Ja weet ik, maar zo met hele lage weerstand en erg snel enzo. Gewoon zwaarder en langdurig vind ik fijner.quote:
ieuw nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik vraag het gewoon:
MEISJES, MEISJEUUUSSSS, VINDEN JULLIE HET LEUK OM EEN TREKKENDE JONGEN TE ZIEN, JONGENS VINDEN DAT WEL LEUK ALS MEISJES ZICH VINGEREN.![]()
![]()
![]()
![]()
TOE ZEG ISSSSSS....
Ah, zo. gewoon staand fietsen hele tijd dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit ik in mijn eigen zadel en niet op zon hometrainer
smoesjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ok ik ga nu slapen omdat ik dat al van plan was niet omdat zon knaap als jij dat zegt.
dat was omat jij niet snel genoeg wasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had al 7003 posts... en dan ga ik er geen 3 verwijderen
quote:
en ook nog een vraag stellen in zijn lapo, daar kan ik toch heul niet op antwoordenquote:
Gaat nu een beetje in een normaal tempoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:57 schreef Brownies het volgende:
pff op de 9e pagina pas.. had wel meer verwacht!
picsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, het is gelukt hoor! Ik ben er weer.
Nou hoera.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens, het is gelukt hoor! Ik ben er weer.
Heey vieze Freddyquote:
Haha, kan ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de frontpageHehe nee grapje.
Ik weet niet of ik het wel doe, misschien als ik terug ben een topic openen. Moet nog even kijken hoe en wat.
En we hebben daar geen WiFi.Dus mehh. Ben benieuwd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |