hofstadtgruppe, die een heldendaad heeft verricht en Nederland heeft behoed voor een ernstige ramp.
Pas op! Er zit een djin achter je!quote:Op zondag 17 juli 2011 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, net als jij andere mensen geestelijk gestoord durft te noemen terwijl je zelf in politieke fabeltjes gelooft.
vrijheid om iemand tuig te noemenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goedemorgen Hans_van_Baalen![]()
Wat voor vrijheid wordt er ontnomen als je iemand tuig noemt?
PVV wil Belgie en NL weer één makenquote:Op zondag 17 juli 2011 12:29 schreef Gulo het volgende:
Wat moet die Belg trouwens sowieso heer. Ik dacht dat je volgens de PVV nooit loyaal kon zijn wanneer je ook een niet-Nederlands paspoort had?
Rare vent. Maar whatever makes you happy...quote:Op zondag 17 juli 2011 12:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Weerloze vrouwtjes
Lul niet: als je bewust een haat-pak aantrekt wat met koeieletters uitschreeuwt: IK HAAT NL, HET WESTEN EN JULLIE HELE LEVENSSTIJL dan moet je niet zeiken als daar een reactie op komt. Mogen ze nog blij zijn dat het bij wat tekst blijft.
We hebben bij Theo gezien dat genade roepen tegen geestelijk gestoorden niet echt helpt.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Hofstadgroepje doet erg dapper. Zal waarschijnlijk alleen online zijn. Ik denk niet dat hij zo dapper is als er daadwerkelijk een "extremist" voor hem staat. Gaat hij vast en zeker "genade, genade" roepen.
En? Hij is stratenmaker van beroep?²
Oh jij vind een burqa en een hoofddoek van hetzelfde laken een pak (:P)?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat maakt een wereld van verschil. Angst is een slechte raadgever, blijkt weer eens.
Ah genade genade roepen. Je bedoelt zoals Theo van Gogh toen hij afgeslacht werd door je held? Gelukkig laat je je echte aard weer eens zien.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Hofstadgroepje doet erg dapper. Zal waarschijnlijk alleen online zijn. Ik denk niet dat hij zo dapper is als er daadwerkelijk een "extremist" voor hem staat. Gaat hij vast en zeker "genade, genade" roepen.
En? Hij is stratenmaker van beroep?²
Ik ben van beide kledingdrachten niet bang.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh jij vind een burqa en een hoofddoek van hetzelfde laken een pak (:P)?
Nou dan ben je nog meer hardcore dan Geert Wilders zelf
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah genade genade roepen. Je bedoelt zoals Theo van Gogh toen hij afgeslacht werd door je held? Gelukkig laat je je echte aard weer eens zien.
Ja, en wat we er vooral van hebben kunnen leren is dat ze die dapperheid alleen in veilige omgevingen hanteren. Genade!quote:Op zondag 17 juli 2011 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben bij Theo gezien dat genade roepen tegen geestelijk gestoorden niet echt helpt.
Er staan nog wel andere filmpjes van Sam van Rooy op youtube.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niemand heeft dat filmpje nog kunnen redden?
Ik begrijp dat je je actie poogt goed te praten, maar het blijft een feit dat je dus publiekelijk vrouwen lastig valt. Tezamen met je andere bouwvakvriendjes. Je bent een grote held.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Weerloze vrouwtjes
Lul niet: als je bewust een haat-pak aantrekt wat met koeieletters uitschreeuwt: IK HAAT NL, HET WESTEN EN JULLIE HELE LEVENSSTIJL dan moet je niet zeiken als daar een reactie op komt. Mogen ze nog blij zijn dat het bij wat tekst blijft.
Actie, reactie he. Al dat moslimtuig dat alleen maar loopt te rellen roept het slechtste in de PVV-ers onders ons op.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens lijkt het dus zo te zijn dat het publiekelijk lastigvallen van weerloze vrouwtjes in burka's door PVV-ers dus vaker voorkomt. Getuige het verhaal van onze grote vriend Hofstadtgruppe, die een heldendaad heeft verricht en Nederland heeft behoed voor een ernstige ramp.
Ah de angst-tactiek weer.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben van beide kledingdrachten niet bang.
Alleen Vlaanderen hoop ik dan toch.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
PVV wil Belgie en NL weer één maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is precies wat ik bedoel, ofschoon ik de dader van deze criminele afrekening absoluut niet als held beschouw. Voor mij zijn het 2 criminelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah genade genade roepen. Je bedoelt zoals Theo van Gogh toen hij afgeslacht werd door je held? Gelukkig laat je je echte aard weer eens zien.
Ik moet Dora kijken van dochterlief... jammer.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:32 schreef Monidique het volgende:
O, op Nederland 1 ook over godsdienst en vrijheid. Zitten ook rare mesen bij.
Je weet dat reacties niet het einde van de keten zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Actie, reactie he. Al dat moslimtuig dat alleen maar loopt te rellen roept het slechtste in de PVV-ers onders ons op.
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:33 schreef Gulo het volgende:
[..]
Alleen Vlaanderen hoop ik dan toch.
Oh ja, Hofstadgruppe. Het woord "haatpak" heb je dat zelf bedacht? Ik moest er wel om lachen.Wilders had het zo zelf kunnen verzinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Dat weet ik. Het is een subtiel dreigement met de dood. Zo zijn jullie extremisten met vlasbaardjes nu eenmaal.quote:
Goeie comeback. Heus!quote:Op zondag 17 juli 2011 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ah de angst-tactiek weer.
"Ik keur de KKK af"
"Je bent gewoon bang!"
Elke actie heeft een reactie, staat dat niet in je boek uitgelegd?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat reacties niet het einde van de keten zijn.
Wat is dit voor programma joh...quote:Op zondag 17 juli 2011 12:32 schreef Monidique het volgende:
O, op Nederland 1 ook over godsdienst en vrijheid. Zitten ook rare mesen bij.
Lees nog eens wat ik schrijf. Wellicht dat dan het kwartje gaat vallen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elke actie heeft een reactie, staat dat niet in je boek uitgelegd?
Nee joh, ik wil je helemaal niet dood hebben, zeker niet. Ik houd je enkel een spiegel voor. Dat dat gelukt is geeft me een teder gevoel in de milt.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het is een subtiel dreigement met de dood. Zo zijn jullie extremisten met vlasbaardjes nu eenmaal.
Dora is gezonder voor een kinds geest dan dat geleuter over wat er mis is en rechten en verzuiling en moslims.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik moet Dora kijken van dochterlief... jammer.
Godsdienstvrijheid is sowieso overgewaardeerd, maar goed.
Wordt je er nu nog geil van? Van dat afslachten van de vijanden er islam? Ja he?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en wat we er vooral van hebben kunnen leren is dat ze die dapperheid alleen in veilige omgevingen hanteren. Genade!²
Ik kan er weinig aan doen dat jij mijn reactie niet snapt. Probeer het anders nog eens, ik zou het namelijk jammer vinden als een verschil van intelligentieniveau deze discussie stopt.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lees nog eens wat ik schrijf. Wellicht dat dan het kwartje gaat vallen.
Ach ieder zo z'n hobby. Zo valt de ander tezamen met z'n vriendjes publiekelijk vrouwen lastig bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wordt je er nu nog geil van? Van dat afslachten van de vijanden er islam? Ja he?
Wat is een beetje aan de gang daar dan? In een notedop?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dora is gezonder voor een kinds geest dan dat geleuter over wat er mis is en rechten en verzuiling en moslims.
Volgens mij moet jij eens naar een dokter om je ingewanden na te laten kijken.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil je helemaal niet dood hebben, zeker niet. Ik houd je enkel een spiegel voor. Dat dat gelukt is geeft me een teder gevoel in de milt.²
Mensen geweldloos (en zelfs nog met een beetje humor) confronteren met hun eigen haatdragende keuzes is hetzelfde als geilen op het afslachten van mensen? Aha.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach ieder zo z'n hobby. Zo valt de ander tezamen met z'n vriendjes publiekelijk vrouwen lastig bijvoorbeeld.
Het feit dat je er vanuit gaat dat ik je reactie niet snap is al het eerste probleem. Jij snapt mijn reactie kennelijk niet. Maar inderdaad, zoals ik al eerder zei en jij weer ter plekke bewijst, met een geestelijk gestoorde PVV-er valt niet te discussieren. Het intelligentieniveau is veel te groot.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan doen dat jij mijn reactie niet snapt. Probeer het anders nog eens, ik zou het namelijk jammer vinden als een verschil van intelligentieniveau deze discussie stopt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:33 schreef Gulo het volgende:
[..]
Alleen Vlaanderen hoop ik dan toch.
Oh ja, Hofstadgruppe. Het woord "haatpak" heb je dat zelf bedacht? Ik moest er wel om lachen.Haatpakken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Vandaar dat jullie dapper op een groep Marokkaanse straatjongeren afstappen om ze vermanend toe te spreken.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Actie, reactie he. Al dat moslimtuig dat alleen maar loopt te rellen roept het slechtste in de PVV-ers onders ons op.
Religie is een opvatting. Ja. Nee. Moet bechermd worden. Ja. Nee. Moslims. Homos. Scheiding kerk en staat. Het is saai en uitgekauwd.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat is een beetje aan de gang daar dan? In een notedop?
Moeten we de 10 verschillen noemen?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haatpakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik moet eerst een straat-Marokkaantje aftuigen om iets te mogen zeggen tegen een burqa?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:41 schreef Viajero het volgende:
[..]
Vandaar dat jullie dapper op een groep Marokkaanse straatjongeren afstappen om ze vermanend toe te spreken.
Oh nee, je valt liever weerloze vrouwen lastig door naar ze te schreeuwen.
Echte helden, de redders van de natie.
Dat je aanneemt dat ik een PVV-er ben is alweer dom, tendentieus en onwaar, zoals zovaak gezegd.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het feit dat je er vanuit gaat dat ik je reactie niet snap is al het eerste probleem. Jij snapt mijn reactie kennelijk niet. Maar inderdaad, zoals ik al eerder zei en jij weer ter plekke bewijst, met een geestelijk gestoorde PVV-er valt niet te discussieren. Het intelligentieniveau is veel te groot.
Dan kan ik ook wel een plaatje van nonnen plaatsen. Zijn dat ook haatpakken.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haatpakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maakt het uit dan dat er meer mannen of vrouwen van zijn?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moeten we de 10 verschillen noemen?
1 en 3 zijn vooral mannen, nummer 2 is alleen voor vrouwen.
Vrouwen dragen haatpakken, dan is het tuig en heeft onze Belgische vriend waar dit topic over gaat dus gelijk?
aha meneer is zelf dus 'geïmporteerde achterlijkheid'...quote:
Ik denk het niet, het is onbekend terrein voor me.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wordt je er nu nog geil van? Van dat afslachten van de vijanden er islam? Ja he?
Dat is niet zomaar een uit de lucht gegrepen aanname. Was dat maar waar.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:43 schreef Scorpie het volgende:
Dat je aanneemt dat ik een PVV-er ben is alweer dom, tendentieus en onwaar, zoals zovaak gezegd.
Ik stel inderdaad dat een reactie niet het einde van de keten is. Waarom jij met Newton's theorie wilt gooien in een maatschappelijke praktische discussie over het hier en nu is mij nogal onduidelijk. Waarschijnlijk de wens om je beperkte politieke visie te verduisteren middels theoretische niet ter zake doende kennis. Ik kom dat soort figuren wel vaker tegen. Een social disorder ligt daar doorgaans aan ten grondslag.quote:Ook geeft het wederom weer dat je eigenlijk het niveau niet aankan en maar wat begint te blaten zodra het moeilijk wordt. Je stelt dat een reactie niet het einde van de keten hoeft te zijn, wat betekent dat je dus de basistheorie van Newton`s derde wet niet kent, waardoor je mijn reactie niet kon plaatsen en je maar begon te roepen dat ik het niet snapte, waardoor je jezelf zojuist onstervelijk belachelijk hebt gemaakt![]()
Ik hoef dat niet te "verzinnen". Jij ademt PVV uit, je vergoeilijkt hun acties en weigert ook maar enige kritische kanttekeningen te plaatsen bij hun politieke standpunten. If it walks like a duck...quote:Kortom, het groeit boven je pet, en zodra dat gebeurt en je heilige boek er niet in voorziet, ga je maar verzinnen dat ik PVV-er ben en nog meer van zulk prietpraat. Maar dat wist ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |