Hoe wisselend kunnen adviezen zijn..bij mij staat er op niet met melk geven. Ook lastig met een babyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
die krijgt ean ook. Staat mooi op de verpakking 3uur na de maaltijd geven. euh ja dan krijgt ze alweer bijna en de mond spoelen na inname. Hoe ga ik dat doen bij een baby? I.o.m. apothekersassistente geef ik het nu halverwege de fles. Het kan nl ook erg zwaar op de maag vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb na beide KS ijzer gehad vandaar dat ik het wist
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Ik.zou idd iemand meenemen. Heb een keer met doek in de IKEA gelopen toen k ook wat grote dingen moest hebben. Dat was ook niet ideaal (buigt zo moeilijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef danic het volgende:
Oh As, je mannetje!Mocht ik die kaart al wel zien? Nu is het geen verrassing meer.
Ean, wat ga je hard meis, ziet er goed uit zo!
En Sarah, wat een foto![]()
Morgen naar de Ikea, dank je wel DML voor de link. Heb het net even zitten lezen en met de tip van Tico (lijmklemmen) komen we er wel. Moet alleen even denken hoe ik het ga aanpakken. Vriend wil dat ik het morgen dan ga halen, maar hij heeft nachtdienst en ligt te slapen.
Dat wordt denk ik dan ons eerste avontuur met de Beco.... Want én een kinderwagen én een kar met de spullen lijkt me niet zo handig.
Weet je wat, ik neem gewoon mijn schoonmoeder op sleeptouw
Sarah is ook groot! Mijn meiden zijn allebei groot, zitten ook op hoge groeilijnen, maar als ze dan ook nog eens zo snel gaan ontwikkelen lijkt ze nog groter, J draaide pas met 6 maanden..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:43 schreef Fannetje het volgende:
Sarah, wat knap dat je al kunt rollen! En wat ziet ze er groot uit MP, echt niet zoals een baby van 4 maanden!
Wij zijn nog op vakantie, maar helaas slecht weer hier. Gisteren was het gewoon maar 9 graden! Gelukkig schijnt het vandaag beter te worden. En het voordeel van Center Parcs is wel dat ze ook veel indoor faciliteiten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |