Ik denk maandag of dinsdag als het nieuwe rooster er is van de komende week.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:29 schreef Fatty het volgende:
Iemand van de Pathe medewerkers hier die weet vanaf wanneer er voor Captain America te reserveren is ? In de Kuip that is, voor Den Haag is het al mogelijk zo te zien.
Dan kan je toch al wel per telefoon reserveren, lijkt me. Alleen nog niet online.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat het niet eerder als dinsdagavond op de site staat...
ik heb geen idee tbh...quote:Op maandag 25 juli 2011 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan je toch al wel per telefoon reserveren, lijkt me. Alleen nog niet online.
Echt? Ik kijk vrijwel altijd maandag even om te zien wanneer te laatste films beginnen op de dagen dat ik moet werken en ik heb nog nooit gehad dat het er niet op staat...quote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat het niet eerder als dinsdagavond op de site staat...
Dan gaan we dan nog eens kijken, thxquote:Op zondag 24 juli 2011 23:57 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Filmprogramma voor de volgende speelweek is altijd maandagavond bekend. dus vanaf morgenavond zou het mogelijk moeten zijn
Wat een slap argumentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef mschol het volgende:
Captain America vond ik echt matig.. gast moet toch supersterk e.d. zijn, waarom dan dat schild, dat maakt hem (voor mij) echt een held op sokken
slap argument? gast moet toch een of andere superheld zijn/worden? als hij zich achter een schildje moet verbergen, schiet met reguliere wapens.. heb je gewoon een persoon die wat is opgepompt en een clowns pakkie heeft aangetrokken...quote:
Er is geen 1 mens die een vuurgevecht aan gaat zonder bescherming. Het is niet realistisch dan. Het heeft imo niks te maken met wel of niet een held zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
slap argument? gast moet toch een of andere superheld zijn/worden? als hij zich achter een schildje moet verbergen, schiet met reguliere wapens.. heb je gewoon een persoon die wat is opgepompt en een clowns pakkie heeft aangetrokken...
meer kan ik er niet van maken helaas, leuk voor de paar actie scene's maar voor de rest, nah...
de film an sich is al niet realistisch... ik heb iig een totaal ander beeld bij captain america..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er is geen 1 mens die een vuurgevecht aan gaat zonder bescherming. Het is niet realistisch dan. Het heeft imo niks te maken met wel of niet een held zijn.
Lees anders dit even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Captain_Americaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
de film an sich is al niet realistisch... ik heb iig een totaal ander beeld bij captain america..
Draait hier alleen in 3Dquote:
hier wassie gelukkig in 2D, maar erg dun gezaaid (3 bioscopen, veel voorstellingen en echt maar 4 of 5 2Dquote:
Vond ik een leuke film, maar ben fan van Gibson en Foster.quote:
Dat was niet in een Pathé, zover ik zag was die overal 3Dquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wassie gelukkig in 2D, maar erg dun gezaaid (3 bioscopen, veel voorstellingen en echt maar 4 of 5 2D)
Hier ook, ik kan dat hoeren 3D wel schieten, stiekem. Maar 2D is gewoon haast niet te vinden of de film moet ontzettend populair zijn (cap am is gelukkig in 2D te vinden hier in de buurt, maar ik ga straks naar Tilburg en daar is het weer enkel 3D, Delft zelf ook maar Den Haag biedt mogelijkheden.)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Draait hier alleen in 3D![]()
Attack the block was wel aardig, doet wat denken aan de serie Outcasts
Ja schitterende tijden van CA in Den Haag, lekker vroeg in de ochtend of de late voorstelling. Schiet niet op, plus dat ik niet echt in de buurt woon.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier ook, ik kan dat hoeren 3D wel schieten, stiekem. Maar 2D is gewoon haast niet te vinden of de film moet ontzettend populair zijn (cap am is gelukkig in 2D te vinden hier in de buurt, maar ik ga straks naar Tilburg en daar is het weer enkel 3D, Delft zelf ook maar Den Haag biedt mogelijkheden.)
in DH is dat wel in pathequote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:06 schreef tcr het volgende:
[..]
Dat was niet in een Pathé, zover ik zag was die overal 3D
Supersterk != onschendbaar door kogels.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef mschol het volgende:
Captain America vond ik echt matig.. gast moet toch supersterk e.d. zijn, waarom dan dat schild, dat maakt hem (voor mij) echt een held op sokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |