quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
Valt heel erg tegen de aanwas, de afgelopen twee weken. Zat er zelfs aan te denken om just for the kicks of it naar Mijn Vader is een Detective te gaan
Droefheid
Genoeg leuke films hoor. Harry Potter, Zookeeper, Bridesmaids...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
Valt heel erg tegen de aanwas, de afgelopen twee weken. Zat er zelfs aan te denken om just for the kicks of it naar Mijn Vader is een Detective te gaan
Droefheid
de laatste 2 heb ik mijn sterke twijfels bij...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Genoeg leuke films hoor. Harry Potter, Zookeeper, Bridesmaids...
Green Lantern lijkt me echt zo'n kutfilmquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:38 schreef Fatty het volgende:
Ik wou dat de tijd sneller ging... ik wil Captain America en Green Lantern zien, ffs
Dat kan, en dat is je recht, ik ben gewoon fan van al die superhelden / comic ( marvel / dc comics) films ( hoe slecht sommige ook mogen zijn )quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Green Lantern lijkt me echt zo'n kutfilm
Alleen voor de iPhone(y) helaas, de Android app is in maanden niet geupdate.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
En gezien het feit dat je nu voor 5 EUR per PayPal kan betalen per kaartje bij de mobiele apps, is zo'n 19 EUR kostend Unlimited Pas opeens een stuk onaantrekkelijker, deze tijden.
en voor WM/WP hebben ze niet eens een appquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:58 schreef tcr het volgende:
[..]
Alleen voor de iPhone(y) helaas, de Android app is in maanden niet geupdate.
Belachelijk dat. Er staat dat het niet met jailbroken iPhones kan. Ik dus een uur bezig geweest om mijn iPhone opnieuw te installeren. Doet ie het nog niet. Ik krijg de 5 euro optie gewoonweg niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
En gezien het feit dat je nu voor 5 EUR per PayPal kan betalen per kaartje bij de mobiele apps, is zo'n 19 EUR kostend Unlimited Pas opeens een stuk onaantrekkelijker, deze tijden.
Gewoon een leuke film, niet heel intellectueelquote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef mschol het volgende:
zookeeper gezien, ik was verrastik had niet verwacht dattie grappig kon zijn
klopt, maar hij was leuk uitgewerkt waardoor hij prima te behappen vielquote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gewoon een leuke film, niet heel intellectueel
Filmprogramma voor de volgende speelweek is altijd maandagavond bekend. dus vanaf morgenavond zou het mogelijk moeten zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 22:29 schreef Fatty het volgende:
Iemand van de Pathe medewerkers hier die weet vanaf wanneer er voor Captain America te reserveren is ? In de Kuip that is, voor Den Haag is het al mogelijk zo te zien.
mijn ervaring is dat het niet eerder als dinsdagavond op de site staat...quote:Op zondag 24 juli 2011 23:57 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Filmprogramma voor de volgende speelweek is altijd maandagavond bekend. dus vanaf morgenavond zou het mogelijk moeten zijn
Ik denk maandag of dinsdag als het nieuwe rooster er is van de komende week.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:29 schreef Fatty het volgende:
Iemand van de Pathe medewerkers hier die weet vanaf wanneer er voor Captain America te reserveren is ? In de Kuip that is, voor Den Haag is het al mogelijk zo te zien.
Dan kan je toch al wel per telefoon reserveren, lijkt me. Alleen nog niet online.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat het niet eerder als dinsdagavond op de site staat...
ik heb geen idee tbh...quote:Op maandag 25 juli 2011 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan je toch al wel per telefoon reserveren, lijkt me. Alleen nog niet online.
Echt? Ik kijk vrijwel altijd maandag even om te zien wanneer te laatste films beginnen op de dagen dat ik moet werken en ik heb nog nooit gehad dat het er niet op staat...quote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat het niet eerder als dinsdagavond op de site staat...
Dan gaan we dan nog eens kijken, thxquote:Op zondag 24 juli 2011 23:57 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Filmprogramma voor de volgende speelweek is altijd maandagavond bekend. dus vanaf morgenavond zou het mogelijk moeten zijn
Wat een slap argumentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef mschol het volgende:
Captain America vond ik echt matig.. gast moet toch supersterk e.d. zijn, waarom dan dat schild, dat maakt hem (voor mij) echt een held op sokken
slap argument? gast moet toch een of andere superheld zijn/worden? als hij zich achter een schildje moet verbergen, schiet met reguliere wapens.. heb je gewoon een persoon die wat is opgepompt en een clowns pakkie heeft aangetrokken...quote:
Er is geen 1 mens die een vuurgevecht aan gaat zonder bescherming. Het is niet realistisch dan. Het heeft imo niks te maken met wel of niet een held zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
slap argument? gast moet toch een of andere superheld zijn/worden? als hij zich achter een schildje moet verbergen, schiet met reguliere wapens.. heb je gewoon een persoon die wat is opgepompt en een clowns pakkie heeft aangetrokken...
meer kan ik er niet van maken helaas, leuk voor de paar actie scene's maar voor de rest, nah...
de film an sich is al niet realistisch... ik heb iig een totaal ander beeld bij captain america..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er is geen 1 mens die een vuurgevecht aan gaat zonder bescherming. Het is niet realistisch dan. Het heeft imo niks te maken met wel of niet een held zijn.
Lees anders dit even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Captain_Americaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
de film an sich is al niet realistisch... ik heb iig een totaal ander beeld bij captain america..
Draait hier alleen in 3Dquote:
hier wassie gelukkig in 2D, maar erg dun gezaaid (3 bioscopen, veel voorstellingen en echt maar 4 of 5 2Dquote:
Vond ik een leuke film, maar ben fan van Gibson en Foster.quote:
Dat was niet in een Pathé, zover ik zag was die overal 3Dquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wassie gelukkig in 2D, maar erg dun gezaaid (3 bioscopen, veel voorstellingen en echt maar 4 of 5 2D)
Hier ook, ik kan dat hoeren 3D wel schieten, stiekem. Maar 2D is gewoon haast niet te vinden of de film moet ontzettend populair zijn (cap am is gelukkig in 2D te vinden hier in de buurt, maar ik ga straks naar Tilburg en daar is het weer enkel 3D, Delft zelf ook maar Den Haag biedt mogelijkheden.)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Draait hier alleen in 3D![]()
Attack the block was wel aardig, doet wat denken aan de serie Outcasts
Ja schitterende tijden van CA in Den Haag, lekker vroeg in de ochtend of de late voorstelling. Schiet niet op, plus dat ik niet echt in de buurt woon.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier ook, ik kan dat hoeren 3D wel schieten, stiekem. Maar 2D is gewoon haast niet te vinden of de film moet ontzettend populair zijn (cap am is gelukkig in 2D te vinden hier in de buurt, maar ik ga straks naar Tilburg en daar is het weer enkel 3D, Delft zelf ook maar Den Haag biedt mogelijkheden.)
in DH is dat wel in pathequote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:06 schreef tcr het volgende:
[..]
Dat was niet in een Pathé, zover ik zag was die overal 3D
Supersterk != onschendbaar door kogels.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef mschol het volgende:
Captain America vond ik echt matig.. gast moet toch supersterk e.d. zijn, waarom dan dat schild, dat maakt hem (voor mij) echt een held op sokken
La Conquete is aardig!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:16 schreef picodealion het volgende:
Er draait alweer meer dan een maand echt helemaal niks dat me leuk lijkt (op HP na, die heb ik al gezien).
Ik denk dat ik m'n PUC maar weer opzeg.
Er draaien een aantal goede films hoor. Maar ja, dat hangt van je smaak af natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:16 schreef picodealion het volgende:
Er draait alweer meer dan een maand echt helemaal niks dat me leuk lijkt (op HP na, die heb ik al gezien).
Ik denk dat ik m'n PUC maar weer opzeg.
Precies, ik zeg dan ook niet dat ze allemaal slecht zijn maar ze lijken me gewoon niet leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er draaien een aantal goede films hoor. Maar ja, dat hangt van je smaak af natuurlijk.
Ah, ik weet weinig van politiek (laat staan in Frankrijk) maar die ziet er idd wel degelijk uit.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:17 schreef Omnifacer het volgende:
Met zijn zessen in de zaal trouwens weer, is dat normaal bij Pathe City op Leidseplein?
Zou wel terecht zijn met hun koppelverkoop-acties...quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:17 schreef Omnifacer het volgende:
Met zijn zessen in de zaal trouwens weer, is dat normaal bij Pathe City op Leidseplein?
Penny's shadow?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Ik zat met z'n tweeën bij Penny's Shadow
Dude. Ik zal je even overtuigen waarom jij naar Penny's Shadow moet:quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
Penny's shadow?
La conquete wile ik mss nog eens zien...
Mooi dat mijn gedachtes bevestigd worden, wou er ook heen, trailer gekeken, in het midden maar uitgezet wat een bagger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef KarelvA het volgende:
Sinds afgelopen donderdag ook een Pathe unlimited kaart op zak. Kunnen mijn vriendin en ik onbeperkt naar de film. Ben zelfs naar "The Smurfs" geweest. In dit geval wil graag aanhaken bij een Amerikaanse recensent. "Ik ben er geweest, jullie hoeven niet". Ik vind kinderfilms super, de smurfen halen jeugdherinneringen boven, maar deze film was echt héél erg zwakjes. Vooral de voice-over was tenenkrommend.
Is lastig, op de site staat inderdaad 30 min, maar heb ook wel eens 40 min gehad dat m'n kaartjes er nog gewoon waren, heb niet het idee dat daar echt een lijn in zit.quote:De Pathe unlimited kaart, had het veel eerder moeten doen. Heeft iemand ervaring met het ophalen van tickets? Wanneer worden reserveringen verwijderd bij de Kuip? Moet ik echt 30 minuten voor tijd de tickets ophalen of geldt dit alleen bij drukke voorstellingen/volle zaal?
Ik was er laatst 25 minuten van te voren (eigenlijk veel eerder maar er stond nogal een muts voor ons in de rij die de hele boel ophield) en toen had de Pathe (Scheveningen) onze kaartjes al verpatst. Het was overigens bij lange na niet uitverkocht.quote:De Pathe unlimited kaart, had het veel eerder moeten doen. Heeft iemand ervaring met het ophalen van tickets? Wanneer worden reserveringen verwijderd bij de Kuip? Moet ik echt 30 minuten voor tijd de tickets ophalen of geldt dit alleen bij drukke voorstellingen/volle zaal?
Het was ook best een grappige film, moest vaak lachen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:18 schreef Juicyhil het volgende:
Gisteren Super 8 gezien, erg goede film
Gisteren kwam ik 5 minuten binnen voordat Smurfen 3D begon (topfilm, ga hem zien, viel me erg meequote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:09 schreef lelouch het volgende:
Ik heb het laatst gevraagd bij de kuip. Bij drukte worden de reserveringen 15 minuten van te voren verwijderd.
In principe moet dat ook, maar wordt niet altijd gedaan...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:09 schreef lelouch het volgende:
Ik heb het laatst gevraagd bij de kuip. Bij drukte worden de reserveringen 15 minuten van te voren verwijderd.
Tis natuurlijk niet zo dat het er helemaal niet uitziet, maar dr zaten toch wel stukken in van waarvan ik tenminste dacht van, mehh erg jammer weer. Misschien een gevalletje van net even iets teveel Green Screen ?quote:
Ik ben wel geinterreseerd, vraag mij wel af hoe het werkt. Krijg je een voucher oid. ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef Dr.Cooper het volgende:
Geen idee. Maar als het gelimiteerd is en het is niet gekoppeld aan naam dan wil ik er ook wel eentje voor je bestellen (als je bedoelt dat je er meerdere tegelijk wilt i.p.v. meerdere achter elkaar). Heb voldoende rentepunten en ben al in bezit van een PUC.
Als je voor 17:30 voor de balie staat binnen een kwartier/half uur aangemaakt. Regulier abonnement is 19euro voor minimaal 4 maanden. Hoe het zit met die ING coupons weet ik niet. Wel dat het een fantastische pas is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:08 schreef xminator het volgende:
Wat is de levertijd en 'gebruikstermijn' ?
Ja dat weet ik maar vraag het af over de ing voucher.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:45 schreef KarelvA het volgende:
[..]
Als je voor 17:30 voor de balie staat binnen een kwartier/half uur aangemaakt. Regulier abonnement is 19euro voor minimaal 4 maanden. Hoe het zit met die ING coupons weet ik niet. Wel dat het een fantastische pas is.
De levertijd bij de ING is 3 a 4 werkdagen. De kaart kun je in principe op wachten. Toen een vriendin en ik hem hebben besteld zaten we een uurtje later al in de bioscoopzaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:08 schreef xminator het volgende:
Even een kopie van de advertentie:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:08 schreef xminator het volgende:
Ja, daarom wil ik hem ook via de ing actie. Komende maanden heb ik het rustig en je hebt veel leuke films.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:53 schreef Maravilla het volgende:
Overigens had ik de voucher al de dag na de bestelling in de ING webshop. En hij verloopt automatisch na 4 maanden, dus als je daarna als 'normaal' PUC verder wilt, moet je een nieuw pasje laten aanmaken (aldus de dame die hem voor mij aanmaakte).
Als Pathe het over laat lopen in een 'normale' PUC lijkt mij commercieel gezien veel slimmer. Veel mensen vergeten namelijk het abonnement te beëindigen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:53 schreef Maravilla het volgende:
Hij verloopt automatisch na 4 maanden, dus als je daarna als 'normaal' PUC verder wilt, moet je een nieuw pasje laten aanmaken (aldus de dame die hem voor mij aanmaakte).
ik denk dat dit puur een marketingstunt is van: kijk eens hoe makkelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:44 schreef KarelvA het volgende:
[..]
Als Pathe het over laat lopen in een 'normale' PUC lijkt mij commercieel gezien veel slimmer. Veel mensen vergeten namelijk het abonnement te beëindigen.
Ik vraag me af of het überhaupt wel slim is om voor de prijs van 2-3 bios bezoeken (denk aan: voordeelpas) per maand onbeperkt toegang te verlenen. Gaan mensen dan opeens wél naar de bios (kassa: ipv bv 5*9,50 nu 12*19)? Wie schaft er nu een unlimited pas aan? Gaan deze mensen dan opeens minder dan 3keer naar de bios. Of is het allemaal te doen om die schreeuwend dure snoep en drankwaren?
The conspirator was boeiend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:36 schreef KarelvA het volgende:
Is er trouwens een verschil in kleur kaartjes? Zelf heb ik altijd oranje/witte kaartjes, maar zie ook veel mensen met geel/witte kaartjes. Vandaag naar 'The conspirator' geweest. Goede film, maar niet geschikt voor 'het grote publiek'. Zaten 2 barbies voor ons, die zijn halverwege weg gegaan.
Stilzwijgend verlengen mag niet meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:44 schreef KarelvA het volgende:
[..]
Als Pathe het over laat lopen in een 'normale' PUC lijkt mij commercieel gezien veel slimmer
Ik dacht voorheen altijd dat mensen met een abonnement oranje-wit hadden en mensen zonder dus geel-wit. Maar gister had ik ineens geel-wit!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:36 schreef KarelvA het volgende:
Is er trouwens een verschil in kleur kaartjes? Zelf heb ik altijd oranje/witte kaartjes, maar zie ook veel mensen met geel/witte kaartjes. Vandaag naar 'The conspirator' geweest. Goede film, maar niet geschikt voor 'het grote publiek'. Zaten 2 barbies voor ons, die zijn halverwege weg gegaan.
Nou, dan heb ik maanden lang telkens de oranje-witte gehad!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Die worden toch om en om afgedrukt?
Als iemand nog ING punten over heeft, hou ik me aanbevolenDe ABN heeft niet van die acties
.
Lijkt mij sterk aangezien ik altijd Oranje-Wit of Wit-Oranje kaartjes uit de automaten krijg. Wellicht dat Geel-Wit/Wit-Geel kassakaartjes zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er nog voldoende. Dan moet je even een PM sturenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Als iemand nog ING punten over heeft, hou ik me aanbevolenDe ABN heeft niet van die acties
.
zowiezo moeten ze die vierkante kaartjes overal uitgeven.. die kassabonnen zijn echt pure prut, al hemelemaal als je ze wilt bewaren..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:54 schreef KarelvA het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk aangezien ik altijd Oranje-Wit of Wit-Oranje kaartjes uit de automaten krijg. Wellicht dat Geel-Wit/Wit-Geel kassakaartjes zijn.
Gisteren trouwens in Pathe de Kuip helemaal achterin (vlak naast de kaartcontroleur) kaartjes opgehaald. Daar kreeg ik een kassabonachtig kaartje. Dat kán echt niet. Zo'n vierkant bioskaartje heeft in mijn optiek veel meer cachet (en je kan ze bewaren ;-))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |