Alle vrouwen houden wel van sensuele dingen tijdens de seks, maar dat betekent niet dat ze niet hard genomen willen worden zo op zijn tijd. telkens het zelfde is ook niks.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:49 schreef bobbybob het volgende:
maar er zijn dus geen vrouwen die van de sensuele shit houden ???? Want ik kreeg geen reacties...,...
Ik vind je wel geil alleen al omdat je de enige bent zon beetje die niet aan dr haren getrokken wilt worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik maar GEEN geil wijf, boeien. Van mijn haar blijf je af. En wat heeft je haar in godsnaam met geil zijn te maken? Ik wil niet eens dat iemand anders mijn haar kamt...
Potverdeurie. Als dat de norm is voor iemand geil vinden, ben je niet echt kieskeurig welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Ik vind je wel geil alleen al omdat je de enige bent zon beetje die niet aan dr haren getrokken wilt worden.
Bobby vindt vrouwen die geen seks willen ook geil. Omdat het de enige zijn zon beetje die niet geneukt willen worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Potverdeurie. Als dat de norm is voor iemand geil vinden, ben je niet echt kieskeurig wel?
Want dan spartelt ze tegen he? VUILE VERKRACHTER!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef bobbybob het volgende:
Ik vind je wel geil alleen al omdat je de enige bent zon beetje die niet aan dr haren getrokken wilt worden.
Kusje voor dipkip, omdat het kanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Want dan spartelt ze tegen he? VUILE VERKRACHTER!!!
Heb jij een baby/kind.... ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:58 schreef E.T. het volgende:
Niks mis mee als je haren (wat hardhandig) vastgehouden worden!
Wel drie!quote:
Wat heeft dat nou weer met haren trekken tijdens seks te makenquote:
Misschien trekt ie dan beter op haar. Ieder zijn fetisj.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met haren trekken tijdens seks te maken
Wat wil je met zo'n bekrompen TSquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Dit gaat ook gewoon helemaal nergens meer over hè
ja, maar daar word je nou weer niet zwanger van..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien trekt ie dan beter op haar. Ieder zijn fetisj.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef bobbybob het volgende:
Nou nee niks....... Beetje raar idee dat je dan nog steeds verkrachtingsfantasien hebt.
Wat zei je ook alweer?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:17 schreef bobbybob het volgende:
[..]
....... Ga mij niet belachelijk lopen maken ik verklaar niks als de waarheid, ik vraag alleen.
Daarom zit ik hier, om te weten hoe het zit. Ik zeg niet dat vrouwen verkracht worden ofzo.....
Ze heeft geen verkrachtingsfantasien knurft, ze vindt een beetje harentrekken prettig...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef bobbybob het volgende:
Nou nee niks....... Beetje raar idee dat je dan nog steeds verkrachtingsfantasien hebt.
NIET dat ik dat veroordeel ofzo... voordat ik weer allemaal haatreacties krijg.
Ik ben nog jonge calimero hea, ik ben/was nog een beetje naief sorry nog maar 18. ..... Dus neem het me niet kwalijk. Maar het is nu vrij duidelijk hoor over hoe vrouwen in elkaar zitten.
Ik mag hopen dat bobbybob sowieso niet zwanger kan wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja, maar daar word je nou weer niet zwanger van..
Zodat de luizen eruit gaan ofzo..... ??quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze heeft geen verkrachtingsfantasien knurft, ze vindt een beetje harentrekken prettig...
Geloof me, het laatste dat ik wil is door JOU geil gevonden te worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef bobbybob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |