Uitmuntend, dankuwel! Kan de slaap niet vatten, maar dat is ook niet nodig, me dunkt.quote:
Waarom slapen als je kan nachtbaggeren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Uitmuntend, dankuwel! Kan de slaap niet vatten, maar dat is ook niet nodig, me dunkt.
Het is pas nacht.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:05 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Waarom slapen als je kan nachtbaggeren.
quote:
JA DUS HALLOquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:05 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
HALLOOOHOOHOHO IK_ZOU_HAAR_DOEN
Ach, waarom zou u slapen terwijl er hier een geweldige NB is?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Uitmuntend, dankuwel! Kan de slaap niet vatten, maar dat is ook niet nodig, me dunkt.
Jij ook hallo.quote:
geeneens speciaal bericht voor mij alleen meisje MEISJE ik ben BOOSquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Somermeisjj,
Id_do_her_metdekortenaam
SV
Allemaal
Klinkerbotsing.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Somermeisjj,
Id_do_her_metdekortenaam
SV
Allemaal
waar gaat dit overquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef robuust89 het volgende:
Vraag: kan je een bandje van de zwarte cross van iemand overnemen en zo gratis naar binnen gaan als die ander niet binnen is? Of word je dat gechecked op ID en alles?
Jou heb ik ook lang niet meer gezien.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
geeneens speciaal bericht voor mij alleen meisje MEISJE ik ben BOOS
volgens mij kun je toch gewoon overnemenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef robuust89 het volgende:
Vraag: kan je een bandje van de zwarte cross van iemand overnemen en zo gratis naar binnen gaan als die ander niet binnen is? Of word je dat gechecked op ID en alles?
Goed en met jou?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Jou heb ik ook lang niet meer gezien.
Hoe gaat het vriend?
BEHALVE HALLON NIKS.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
HEY HALLO IK_ZOU_HAAR_DOEN WATS ERR
heel goed meis, OV was ge-wel-dig :$........ xxxquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]OMG JIJ
HOE WAS DE SEKS VNDAAG SGHATJJ.
Jatten van zwarten. MEISJE ik ben BOOSquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
geeneens speciaal bericht voor mij alleen meisje MEISJE ik ben BOOS
Ook goed lekker vakantie enzulks.quote:
iPhonequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet ook niet voor je pc gaan slapen eh slimpie.
HAA WAT NOU MEISJE IK BEN BOOS IS VAN MIJ JA.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Jatten van zwarten. MEISJE ik ben BOOS
Dat komt omdat ik hem geopend heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nachtbagger leeft weer, leve de vakantie.
Hoera! Hoera! Hoera!
eigendunk :Squote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:10 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hem geopend heb.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:10 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hem geopend heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zo, ja, weet ik veel man.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:10 schreef robuust89 het volgende:
Ik dacht, ik stel een vraag
Iemand gaat het festival af, kan je dan zijn bandje overnemen en in zijn plaats het festival op? Of zeg ik nu iets heel stoms?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:10 schreef vieze_freddie het volgende:
heeft iemand nog meisjes voor msn ik ben 1.40 en heb wit haar ?Ben je een hond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze stoppen voedsel in hun mond en slikken het door.quote:
Heeft geen zin. Ik moet mezelf in slaap FOK!kenquote:
Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Roarrrrr.
Ik snap niks van Skins Japie.
4 real?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze stoppen voedsel in hun mond en slikken het door.
Wow.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Drenthe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ga naar de Turk/locale snackbar
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Ik moet mezelf in slaap FOK!ken
Gwn, wat is er 'leuk' aan.quote:
LEUGENS!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Aight!
[..]
HAA WAT NOU MEISJE IK BEN BOOS IS VAN MIJ JA.
Uniek moment in je leven dit?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
Opeens veel reacties op een post van mij?
Illusie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
famous ben je gwnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
Oké, tof. Is wel 2 uur reizen erheen, en dat voor 1,5 dag. Hmquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
volgens mij kun je toch gewoon overnemen
HALLO :$quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef Oceanview het volgende:
It's got-tooeee bihiehieeeee puuuurfeeectttt
NEE.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
LEUGENS!![]()
JULLIE HOLLANDERS JATTEN ALLES
Ja maar dat is niet echt in de buurt en dan moet ik zo ver fietsen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:12 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
ga je bbq en bij de televisie toren
Nee, vertelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zeg ken je't verhaal van de ZEEMAN de ZEEMAN.
WELLESquote:
JAquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En dit gaat weer tot 6 uur ochtends door?
ow is dat weer een tegenvaller....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet echt in de buurt en dan moet ik zo ver fietsen.
Dat klopt (vaak nog iets langer)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En dit gaat weer tot 6 uur ochtends door.
Denk het welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En dit gaat weer tot 6 uur ochtends door.
Ik weet niet wat er 'leuk' aan is, als je het niet leuk vindt is dat nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ok bedankt.
[..]
[..]
Gwn, wat is er 'leuk' aan.
Zóóóó jammer....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
wrm zeg je dat tegen mij mattie ik ga nergens heen
trusteequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ga ook slapen. Welterusten iedereen.
haha patatje jopiej :$ xxquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
JAA, toppiee joppie tog .. :$ xxxx
Ik keek vandaag op mtv. Ik dacht: Wut? Rly? Lol? Wut?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er 'leuk' aan is, als je het niet leuk vindt is dat nou eenmaal zo.
quote:
JA MAAR DAT IS DE US DIE MOET JE NIET KIJKEN JE MOET UK KIJKEN.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik keek vandaag op mtv. Ik dacht: Wut? Rly? Lol? Wut?Hehehe, ja dat denk ik ook @ het laatste. Helaas.
Misschien moet ik dat inderdaad gaan doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
JA MAAR DAT IS DE US DIE MOET JE NIET KIJKEN JE MOET UK KIJKEN.
Het is jouw beurt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
He OV
Hoi KB
Sup mattie
Ja goett
Je staat in mn sOn
quote:
JA JONGENS OPREOP::::: ALLEMAAL EFFE RUSTIG NOU GWN DOEN JAAA!!!quote:
Ik zei hoi.quote:
Nee ik heet geen Dan ga.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Kan het fucking langzamer godverredomme.
Halfuurtje wachten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja, weenie. US nooit gezien, gewoon UK downloaden dan toch.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat inderdaad gaan doenSlaat nergens op, zo overdreven alles!
tgaat mij ook te snelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Stiekem geniet je ervan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nu kwets je me weer, je bent het gewoon vergéten.
Sry, kusje ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zei hoi.
Geen reactie.
JApieman zei hoi
GELIJK HOI TERUG
jmr
thx mattiequote:
DOOR JOU HEB IK TREK IN PATAT, SKKL.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, weenie. US nooit gezien, gewoon UK downloaden dan toch.
Hallon enzulksquote:
oke groetjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
thx mattie
[..]
DOOR JOU HEB IK TREK IN PATAT, SKKL.
[..]Zet het op de to-do-list.
ja weenie andere boykie's kusjes geven weenie ok nja whatever, talk to the handquote:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:18 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ja weenie andere boykie's kusjes geven weenie ok nja whatever, talk to the hand
Ah jammer ik ben dus toch de enige neger.quote:
whaahuwhauhwww ga leren nagel lakkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:18 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ja weenie andere boykie's kusjes geven weenie ok nja whatever, talk to the hand
ga maar bashen met privé dingen vuile bitchquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
whaahuwhauhwww ga leren nagel lakken
ik vorm altijd een beeld bij bepaalde users en wilde weten wat voor huidskleur je bent enzo.quote:
Tfoe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Ik ga niet tegen iedereen apart hoi zeggen, dat kost mij teveel tijd via mobiel.
Hoi iedereen.
Oh, okequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ik vorm altijd een beeld bij bepaalde users en wilde weten wat voor huidskleur je bent enzo.
Dit zei ik laatst ook tegen Aight.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ik vorm altijd een beeld bij bepaalde users en wilde weten wat voor huidskleur je bent enzo.
kom dan vegte in snackbarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ga maar bashen met privé dingen vuile bitch
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef gogosweden het volgende:
iemand hier cyberjesus of drommeldaris gezien vannacht?
Ja hoi.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Ik ga niet tegen iedereen apart hoi zeggen, dat kost mij teveel tijd via mobiel.
Hoi iedereen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
ja vrouwtje jwz, kom zo effe lekker chille jwt.
jij de grootste ja?quote:
Wat voor beeld heb je van mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Blank 17 jaar en je gaat iets met aandelen doen later. Niet heel veel anders.quote:
Iedereen heeft het al gezien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:20 schreef gogosweden het volgende:
GODVERDOMME IK WORD HIER KK HARD GENEGEERD!![]()
![]()
![]()
![]()
hee skatjjquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:20 schreef gogosweden het volgende:
![]()
![]()
![]()
En van mij?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Blank 17 jaar en je gaat iets met aandelen doen later. Niet heel veel anders.
Doe nu mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
NEJ KHEB JE OPGETILT VANAF STOEL NAAR BED TOE KBEN HULK (H)quote:
Van mij monkyyy?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
JA ik weet hoe het voelt ik heb al 3x om aandacht gevraag maar helaasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:20 schreef gogosweden het volgende:
![]()
![]()
![]()
oppassen met wat je segt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Summergirl, wat ben jij jong zeg. Sinds een jaar mag men jou legaal neuken.
Hamburgers met korting was leuker.quote:
Dat is in ieder geval niet negatief.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben de toekomstquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Summergirl, wat ben jij jong zeg. Sinds een jaar mag men jou legaal neuken.
heyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Brownies het volgende:
[..]
JA ik weet hoe het voelt ik heb al 3x om aandacht gevraag maar helaas
ik ben nieuw hier verwelkom me ofzo
Komt omdat het zo druk is, hoi.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Brownies het volgende:
[..]
JA ik weet hoe het voelt ik heb al 3x om aandacht gevraag maar helaas
ik ben nieuw hier verwelkom me ofzo
aii kapot sterk :$:$:$ mag ik je spieren voelenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
NEJ KHEB JE OPGETILT VANAF STOEL NAAR BED TOE KBEN HULK (H)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |