Sterkte met wat je allemaal moge mee maken, maar lijkt het je wel wijs zoveel privé info op een forum te gooien?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Allereerst, ja dit topic hoort hier. Ik wil geen zielig R&P geneuzel, ik heb een klachtwaardige klacht and so be it. Ik heb hier al eerder mijn zegje gedaan over mijn vader, maar wie het nog interessant vindt, kan dit altijd nog teruglezen: Papa, je bent echt een klootzak
Leuk is wel dat ik door dat topic een relatie heb gekregen, maar dat geheel terzijde.![]()
![]()
Enfin, de klacht: Mijn vader, ditmaal niet omdat ik wil dat hij me nou eens op komt zoeken, want dat doet hij tegenwoordig. Op mijn werk en dan begint hij over zijn haar te praten en komt het niet in hem op om te vragen hoe het met me gaat. Op mijn verjaardag heeft hij iets op msn gezegd, want dat doen we tegenwoordig ook.
Wat dan wel: meneer had een rechtzaak lopen. Typisch, geld maakt het slechtste in een mens los, maar hij is wel zo verschrikkelijk ver gegaan. Mama wordt gedwongen een huis te komen, die ze niet kan betalen. Oude afspraken worden als niet geldig verklaard waardoor er ook een hele bups geld betaald moet worden en mijn geliefde fotocamera moet naar mijn vader. Wat voor een kleuter ben je, als je een camera van 10 jaar oud terug wil hebben. Flikker toch op man![]()
En nu moet ik dus nog 2 jaar in deze shit leven, daarna ga ik hem zo hard terugpakken. Niet omdat ik nou perse die zelfgemaakte kast van honderd jaar oud wil hebben,maar omdat zwart op wit staat dat die van mij is. Samen met nog wat andere dingen. Het is niet mijn stijl om zo laag te gaan, maar ik ben nog lang niet klaar met mijn pa.
Ik zou serieus zo graag willen dat die man zichzelf van een brug werpt ofzo. Aan alle (toekomstige) vaders, wat je ook doet, doe het niet zoals mijn vader. Dan haten je kinders je voor altijd.
TL;DR
mijn vader is een geldwolf en een klootzak en nu ga ik nog minimaal 2 jaar door een financiële living hell.
ts is een meisjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef Piethur het volgende:
TS is autist die op zijn zolderkamertje zit samen met zijn autistische vriendinnetje.
Wat zul jullie geile seks hebben zeg
Ik ben een meisjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef Piethur het volgende:
TS is autist die op zijn zolderkamertje zit samen met zijn autistische vriendinnetje.
Wat zul jullie geile seks hebben zeg
Dat is meer gewoon dat ik het kinderachtig vind, laat je dochter lekker die 10 jaar oude camera hebben. Wat wil je er nog mee?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:17 schreef Copycat het volgende:
Wat is die fotocamera voor rare druppel op een gloeiende plaat?
RIP aan je vaderliefde ook.
knuff meis.. en voor je wat dan ook doet.. eerst 10 x nadenken en tot 50 tellen.. waarom tot 50? omdat het kan.quote:
Nee, ik bedoel ook juist dat het raar is dat je pa die opeist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat is meer gewoon dat ik het kinderachtig vind, laat je dochter lekker die 10 jaar oude camera hebben. Wat wil je er nog mee?
En janken en brullen dat je gaat doen als hij daadwerkelijk dood is...quote:
Soms he.. doen ouders het gewoon zooo slecht.. dat de relatie tussen ouder en kind verbroken wordt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
En janken en brullen dat je gaat doen als hij daadwerkelijk dood is...
Infantiele trol
Ik brul en jank wel om het feit dat de vader die ik had toen ik 8 was niet meer is, die vader was er voor me. Deze weet niet eens op welke school ik zit. Hij is een complete vreemde, maar wel een die mijn leven al 2 jaar verziekt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
En janken en brullen dat je gaat doen als hij daadwerkelijk dood is...
Infantiele trol
beetje jammer dat ik nog 3 kleine halfbroertjes heb, ik hoop dat hij voor hen beter is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Soms he.. doen ouders het gewoon zooo slecht.. dat de relatie tussen ouder en kind verbroken wordt.
en dan denk je.. als die eenmaal dood is ga ik hem missen.. maar soms he.. soms zijn die ouders gewoon zo gigantisch kut.. dat je spuugt op het graf.. en alleen blij bent dat je er eindelijk af bent.
En ja dat klinkt erg.. maar sommige ouders hadden gewoon nooit een papa of mama moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |