Oei, ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn of niet.quote:
Nee hoor, ik hoef niet achter een geil goedkoop sletje aan te zitten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Internet-Held het volgende:
Horen we niet met z'n allen op een vrijdag nacht in de stad te zitten achter een geil goedkoop sletje aan te zitten of bij haar thuis een 'after party'?
Forever_alone.jpg
Ik ga vanaf maandag 10 dagen lang non-stop feestenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Internet-Held het volgende:
Horen we niet met z'n allen op een vrijdag nacht in de stad te zitten achter een geil goedkoop sletje aan te zitten of bij haar thuis een 'after party'?
Forever_alone.jpg
Ja, kan ook!quote:
Hoi Chloroform.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn of niet.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij bent alleen voor de sex.
Sorry moest er gewoon ff uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Ik ben nooit serieus. Mijn leven is één groot trollfestijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef thavinca het volgende:
Zijn er meer mensen die het zelfde probleem hebben ;nooit kan ik een serieus gesprek met iemand voeren overdag , alleen 's avonds/nachts & 's ochtends ben ik serieus
Ik heb gewerkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Internet-Held het volgende:
Forever_alone.jpg
inkoppertjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:39 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef niet achter een geil goedkoop sletje aan te zitten.
Is het als fokker niet al een hele prestatie om iemand zover te krijgen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oei, ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn of niet.
Dat willen we horen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga vanaf maandag 10 dagen lang non-stop feesten
En jij wilde een ideeenforum?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
POEPSEX ANAAL VARKENS TUSSEN HET HOOI LEKKER OOR IN OOR UIT HATSEKIDEEE. WAT FIJN WAT FIJN.MOEEEHHHHH
Hoi Klinkerbotsing.quote:
Een partyboy dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:39 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef niet achter een geil goedkoop sletje aan te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |