Ik vind het allemaal zorgwekkendquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond die meisjes die daar zo stonden te dansen al zorgwekkend.
Ik wist dat ik iets vergeten was deze week. Grabben!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
gewoon douwen, kan ze alvast aan grabbing wennen
Ja, ok. Dat dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik vind alles van deze mensen zorgwekkend.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
En dan krijg je dat als resultaatquote:
k vind het geniaalquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
Vorige week was 16quote:
Normaal daar hé, vanaf 16 jaar zelfsquote:
Ik dacht dat ze rondreiste in vage campers ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
Ik blijf dat traveller maar een raar woord vinden, ik denk steeds aan een of andere science fiction film.
Uhm volgens mij 18 of 19 toch? Want half jaar later had ze een jongquote:
It's now or never!quote:
niet teveel verklappen hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:36 schreef amaranta het volgende:
Ik zal jullie alvast voorbereiden op de jurk van de MOEDER van deze BRUID
Trein of woonwagen koppenquote:
Hoe komt het dat je hem al gezien hebt?!quote:
Was al op de BBC eerder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je hem al gezien hebt?!
Gewoon uit het raampje!quote:
Logischquote:
Nou, ik wilde de aflevering van vorige week terug kijken, maar weigerde 1 euro te betalen, en heb ook youtube al wat gezien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je hem al gezien hebt?!
Sommige caravans welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
Uhu, een caravan is écht nét een woning.
traveller gebruiken hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
Waarom woonde ze eerst in een huis en moeten ze nu in een caravan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |