Verdorie.. ik verveel me iddquote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Vortix het volgende:
Verlof blues. Relaties lopen stuk, mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten en krijgen bans, en de simpele zielen onder ons vervelen zich!
Je mag hier wel komen koken?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verdorie.. ik verveel me idd... help me.. help me!!!
Of voor mij komen koken!!! Veul beterquote:Op zondag 17 juli 2011 18:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verdorie.. ik verveel me idd... help me.. help me!!!
Vertel! Maar dan wel iets anders dan patat, bamiblok of turkse pizza.quote:
Gehaktschotel of tilapia met knoflook, lekkere soepjes en salades.. etc..quote:Op zondag 17 juli 2011 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel! Maar dan wel iets anders dan patat, bamiblok of turkse pizza.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehaktschotel of tilapia met knoflook, lekkere soepjes en salades.. etc..
Tilapia laat je maar thuis, maar gehaktschotelquote:Op zondag 17 juli 2011 20:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehaktschotel of tilapia met knoflook, lekkere soepjes en salades.. etc..
En je leeft nog.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Pfffff, en ik zat eens niet achter het stuur maar op de bijrijdersstoel met een beugeltje Grolsch
Er zitten side airbags in de auto plus dual airbags en gordels, mocht Lotusss over de kop rollen zou ik haar hooguit uitschelden dat m'n bier weg isquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er zitten side airbags in de auto plus dual airbags en gordels, mocht Lotusss over de kop rollen zou ik haar hooguit uitschelden dat m'n bier weg is
Het was een rit van 5 minuten? Of stond het krat binnen handbereik?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Pfffff, en ik zat eens niet achter het stuur maar op de bijrijdersstoel met een beugeltje Grolsch
Chaam-Gorinchem, en ja, had bier zat in de auto, just in case...........quote:Op zondag 17 juli 2011 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het was een rit van 5 minuten? Of stond het krat binnen handbereik?
Mooi!!! Zo doe je dat idd, doorgaan waar je gestopt was!!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:09 schreef hoogvlieger het volgende:
Vannacht op de boot naar huis met een koude Grolsch voor mn neus in slaap gevallenIneens door een mede-Fairford ganger wakker geschut dat de boot was aangekomen. Toen nog maar ff biertje naar achter getikt en gegaan
Pak maar een nummertje. Er is al een wachtlijst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |