.....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof me, het laatste dat ik wil is door JOU geil gevonden te worden.
Je opent een kneuzig, hypocriet topic waarin je meteen al de positie inneemt dat wij vrouwen allemaal maar vuige sletten zijn boehoehoe arme seksuele calimero jij. Dat is genoeg, wij fokvrouwen zijn gul met haat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:15 schreef bobbybob het volgende:
.....
wat heb ik gedaan om al die haat hier te krijgen....?
Dat merk ik ja dat jullie gul zijn met haat verdomme.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je opent een kneuzig, hypocriet topic waarin je meteen al de positie inneemt dat wij vrouwen allemaal maar vuige sletten zijn boehoehoe arme seksuele calimero jij. Dat is genoeg, wij fokvrouwen zijn gul met haat.
Ben je masochist ofzo dat ik dat nog een keer moet toelichten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef bobbybob het volgende:
Nou dag mag je vinden maar dan mag je ook zeggen waarom.
Was het ook niet zo dat vrouwen tussen de 35 en 40 de beste sex ervaren?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef Sjeen het volgende:
Kom over een jaar of 17 terug, praten we dan verder
TS is manquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Was het ook niet zo dat vrouwen tussen de 35 en 40 de beste sex ervaren?
Geen gezeik over onzekerheid, zelfverzekerd... weten wat ze willen, hebben en lekker vinden..
Dus idd TS.. kom over een jaar of 20 nog maar eens..
Omdat je een knurferig kutventje bent die concludeert dat vrouwen die graag aan de haren getrokken worden tijdens de sex, ook graag verkracht worden. En het daarna gewoon op je leeftijd durven gooien ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Nou dag mag je vinden maar dan mag je ook zeggen waarom.
Nee stel je voor zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik maar GEEN geil wijf, boeien. Van mijn haar blijf je af. En wat heeft je haar in godsnaam met geil zijn te maken? Ik wil niet eens dat iemand anders mijn haar kamt...
Ik wil nu wel eens horen van een liefhebster waarom dat keel dichtknijpen zo plezant is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef erodome het volgende:
Lang niet iedere vrouw vindt dat prettig(zoveel mensen zoveel smaken), ik wel, haren trekken, keel dichtknijpen, alles erop en eraan, jummy!
Nu voel ik me buitengeslotenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Was het ook niet zo dat vrouwen tussen de 35 en 40 de beste sex ervaren?
Geen gezeik over onzekerheid, zelfverzekerd... weten wat ze willen, hebben en lekker vinden..
Dus idd TS.. kom over een jaar of 20 nog maar eens..
Daar mag je niet aan komen van TSquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ben je masochist ofzo dat ik dat nog een keer moet toelichten?
Het is voor vrouwen al een beladen onderwerp om te zeggen wat ze lekker vinden. Houden we van zacht zijn we brave libellemutsen houden we van ruig zijn we smerige kuthoeren. Iedere man die verder meewerkt aan die dubbele moraal mag van mij driehoog het raam uit of in ieder geval een potje tip-ex in zn haar.
Ik dacht al dat het zoiets was. Ik heb geen een keer slet gezegd, ik noem vrouwen nooit slet, vind ik zon gefrustreerd passief agressief wood. En ik heb ze ook nog nooit mutsen of libelle tutten genoemt of wat dan ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ben je masochist ofzo dat ik dat nog een keer moet toelichten?
Het is voor vrouwen al een beladen onderwerp om te zeggen wat ze lekker vinden. Houden we van zacht zijn we brave libellemutsen houden we van ruig zijn we smerige kuthoeren. Iedere man die verder meewerkt aan die dubbele moraal mag van mij driehoog het raam uit of in ieder geval een potje tip-ex in zn haar.
Nu weet je wat je te wachten staat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |