abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99368105
http://forum.fok.nl/topic/1676934/13/25

27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Sofie, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
1 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
2 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
8 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor**
16 juni 2011: Olivia, dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 12-07-2011 16:15:04 ]
pi_99369023
Had ik gisteren een hele afscheidspost gemaakt, was mn internet op mn laptop weg...
Beetje jammer :)

Nou 2e poging (nu maar op mn pc).

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties!
We hebben 2 heerlijke dagen gehad. Gelukkig ook mooi weer gehad dus Floris heeft de hele dag in de tuin kunnen banjeren O+
Hij had een eigen taartje en wist precies wat de bedoeling ervan was :D Hij heeft er dus heerlijk mee gekliederd O+
Hij is zondag ook 3 keer in bad geweest :D En maandag ook weer een keer.
Nou en bij een afscheid horen natuurlijk foto's :D Dus bij deze:

Hij had een wat moeizame start, dus eerste kennismaking met mama moest zo:

Eerste keer echt bij mama O+

Mijn frummeltje O+

In t wiegje slapen in t ziekenhuis

Een week oud

3 maanden oud

Een half jaar oud alweer

9 maanden oud en lopen is zn nieuwe grote hobby

En niks meer is veilig voor m |:D

1 jaar! Het taartje van Floris

Voor de visite komt nog even zonder kleren (zodat ze niet gelijk vies waren :D)

Met zn verjaardagskleren aan:

Lekker taart eten

En gisteren, spelen met de "ba" en een van zn kado's

NA een tijdje in de tuin was ie weer lekker smerig :D

:W Dag allemaal, het was gezellig! Tot bij de dreumessen!
pi_99369251
Wat een mooie foto, die eerste!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:45:22 #4
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99369347
Floris <3 !!! Die foto met zijn verjaardagskleren aan is geweldig, wat een lekker ding!

cleany, misschien snapte jij het wel. Hier snapte ML het ook echt niet hoor :D. Die had pas door op zijn papadagen waar ik overdag mee te maken had. Toen zei hij: Ben je hier de hele dag mee bezig? Ach, ik vond het ook niet erg ofzo, het lijkt me lastig voor te stellen hoe hele dagen zullen gaan.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_99370331
oh Son die foto's op dat aankleedkussen in het ziekenhuis :D ik word er helemaal week van, van de herkenning :') :D
:)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:19:12 #6
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_99370966
Oh wat een mooie en grote kerel!
Ik word ook week van herkenning.. de foto in de couveuse... en dat mutsje! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:20:57 #7
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99371054
Jeetje Son wat een mannetje in een jaar en superleuke verjaarskleren. Veel plezier bij de dreumessen, duurt nogmwel ffies voor ik daar ook ben :')
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99372353
Mooie foto's, Son. Dat licht in die ziekenhuiskamer inderdaad. O+

Och Isis, wat een mooi klein ding! O+ Heb je die nagels nog steeds zo lang? Ik heb ze er op de dag van de geboort afgehaald i.v.m. veelvuldig vingersabbelen. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99372417
Dat wilde ik nog zeggen, maar toen werd Eva wakker.
J-net, jouw kleine lettertjes komen ook heel bekend voor. Ik zeg niet dat het ook echt zo is, maar het komt soms wel zo over.

Sonnetje, wat is je kleine ventje een grote bink geworden zeg! Niks meer te merken van de moeizame start denk ik zo.
Och Isis, wat een verschil, deze foto, met de foto die je ervoor postte. Hier is ze echt nog zo'n frummeltje die zich angstvallig aan jou vastklampt.
pi_99372518
Hier staan twee Tripp Trapp's naast elkaar. :'(
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:55:18 #11
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99372625
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
Hier staan twee Tripp Trapp's naast elkaar. :'(
Dat vraag om een foto van Ivan en Lena samen....
Wat zullen ze dat leuk vinden, samen aan tafel. :)
pi_99373010
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:55 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Dat vraag om een foto van Ivan en Lena samen....
Wat zullen ze dat leuk vinden, samen aan tafel. :)
Ik hoop hem vanavond te maken! Ik was van plan haar vanavond voor het eerst iets aan te bieden, een rijstewafel denk ik.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:03:58 #13
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_99373047
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
Och Isis, wat een mooi klein ding! O+ Heb je die nagels nog steeds zo lang? Ik heb ze er op de dag van de geboort afgehaald i.v.m. veelvuldig vingersabbelen. :+
Toevallig brak mijn pinknagel helemaal af en die is het meest perfect voor het sabbelen, die laten we dus maar zo :+ .

Verder bedankt voor de lieve reacties op deze en de eerdere foto van ons meiske, ze groeit inderdaad echt supersnel!

Ik zag in het vorige topic ook nog heel mooie foto's voorbij komen, wat een leuke kindjes allemaal! Juud, jouw meiske is ook al flink gegroeid he, leuk hoor! En hou je alsjeblieft een beetje rustig en niet te stoer, want je moet nog een jaar of 60 met dit lichaam :Y .
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_99373164
Olivia O+

En de Floris reeks O+

Net bij de apotheek het ijzerdrankje opgehaald, geloof niet dat hij het echt erg lekker vond :r
Vond het zelf ook al niet zo lekker smaken..
pi_99373289
Moet hij het zo drinken Mrien, mag je het niet mengen met iets (sapje ofzo, het mag geloof ik niet met melk toch? Dat breekt ijzer af)
pi_99374197
We krijgen trouwens net 2 rekeningen van het ziekenhuis voor de verblijven van Eva.
De ene voor de eerste 3 dagen en de 2e voor de 2e midweek dat ik daar was ivm de plasproblemen.
Toen kregen we de keus of Eva bij mij zou blijven of niet.
Dat stomme ziekenhuis heeft de financiële administratie duidelijk niet op orde, want ze blijven facturen naar ons sturen i.p.v. naar de zorgverzekering.
Ik neem trouwens aan dat deze kosten wel vergoed worden? (aangezien er met Eva niets was)

Ik zit niet te wachten op een eigen rekening van ruim ¤1000,- :o
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:52:32 #17
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99374976
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:05 schreef mrien het volgende:
Olivia O+

En de Floris reeks O+

Net bij de apotheek het ijzerdrankje opgehaald, geloof niet dat hij het echt erg lekker vond :r
Vond het zelf ook al niet zo lekker smaken..
Lientje kijkt mij iedere ochtend vol afschuw aan als ik haar de vit K & D druppels geef, heel smerig vind ze dat...ik heb ze zelf niet geproefd, maar zoveel smaak zal er toch niet aan zitten.

Ijzerdrank lijkt me idd enorm vies, dat ze er niet voor zorgen dat er een beetje een lekker smaakje aan zit, zodat baby's er niet mee geplaagd worden, dat doen ze tenslotte met Antibiotica ook.
pi_99377423
De vitamine D die ik heb stinkt enorm naar anijs. Maar Bartje kijkt er niet echt vies bij. Net zoals bij de Infacol, dan weet hij al wat er daarna gaat komen lijkt het...
pi_99378544
Floris O+ wat ben je toch een grote knul geworden, superspam!!

Isis, wat een prachtige foto, wat een humpie O+ O+

Lena aan de bijvoeding :o whut? Maar ze is toch net pas geboren? Ben benieuwd wat ze ervan vind Claudia!

En mrien, Jelle met bloedarmoede :o wat sneu! En dan ook nog zo'n smerig drankje :r

Hier schijnt madammeke vandaag op de opvang voor het eerst vanuit ligstand naar zit te zijn gegaan, maar niemand heeft het gezien :D ineens zat ze, ofzo! Maar ze is wel weer met dingetjes bezig, in slaap komen 's avonds is momenteel ook niet al te makkelijk voor haar, terwijl het normaal liggen en weg is ;)
pi_99379384
Lena aan de bijvoeding :o hoe ging het, claudia? wat gek, jij bent een beetje mijn ijkpunt, zo van 'dan komt het er hier vast ook bijna aan' maar ik ben echt nog niet aan bijvoeden toe, dat mn mini een maxi wordt. :N ik geniet nog heel even een 2,5 week van mn tamagotchi :D
:)
pi_99379601
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:08 schreef danic het volgende:
Moet hij het zo drinken Mrien, mag je het niet mengen met iets (sapje ofzo, het mag geloof ik niet met melk toch? Dat breekt ijzer af)
Je mag het niet geven in combinatie met melk inderdaad. Mengen met wat ander wellicht wel, maar hij krijgt naast borstvoeding nog geen ander vocht. Daarnet ging het gelukkig wel wat beter. Het is op zich wel zoetig spul, maar niet echt lekker dus.

De 1e kuur antibiotica vond hij best erg lekker, de 2e kuur (van vorige week) vond hij ronduit vies. Dat was Augmentin ofzo, die rook ook gewoon echt vies :{w

Ben benieuwd wat ze van de bijvoeding gaat vinden Claudia! Jelle krijgt nu afgewisseld peer of banaan of broodkorst (dat laatste meestal als Lotte en ik zelf gaan broodeten). Het is elke keer een lekkere smeerpartij a la rapley :D
pi_99381839
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef mignonne het volgende:
oh Son die foto's op dat aankleedkussen in het ziekenhuis :D ik word er helemaal week van, van de herkenning :') :D
:D Zelfde plek als bij je oudste O+

Bedankt voor de reacties allemaal!
De credits voor de verjaardagskleren gaan naar mn zus ;) Die heeft die blouse gekocht :D
Vind die couveuse foto ook dierbaar, met dat oogje open, zn handje dat mijn vingers vasthad. Gelukkig mocht ie er wel na 3 kwartier uit weer :D gewoon een jaar geleden, lijkt veeel langer :)

Ach gossie, Olivia in de couveuse O+ Minibaby
Floris was een reus daarbij vergeleken :D Maar goed, hij moest ook om een hele andere reden in de couveuse natuurlijk :)

Lena al aan de bijvoeding, jeetje, zoooo groot is ze toch helemaal nog niet :o

Wat knap van Leia zeg! Zelf gaan zitten!
pi_99382691
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef Juud79 het volgende:
Lientje kijkt mij iedere ochtend vol afschuw aan als ik haar de vit K & D druppels geef, heel smerig vind ze dat...ik heb ze zelf niet geproefd, maar zoveel smaak zal er toch niet aan zitten.
Waterbasis of oliebasis? De olie vond Dottir ook heel naar, maar de vitamine D op waterbasis (anijzig dus) vindt ze helemaal super, daar kun je de K doorheen mixen en dan is het stukken makkelijker.

Ik heb vandaag voor de tweede keer haar tanden gepoetst. Eerste keer vond ze machtig interessant. Vanavond zag (of rook) ze de tandenborstel komen en t was net een hongerig vogeltje. Enorm wijd open :) Lief, maar ook heel handig.

Ennn... wij gaan ook binnenkort kijken of ze aan t een of ander (voedsel) wil likken. Ze is zo enorm geïnteresseerd in ons eten dat ze er op een of andere manier klaar voor lijkt. Meer voor het smaakje dan voor het eten, maar ze vindt andere smaken dan melk zo leuk dat we niet lang meer gaan wachten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:57:59 #24
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99383541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waterbasis of oliebasis? De olie vond Dottir ook heel naar, maar de vitamine D op waterbasis (anijzig dus) vindt ze helemaal super, daar kun je de K doorheen mixen en dan is het stukken makkelijker.

Ik heb vandaag voor de tweede keer haar tanden gepoetst. Eerste keer vond ze machtig interessant. Vanavond zag (of rook) ze de tandenborstel komen en t was net een hongerig vogeltje. Enorm wijd open :) Lief, maar ook heel handig.

Ennn... wij gaan ook binnenkort kijken of ze aan t een of ander (voedsel) wil likken. Ze is zo enorm geïnteresseerd in ons eten dat ze er op een of andere manier klaar voor lijkt. Meer voor het smaakje dan voor het eten, maar ze vindt andere smaken dan melk zo leuk dat we niet lang meer gaan wachten.
Door elkaar mixen, wist niet dat dat mocht. Dat ik dat zelf niet heb bedacht... :D
Ik weet idd dat ze die anijs hebben, maar deze mama dacht, ik neem de olie versie, dan went ze niet aan zoete smaakjes... Maar ik ga die anijs maar halen dan ipv deze, ik vind het zo sneu, ik geef ze nu maar net voor de BV, dan mag ze daarna in ieder geval wat lekkers.
pi_99383562
Ik viste van de week een reepje wortel uit de salade en gaf het aan Puck om aan te likken. Zijn gezicht was priceless :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')