Gewoon tegen zn hand duwen en kreunen als ie eens zn hand over je hals aait. Weet je meteen of ie er voor in isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
Meld je dan zelf dat je bij je keel gepakt wilt worden?
Idd dat zit in dezelfde hoek. Of bijten. Dat wil ze ook wel eens doen. Daar word ik dan wild van.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:47 schreef Dipkip het volgende:
. Het is een beetje als wanneer wij onze nagels in jullie rug zetten
Mwahh, ik doe dat alleen omdat meiden dat leuk vinden. Ik vind het zelf een beetje dom eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet meer dan een vrouw vastbinden en slaan, wat jij zegt te doen.
Hou er dan acuut mee op, wil je.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:56 schreef bobbybob het volgende:
Mwahh, ik doe dat alleen omdat meiden dat leuk vinden.
Je lult stom. Zolang de sex gewenst is, is het geen verkrachting. Sim-pel. Ook al beuken ze elkaar het ziekenhuis in.quote:
Dat verkrachter deel maakt het naar...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:56 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Mwahh, ik doe dat alleen omdat meiden dat leuk vinden. Ik vind het zelf een beetje dom eerlijk gezegd.
Maar ehm.. jullie reageren allemaal zo op je teentjes getrapt. Het maakt me niks uit als mensen waar voor een bsdm dan ook doen als fetish. Of dat keep dichtknijpen.
Ik wil alleen maar oprecht weten of er ook meiden zijn die dat soort dingen niet leuk vinden... snapje...
Ik noem niemand een slet, dus noem mij dan geen knurft. Ik doe genoeg in bed. Ik zou het alleen jammer vinden dat ik me anders zou moeten gedragen dan dat ik wil (een verkrachter) omdat alle vrouwen dat willen (als dat zo zou zijn). Daarom vraag ik of er ook vrouwen zijn die dat niet leuk vinden.... Maar jullie reageren allemaal zo krom en op je teentjes getrapt...
snapje..
Jij hebt vast ook wel dingen die je niet prettig vindt, ik vind het niet fijn als mensen aan mijn haar komen. Heeft verder niets met seks te maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee stel je voor zeg.![]()
Het loopt zeker niet zo lekker op sex/relatie-gebied? Maar gelukkig kan je wel een goede taart bakken.
Deze man heeft het begrepen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je lult stom. Zolang de sex gewenst is, is het geen verkrachting. Sim-pel. Ook al beuken ze elkaar het ziekenhuis in.
Nouja het is een soort van verkrachting, want het is niet gewenst voor mij en ik kan er niet onderuit komen om het niet te doen ookal ben ik de dominante dus...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je lult stom. Zolang de sex gewenst is, is het geen verkrachting. Sim-pel. Ook al beuken ze elkaar het ziekenhuis in.
Jank ik dan ??? Viswijfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:06 schreef Dipkip het volgende:
Door de ballen te hebben om jezelf te zijn, in plaats van toneel te spelen en er vervolgens over te janken.
ha-haquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
TS is verkracht mensen, geef hem een knuffel
*Knuffelt ts*
Mannen worden wel verkracht, onder dwang. Wat jij omschrijft is geen dwang. Als een meisje de stoerste jongen van de hockeyclub pijpt omdat ze aardig gevonden wil worden, is ze niet verkracht maar gewoon dom geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef bobbybob het volgende:
Nouja het is een soort van verkrachting, want het is niet gewenst voor mij en ik kan er niet onderuit komen om het niet te doen ookal ben ik de dominante dus...
Maarja dat klinkt triest natuurlijk... mannen worden niet verkracht..
Het was ook niet serieus bedoellt.....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mannen worden wel verkracht, onder dwang. Wat jij omschrijft is geen dwang. Als een meisje de stoerste jongen van de hockeyclub pijpt omdat ze aardig gevonden wil worden, is ze niet verkracht maar gewoon dom geweest.
Ahaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Als van de 2 iets niet wil, dan is dat verkrachting.
Je zou iets aardiger kunnen doen ik doe ook normaal tegen jou tochquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Scheld ik eens één postje niet, ben ik een viswijf
Hou dan eens op met niet-serieus verkrachting roepen achterlijke idiootquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |