abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99519944
Ik was van de wk op het cb en daar zei iemand ow wat een kleintje hoe oud is ze?
Ik zei dus 9wk haar baby ook en dat was toch wel een verschil
pi_99520215
:)
haha ja dat zal best :D die had natuurlijk al een voorsprong bij de geboorte :D
pi_99522241
Even een voorproefje op mijn fotospam over een maand. De uitnodiging voor Yaro's verjaardag.
pi_99522785
Ziet er gaaf uit As!! En wat een groot verschil he net geboren en 1 jaar worden!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99522860
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

die krijgt ean ook. Staat mooi op de verpakking 3uur na de maaltijd geven. euh ja dan krijgt ze alweer bijna en de mond spoelen na inname. Hoe ga ik dat doen bij een baby? I.o.m. apothekersassistente geef ik het nu halverwege de fles. Het kan nl ook erg zwaar op de maag vallen
Hoe wisselend kunnen adviezen zijn..bij mij staat er op niet met melk geven. Ook lastig met een baby ;)
pi_99522910
Ijzer mag eigenlijk ook niet met melk! Met sinaasappelsap is het heel goed, word het goed opgenomen maar ja om je kleine baby nou sinaasappelsap te geven, geen goed plan ;)
pi_99523192
Klopt, melk breekt ijzer af, sinaasappelsap zorgt ervoor dat ijzer beter wordt opgenomen. Ik had tijdens mijn zwangerschap ijzer te kort. Gelukkig kon ik mijn creusli met yoghurt toch niet meer wegwerken dus hoefde ik die niet te laten staan.

Inderdaad echt een groot verschil MamaPurk. Ik sta er nog dagelijks van verstelt wat hij nu allemaal weer kan.
pi_99523356
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb na beide KS ijzer gehad vandaar dat ik het wist ;)
pi_99524064
Oh As, je mannetje! O+ Mocht ik die kaart al wel zien? Nu is het geen verrassing meer.

Ean, wat ga je hard meis, ziet er goed uit zo!
En Sarah, wat een foto _O-

Morgen naar de Ikea, dank je wel DML voor de link. Heb het net even zitten lezen en met de tip van Tico (lijmklemmen) komen we er wel. Moet alleen even denken hoe ik het ga aanpakken. Vriend wil dat ik het morgen dan ga halen, maar hij heeft nachtdienst en ligt te slapen.
Dat wordt denk ik dan ons eerste avontuur met de Beco.... Want én een kinderwagen én een kar met de spullen lijkt me niet zo handig.
Weet je wat, ik neem gewoon mijn schoonmoeder op sleeptouw :D
pi_99524142
Veel plezier met shoppen Danic. En ja hoor je mocht hem wel al zien, hij gaat morgen op de bus als het goed is.
pi_99533009
Zo, weer even bijgelezen :)

Sarah, wat knap dat je al kunt rollen! En wat ziet ze er groot uit MP, echt niet zoals een baby van 4 maanden!
Yaro, wat een mooie uitnodiging O+ Ik ga over een paar weken ook zoiets in elkaar knutselen, mijn meisje is over 2 maanden ook alweer jarig :o
FR, helaas de foto van Ean gemist!
Lena alweer een half jaar, wow! Wat een mooi meisje is het toch O+ En ik vind haar helemaal niet zo klein hoor!
mignonne, wat vervelend dat je meisje zo allergisch op veel dingen reageert. Lijkt me ook verdomde lastig om dan aan de bijvoeding te gaan. Toen Anne aan bijvoeding begon, kreeg ze ineens behoorlijk erg eczeem en ik zat ook met mijn handen in het haar of het misschien aan de voeding lag... gelukkig bleek dat uiteindelijk niet zo te zijn.

Wij zijn nog op vakantie, maar helaas slecht weer hier. Gisteren was het gewoon maar 9 graden! Gelukkig schijnt het vandaag beter te worden. En het voordeel van Center Parcs is wel dat ze ook veel indoor faciliteiten hebben ;)
pi_99534044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef danic het volgende:
Oh As, je mannetje! O+ Mocht ik die kaart al wel zien? Nu is het geen verrassing meer.

Ean, wat ga je hard meis, ziet er goed uit zo!
En Sarah, wat een foto _O-

Morgen naar de Ikea, dank je wel DML voor de link. Heb het net even zitten lezen en met de tip van Tico (lijmklemmen) komen we er wel. Moet alleen even denken hoe ik het ga aanpakken. Vriend wil dat ik het morgen dan ga halen, maar hij heeft nachtdienst en ligt te slapen.
Dat wordt denk ik dan ons eerste avontuur met de Beco.... Want én een kinderwagen én een kar met de spullen lijkt me niet zo handig.
Weet je wat, ik neem gewoon mijn schoonmoeder op sleeptouw :D
Ik.zou idd iemand meenemen. Heb een keer met doek in de IKEA gelopen toen k ook wat grote dingen moest hebben. Dat was ook niet ideaal (buigt zo moeilijk :'))
pi_99534236
Ja dat dacht ik ook al. Nou schoonmoeders gaat mee, dus probleem opgelost. Ik neem dus gewoon de wagen mee. Even wandelen met de mc is ook niet zo erg, en mocht het niet passen (mazda 6 dus ik hoop van wel), dan kan er ook nog wat bij mijn schoonmoeder in de auto. We spreken daar af, want de Ikea is precies tussenin.

Dan gaan we de Beco woensdag voor het eerst echt gebruiken. Ondertussen ben ik er wel helemaal uit hoe die nou werkt (lekker moeilijk, maar ik had ruzie met haar beentjes :+ ). Woensdag gaan we varen de hele dag, dus dan is de wagen niet handig de hele tijd.
pi_99534451
Even terug gespiekt in het andere topic. Lena wat een schoonheid ben je! Ze lijkt helemaal niet klein, Claudia. Ze lijkt wel veel op Ivan!

Mrien, succes met verhuizen en hopelijk knapt Jelle snel op!

Mignonne, die jongste van jouw gaat ook hard zeg, al bijna aan de bijvoeding :o ik hoop voor jullie dat de allergieën mee gaan vallen. Succes :*

Die Amy, Sarah en Yaro al zo groot O+ en Willem ook alweer bijna jarig!

Fannetje, hopelijk hebben jullie snel mooi weer!

Hier gaat alles z'n gangetje! Weinig bijzonders. Gewoon een heerlijk kind waar we onwijs van genieten *;
29/10/'10 - 25/03/'13
  zaterdag 16 juli 2011 @ 11:09:20 #40
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99534739
Gisteren was mijn vader jarig en mijn moeder had ter voorbereiding ons oude ledikant weer n elkaar gezet, nieuw matrasje etc. Mooi opgemaakt, met onder hoofd soort doek.

Dus ik daar gistermiddag en K op bed gelegd. Ik ga na 20 minuten kijken, heeft hij die doek onder zn hoofd om zijn hoofd heen (schrik). Gelukkig was t katoen en gelukkig ging ik checken. Ding weg, bpK weer recht gelegd en ik weer naar beneden.
Ik 15 minuten weer checken, ik kom kamer binnen en zie wat bewegen loop ik naar ledikant, ligt hij andersom dan toen ik hem had achtergeaten, dus hoofd nu op plek van zijn voeten.

Heb het bed maar andersom opgemaakt zoals hij dus lag voor hij omdraaide en het laken dwars zodat hij wat strakker zat en zich niet zomaar los kon maaien met armen en benen.

Wel gelachen hoor, dat koppie dat hij trok toen hij andersom lag *smelt*
Dat wordt nog lastig als hij straks kattekwaad gaat uithalen om niet te lachen als hij dan zo'n guitige glimlach geeft van 'hoi mam leuk hè' ;-)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99534798
Barbabientje wat klinkt je heerlijk!

J-net, dat is inderdaad even schrikken. Bleef hij na de tweede keer wel liggen?
En dat niet lachen als hij kattekwaad uit haalt, is heel herkenbaar en inderdaad heel erg lastig.
pi_99536784
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 08:43 schreef Fannetje het volgende:

Sarah, wat knap dat je al kunt rollen! En wat ziet ze er groot uit MP, echt niet zoals een baby van 4 maanden!
Wij zijn nog op vakantie, maar helaas slecht weer hier. Gisteren was het gewoon maar 9 graden! Gelukkig schijnt het vandaag beter te worden. En het voordeel van Center Parcs is wel dat ze ook veel indoor faciliteiten hebben ;)
Sarah is ook groot! Mijn meiden zijn allebei groot, zitten ook op hoge groeilijnen, maar als ze dan ook nog eens zo snel gaan ontwikkelen lijkt ze nog groter, J draaide pas met 6 maanden..

Wat naar dat het weer zo slecht is Fannetje maar inderdaad heeft CP gelukkig ook veel indoor faciliteiten :)

J-net wat een grapjas dat kereltje van jou!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:30:00 #43
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99542381
Hij bleef daarna wel liggen toen het strakker was opgemaakt. Daarom draagt hij al sinds hij5 weken is s nachts een slaapzak, want toen bewoog hij al door t bed.

Heb Kindicol gehaald, hij poept zo weinig. Vorige week vrijdag laatste grote poepluier en afgelopen woensdag een halve poepluier.
Misschien dat dit helpt t een beetje op gang te brengen.

@As81 waar woon jij? (je mag PM-en), ik zag een superleuk spencertje en ik zie op t mutsje van Yaro na zijjn geboorte dat je vermoedelijk in de regio woont.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99544540
oh j-net dat is schrikken.

ean liet vandaag aan haar vader zien hoe ze elke morgen bij mij doet.
huilen huilen en nog eens huilen.
Hij had medelijden met mij. Uigteindelijk is ze in de buikdrager bij hem in slaap gevallen
pi_99554182
Arme ean, op zich wel fijn dat ze het ook bij hem laat zien he? Ik had dat wel een beetje toen ik nog thuis was, dat mijn lief ook kon herkennen dat het soms best zwaar is.

Mijn schoonouders weten nog vrij weinig van toen mijn man klein was. Ze zijn ook al aardig op leeftijd. Nu kwam ik vandaag het Ikke boek tegen van mijn man. Dus ik gelijk bladeren. Bleek hij ook aardig klein te zijn geweest bij de geboorte, net zoals ik was (beide moeders echter bekend met erg hoge bloeddruk).
Tevens was hij in alles best snel. Lopen voor zijn eerste verjaardag, fietsen en ik las dat hij met 11 :o maanden al voor het eerst gepoept had op het potje. Nou Yaro flink toegesproken dat hij nog even hard moet werken. Met een moeder die met 7 maanden al los liep en een vader voor zijn eerste verjaardag, moet hij dat op zijn minst ook kunnen. En na de poepexplosie van net, mag hij ook wel poepen op een potje :P. We zijn maar snel onder de douche gesprongen. Heerlijk vond ik het na een dag werken. Dan ligt hij lekker tegen me aangeplakt van vermoeidheid, zing ik mijn hele scala een liedjes en we genieten samen O+
pi_99554566
Arme Ean, en papa en mama natuurlijk :*

En As jij wil wel heel hard met Yaro ;) rustig aan joh, voor je het weet is hij groot!
En lopen met 7 maanden is niet goed hoor :o
pi_99554774
Ha ha, weet ik hoor MamaPurk. Hoeft van mij ook echt allemaal niet. Zeker dat met 11 maanden op een potje, ik heb het met verbijstering staan lezen.

En ja, ik liep zelf met 7 maanden. Heb het kruipen overgeslagen. Ik stond en liep. Heel vervelend voor mijn ouders, want als ik al zie wat Yaro allemaal uit haal en het soms een beetje snap dat iets niet mag. Met 7 maanden kan je dat al helemaal niet uitleggen. Ach voor zover ik weet heb ik er niets aan overgehouden.
pi_99561873
Ieder kind zijn eigen tempo he As!

Wij hadden net een vreselijk uurtje, Saartje werd huilend wakker dat ging al snel over in krijsen en echte tranen, klonk als pijn en ik moest bijna me huilen. Haar geprobeert te troosten, ging niet, droge luier, uiteindelijk in een warm bad en toen ontspande ze wat.. Eruit was weer een drama, toen bij papa op de schouder en maar in beweging blijven. Uit voorzorg hebben we toen maar dentinox gedaan, ze krijgt vast nog geen tanden maar je weet maar nooit, toen nog paracetamol, maar dat hadden we niet, gellukkig heeft de buurvrouw ook kleine kindjes! Daarna een fles en nu is ze helemaal uit in haar bedje en ik hoop dat dat tot morgenochtend duurt en ik hoop dat ze morgen weer net zo happy is als ze vandaag eigenlijk de hele dag was :)
maar het blijft iets frustrerends dat je niet in dat koppie kan kijken en dat ze niet kan vertellen wat er dan toch is, dan kan ik haar tenminste gericht helpen, nu blijft het gokken en dan maar hopen dat ze zich uiteindelijk wat beter voelt..
pi_99570318
Die machteloosheid is vervelend ja. Dottir is voor het eerst echt ziek. Ze heeft koorts en hoest haar longen (en golven melk) uit haar lijf. Nou weet ik wel wat er is, maar er niks aan kunnen doen als zo'n hummel zich niet lekker voelt is lastig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99570686
Oh wat zielig is dat toch hè, al je weet dat er wat is, maar er niet de vinger op kan leggen. Ik vind dat ook altijd zo frustrerend. Gisteravond had Eva het ook een beetje, lag flink te meuten bij mij op schoot en maar niet in slaap willen vallen terwijl ze moe was. Tot ik me ineens bedacht dat ze een klein uur ervoor al een fles had moeten hebben :@ Vriend had er ook niet bij stil gestaan. :X

Dottir ook al zo'n zielig meisje, hopelijk gaat het snel over Vanyel!

Hier de eerste nacht in de co-sleeper gehad. Oh wat is dat heerlijk! O+ Voor mama dan, want Eva is tijdens haar fles in slaap gevallen om 00.00 en werd om 07.00 pas weer wakker *O*
Ik heb iedere 2 uur wel op de klok gekeken, ik moet nog even wennen aan haar geluidjes en gedraai 's nachts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')