Als iemand op kniehoogte met 2 benen in komt wel, maar dit is juist een overtredinkje waar geen enkele prof geblesseerd bij raakt. Nee, het zag er niet geloofwaardig uit.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De tackle was gewoon onbesuisd. Kan me best voorstellen dat als je vaak last hebt gehad van blessure dat je in de voorbereiding daar fel op reageert. Niks mis mee.
Maar jij mag het allemaal ingestuurd vinden hoor.
Ron is op volle snelheid en die gast was al te laat maar komt met een gestrekt been van achter in en raakt de bal niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als iemand op kniehoogte met 2 benen in komt wel, maar dit is juist een overtredinkje waar geen enkele prof geblesseerd bij raakt. Nee, het zag er niet geloofwaardig uit.
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als iemand op kniehoogte met 2 benen in komt wel, maar dit is juist een overtredinkje waar geen enkele prof geblesseerd bij raakt. Nee, het zag er niet geloofwaardig uit.
Niet gestrekt en van de zijkant. Hij is wat te laat idd, maar Ron kan z'n lol dan nog op als er over enkele weken weer door iedereen keihard geknokt wordt om de punten.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ron is op volle snelheid en die gast was al te laat maar komt met een gestrekt been van achter in en raakt de bal niet.
Ach ik ga er verder maar niet op in, want volgens mij heb je gewoon iets tegen de persoon Vlaar. Eerst was je hier zijn kwaliteiten aan het afkraken en nu ga je al zijn acties/reacties afkraken.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Niet gestrekt en van de zijkant. Hij is wat te laat idd, maar Ron kan z'n lol dan nog op als er over enkele weken weer door iedereen keihard geknokt wordt om de punten.
Jij zal helemaal niets.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]Ik zal jou eens zo tackelen, kijken of jij dan nog zo rustig reageert
Valt wel mee. Ik heb zelfs gezegd dat hij tot de betere verdedigers in De Eredivisie behoort, maar dat hij idd kwetsbaar kan zijn tegen snelle spelers. Maar dat vind jij zelf ook. Hij moet alleen niet zo over the top reageren en gewoon zichzelf blijven. Daar is iedereen op den duur veel meer bij gebaat.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ach ik ga er verder maar niet op in, want volgens mij heb je gewoon iets tegen de persoon Vlaar. Eerst was je hier zijn kwaliteiten aan het afkraken en nu ga je al zijn acties/reacties afkraken.
Heeft zoveel kwaliteiten, jammer dat het er vrijwel nooit uitkomt. De laatste echt goede wedstrijd van hem was PSV uit voor de beker vorig jaar.quote:'Cannavaro vroeg: 'Wat doe jij hier? Je bent te goed voor dit niveau''
Feyenoord wil deze zomer graag afscheid nemen van Karim El Ahmadi, maar zolang er geen nieuwe club komt, blijft de middenvelder in Rotterdam. El Ahmadi speelde in het afgelopen seizoen een halfjaar in Dubai bij Al Ahli en kon daar ook blijven, maar koos voor een terugkeer naar De Kuip. “Ik ben 26 jaar, ik ben nog niet klaar”, zegt de Marokkaan in Voetbal International.
El Ahmadi draaide eenvoudig mee bij Al Ahli: “Ik ben blij dat ik ’t heb meegemaakt”, vertelt hij. “De zes maanden daar hebben me rust gebracht. Ik kon alles op een rijtje zetten. Grootste winst was dat ik daar eigenlijk merkte hoeveel liefde ik nog heb voor het voetbal. Ik ben perfect opgevangen, maar het niveau was daar niet meer dan oké, niet top. Dan merk je dat je beter wil, dat je snakt naar een hoger level.”
“Ik sprak daar veel over met Fabio Cannavaro”, vervolgt El Ahmadi. “Gróte speler, met hem klikte het meteen. Hij opende mijn ogen, ik heb nog zoveel te winnen. ‘Wat doe jij hier eigenlijk?’, vroeg hij. ‘Je bent te jong en te goed voor dit niveau’. Toen ging ik me dat ook afvragen. Ook trainer David O’Leary begreep niet waarom ik naar Dubai was gekomen en waarom Feyenoord mij zo makkelijk had weggedaan.”
Zijn enige goede wedstrijd ...quote:Op zondag 17 juli 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
De laatste echt goede wedstrijd van hem was PSV ...
Ook van Voetbalzone?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
'Cannavaro vroeg: 'Wat doe jij hier? Je bent te goed voor dit niveau''
Feyenoord wil deze zomer graag afscheid nemen van Karim El Ahmadi, maar zolang er geen nieuwe club komt, blijft de middenvelder in Rotterdam. El Ahmadi speelde in het afgelopen seizoen een halfjaar in Dubai bij Al Ahli en kon daar ook blijven, maar koos voor een terugkeer naar De Kuip. “Ik ben 26 jaar, ik ben nog niet klaar”, zegt de Marokkaan in Voetbal International.
El Ahmadi draaide eenvoudig mee bij Al Ahli: “Ik ben blij dat ik ’t heb meegemaakt”, vertelt hij. “De zes maanden daar hebben me rust gebracht. Ik kon alles op een rijtje zetten. Grootste winst was dat ik daar eigenlijk merkte hoeveel liefde ik nog heb voor het voetbal. Ik ben perfect opgevangen, maar het niveau was daar niet meer dan oké, niet top. Dan merk je dat je beter wil, dat je snakt naar een hoger level.”
“Ik sprak daar veel over met Fabio Cannavaro”, vervolgt El Ahmadi. “Gróte speler, met hem klikte het meteen. Hij opende mijn ogen, ik heb nog zoveel te winnen. ‘Wat doe jij hier eigenlijk?’, vroeg hij. ‘Je bent te jong en te goed voor dit niveau’. Toen ging ik me dat ook afvragen. Ook trainer David O’Leary begreep niet waarom ik naar Dubai was gekomen en waarom Feyenoord mij zo makkelijk had weggedaan.”
Ik had ook gedacht dat die al weg zou zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:04 schreef Calciumdude het volgende:
verwacht veel van hem dit seizoen, ziet er niet naar uit dat hij weggaat ..
Jammer dan dat hij Nottingham Forest heeft afgewezen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat die al weg zou zijn.
Maar de transfermarkt is nog 1/1/2 maand open dus het kan nog alle kanten op. Ik vraag me wel af wat de vraagprijs is.
Zijn band met Mario was niet al te best, hoe ze verder binnen de club over hem denken weet ik niet maar zijn salaris is inderdaad ook een 'probleem'.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:06 schreef Absurditeit het volgende:
Willen ze alleen van hem af omdat hij zo belachelijk veel verdient of ligt hij ook slecht binnen de club? Je kunt moeilijk zeggen dat hij slechter is dan het overige materiaal.
Hij moest weg van Beenhakker/Been. Salaris drukt ook wel op de begroting, al zou dat met het vertrek van Wijnaldum en eventueel Fer wel mee moeten vallen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:06 schreef Absurditeit het volgende:
Willen ze alleen van hem af omdat hij zo belachelijk veel verdient of ligt hij ook slecht binnen de club? Je kunt moeilijk zeggen dat hij slechter is dan het overige materiaal.
Onzin. Feijenoord heeft hem ooit dat salaris aangeboden, hebben we dus maar te betalen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:22 schreef voice-over het volgende:
Ik vInd hem een verschrikkelijk slechte speler. Ik erger mij wezenloos aan zijn traagheid. Belachelijk dat hij de club gijzelt met zijn idioot hoge salaris.
Eens, hij mag dan technisch een begaafd speler zijn. Begaafder dan de meeste anderen van deze selectie, echter het is de handeling snelheid die hem de das om doet. Hij heeft idd maar 1 goeie pot gespeelt vorig jaar, en dat was tegen psv.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:22 schreef voice-over het volgende:
Ik vInd hem een verschrikkelijk slechte speler. Ik erger mij wezenloos aan zijn traagheid. Belachelijk dat hij de club gijzelt met zijn idioot hoge salaris.
Precies, als het niet alleen mooie woorden zijn, kan hij zomaar weer van waarde zijn onder een andere trainer.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
Hij klinkt in ieder geval weer strijdbaar voor aankomend seizoen, ik ben benieuwd.
Wie weet komt er een trainer die hem veel vertrouwen geeft en hij uiteindelijk het vertrouwen nog terugbetaald ook. Wishful Thinking.
Potentieel beste speler in je selectie. Net als Bruins overigens. En ja, in een goed draaiend team bloeien die inderdaad op. Het zijn karduwers, geen trekkers.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:30 schreef Tomasso het volgende:
Maak vooral de beste speler van je selectie helemaal zwart ja, ga er dik op verliezen om hem vervolgens op te zien bloeien bij een andere club. Daar hebben veel supporters wel een handje van.
Er zijn voldoende trainers die er willen instappen hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Tsja, maar welke trainer wil er instappen bij dit zooitje?De keuze is sowieso heel beperkt.
Koeman stapt bij elke club in momenteel, als er maar een treinstation in de buurt isquote:Op zondag 17 juli 2011 13:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er zijn voldoende trainers die er willen instappen hoor.
Kijk bijv. al naar de reacties van Stevens en Koeman.
Tja je moet niet gaan verwachten dat we even een trainer gaan halen die overal geslaagd is.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman stapt bij elke club in momenteel, als er maar een treinstation in de buurt is
Stevens, tsja. Ook een erg beschadigde naam/discutabele trainer. Het is niet voor niets dat zij zich zo openlijk uitspreken natuurlijk.
Nee, dat snap ik. Maar als ze een Koeman gaan aantrekken dan geef ik de hoop voorgoed op. Dat kan gewoon écht niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja je moet niet gaan verwachten dat we even een trainer gaan halen die overal geslaagd is.
Ze zullen allemaal toch ups en downs hebben gehad.
Zeker niet als je zijn kwaliteiten afzet tegen hetgeen hij doorgaans moet verdienen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar als ze een Koeman gaan aantrekken dan geef ik de hoop voorgoed op. Dat kan gewoon écht niet.
Nee Koeman lijkt me ook niet zo geschikt, kan me niet herinneren dat hij een ploeg echt beter liet voetballen. Martin zal goed moeten gaan screenen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar als ze een Koeman gaan aantrekken dan geef ik de hoop voorgoed op. Dat kan gewoon écht niet.
Stevens zou een goede zijn, maar denk ik te duur. Ik las ergens dat hij er zelf wel oren naar had.quote:
Waarvoor dan ? We hebben toch geen geld voor versterking.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef Hamilcar het volgende:
Stevens zou een goede zijn - al is het alleen maar vanwege z'n mentaliteit. Koeman zou niks anders zijn dan een dure tussenpaus, maar voldoet ook. Koeman heeft natuurlijk wel een grote naam, wat altijd z'n voordelen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |