Verklaart u nader. Driebergen-Zeist en Eindhovenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:34 schreef TeringHenkie het volgende:
Stapte net op Driebergen-Zeist uit een SGMm, die als intercity naar Eindhoven reed
Owja, oepsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Verklaart u nader. Driebergen-Zeist en Eindhoven
Bedoel je niet de IC naar Nijmegen?
Twee zelfs in de spits.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:36 schreef greavy het volgende:
[..]
Er rijden genoeg solo tweetjes, of 2x tweetje.. Denk bijvoorbeeld aan Gouda-Alphen, bijna altijd een tweetje.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
En wat nu als je geen chipkaart hebt?
quote:Op station Veendam kan je dus alleen nog maar een anonieme OV-Chipkaart kopen of je saldo opladen, bij de o-zo-kutte Arriva automaten...
Foto's zijn allang geresized, hoor. Nog geen halve MB per foto. Heb hele reportage's van 20 van zulke foto's hier gepubliceerd in het verleden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:02 schreef greavy het volgende:
SSOOOCC. Doe eens ff rap je foto's resizen. En schrijf die verkortingen eens vol uit ....
Ik resize ze niet. Ik zet ze op Flickr, die ze vervolgens zelf naar het juiste formaat omzet. Voorheen deed ik het naar 800x640 resizen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel wat anders dan die carddump van jou met 30 foto's @ 5 MB per stuk, en nog te belazerd om ze ook maar rechtop te zetten.
Doe maar gewoon welquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:08 schreef greavy het volgende:
Bij mij deed 'ie hier in Fok! niet echt de foto goed laten zien. Na een simpele refresh wel...
[..]
Ik resize ze niet.
Lekker nuttig ook echt, die straps over grind heen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:04 schreef greavy het volgende:
Oh. Ik vond deze foto op Twitter (@Blostrupmoen):
Klikje
Zoek de fout (die iedereen zo moet kunnen vinden.....)!!!.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |