Precies, als het niet alleen mooie woorden zijn, kan hij zomaar weer van waarde zijn onder een andere trainer.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
Hij klinkt in ieder geval weer strijdbaar voor aankomend seizoen, ik ben benieuwd.
Wie weet komt er een trainer die hem veel vertrouwen geeft en hij uiteindelijk het vertrouwen nog terugbetaald ook. Wishful Thinking.
Potentieel beste speler in je selectie. Net als Bruins overigens. En ja, in een goed draaiend team bloeien die inderdaad op. Het zijn karduwers, geen trekkers.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:30 schreef Tomasso het volgende:
Maak vooral de beste speler van je selectie helemaal zwart ja, ga er dik op verliezen om hem vervolgens op te zien bloeien bij een andere club. Daar hebben veel supporters wel een handje van.
Er zijn voldoende trainers die er willen instappen hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:40 schreef Caland het volgende:
Tsja, maar welke trainer wil er instappen bij dit zooitje?De keuze is sowieso heel beperkt.
Koeman stapt bij elke club in momenteel, als er maar een treinstation in de buurt isquote:Op zondag 17 juli 2011 13:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er zijn voldoende trainers die er willen instappen hoor.
Kijk bijv. al naar de reacties van Stevens en Koeman.
Tja je moet niet gaan verwachten dat we even een trainer gaan halen die overal geslaagd is.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman stapt bij elke club in momenteel, als er maar een treinstation in de buurt is
Stevens, tsja. Ook een erg beschadigde naam/discutabele trainer. Het is niet voor niets dat zij zich zo openlijk uitspreken natuurlijk.
Nee, dat snap ik. Maar als ze een Koeman gaan aantrekken dan geef ik de hoop voorgoed op. Dat kan gewoon écht niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja je moet niet gaan verwachten dat we even een trainer gaan halen die overal geslaagd is.
Ze zullen allemaal toch ups en downs hebben gehad.
Zeker niet als je zijn kwaliteiten afzet tegen hetgeen hij doorgaans moet verdienen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar als ze een Koeman gaan aantrekken dan geef ik de hoop voorgoed op. Dat kan gewoon écht niet.
Nee Koeman lijkt me ook niet zo geschikt, kan me niet herinneren dat hij een ploeg echt beter liet voetballen. Martin zal goed moeten gaan screenen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar als ze een Koeman gaan aantrekken dan geef ik de hoop voorgoed op. Dat kan gewoon écht niet.
Stevens zou een goede zijn, maar denk ik te duur. Ik las ergens dat hij er zelf wel oren naar had.quote:
Waarvoor dan ? We hebben toch geen geld voor versterking.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef Hamilcar het volgende:
Stevens zou een goede zijn - al is het alleen maar vanwege z'n mentaliteit. Koeman zou niks anders zijn dan een dure tussenpaus, maar voldoet ook. Koeman heeft natuurlijk wel een grote naam, wat altijd z'n voordelen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |