xDDquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef thavinca het volgende:
Al 3 nachten niet gebaggert :'''''( me internet had een kater van de nachten ervoor xD
Heulemaal niet. Gewoon neuken om er bij te horen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Brownies het volgende:
[..]
ja zo los je het niet op! dat is een vette one night stand en daarna ben je nog gefrustreerder!
slaaplkkr sgatjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Oceanview het volgende:
NOU HEY SLAPEN DOEI
KUSJES ZOMERMEISJE
en de rest.
Met Penisbaard zelf nogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet eckte tijden met Pixie Twizu Lysdexie Lindgren enzo missen
Omdat jij een waerde bent.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En de rest vd baggeraars niet opnoemen, teleurstellend weer.
Ik mis ze Flippiee en MYV. Harde tijden toen ook al was ik noobiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
Penissnor himself.quote:
Neh niet echt..:P anders zou ik daar volop reageren..heb daar zo nu en dan wat gepost meeste dames hangen daar 24/7 rond en checken alle posts en reageren daar ook op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij post in Sexy en gewaagd, heb je ook een beetje aandacht nodig?
quote:
Zie je wel... je loopt wegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Oceanview het volgende:
NOU HEY SLAPEN DOEI
KUSJES ZOMERMEISJE
en de rest.
nou ik wil wel, maar het is gewoon om je te helpenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Gewoon neuken om er bij te horen.
Ik mis wel wat namen van een jaar terugquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
OWquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daarom.
http://www.encyclo.nl/begrip/waerde
quote:
Napoleonfourquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Penissnor himself.
XIIY mag ook wel genoemd worden als pro-nachtbaggeraar.![]()
Ik ga binnenkort FOK!KERS daten, jij lijkt me een geschikte kandidaat voor: XIIY.quote:
als ik kom kom ik met tonnen tegelijk, dus ik zou maar oppassen voordat je verdrinkt in mijn zaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dude... je ballen zijn net ingedaald en die cum is nog amper cum te noemen
Liefje er is al heel vaak een klooncheck op mij gedaan toen ik dik was met Penisbaard, en dan had ik allang een ban gehad. No worries, relax.quote:
Heb je gisteren die midget link gezien. Echt goor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dude... je ballen zijn net ingedaald en die cum is nog amper cum te noemen
cool broquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Liefje er is al heel vaak een klooncheck op mij gedaan toen ik dik was met Penisbaard, en dan had ik allang een ban gehad. No worries, relax.
Ja, we gaan zeker nog eens samen indiaantje spelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HeheGaan we nog samen indiaantje spelen ja?
Vandaag laatste dag stage gehadJeej. En volgende week zondag op vakantie.
![]()
Nu krijgen wij ban.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Liefje er is al heel vaak een klooncheck op mij gedaan toen ik dik was met Penisbaard, en dan had ik allang een ban gehad. No worries, relax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |