ja iets met ditdat, je hont en je liefde.. vind ik dat je moet doenquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar is broertje eigenlijk? die ging toch draaien om 2 uur?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja iets met ditdat, je hont en je liefde.. vind ik dat je moet doen
of over je schoenen
Ik heb ze. Wat schuift datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:55 schreef LightLuke het volgende:
Wie helpt mij uit de brand? Ik wil graag een keer testen/draaien maar beschik niet over de gegevens
ik wil vanmiddag wel ffies draaien.. maar weet niet of iemand daar wel op zit te wachtenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:59 schreef robdriessen het volgende:
Oh, geen broertje. Wil iemand anders om 14 uur? Anders blijft Guppie zwemmen.
Tuurlijk wel. Zaterdagmiddag lounge, soul en jazzquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil vanmiddag wel ffies draaien.. maar weet niet of iemand daar wel op zit te wachten
GRGRquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik krijg bezoek dus ik ben er weer vandoor. Knetter, bij deze bombardeer ik jou tot chef Gup.
Waf. Dat was voor Hontquote:
oh happy joyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik krijg bezoek dus ik ben er weer vandoor. Knetter, bij deze bombardeer ik jou tot chef Gup.
Dan is het vandaag Guppiedag totdat Outpost of Viro terug isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh happy joy
maar ik moet ook nog weg vanmiddag en alles
joa het komt wel goed enzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan is het vandaag Guppiedag totdat Outpost of Viro terug is
Hallo, zoek hem in Guppie -> profitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo, ik wil graag een plaatje aanvragen.....
Watch that water. across the sea. watch some water: you and me. across the ocean of the seaaaa i watch some water you and me
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo, ik wil graag een plaatje aanvragen.....
Watch that water. across the sea. watch some water: you and me. across the ocean of the seaaaa i watch some water you and me
door je speakers.. bam jonguhquote:
ik kan niet bij de agenda...quote:
wat moet ik met een rondjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:30 schreef Melting het volgende:
Knetter.... ik geef een rondje..... geen wijntje.
Oh, ik ook niet, ik zit bij de kapperquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet bij de agenda...
maar lightluke draait om kwart voor 3 tot half 4 en als het goed gaat tot 4
Weet ik niet.... ieder mag er mee doen wat hij/zij wil.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat moet ik met een rondje
Whehe gaat weer goed dusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet, ik zit bij de kapper.
Maar, ik vind goed.
Ik zat net ook bij de kapper..... amper 5 minuten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet, ik zit bij de kapper.
Gefeliquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet ik niet.... ieder mag er mee doen wat hij/zij wil.
Maar ik heb gewoon vakantie!
Hoelahoepen met je pinkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat moet ik met een rondje
Doe mij maar een meter bierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:29 schreef Melting het volgende:
Ik heb vakantie!!!![]()
Dus ik geef een rondje voor wie wil!![]()
O
Een half uur geleden was ik nog thuisquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whehe gaat weer goed dus
ach ja.. vullen we later wel in dan
Dank je.quote:
De videoclip van Hot For Teacher, dat gekreun in de introquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:38 schreef _Fanta het volgende:
Vind nogal lastige vraag die je daar stelde Knetter. Ik word eigenlijk nooit geil van muziek.
Ik denk altijd aan sex, wat nu?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
DUS TOP 3 SEXYSONGS
welke nrs geven jou de kriebelswelke nrs zet jij op om de sfeer te zetten? bij welke nrs denk jij meteen aan sex? in mijn pm.. jouw top 3 liefst met zippy's en een reden waarom je ze sexy vindt.
top 3 van de nrs waardoor je bijna komtquote:
Bij welke muziek denk je aan mij? Die muziek stuur je inquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:38 schreef _Fanta het volgende:
Vind nogal lastige vraag die je daar stelde Knetter. Ik word eigenlijk nooit geil van muziek.
Ik heb jouw top 3 ook nog nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij welke muziek denk je aan mij? Die muziek stuur je in.
.
Het komen komt meestal niet door de muziek.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
top 3 van de nrs waardoor je bijna komt
Ik kom niet van nummersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
top 3 van de nrs waardoor je bijna komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt! Je hebt wel een top 1; Poisonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb jouw top 3 ook nog niet
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij welke muziek denk je aan mij? Die muziek stuur je in.
.
kloptquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt! Je hebt wel een top 1; Poison.
Dat is spontaan soppen als je die hoort?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt! Je hebt wel een top 1; Poison.
jaaa..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog iemand nodig van 16:00 tot 18:00??
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is spontaan soppen als je die hoort?
Bij dezequote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog iemand nodig van 16:00 tot 18:00??
Straks om 3 het nieuws live, dat wordt pas lachen met de versprekingenquote:
Niet eens als ik er ben.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klinkt goed luke
zow rooster is bijgewerkt.
en tevens..
nog 2omg... omg.. ik wil eigenlijk de 45.000 pas halen als snuf er ook is
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:52 schreef Zokunen het volgende:
Grmbl ik kan gewoon nog steeds niet intunen
dat zuigtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:52 schreef Zokunen het volgende:
Grmbl ik kan gewoon nog steeds niet intunen
ja jij bent ookquote:
Ja nu nog 1 omg omg omg...quote:
Dan moet jij Philip Freriks zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:49 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Straks om 3 het nieuws live, dat wordt pas lachen met de versprekingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Knetterkrankjorum op 16-07-2011 15:10:09 ]-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
kan gebeurenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mensen ik was de tijd vergeten dus heb ik me verslapen ,en kon ik mijn show niet doen
SCHANDE!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mensen ik was de tijd vergeten dus heb ik me verslapen ,en kon ik mijn show niet doen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
epic 45.000 post.. en niemand die me feliciteerd of wat dan ook
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Doe je goed, Gratzz meidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tijd voor taart!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gefelicteerd spamsletquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Taart is af te halen bij mijquote:
"slagroomquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Taart is af te halen bij mij
mokka of slagroom
carooooooo
ik word steeds meer fan
Ik lust van beide wel een puntje, heb nogal hongerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mokka of slagroom
carooooooo
ik word steeds meer fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Mokkaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mokka of slagroom
carooooooo
ik word steeds meer fan
Dat zeggen ze bij mij nou nooit eens.quote:
Bij mij ook niet hoor, alleen Lolaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij mij nou nooit eens.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
http://thepiratebay.org/torrent/6304983/De_Apres_Skihut_32_(320KB)(Mp3)(2011)_TBS
![]()
Weer eens wat anders dan m'n Metal rommel
Ik kan ook het weer bericht van Verweggistan pakken hoorquote:
jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:22 schreef Snuf. het volgende:
KUT STA IK NET EFFE TE DOUCHEN MAAKT KNETTER DIE 45.000 POST FUUU
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik werkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mensen allemaal om 19.00-20.00 uur luisteren
Jij nog 79quote:
Ik heb er al 4 gestuurdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
MENSEN top 3 sexy songs..dit schiet niet op zo.. ik wil ze.. in mijn pm.. ik wil ze.. zo snel mogelijk.. ik wil zeeeeeee aaaargh
Sorry schat, ik heb daar niet echt nummers voor enzo..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
MENSEN top 3 sexy songs..dit schiet niet op zo.. ik wil ze.. in mijn pm.. ik wil ze.. zo snel mogelijk.. ik wil zeeeeeee aaaargh
heb van samzz 1, van lola 1, van melting wat, van heloef wat, van rob, van jou van uh...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb er al 4 gestuurdHoeveel heb je nu?
Hoe lang kun je nu al vullen dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb van samzz 1, van lola 1, van melting wat, van heloef wat, van rob, van jou van uh...
nja nie van iedereen.. oh en van royco net ook wat
wat is je punt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry schat, ik heb daar niet echt nummers voor enzo..
Oh op zich al wel flink wat.. maar wil gewoon van zoveel mogelijk fokkers iig 1 nr wat ze sexy vinden.quote:
Die ga jij nooit van je leven draaien..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is je punt?
bij welke nummers denk jij aan sex? download ze en stuur ze naar mij.
kappen met smoesjes en gewoon doen
wel als jij erbij aan sex moet denken.. download.. stuur in pm en de reden.. waarom denk je aan sex bij dat nr.. man dan zou ik zelfs britt draaien als jij er geil van wordtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ga jij nooit van je leven draaien..
mr. de DJ. is goedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
Sorry meneer de DJ ik kan even niet luisteren
watskeburt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil mijn vader nu echt het liefst aan ren betonblok op de bodem van de oceaan hebben. Ik haat hem, echt intens
Faye schatje.. heb je mijn 45.000ste post gezien? je wordt genoemd enzowquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil mijn vader nu echt het liefst aan ren betonblok op de bodem van de oceaan hebben. Ik haat hem, echt intens
Ik ben oordopjes aan het zoeken zodat ik kan luisterenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mr. de DJ. is goedje mist kwaliteits radio enzow.
mja niks aan te doen en alles
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:44 schreef Lutte het volgende:
Snuffie, ken je me eigenlijk nog?Van dat jij een ban had en en ik jou iedere dag een PM zou sturen enzo?
Ik heb em gemist, quote eens...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Faye schatje.. heb je mijn 45.000ste post gezien? je wordt genoemd enzow
en stuur mij eens een top 3 sex songs.. jij weet er vast 3
oh en schatje je weet dat wij allemaal van je houden he
nee duh dat snap ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb em gemist, quote eens...
en ik zal mijn best doen, ben nu niet echt in de stemming.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Ik ken het gevoel heb ik soms met mijn moeder, wat is er aan de hand dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef gewoonfaye het volgende:
De grote bam op je beeldscherm Snuf is me niet vergetenquote:
Ik mag dat niet meer zeggen in topics in KLBquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
De grote bam op je beeldscherm Snuf is me niet vergeten
En Ten Dam ja, pas de de derde herhaling kon ik mijn ogen open houden, wat viel ie akelig. Vind het zo zielig voor hem!
We hebben de uitslag van de rechtbank binnen en de komende 2 jaar worden een financiële living hell. Heb je dat soms ook met je moeder?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel heb ik soms met mijn moeder, wat is er aan de hand dan?
Hopelijk win je de staatsloterij. Maar waarom bepaalt de rechter dat? Of mis ik ietsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
We hebben de uitslag van de rechtbank binnen en de komende 2 jaar worden een financiële living hell. Heb je dat soms ook met je moeder? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer zeggen in topics in KLB
BTW BELANGRIJKE MEDEDELING LEES DIT ALLEMAAL:Wie is LtD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik ga er nu een topic over openen, het is weer zo'n bui.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hopelijk win je de staatsloterij. Maar waarom bepaalt de rechter dat? Of mis ik iets
Snuf. Je nadert het epische getal snelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hopelijk win je de staatsloterij. Maar waarom bepaalt de rechter dat? Of mis ik iets
Dikke knuffel en eenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
We hebben de uitslag van de rechtbank binnen en de komende 2 jaar worden een financiële living hell. Heb je dat soms ook met je moeder? [ afbeelding ]
Iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snuf. Je nadert het epische getal snel
Ik ga zienquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga er nu een topic over openen, het is weer zo'n bui.
Vonnisquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer zeggen in topics in KLB
BTW BELANGRIJKE MEDEDELING LEES DIT ALLEMAAL:PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kleine baasjes allemaal nogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
1993 WAT EEN BOUWJAARALLEEN MAAR BAZEN GEMAAKT TOEN
heuj.. en de wat oudere peeps danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
1993 WAT EEN BOUWJAARALLEEN MAAR BAZEN GEMAAKT TOEN
Roger that!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, even plassen dan ben ik er klaar voor![]()
Gaat mama ook, maar de advocaat is niet gratis en geld groeit niet op onze rug. Tot die tijd wordt er ook geen alimentatie betaald en nu mag ik zelfs mijn fotocamera inleveren want die was van hem ofzo. Pa, krijg toch de kutklere en sterf een langzame, pijnlijke dood.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vonnis. Maar, wtf? En hoger beroep mogelijk?
Ah nu begrijp ik het een beetje, ik dacht dat je alleen met je vader woondequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gaat mama ook, maar de advocaat is niet gratis en geld groeit niet op onze rug. Tot die tijd wordt er ook geen alimentatie betaald en nu mag ik zelfs mijn fotocamera inleveren want die was van hem ofzo. Pa, krijg toch de kutklere en sterf een langzame, pijnlijke dood.
Nou, ehm.. Dan hadden we Faye in het gevang kunnen opzoeken ben ik bangquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah nu begrijp ik het een beetje, ik dacht dat je alleen met je vader woonde
En ik maar denken dat mijn pa erg was.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gaat mama ook, maar de advocaat is niet gratis en geld groeit niet op onze rug. Tot die tijd wordt er ook geen alimentatie betaald en nu mag ik zelfs mijn fotocamera inleveren want die was van hem ofzo. Pa, krijg toch de kutklere en sterf een langzame, pijnlijke dood.
quote:
Nee, dat snap ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
40 secquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
9 luisteraars, eens zien hoe snel dat straks daalt
Ik heb niet kunnen luisteren, hoe ging het testrondje?quote:
Ja, hoe lang kom ik vast te zitten als ik hem laat aanrijden ofzo?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.Familiezaak dus...
Echt klote, Fee....
Ik denk maar zo, mijn vader is geen moordenaar, pedo of kindjesverkrachter. Best een goede gast.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn pa erg was.
Rustig aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, hoe lang kom ik vast te zitten als ik hem laat aanrijden ofzo?
Jazeker!quote:
Ik geloof dat het wel aardig gingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb niet kunnen luisteren, hoe ging het testrondje?.
Haha, ik ga kijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Was tof Luke
wanneer ga je weer draaien
Die een fotocamera laat afpakken van zijn dochter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk maar zo, mijn vader is geen moordenaar, pedo of kindjesverkrachter. Best een goede gast.
Dat hangt er vanaf of je gepakt wordtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, hoe lang kom ik vast te zitten als ik hem laat aanrijden ofzo?
zo moet je dat zien ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Die een fotocamera laat afpakken van zijn dochter.![]()
Of moet ik dat anders zien?
Het zou makkelijker zijn als hij zichzelf van een brug werptquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je gepakt wordt.
Je kan 'm ook wat zuurstof in z'n bloed spuitenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zo moet je dat zien ja.
[..]
Het zou makkelijker zijn als hij zichzelf van een brug werpt
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
9 luisteraars, eens zien hoe snel dat straks daalt
Hoe doe ik dat onopgemerkt? Zoutzuur in zijn eten leek me ook wel een leuke.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan 'm ook wat zuurstof in z'n bloed spuiten.
beetje rustig doen fayequote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat onopgemerkt? Zoutzuur in zijn eten leek me ook wel een leuke.
BTW: Papa, je bent een nog grotere klootzak!
Nah, traceerbaar. Luchtbellen in de bloedbaan volgens mij niet (met een spuit toe te dienenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat onopgemerkt? Zoutzuur in zijn eten leek me ook wel een leuke.
BTW: Papa, je bent een nog grotere klootzak!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jofu ik haak nu echt af, griebels trek dit echt niet meer man
Ja duh natuurlijk heeft ze een hekel aan hem.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, traceerbaar. Luchtbellen in de bloedbaan volgens mij niet (met een spuit toe te dienen.)
Jij hebt echt een hekel aan hem he....
Had ik toch Metal moeten gaan draaien hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zet je ff op mute en luister ondertussen liever even naar Kink Aardschok.
Alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ik toch Metal moeten gaan draaien he
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja duh natuurlijk heeft ze een hekel aan hem.
Nee dat kan je je andere 7 luisteraars toch niet aandoenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ik toch Metal moeten gaan draaien he
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee dat kan je je andere 7 luisteraars toch niet aandoen
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee dat kan je je andere 7 luisteraars toch niet aandoen
Hier wel broeder.quote:
dankjewel, Luttequote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:22 schreef Lutte het volgende:
FayeHeb het beide topics nu gelezen en het is gewoon hartstikke oneerlijk.
Sterkte ermee en gooi het er vooral uit hier als je daar behoefte aan hebt
Ik ben net een feel good movie, wat dat betreftquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:28 schreef heloef het volgende:
Na het verhaal van Faye te hebben gelezen.
Denk ik jezus wat heb ik een topvader.![]()
Mijn vader is niet de beste vader op deze aardbodem, verre van zelfs. Maar dit soort onzin zou hij mij en mijn moeder nooit aandoen.
Eerder een depressief liedje..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben net een feel good movie, wat dat betreft
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whatsapp en bellen enzo is altijd mogelijk Faye
Een echte man (of vrouw for that matter) doet zoiets ook niet. Al is het maar om goed fatsoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:28 schreef heloef het volgende:
Na het verhaal van Faye te hebben gelezen.
Denk ik jezus wat heb ik een topvader.![]()
Mijn vader is niet de beste vader op deze aardbodem, verre van zelfs. Maar dit soort onzin zou hij mij en mijn moeder nooit aandoen.
Eigenlijk wel, nu als ik van die kutnummers luister, van die echt intens sentimentele bagger. Dan word ik vrolijk en denk ik: Haha, ik doe het nog lang zo slecht niet met Naatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerder een depressief liedje..
Whatsapp en bellen enzo is altijd mogelijk Faye
Inderdaad, een man die niet de verantwoordelijkheid voor zijn kinderen neemt is geen echte man.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een echte man (of vrouw for that matter) doet zoiets ook niet. Al is het maar om goed fatsoen..
Pak een hamer!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
godver moet een simkaart uit een mobiel halen en dat lukt niet![]()
Kapot gooien dat dingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
godver moet een simkaart uit een mobiel halen en dat lukt niet![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een echte man (of vrouw for that matter) doet zoiets ook niet. Al is het maar om goed fatsoen..
Mijn vader is geen echte man.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, een man die niet de verantwoordelijkheid voor zijn kinderen neemt is geen echte man.
Helaas zijn er heel vele mannen, en ook vrouwen, die zich zo gedragen.
Ik kan zo'n ding in elkaar gooien en een beetje strak laten lijken maar daar houdt het wel een beetje mee op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn vader is geen echte man.
Wie is hier trouwens goed met websites maken? Nog een zo'n actie en al zijn sleaze n dirt gaat online.
Ik heb het nu ook gelezen. Wat een klootzak zeg!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn vader is geen echte man.
Wie is hier trouwens goed met websites maken? Nog een zo'n actie en al zijn sleaze n dirt gaat online.
Waar hebben jullie het over?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook gelezen. Wat een klootzak zeg!
Tjaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
alosf je da verschil proeft als je het mixt met vodka
Je deed de site voor een kerk toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan zo'n ding in elkaar gooien en een beetje strak laten lijken maar daar houdt het wel een beetje mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |