dat is toevallig jouw mening, dat maakt het nog geen feit...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Een kind hoort vaste etenstijden te hebben en te pas en te onpas je kind overal aanleggen slaat m.i. nergens op.
Ongeveer de helft van NL ziet liever geen borstvoeding in het openbaar, dus lijkt me dat er wel iets is.quote:
Dat was ook de mening van het consultatieburo. Het maakt de overgang naar vast voer makkelijker als ze wennen aan vaste etenstijden. En daarbij geeft het veel rust als je kind op vaste tijden eet. Maakt ook een middagje winkelen wat makkelijker in te plannen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:01 schreef Sjeen het volgende:
dat is toevallig jouw mening, dat maakt het nog geen feit...
Meer dan de helft heeft er geen probleem mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:01 schreef Kingstown het volgende:
Ongeveer de helft van NL ziet liever geen borstvoeding in het openbaar, dus lijkt me dat er wel iets is.
Die van mij zijn 17 en 19, waarvan één voor kok leert. Die bereidt straks zijn 'voeding' zelf. Da's pas makkelijk!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:14 schreef Sjeen het volgende:
Het consultatiebureau zit er wel vaker naast, als het op borstvoeding aankomt... Maar goed, waar maak ik me druk om, mijn dochter is zeven en eet netjes met mes en vork zonder dat er een tiet aan te pas komt.
Dat was vroeger ook met roken....die 50% grens komt behoorlijk dichtbij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:06 schreef Gia het volgende:
Meer dan de helft heeft er geen probleem mee.
Misschien moet je je eens inlezen voor je een hele post vol complete nonsens over borstvoeding en bijvoeding neerzet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Met een fruithapje, die er al zijn vanaf 4 maanden, is 4 voedingen genoeg. Hier deden ze het er prima op. En ja, die sliepen van 8 uur 's avonds tot 7 uur 's morgens door. Met 7 maanden kregen ze hier overigens geen borstvoeding meer. Oudste vanwege tandjes, jongste omdat het óp was. Helaas.
[..]
Ik vind ook dat het gewoon moet kunnen hoor. Maar het is niet zo dat het echt niet anders kan, zoals jij doet voorkomen. Soms kan het niet anders. Maar het is vaak ook makkelijk te regelen dat je i.p.v. borstvoeding iets anders (fruithapje) geeft als je ergens op een terrasje zit tijdens het winkelen.
In je post waar ik in eerste instantie op reageerde had jij het over 'als hij honger heeft als ik toevallig niet thuis ben'. Dus reageer ik daarop door te zeggen dat je kunt zorgen dat hij geen honger heeft als je even gaat shoppen.
Even naar de ikea kan best tussen twee voedingen. Even naar de markt ook.
Een hele middag stadten kun je opvangen door een voeding vantevoren, een fruithapje op een terras of in een restaurant en weer een voeding als je weer thuis bent.
Maar er zijn situaties waar een voeding (als je vaste tijden aanhoudt) net valt tijdens een etentje of tijdens een dagje struinen op vakantie bijvoorbeeld. En tja, dan moet het gewoon kunnen.
Echter, en ik kan me voorstellen dat mensen daar aan denken als ze tegen het voeden in het openbaar ageren, zijn er vrouwen die er op kicken om in het openbaar te voeden. Die zie je soms in een uur tijd op twee plaatsen met hun kind aan de borst zitten. "kijk mij eens moeder zitten wezen". Een kind hoeft niet elke keer als hij kikt te eten.
Een kind hoort vaste etenstijden te hebben en te pas en te onpas je kind overal aanleggen slaat m.i. nergens op.
Altijd alle info tot je nemen die je kunt en dan doen wat jou goed lijkt. Die pro meningen zijn ook niet perse waar enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens inlezen voor je een hele post vol complete nonsens over borstvoeding en bijvoeding neerzet.
De kennis daarover is weer stukken beter dan 20 jaar geleden, dus misschien is het handig je verhaal niet op die achterhaalde kennis van 20 jaar geleden te baseren.
Ik kijk naar wat voor mijn kind het beste werkt, en ondanks tandjes gaat het zo prima.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Altijd alle info tot je nemen die je kunt en dan doen wat jou goed lijkt. Die pro meningen zijn ook niet perse waar enzo.
Als je kind nu 6 is moet je mijn post niet te letterlijl nemen he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk naar wat voor mijn kind het beste werkt, en ondanks tandjes gaat het zo prima.
Geniaal he, ik ben er ook al 5 jaar klaar mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef Baghdaddy het volgende:
Altijd de islam en die moslims wanneer stopt dit !!
Heb een up to date voedingsschema geplaatst! Kinderen van 7 maanden oud hoeven niet elke 3 uur te eten. Zeker niet per se de borst.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens inlezen voor je een hele post vol complete nonsens over borstvoeding en bijvoeding neerzet.
De kennis daarover is weer stukken beter dan 20 jaar geleden, dus misschien is het handig je verhaal niet op die achterhaalde kennis van 20 jaar geleden te baseren.
Toont aan dat we in Nederland gewoon echt niets beters hebben te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef Baghdaddy het volgende:
Zodra ze zich aanpassenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef Baghdaddy het volgende:
Het volkslied zingen, de klompendans doen en zeiken over minderheden op internetfora.quote:
Engeland.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toont aan dat we in Nederland gewoon echt niets beters hebben te doen.
Ik doelde vooral op de eindeloze discussies.quote:
't Is bijna ramadan. Dus wie weet.....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:58 schreef Arth_NL het volgende:
Ah, het is weer zover. Om de paar maanden komen de Britse 'kwaliteitskranten' met zo'n uit de lucht gegrepen bericht. Benieuwd waar ze de volgende keer mee komen. En over een paar maanden natuurlijk de kerstklapper, die zijn ook altijd leuk.
Klopt. De rechtse kerk riep "tieten er uit" en de linkse kerk zei toen "doe maar niet". Zo moet het wel zijn gegaan!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:33 schreef SeculasStatius het volgende:
Ik vraag me af of er echt een moslim geklaagd heeft?
Ik denk zelf van niet
Ook engeland is gezegend met een Linkse Kerk die netjes pretendeert te moeten denken voor de moslim.
Oh, dat komt daar vaker voor hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. De rechtse kerk riep "tieten er uit" en de linkse kerk zei toen "doe maar niet". Zo moet het wel zijn gegaan!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef Baghdaddy het volgende:
Jij bent toch een turk ?quote:
Je begrijpt kennelijk het principe van "borstvoeding op verzoek" nog steeds niet... wat ook niet vreemd is, want in het begin van de jaren 90 werd er nog een hoop op de klok gevoed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb een up to date voedingsschema geplaatst! Kinderen van 7 maanden oud hoeven niet elke 3 uur te eten. Zeker niet per se de borst.
Ik heb bij het consultatiebureau al eens meegemaakt dat een moslima haar baby gewoon ging zitten voeden, en er waren ook (NL) vaders van andere babies aanwezig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moeten moslima's wel of juist geen borstvoeding in het openbaar geven om zich aan te passen?
Azerbeidzjaan.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er moslims zijn die echt klachten hebben ingediend of wat dan ook. Dit zal weer van een meedenkend persoon zijn zoals hier in Nederland ooit het geval was om schilderijen van een varken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef Sjeen het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom een moslim eerder een probleem met borstvoeding zou moeten hebben dan wie dan ook... Vind het dan ook een slap excuus.
Ja, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er moslims zijn die echt klachten hebben ingediend of wat dan ook. Dit zal weer van een meedenkend persoon zijn zoals hier in Nederland ooit het geval was om schilderijen van een varken.
In Engeland moest ook Piglet uit de Winny de Pooh boekjes, want owee, stel dat de moslims daar aanstoot aan nemen....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Oh, dat komt daar vaker voor hoor.
Zo als de politie die hondenschoenen bedenkt omdat moslims er anders aanstoot aan zouden nemen als de hond de moskee in ging.
Moslims achteraf terecht klagen dat het ze niet boeit en ze er niet om gevraagd hebben.
Ik dacht dat geen spaarvarkens meer, want wederom aanstootgevend, ook niet gebeurt was omdat moslims echt klaagde.
Meer een paar politiek-correcte jokers die voor hun dachten te moeten nadenken.
In het geval van MissyB en de moslima; de laatste had zelf ook het gordijntje kunnen dichttrekken natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een afgesloten ruimte waar enkel andere vrouwen kunnen komen is toch stukken discreter dan aan je tafeltje in een horecazaak? Maar dan word je in je moedereer aangetast of zo?
Ik neem er zelf geen aanstoot aan, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dat wel doen en dan vind ik het niet meer dan normaal dat beide partijen water bij de wijn willen doen.
QFTquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zou vragen of ik ook een slokje mag.. Maar serieus, tegenwoordig doen we overal moeilijk over. Het gaat hier niet om seksuele handelingen of andere dingen die strikt privé zijn. Van mij mag een kind best in het openbaar gevoed worden, net als dat het in het openbaar zijn luier verschoond mag krijgen.
Als je het geen lekker gezicht vindt; Je bent niet verplicht om ernaar te staan blijven kijken.
Ooit was dit een gemoedelijk landje met een tolerant volk. Waar is die tijd toch gebleven?
Het heeft dan ook niks met moslims te maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb bij het consultatiebureau al eens meegemaakt dat een moslima haar baby gewoon ging zitten voeden, en er waren ook (NL) vaders van andere babies aanwezig.
Precies, er zouden genoeg grefo's zijn die het ook alles behalve cool zouden vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het heeft dan ook niks met moslims te maken.
Ik denk dat dat ook nog wel meevalt, die krijgen allemaal zoveel kinderen dat ze wel borstvoeding geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:03 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Precies, er zouden genoeg grefo's zijn die het ook alles behalve cool zouden vinden.
Spaarvarkens zijn weer volop terug hoor!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Zo als de politie die hondenschoenen bedenkt omdat moslims er anders aanstoot aan zouden nemen als de hond de moskee in ging.
Moslims achteraf terecht klagen dat het ze niet boeit en ze er niet om gevraagd hebben.
Ik dacht dat geen spaarvarkens meer, want wederom aanstootgevend, ook niet gebeurt was omdat moslims echt klaagde.
Meer een paar politiek-correcte jokers die voor hun dachten te moeten nadenken.
Valt nog mee dat ze niet klaagden dat er geen schoenen in de moskee mochten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |