SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
Dat vraag om een foto van Ivan en Lena samen....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
Hier staan twee Tripp Trapp's naast elkaar.
Ik hoop hem vanavond te maken! Ik was van plan haar vanavond voor het eerst iets aan te bieden, een rijstewafel denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat vraag om een foto van Ivan en Lena samen....
Wat zullen ze dat leuk vinden, samen aan tafel.
Toevallig brak mijn pinknagel helemaal af en die is het meest perfect voor het sabbelen, die laten we dus maar zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
Och Isis, wat een mooi klein ding!Heb je die nagels nog steeds zo lang? Ik heb ze er op de dag van de geboort afgehaald i.v.m. veelvuldig vingersabbelen.
Lientje kijkt mij iedere ochtend vol afschuw aan als ik haar de vit K & D druppels geef, heel smerig vind ze dat...ik heb ze zelf niet geproefd, maar zoveel smaak zal er toch niet aan zitten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:05 schreef mrien het volgende:
Olivia![]()
En de Floris reeks![]()
Net bij de apotheek het ijzerdrankje opgehaald, geloof niet dat hij het echt erg lekker vond![]()
Vond het zelf ook al niet zo lekker smaken..
Je mag het niet geven in combinatie met melk inderdaad. Mengen met wat ander wellicht wel, maar hij krijgt naast borstvoeding nog geen ander vocht. Daarnet ging het gelukkig wel wat beter. Het is op zich wel zoetig spul, maar niet echt lekker dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:08 schreef danic het volgende:
Moet hij het zo drinken Mrien, mag je het niet mengen met iets (sapje ofzo, het mag geloof ik niet met melk toch? Dat breekt ijzer af)
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef mignonne het volgende:
oh Son die foto's op dat aankleedkussen in het ziekenhuisik word er helemaal week van, van de herkenning
![]()
Waterbasis of oliebasis? De olie vond Dottir ook heel naar, maar de vitamine D op waterbasis (anijzig dus) vindt ze helemaal super, daar kun je de K doorheen mixen en dan is het stukken makkelijker.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef Juud79 het volgende:
Lientje kijkt mij iedere ochtend vol afschuw aan als ik haar de vit K & D druppels geef, heel smerig vind ze dat...ik heb ze zelf niet geproefd, maar zoveel smaak zal er toch niet aan zitten.
Door elkaar mixen, wist niet dat dat mocht. Dat ik dat zelf niet heb bedacht...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waterbasis of oliebasis? De olie vond Dottir ook heel naar, maar de vitamine D op waterbasis (anijzig dus) vindt ze helemaal super, daar kun je de K doorheen mixen en dan is het stukken makkelijker.
Ik heb vandaag voor de tweede keer haar tanden gepoetst. Eerste keer vond ze machtig interessant. Vanavond zag (of rook) ze de tandenborstel komen en t was net een hongerig vogeltje. Enorm wijd openLief, maar ook heel handig.
Ennn... wij gaan ook binnenkort kijken of ze aan t een of ander (voedsel) wil likken. Ze is zo enorm geïnteresseerd in ons eten dat ze er op een of andere manier klaar voor lijkt. Meer voor het smaakje dan voor het eten, maar ze vindt andere smaken dan melk zo leuk dat we niet lang meer gaan wachten.
Hier ook al een tijdjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
Hier staan twee Tripp Trapp's naast elkaar.
Het is zo fantastisch om weer mee te mogen maken, al die grimasjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik viste van de week een reepje wortel uit de salade en gaf het aan Puck om aan te likken. Zijn gezicht was priceless
Dankjewel!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef Juud79 het volgende:
@Claudia, wat heb je toch een mooi stel kids. Zo'n heerlijke hollands welvaren en zo'n klein poppie.
Warmte? Puck heeft er ook veel last van gehad vorige week en een tijdje geleden toen ik hier zelfs foto's geplaatst had er van.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Overigens zal het volstrekt zinloos zijn om te kijken of er een reactie op het eten volgt, want haar buik zit sinds een paar dagen onder de pukkels. Geen idee waar het door komt.
Het zou warmte-uitslag kunnen zijn inderdaad. Ik was even bang voor de waterpokken (die heersen op het kinderdagverblijf), maar ze zijn heel lokaal aanwezig. Even afwachten maar. En misschien toch luchtiger kleden 's nachts. Ze heeft nu een langemouwenromper aan in een slaapzak (niet de dunste variant, maar wel een zonder mouwen).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb je recente stats van Lena dan Claudia? I.v.m. Ivan ook.
Die voorkeur voor zoetigheid van kleintjes schijnt juist vanwege borstvoeding te zijn! Of het kind nou borstvoeding of kunstvoeding krijgt maakt niet uit geloof ik, t zit er gewoon in, zoet is goed, bitter/zuur etc. niet. Juist omdat moedermelk zoet is. Ergens wel logisch dus I guess.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Door elkaar mixen, wist niet dat dat mocht. Dat ik dat zelf niet heb bedacht...![]()
Ik weet idd dat ze die anijs hebben, maar deze mama dacht, ik neem de olie versie, dan went ze niet aan zoete smaakjes... Maar ik ga die anijs maar halen dan ipv deze, ik vind het zo sneu, ik geef ze nu maar net voor de BV, dan mag ze daarna in ieder geval wat lekkers.
Vindt je oudste ook alles wat je jongste heeft leuk? De wipstoel, de co-sleeper, mijn borsten - alles wat Lena krijgt is interessant.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:26 schreef mignonne het volgende:
Hier is een rijstwafel ineens ook weer helemaal hip bij oudste!
Danic, geloof me, het is niet raarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef danic het volgende:
Toch vraag ik me een beetje beschaamd af of er meer meiden hier zijn die die gevoelens af en toe hebben. Alle berichten hier zijn zo positief dat ik me er een beetje voor schaam dit te vragen, maar ik doe het toch maar.
Ik weet niet of ik het onderschat heb, of dat ik gewoon nog echt mijn draai moet vinden, maar ik vind het soms echt wel een beetje moeilijk om te wennen aan het feit dat iemand anders nu mijn dagprogramma beheerst.
Neemt niet weg dat ik regelmatig met een grote grijns of met tranende ogen van geluk naar dat lieve kind zit te kijken
Damn, ik wist het en nog doe ik het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef mignonne het volgende:
zou je de namen van mn mini's weg willen halen please? Ik wil ze ivm opleiding en googlebaarheid niet meer op fok gebruiken. Hence de nieuwe account ook.![]()
Hoe gaat het daar met eten eigenlijk? Is ze nog steeds zo'n bourgondiër?quote:
oooooooh ben jij het!quote:
Nee hoor, maar je weet maar nooit. Ik ben wel van plan om 'braaf' telkens een paar dagen achter elkaar hetzelfde te geven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:00 schreef Troeta het volgende:
Lena aan et eten!!![]()
Denk je dan dat ze allergisch gaat reageren Claudia?? Ik heb daar nooit over nagedacht, gewoon gegeven![]()
Geweldig! Ik hoop dat Lena ook een makkelijke eter wordt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:04 schreef Orea het volgende:
Dus ja, de bourgondiër in haar is nog altijd luid en duidelijk aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |