abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:38:15 #126
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_99522062
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

TS is man
Das te veel eer! ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_99522064
Je zegt nu dus weer dat we verkracht willen worden en dat wat wij leuk vinden geen leuke seks is.

Je bent, kortom, een lulletje.
pi_99522079
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:35 schreef bobbybob het volgende:
Als een man iets anders doet dan verkrachten en vechten binnen of buiten bed dan is het een mietje. Je bent als man niet toegestaan om iets anders te doen dan stoiecijns voor je uit staren en bitter en zuur zijn. Dus als je gaat zeiken, doe ik mee....
wtf lol?
Rustig aan.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:38:42 #129
37769 erodome
Zweefteef
pi_99522080
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:49 schreef bobbybob het volgende:
maar er zijn dus geen vrouwen die van de sensuele shit houden ???? Want ik kreeg geen reacties...,...
Alhoewel ik meer dan dol ben op echt hele ruwe seks wissel ik het graag af met zo nu en dan een tantra sessie, veel zachter en sensueler dan dat ga je het niet krijgen.

Afwisseling, een heerlijke uitvinding.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_99522092
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef E.T. het volgende:

[..]

Was het ook niet zo dat vrouwen tussen de 35 en 40 de beste sex ervaren?
Geen gezeik over onzekerheid, zelfverzekerd... weten wat ze willen, hebben en lekker vinden..

Dus idd TS.. kom over een jaar of 20 nog maar eens..
Nou nee, ik denk niet dat ik verkrachten ooit lekker ga vinden.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 juli 2011 @ 22:39:08 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99522102
Wat heeft aan haren trekken nu eigenlijk met verkrachten te maken, zou je dat kunnen uitleggen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:40:36 #132
3011 E.T.
pi_99522163
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:39 schreef Sjeen het volgende:
Wat heeft aan haren trekken nu eigenlijk met verkrachten te maken, zou je dat kunnen uitleggen?
Dit!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_99522169
quote:
Hij voelt dat zo, respecteer dat nou verdomme!
pi_99522199
Ik ben een mietje trouwens, ik verkracht niet :( :'(

Is er iets verkeerd met mij ? ;(
Rustig aan.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:42:12 #135
37769 erodome
Zweefteef
pi_99522221
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ben je masochist ofzo dat ik dat nog een keer moet toelichten?

Het is voor vrouwen al een beladen onderwerp om te zeggen wat ze lekker vinden. Houden we van zacht zijn we brave libellemutsen houden we van ruig zijn we smerige kuthoeren. Iedere man die verder meewerkt aan die dubbele moraal mag van mij driehoog het raam uit of in ieder geval een potje tip-ex in zn haar.
Go dipkip!!! _O_
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_99522242
RAAAEEEPP.
pi_99522308
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wil nu wel eens horen van een liefhebster waarom dat keel dichtknijpen zo plezant is.
Het is een macht-ding. En het is, voor zover ik heb gedaan, zeer zeer beperkt hoor. Absoluut geen kelen of zo. Maar gewoon beetje bij de keel grijpen en klein beetje knijpen. Dan gooit ze dr hoofd naar achter :9
Dat is trouwens een natuurlijk teken van overgave he: je toont de kwetsbare nek.
Het past gewoon bij het wat groffere sexplaatje: beetpakken, duidelijk zeggen hoe en wat ze moet doen, pats op dr ass, haar trekken, zeer stevig beetpakken, hard neuken en beetje keel knijpen. Gewoon goede sex dus.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99522336
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Go dipkip!!! _O_
Mag ik weten wat er zo chill is aan keel dichtknijpen? wordt het gevoel ehmm meer intens als je geen zuurstof kan krijgen/minder zuurstof, of geeft je dit een lekker bruut gevoel als je toevallig bruut genomen wilt worden?
Rustig aan.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:45:12 #139
222505 PP.
Heldt.
pi_99522358
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef Anne het volgende:

[..]

23 B-).
Het wordt de komende 12 jaar alleen nog maar beter dus..
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_99522372
quote:
Wat heeft keel dichtknijpen en aan haren trekken met verkrachting te maken...

tja weet niet, lijkt er een beetje op vind je niet
pi_99522399
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:45 schreef PP. het volgende:

[..]

Het wordt de komende 12 jaar alleen nog maar beter dus..
Oh joy :7 :9.
pi_99522400
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is een macht-ding. En het is, voor zover ik heb gedaan, zeer zeer beperkt hoor. Absoluut geen kelen of zo. Maar gewoon beetje bij de keel grijpen en klein beetje knijpen. Dan gooit ze dr hoofd naar achter :9
Dat is trouwens een natuurlijk teken van overgave he: je toont de kwetsbare nek.
Het past gewoon bij het wat groffere sexplaatje: beetpakken, duidelijk zeggen hoe en wat ze moet doen, pats op dr ass, haar trekken, zeer stevig beetpakken, hard neuken en beetje keel knijpen. Gewoon goede sex dus.
Hmm duidelijk :)Overgave is altijd goed ^O^
Rustig aan.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:46:15 #143
37769 erodome
Zweefteef
pi_99522402
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wil nu wel eens horen van een liefhebster waarom dat keel dichtknijpen zo plezant is.
Voor mij persoonlijk, ik raak er vrij snel van in een soort van roes waarin ik alleen nog maar wat ronddrijf op de golven van genot, alles is daardoor intenser.
Dan gaat het niet zo ver dat ik bang ben dat ik er out van ga ofzo, ben nog nooit flauwgevallen ervan en wil dat ook niet.

Het is ook niet iets wat ik vrij snel zal toelaten van iemand, geen ONS dingetje(of het oet erg goed verlopen allemaal, zeg nooit nooit), er is wel een zekere mate van vertrouwen wederzijds voor nodig.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:46:19 #144
3011 E.T.
pi_99522407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:45 schreef bobbybob het volgende:

[..]

nee..
pi_99522427
quote:

[..]

Inderdaad. Ik vind van niet.

Ben je soms ooit verkracht, hmm?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 juli 2011 @ 22:47:08 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99522455
quote:

[..]

Nee...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_99522462
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
Mag ik weten wat er zo chill is aan keel dichtknijpen? wordt het gevoel ehmm meer intens als je geen zuurstof kan krijgen/minder zuurstof, of geeft je dit een lekker bruut gevoel als je toevallig bruut genomen wilt worden?
Meestal is keel dichtknijpen geen echt dichtknijpen en kun je gewoon normaal ademen, alleen heeft het zoals Die_Hofstadtgruppe aangeeft een bepaalde emotionele lading. Het is een beetje als wanneer wij onze nagels in jullie rug zetten: het is niet lekker als handeling op zich maar om waar het voor staat.

Als je inderdaad over echt dichtknijpen praat kun je daar een bepaalde high van krijgen of echte angst voelen van hij laat me zo toch wel weer ademen anders stik ik, maar bijna geen enkele vrouw die zegt dat knijpen lekker te vinden gaat zo ver.
pi_99522493
quote:

Niet meer dan een vrouw vastbinden en slaan, wat jij zegt te doen.
pi_99522513
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk, ik raak er vrij snel van in een soort van roes waarin ik alleen nog maar wat ronddrijf op de golven van genot, alles is daardoor intenser.
Dan gaat het niet zo ver dat ik bang ben dat ik er out van ga ofzo, ben nog nooit flauwgevallen ervan en wil dat ook niet.

Het is ook niet iets wat ik vrij snel zal toelaten van iemand, geen ONS dingetje(of het oet erg goed verlopen allemaal, zeg nooit nooit), er is wel een zekere mate van vertrouwen wederzijds voor nodig.
Als je et niet chill vind om alles te delen moet je het zeggen hè, maar:

Kom je dan echt een soort van zuurstof tekort? En wanneer zou je het van iemand toelaten? Meld je dan zelf dat je bij je keel gepakt wilt worden?
Rustig aan.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:52:28 #150
37769 erodome
Zweefteef
pi_99522697
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je et niet chill vind om alles te delen moet je het zeggen hè, maar:

Kom je dan echt een soort van zuurstof tekort? En wanneer zou je het van iemand toelaten? Meld je dan zelf dat je bij je keel gepakt wilt worden?
Nee, geen zuurstof tekort, in de "ergste" gevallen een lichte beperking van ademen, maar ik kan gewoon nog ademen.

Het kan zijn dat ik aangeef dat ik dat prettig vind, maar het kan ook zo zijn dat ik aangeef wat ruwer te willen door handelingen, hangt compleet van het persoon en de situatie af.
Het is niet echt een ONS ding zoals gezegd, dus in de meeste gevallen ken ik de mensen van wie ik dat soort zaken toelaat wat beter en kennen we elkaars voorkeuren en vooral ook grensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')