Dit is de goede, nu gelijk goed gekoppeld enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:49 schreef mrien het volgende:
[..]
Naar een groter huis inderdaad! En zo mooi <3
Deze medicatie heb ik nog niet gegeven (2x daags), de ijzer vind hij echt maar niks.
Hoop ook dat het nu goed helpt
Ja van een (ikea) ledikantje waar de zijkant uit kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef danic het volgende:
ff een vraag van een echte spuit 11, waar kan ik makkelijk een co-sleeper vandaan halen? Het lijkt ons toch wel wat
Of maak je dat zelf van een verbouwd ledikantje?
Wij hebben het Ikea hensvik ledikantje en daar een zijkant uitgehaald, extra verstevigingsplank erin en klem geschoven tussen onze boxspring en de muur. De boxspring is electrisch verstelbaar dus er zit een motor onder waardoor het kreng tonnen weegtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef danic het volgende:
ff een vraag van een echte spuit 11, waar kan ik makkelijk een co-sleeper vandaan halen? Het lijkt ons toch wel wat
Of maak je dat zelf van een verbouwd ledikantje?
Lieve fotoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
dat doet ze goed MP
Mrien welk ijzerdrankje krijgt jelle? en hopelijk slaat deze AB kuur snel aan
En om nou volgende week weer een paar auberginen in je mik te duwen om het te testen is ook zo bruut he...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:39 schreef mignonne het volgende:
oh en ze heeft nu ook weer wat uitslag in dr gezichtje en is de hele dag aan het spugen geweest (gekolfde melk van gister of eergister ook gehad, niet bij nagedacht); we denken dat ze inderdaad ergens op reageert maar of het nou die aubergine is geweest of toch wat anders... geen idee
nahquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En om nou volgende week weer een paar auberginen in je mik te duwen om het te testen is ook zo bruut he...
die krijgt ean ook. Staat mooi op de verpakking 3uur na de maaltijd geven. euh ja dan krijgt ze alweer bijna en de mond spoelen na inname. Hoe ga ik dat doen bij een baby? I.o.m. apothekersassistente geef ik het nu halverwege de fles. Het kan nl ook erg zwaar op de maag vallenquote:
Neeeeequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
nah![]()
t is wel de manier om het te testen en t is altijd nog vriendelijker dan het direct aan haar zelf gevenmaar we gaan over 2 weekjes eerst maar eens beginnen met vast voedsel.
Ding 1 heb ik alvast bedachtrijstwafel, dat moet goed gaan in principe.
En verder moet ik nog even bedenken what's nextik moet nodig dat schema van Kleintjes er maar ns bij trekken weer.
Nee dat is de box van mijn ouders en het is een soort van hoekbox idd bijzonderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:38 schreef As1981 het volgende:
Sarah wat doe je. Is dat jullie box mamapurk? Een bijzonder formaat of lijkt dat maar zo. Vind hem wel mooi.
FR wat een bijzondere foto en grappig dat je neefje precies op de datum ertussen is geboren. Erg leuke foto.
Troeta geniet van je avond en van het uitslapen morgen. Hopelijk lukt het. In ieder geval geen gespook vannacht.
Danic, toch aan de cosleeper. Succes met fabriceren.
Hij is duidelijk voller maar qua lengte scheelt het niet veel. Ze trekt het al behoorlijk rechtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Neeeeeis ze alweer zo oud
F_R, leuk die foto van neef en nicht(heb m vanmiddag nog gezien
)
Ze is echt goed gegroeid he! Ze lijken gewoon even groot!
Sarah draaienwat goed!
gek hoor, dat ik hier niet meer "hoor". Ik heb nog helemaal geen dreumes![]()
Hoe wisselend kunnen adviezen zijn..bij mij staat er op niet met melk geven. Ook lastig met een babyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
die krijgt ean ook. Staat mooi op de verpakking 3uur na de maaltijd geven. euh ja dan krijgt ze alweer bijna en de mond spoelen na inname. Hoe ga ik dat doen bij een baby? I.o.m. apothekersassistente geef ik het nu halverwege de fles. Het kan nl ook erg zwaar op de maag vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb na beide KS ijzer gehad vandaar dat ik het wist
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Ik.zou idd iemand meenemen. Heb een keer met doek in de IKEA gelopen toen k ook wat grote dingen moest hebben. Dat was ook niet ideaal (buigt zo moeilijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef danic het volgende:
Oh As, je mannetje!Mocht ik die kaart al wel zien? Nu is het geen verrassing meer.
Ean, wat ga je hard meis, ziet er goed uit zo!
En Sarah, wat een foto![]()
Morgen naar de Ikea, dank je wel DML voor de link. Heb het net even zitten lezen en met de tip van Tico (lijmklemmen) komen we er wel. Moet alleen even denken hoe ik het ga aanpakken. Vriend wil dat ik het morgen dan ga halen, maar hij heeft nachtdienst en ligt te slapen.
Dat wordt denk ik dan ons eerste avontuur met de Beco.... Want én een kinderwagen én een kar met de spullen lijkt me niet zo handig.
Weet je wat, ik neem gewoon mijn schoonmoeder op sleeptouw
Sarah is ook groot! Mijn meiden zijn allebei groot, zitten ook op hoge groeilijnen, maar als ze dan ook nog eens zo snel gaan ontwikkelen lijkt ze nog groter, J draaide pas met 6 maanden..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:43 schreef Fannetje het volgende:
Sarah, wat knap dat je al kunt rollen! En wat ziet ze er groot uit MP, echt niet zoals een baby van 4 maanden!
Wij zijn nog op vakantie, maar helaas slecht weer hier. Gisteren was het gewoon maar 9 graden! Gelukkig schijnt het vandaag beter te worden. En het voordeel van Center Parcs is wel dat ze ook veel indoor faciliteiten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |