quote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach laat mij een beetje medelijden hebben met die arme Maitje :p
Zal maar geen hartje terug posten, anders heb ik dadelijk zo'n sergeant-majoor achter me aan zittenquote:
Nee hoor.. dat zal wel meevallenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zal maar geen hartje terug posten, anders heb ik dadelijk zo'n sergeant-majoor achter me aan zitten
Hij post niks dus hij zal al onderweg zijnquote:
Ja, ik ben onderweg naar Royyy.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij post niks dus hij zal al onderweg zijn
Correct.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Braamyo het volgende:
Mag het.... MAG HET..... het mag..... VAKANTIE !!!!!!!!!!!! JAAAAAA !!!!!!!!!!!!
opperbaasquote:Op maandag 18 juli 2011 01:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prutser...
Maar ja dat onderscheidt de tankers van de artillerie.
Nee, jij bent een aanwinst.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef rubje het volgende:
enne...wanneer kunnen wij Rave_NL en Lighting weer terug verwelkomen in het DEF subforumwant om nu alleen maar met die gare Cobra4,AchJa en die bejaarde
Clan opgescheepd te zitten is niet echt wat je noemt gezellig.
of represent van goede karma.
Als we jou mening willen horen dan vragen we er wel naar.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef rubje het volgende:
want om nu alleen maar met die gare Cobra4,AchJa en die bejaardeClan opgescheepd te zitten is niet echt wat je noemt gezellig.
klopt,ik ben de luis in de pels van DEF,het pepervaatje in het duo zout en peperquote:
Beter rot je gewoon op...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef rubje het volgende:
[..]
klopt,ik ben de luis van DEF,het pepervaatje in het duo zout en peper
@hoogvlieger: vervelende is dat je het bij mij niet hoeft te vragen. Ik geef het automatisch al![]()
Nee, als we zijn mening willen horen dan verstrekken we er eentje.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als we jou mening willen horen dan vragen we er wel naar.
Maar wel zo'n plaat voor je harses hebben dat je Clan vragen gaat stellen...quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef rubje het volgende:
enne...wanneer kunnen wij Rave_NL en Lighting weer terug verwelkomen in het DEF subforumwant om nu alleen maar met die gare Cobra4,AchJa en die bejaarde
Clan opgescheepd te zitten is niet echt wat je noemt gezellig.
Uitlokken... Reageer gewoon op dingen zoals: Mensen voor fakers uitmaken zonder hardbewijs, ongelovelijk irritante smiley's en het feit dat je gerespecteerde leden(Clan,Achja en cobra4) uitmaakt voor mensen die geen verstand van zeken hebben... Terwijl Rave en lightning (die jij zo ongelovenlijk graag mag) wel luisteren naar ze en er soms ook wat van aantrekken door de ervaring die bovengenoemde users hebben binnen het vakgebied waar dit sub-forum over gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef rubje het volgende:
zal moeilijk gaan als mensen zoals jij het uitlokken.
soms moet je het masker van klapmongoal,domme droeftoeter/debiel etc. laten vallen voor een normale noot en ja,dat kan voor sommigen raar overkomen,zeker als je uit het hoge noorden komt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef AchJa het volgende:
Maar wel zo'n plaat voor je harses hebben dat je Clan vragen gaat stellen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |