Ligt er helemaal aan waar je je verzekerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef MetBas het volgende:
En als je dan een keer aanspraak maakt op je verzekering gaan ze allerlei trucjes uithalen om niet uit te hoeven keren.
Klopt een beetje verzekering vergoed zoiets gewoonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je je verzekerd.
Klik ff op berichten en dan rechts nieuw bericht dan zal je zien dat ook je mail adressen er tussen staan ondanks je de weergave er van hebt uitgezetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gek, zojuist even getest en bji mij doet ie dat niet.
Je kan ook onder weergaveopties van alle accounts aangeven welke je wel en niet getoond wil hebben.
Helpt helaas niet. Ik kijk het morgen nog 1 keertje aan en dan bel ik Hi wel even op.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef netolk het volgende:
ik heb nergens last van...
Misschien je mob opnieuw starten?
Heb je je batterij er al eens uitgehaald en er later weer ingestopt?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helpt helaas niet. Ik kijk het morgen nog 1 keertje aan en dan bel ik Hi wel even op.
Ik gebruik altijd CC, maar soms kun je de free app downloaden en dan via het menu upgraden en betalen via Paypal.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:53 schreef Afwazig het volgende:
Ik wil graag een app kopen maar heb geen creditcard. Hoe doen jullie dit? Of hebben jullie allemaal een cc?
Widgetlocker kun je via de website ook met Paypal kopen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Afwazig het volgende:
In dit geval (widgetlocker lockscreen) kan ik hem alleen downloaden via de market als ik een cc toevoeg. Mooi waardeloos.
http://www.androidworld.n(...)card-wel-apps-kopen/quote:Op zondag 24 juli 2011 12:53 schreef Afwazig het volgende:
Ik wil graag een app kopen maar heb geen creditcard. Hoe doen jullie dit? Of hebben jullie allemaal een cc?
Ik had ook geen cc, kreeg toen deze tip: https://www.3vcash.nl/ (zie ook de links van Dlocks). Via die site kun je een 'virtuele prepaid creditcard' bestellen. Werkt prima: heb er nu al een aantal apps mee gekocht.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:53 schreef Afwazig het volgende:
Bedankt voor de site!quote:
Ja, helaas dat ook al.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:51 schreef netolk het volgende:
[..]
Heb je je batterij er al eens uitgehaald en er later weer ingestopt?
Welke klasse is je sd kaart? Onder de 6 kan je kaart het niet allemaal opnemen ofzo. Of neem je het op via je interne kaart?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:05 schreef deepart het volgende:
Lite'ning rom 3.2 staat erop. Gelijk ook even mijn nieuwe 32gb kaartje die van de week bij de post zat in mijn telefoon gedaan en alle bestanden van mijn oude kaartje overgezet.
Hebben jullie trouwens ook dat als je op 1080p filmt dat hij hapert bij het terugspelen? Waarschijnlijk is het teveel data om weg te schrijven, iemand die een oplossing heeft voor dat probleem?
Het staat niet op de verpakking, maar hij zal inderdaad onder klasse 6 zitten. Ik heb de fotocamera ingesteld op de externe sd kaart. Schijnbaar pakt hij dan de videocamera ook meteen meequote:Op zondag 24 juli 2011 15:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke klasse is je sd kaart? Onder de 6 kan je kaart het niet allemaal opnemen ofzo. Of neem je het op via je interne kaart?
Ik overtuig je,helpt het?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:48 schreef FoolWithMokey het volgende:
Man ik wil wel een sgs2 halen, maar weet niet of het 500 euro waard is.
Kan iemand mij overtuigen?
Tja dat hangt toch sterk af van de webshop. Coolblue bijvoorbeeld levert de volgende werkdag.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe zit het met levertijden als je een los toestel wilt? Ik ga namelijk woensdag op vakantie, als ik het vandaag bestel, heb ik het dan voor woensdag binnen?
Ja dat beweren meerdere webshops maar hoe betrouwbaar is dag?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja dat hangt toch sterk af van de webshop. Coolblue bijvoorbeeld levert de volgende werkdag.
http://www.smartphoneshop(...)ung-galaxy-s-ii.html
Eigen ervaring: zeer betrouwbaar. Ik heb zelf al vaker hier dingen besteld en ook collega's en vrienden. Volgende dag lijkt hier echt, de volgende dag te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja dat beweren meerdere webshops maar hoe betrouwbaar is dag?
Ik heb de Galaxy SII bij Telecomlink vandaan.quote:
Ok, heb het bij ze besteld, hopen dat ik het dinsdag binnen krijg.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Ik heb de Galaxy SII bij Telecomlink vandaan.
Pin je niet vast op de voorraadindicatie op de site.
Want die was in mijn geval ook voorradig, maar zodra ik de bestelling had gedaan.
Stond hij ineens niet meer als voorradig vermeldt.
Toen dacht ik, dan had ik zeker de laatste uit de voorraad.
Maar dat bleek niet zo te zijn.
Er lagen nog 2 exemplaren in de winkel die ze die zelfde! dag nog hadden verkocht.
En de voorraadindicatie op de site niet snel genoeg hadden bijgewerkt.
Maar 1 belletje was genoeg, en had m toen alsnog binnen 5 werkdagen.
Terwijl de levering door Samsung destijds(half juni) minimaal was door de grote vraag.
Doet jouw browser ook raar?quote:
Ja en mijn mail doet het niet... Gmail lijkt het nu wel te doen en als ik de Twitter App van Launcher Pro gebruik en ik scroll naar boven (en ik ben helemaal bovenaan) dan wordt het beeld langzaam blauw bovenin...quote:
Dat ga ik nu proberen.... ik ben nu toch al aan het kloten met mijn S2.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef jogy het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1124396 erop zetten.
Ik heb ook Vodafonequote:Op maandag 25 juli 2011 00:54 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm vreemd, ja ik zit nu wel bij Vodafone en hiervoor bij T-Mobile alleen weet ik niet of het direct trager geworden is bij Vodafone. Wat kan ik doen om mijn internet sneller te maken? Aangezien Vodafone gewoon aangaf dat dit de snelste snelheid is die hun aanbieden.
Ik draai deze nu. Hij is stabiel en zo te zien werkt alles, voelt snel aan en de batterij houdt het ook aardig lang uit (schat ik in)quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef jogy het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1124396 erop zetten.
Misschien ga ik die er ook op zetten, de browser doet het namelijk niet lekker in lite'ning 3.2. Jammer alleen dat die rom een full wipe nodig heeft.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef jogy het volgende:
True maar dan heb je ook meteen nieuwere firmware volgens mij. Goed backuppen in ieder gevalquote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Misschien ga ik die er ook op zetten, de browser doet het namelijk niet lekker in lite'ning 3.2. Jammer alleen dat die rom een full wipe nodig heeft.
Na de installatie van deze Rom had ik grotendeels van de programma's al weer terug... backuppen via Google is wat dat betreft ideaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
True maar dan heb je ook meteen nieuwere firmware volgens mij. Goed backuppen in ieder geval.
Bel ze, zou ik zeggen. Het verschilt nogal per bedrijf.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
"Nieuwe status: Order verzonden"
Betekent dit dat de order onderweg is naar mijn huis of wat?
Ik zou het niet doen bij een onbekend merk als dit. Een Mugen accu is prima maar is ook veel duurder. Weet niet of die er ook al voor de Samsung is maar zal ongetwijfeld wel komen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef De-Hamster het volgende:
Kan het veel kwaad om de eerder geplaatste batterij met 3500 mA ipv de standaard geleverde batterij met 1650 mA te vervangen.
http://www.ioffer.com/i/3(...)-sii-i9100-472163810
want?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen bij een onbekend merk als dit. Een Mugen accu is prima maar is ook veel duurder. Weet niet of die er ook al voor de Samsung is maar zal ongetwijfeld wel komen.
Tja, de batterij heeft al wel een hoger ampère-uur dan de originele...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef TJV het volgende:
Dan is het wel te hopen dat die accu niet van kutkwaliteit is..
Omdat vaak blijkt dat je met die accu's die meer beloven en lekker goedkoop zijn niet eens zo lang mee kan als de standaard accu die bij je toestel zat.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef netolk het volgende:
[..]
want?
Als het voltage klopt is er op zich geen probleem
vergeet niet je 25 euro aansluitkostenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Valt nu nog wel mee, worden wel duurder.
Ik heb een Bel+SMS+Web 200 afgesloten bij Vodafone, met een jaar lang 50% korting. Dan is het 17.50 ipv 35 per maand. Gemiddeld dus 26.25 per maand. Maal 24= 630 euro totaal. De telefoon kost los ¤500,-, dus mijn abbo ''kost'' me eigenlijk ''maar'' ¤130,-. Nog steeds veel geld, maar het is gewoon duur als je alles-in-een wilt.
Nee, equalizer bepaalt welke frequenties geaccentueerd worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
'Equaliser' betekent toch een gelijkmakende doel ofzo?
equaliZer ja, maar equaliSer dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:36 schreef lateralize het volgende:
[..]
Nee, equalizer bepaalt welke frequenties geaccentueerd worden.
Gelijkmaker is het letterlijk. Maar in dit geval past het je bass en treble aan voor de muzieksoort die je afspeeltquote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
'Equaliser' betekent toch een gelijkmakende doel ofzo?
De kans is niet groot maar ik zou het er niet op wagen. Ik heb zelf een Mugen accu (Desire S) omdat ik weet dat die goed is, dat betaal je er ook voor maar dan krijg je wel meer waar voor je geld.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:50 schreef De-Hamster het volgende:
Maar die accu zal de telefoon niet slopen of zou het echt blijvende schade kunnen veroorzaken?
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik draai deze nu. Hij is stabiel en zo te zien werkt alles, voelt snel aan en de batterij houdt het ook aardig lang uit (schat ik in)
Andere fonts zijn toch kutquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.
Dat is wel verrekte jammer. Ik dacht een perfecte ROM te hebben
Awquote:Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm Font Changer en andere Font "veranderprogramma's" werken niet met de Cognition S2 ROM.
Dat is wel verrekte jammer. Ik dacht een perfecte ROM te hebben
http://www.companionlink.(...)HNnqoCFQIj3godEGvR9wquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe kan de sII het makkelijkst syncen met outlook?
Is hetzelfde. Spellingsverschil tussen Amerikaans Engels en Brits Engels.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:37 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
equaliZer ja, maar equaliSer dan?
Maar is T-Mobile niet the way to go aangezien zij nog geen datalimiet stellen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef TJV het volgende:
Valt nu nog wel mee, worden wel duurder.
Ik heb een Bel+SMS+Web 200 afgesloten bij Vodafone, met een jaar lang 50% korting. Dan is het 17.50 ipv 35 per maand. Gemiddeld dus 26.25 per maand. Maal 24= 630 euro totaal. De telefoon kost los ¤500,-, dus mijn abbo ''kost'' me eigenlijk ''maar'' ¤130,-. Nog steeds veel geld, maar het is gewoon duur als je alles-in-een wilt.
Niet als je nog tegen de oude voorwaarden je contract hebt afgesloten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:02 schreef lateralize het volgende:
[..]
Maar is T-Mobile niet the way to go aangezien zij nog geen datalimiet stellen?
Waarom zou je dat willen ? Je beeld kan toch "maar" 480p aan, alles groter dan dat is dus nutteloze infoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:07 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe kan ik op youtube kwaliteit van480 naar 720 veranderen. elke keer als ik op dat knopje druk gaat het te snrl weer eeg om te kunnen drukken
ow, dat valt dan weer mee. Ik heb idd ook 1 GB en dat is genoeg voor een maandquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:00 schreef delano.888 het volgende:
KPN veranderd pas 5sept hoor, nu is er nog gewoon 1gb.
BIJ TL was het bij order verzonden, binnen 2 dagen in huis.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
"Nieuwe status: Order verzonden"
Betekent dit dat de order onderweg is naar mijn huis of wat?
Inmiddels getipt: contacten > weergaveopties > google > mijn contactpersonen aanvinken !quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:47 schreef winterapfel het volgende:
Een vraag van een android newby: ik heb mijn contacten gesyncd met google, alleen nu loop ik tegen hetvolgende aan:
- mijn contactenlijst is leeg, alle contacten zijn verplaatst naar de groep 'mijn contactpersonen'.
Nu geeft whatsapp geen namen van personen meer weer, maar slechts tel nrs.
Verder is het toch weer een extra klik om bij je contactspersonen te komen (je ziet eerst je groepen en klikt daarna door naar 'mijn contactpersonen'
Hoe los ik dit op, met name de tel nrs in whatsapp ipv namen zijn bloedirritant
Nope volgens de berichten wordt het pas augustus, in mei zeiden ze ook juni en in juni zeiden ze juli dus hou rekening met mogelijke vertragingquote:
Contacten, menu -> importerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb een samsung jet en nu een SGS2. Bij de Jet sloeg ik m'n contacten allemaal op de sim-kaart op. Nu heb ik die sim in m'n nieuwe SGS2 maar waar vind ik die nu?
Juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |