abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99368105
http://forum.fok.nl/topic/1676934/13/25

27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Sofie, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
1 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
2 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
8 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor**
16 juni 2011: Olivia, dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 12-07-2011 16:15:04 ]
pi_99369023
Had ik gisteren een hele afscheidspost gemaakt, was mn internet op mn laptop weg...
Beetje jammer :)

Nou 2e poging (nu maar op mn pc).

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties!
We hebben 2 heerlijke dagen gehad. Gelukkig ook mooi weer gehad dus Floris heeft de hele dag in de tuin kunnen banjeren O+
Hij had een eigen taartje en wist precies wat de bedoeling ervan was :D Hij heeft er dus heerlijk mee gekliederd O+
Hij is zondag ook 3 keer in bad geweest :D En maandag ook weer een keer.
Nou en bij een afscheid horen natuurlijk foto's :D Dus bij deze:

Hij had een wat moeizame start, dus eerste kennismaking met mama moest zo:

Eerste keer echt bij mama O+

Mijn frummeltje O+

In t wiegje slapen in t ziekenhuis

Een week oud

3 maanden oud

Een half jaar oud alweer

9 maanden oud en lopen is zn nieuwe grote hobby

En niks meer is veilig voor m |:D

1 jaar! Het taartje van Floris

Voor de visite komt nog even zonder kleren (zodat ze niet gelijk vies waren :D)

Met zn verjaardagskleren aan:

Lekker taart eten

En gisteren, spelen met de "ba" en een van zn kado's

NA een tijdje in de tuin was ie weer lekker smerig :D

:W Dag allemaal, het was gezellig! Tot bij de dreumessen!
pi_99369251
Wat een mooie foto, die eerste!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:45:22 #4
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99369347
Floris <3 !!! Die foto met zijn verjaardagskleren aan is geweldig, wat een lekker ding!

cleany, misschien snapte jij het wel. Hier snapte ML het ook echt niet hoor :D. Die had pas door op zijn papadagen waar ik overdag mee te maken had. Toen zei hij: Ben je hier de hele dag mee bezig? Ach, ik vond het ook niet erg ofzo, het lijkt me lastig voor te stellen hoe hele dagen zullen gaan.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_99370331
oh Son die foto's op dat aankleedkussen in het ziekenhuis :D ik word er helemaal week van, van de herkenning :') :D
:)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:19:12 #6
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_99370966
Oh wat een mooie en grote kerel!
Ik word ook week van herkenning.. de foto in de couveuse... en dat mutsje! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:20:57 #7
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99371054
Jeetje Son wat een mannetje in een jaar en superleuke verjaarskleren. Veel plezier bij de dreumessen, duurt nogmwel ffies voor ik daar ook ben :')
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99372353
Mooie foto's, Son. Dat licht in die ziekenhuiskamer inderdaad. O+

Och Isis, wat een mooi klein ding! O+ Heb je die nagels nog steeds zo lang? Ik heb ze er op de dag van de geboort afgehaald i.v.m. veelvuldig vingersabbelen. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99372417
Dat wilde ik nog zeggen, maar toen werd Eva wakker.
J-net, jouw kleine lettertjes komen ook heel bekend voor. Ik zeg niet dat het ook echt zo is, maar het komt soms wel zo over.

Sonnetje, wat is je kleine ventje een grote bink geworden zeg! Niks meer te merken van de moeizame start denk ik zo.
Och Isis, wat een verschil, deze foto, met de foto die je ervoor postte. Hier is ze echt nog zo'n frummeltje die zich angstvallig aan jou vastklampt.
pi_99372518
Hier staan twee Tripp Trapp's naast elkaar. :'(
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:55:18 #11
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99372625
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vraag om een foto van Ivan en Lena samen....
Wat zullen ze dat leuk vinden, samen aan tafel. :)
pi_99373010
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:55 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Dat vraag om een foto van Ivan en Lena samen....
Wat zullen ze dat leuk vinden, samen aan tafel. :)
Ik hoop hem vanavond te maken! Ik was van plan haar vanavond voor het eerst iets aan te bieden, een rijstewafel denk ik.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:03:58 #13
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_99373047
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:49 schreef Claudia_x het volgende:
Och Isis, wat een mooi klein ding! O+ Heb je die nagels nog steeds zo lang? Ik heb ze er op de dag van de geboort afgehaald i.v.m. veelvuldig vingersabbelen. :+
Toevallig brak mijn pinknagel helemaal af en die is het meest perfect voor het sabbelen, die laten we dus maar zo :+ .

Verder bedankt voor de lieve reacties op deze en de eerdere foto van ons meiske, ze groeit inderdaad echt supersnel!

Ik zag in het vorige topic ook nog heel mooie foto's voorbij komen, wat een leuke kindjes allemaal! Juud, jouw meiske is ook al flink gegroeid he, leuk hoor! En hou je alsjeblieft een beetje rustig en niet te stoer, want je moet nog een jaar of 60 met dit lichaam :Y .
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_99373164
Olivia O+

En de Floris reeks O+

Net bij de apotheek het ijzerdrankje opgehaald, geloof niet dat hij het echt erg lekker vond :r
Vond het zelf ook al niet zo lekker smaken..
pi_99373289
Moet hij het zo drinken Mrien, mag je het niet mengen met iets (sapje ofzo, het mag geloof ik niet met melk toch? Dat breekt ijzer af)
pi_99374197
We krijgen trouwens net 2 rekeningen van het ziekenhuis voor de verblijven van Eva.
De ene voor de eerste 3 dagen en de 2e voor de 2e midweek dat ik daar was ivm de plasproblemen.
Toen kregen we de keus of Eva bij mij zou blijven of niet.
Dat stomme ziekenhuis heeft de financiële administratie duidelijk niet op orde, want ze blijven facturen naar ons sturen i.p.v. naar de zorgverzekering.
Ik neem trouwens aan dat deze kosten wel vergoed worden? (aangezien er met Eva niets was)

Ik zit niet te wachten op een eigen rekening van ruim ¤1000,- :o
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:52:32 #17
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99374976
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:05 schreef mrien het volgende:
Olivia O+

En de Floris reeks O+

Net bij de apotheek het ijzerdrankje opgehaald, geloof niet dat hij het echt erg lekker vond :r
Vond het zelf ook al niet zo lekker smaken..
Lientje kijkt mij iedere ochtend vol afschuw aan als ik haar de vit K & D druppels geef, heel smerig vind ze dat...ik heb ze zelf niet geproefd, maar zoveel smaak zal er toch niet aan zitten.

Ijzerdrank lijkt me idd enorm vies, dat ze er niet voor zorgen dat er een beetje een lekker smaakje aan zit, zodat baby's er niet mee geplaagd worden, dat doen ze tenslotte met Antibiotica ook.
pi_99377423
De vitamine D die ik heb stinkt enorm naar anijs. Maar Bartje kijkt er niet echt vies bij. Net zoals bij de Infacol, dan weet hij al wat er daarna gaat komen lijkt het...
pi_99378544
Floris O+ wat ben je toch een grote knul geworden, superspam!!

Isis, wat een prachtige foto, wat een humpie O+ O+

Lena aan de bijvoeding :o whut? Maar ze is toch net pas geboren? Ben benieuwd wat ze ervan vind Claudia!

En mrien, Jelle met bloedarmoede :o wat sneu! En dan ook nog zo'n smerig drankje :r

Hier schijnt madammeke vandaag op de opvang voor het eerst vanuit ligstand naar zit te zijn gegaan, maar niemand heeft het gezien :D ineens zat ze, ofzo! Maar ze is wel weer met dingetjes bezig, in slaap komen 's avonds is momenteel ook niet al te makkelijk voor haar, terwijl het normaal liggen en weg is ;)
pi_99379384
Lena aan de bijvoeding :o hoe ging het, claudia? wat gek, jij bent een beetje mijn ijkpunt, zo van 'dan komt het er hier vast ook bijna aan' maar ik ben echt nog niet aan bijvoeden toe, dat mn mini een maxi wordt. :N ik geniet nog heel even een 2,5 week van mn tamagotchi :D
pi_99379601
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:08 schreef danic het volgende:
Moet hij het zo drinken Mrien, mag je het niet mengen met iets (sapje ofzo, het mag geloof ik niet met melk toch? Dat breekt ijzer af)
Je mag het niet geven in combinatie met melk inderdaad. Mengen met wat ander wellicht wel, maar hij krijgt naast borstvoeding nog geen ander vocht. Daarnet ging het gelukkig wel wat beter. Het is op zich wel zoetig spul, maar niet echt lekker dus.

De 1e kuur antibiotica vond hij best erg lekker, de 2e kuur (van vorige week) vond hij ronduit vies. Dat was Augmentin ofzo, die rook ook gewoon echt vies :{w

Ben benieuwd wat ze van de bijvoeding gaat vinden Claudia! Jelle krijgt nu afgewisseld peer of banaan of broodkorst (dat laatste meestal als Lotte en ik zelf gaan broodeten). Het is elke keer een lekkere smeerpartij a la rapley :D
pi_99381839
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:07 schreef mignonne het volgende:
oh Son die foto's op dat aankleedkussen in het ziekenhuis :D ik word er helemaal week van, van de herkenning :') :D
:D Zelfde plek als bij je oudste O+

Bedankt voor de reacties allemaal!
De credits voor de verjaardagskleren gaan naar mn zus ;) Die heeft die blouse gekocht :D
Vind die couveuse foto ook dierbaar, met dat oogje open, zn handje dat mijn vingers vasthad. Gelukkig mocht ie er wel na 3 kwartier uit weer :D gewoon een jaar geleden, lijkt veeel langer :)

Ach gossie, Olivia in de couveuse O+ Minibaby
Floris was een reus daarbij vergeleken :D Maar goed, hij moest ook om een hele andere reden in de couveuse natuurlijk :)

Lena al aan de bijvoeding, jeetje, zoooo groot is ze toch helemaal nog niet :o

Wat knap van Leia zeg! Zelf gaan zitten!
pi_99382691
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef Juud79 het volgende:
Lientje kijkt mij iedere ochtend vol afschuw aan als ik haar de vit K & D druppels geef, heel smerig vind ze dat...ik heb ze zelf niet geproefd, maar zoveel smaak zal er toch niet aan zitten.
Waterbasis of oliebasis? De olie vond Dottir ook heel naar, maar de vitamine D op waterbasis (anijzig dus) vindt ze helemaal super, daar kun je de K doorheen mixen en dan is het stukken makkelijker.

Ik heb vandaag voor de tweede keer haar tanden gepoetst. Eerste keer vond ze machtig interessant. Vanavond zag (of rook) ze de tandenborstel komen en t was net een hongerig vogeltje. Enorm wijd open :) Lief, maar ook heel handig.

Ennn... wij gaan ook binnenkort kijken of ze aan t een of ander (voedsel) wil likken. Ze is zo enorm geïnteresseerd in ons eten dat ze er op een of andere manier klaar voor lijkt. Meer voor het smaakje dan voor het eten, maar ze vindt andere smaken dan melk zo leuk dat we niet lang meer gaan wachten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:57:59 #24
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99383541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waterbasis of oliebasis? De olie vond Dottir ook heel naar, maar de vitamine D op waterbasis (anijzig dus) vindt ze helemaal super, daar kun je de K doorheen mixen en dan is het stukken makkelijker.

Ik heb vandaag voor de tweede keer haar tanden gepoetst. Eerste keer vond ze machtig interessant. Vanavond zag (of rook) ze de tandenborstel komen en t was net een hongerig vogeltje. Enorm wijd open :) Lief, maar ook heel handig.

Ennn... wij gaan ook binnenkort kijken of ze aan t een of ander (voedsel) wil likken. Ze is zo enorm geïnteresseerd in ons eten dat ze er op een of andere manier klaar voor lijkt. Meer voor het smaakje dan voor het eten, maar ze vindt andere smaken dan melk zo leuk dat we niet lang meer gaan wachten.
Door elkaar mixen, wist niet dat dat mocht. Dat ik dat zelf niet heb bedacht... :D
Ik weet idd dat ze die anijs hebben, maar deze mama dacht, ik neem de olie versie, dan went ze niet aan zoete smaakjes... Maar ik ga die anijs maar halen dan ipv deze, ik vind het zo sneu, ik geef ze nu maar net voor de BV, dan mag ze daarna in ieder geval wat lekkers.
pi_99383562
Ik viste van de week een reepje wortel uit de salade en gaf het aan Puck om aan te likken. Zijn gezicht was priceless :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99383605
Mooie foto's Sonnetje :) Wat is ie een lekker spekkie O+

Isis wat een moppie O+

quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
Hier ook al een tijdje :) om aan het idee te wennen!!

Juud gewoon eens proeven die vit D en K weet je tenminste wat je je kind geeft. Ik heb D wel eens geproefd en het is best een bijzonder smaakje, helemaal als je alleen maar melk gewent bent ;)

Arme Jelle bloedarmoede, maar gelukkig heb je nu duidelijkheid Mrien en kunnen jullie er wat mee :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99384120
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik viste van de week een reepje wortel uit de salade en gaf het aan Puck om aan te likken. Zijn gezicht was priceless :D
Het is zo fantastisch om weer mee te mogen maken, al die grimasjes. O+

De kinderstoel was niet zo'n succes. Ze zit er echt nog niet stevig genoeg voor. We hebben het dus maar weer in de wipstoel gedaan, net als bij Ivan indertijd. En net als Ivan begon ze gewoon meteen met eten. :o Ze heeft een kwart rijstwafel weggewerkt.

De kunst afkijken van haar grote broer (die ineens rijstwafels weer de bom vindt :D):

In afwachting van het oordeel:

Zullen we het maar houden op 'even wennen'? :+

Als we een dag of 3-4 rijstwafel hebben geprobeerd ga ik haar banaan aanbieden. Banaan deed het goed bij Ivan. :')

pi_99384215
Ow Lena O+
The way you rock'n'roll
pi_99384351
Lieve Lena, zo te zien was het lekker O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99384511
Overigens zal het volstrekt zinloos zijn om te kijken of er een reactie op het eten volgt, want haar buik zit sinds een paar dagen onder de pukkels. Geen idee waar het door komt.
pi_99384925
Mrien, hoe gaat het eigenlijk met Jelle en de introductie van bijvoeding?

En hoe kan het dat een baby een ijzertekort oploopt? Heb je het daar nog over gehad?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:20:18 #32
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99384926
@Claudia, wat heb je toch een mooi stel kids. Zo'n heerlijke hollands welvaren en zo'n klein poppie.
pi_99385081
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef Juud79 het volgende:
@Claudia, wat heb je toch een mooi stel kids. Zo'n heerlijke hollands welvaren en zo'n klein poppie.
Dankjewel! *) Die van jou mag er ook wezen. Ik kijk met heel veel plezier naar haar foto's. O+ Waar je er trouwens wel véél meer van zou mogen plaatsen!

Ik ben natuurlijk weer flink aan het terugkijken naar oude foto's van Ivan. Hij was echt zoveel groter dan Lena nu is. Als ik foto's probeer te matchen dan ziet Lena er nu uit zoals Ivan er bij 2,5 maanden uitzag. :o Ook grappig vond ik om te zien dat we Ivan een flinke slab omdeden bij zijn eerste hapjes. Bij Lena heb ik me de moeite niet eens getroost. :+
pi_99385142
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Overigens zal het volstrekt zinloos zijn om te kijken of er een reactie op het eten volgt, want haar buik zit sinds een paar dagen onder de pukkels. Geen idee waar het door komt.
Warmte? Puck heeft er ook veel last van gehad vorige week en een tijdje geleden toen ik hier zelfs foto's geplaatst had er van.

Heb je recente stats van Lena dan Claudia? I.v.m. Ivan ook.
The way you rock'n'roll
pi_99385312
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Heb je recente stats van Lena dan Claudia? I.v.m. Ivan ook.
Het zou warmte-uitslag kunnen zijn inderdaad. Ik was even bang voor de waterpokken (die heersen op het kinderdagverblijf), maar ze zijn heel lokaal aanwezig. Even afwachten maar. En misschien toch luchtiger kleden 's nachts. Ze heeft nu een langemouwenromper aan in een slaapzak (niet de dunste variant, maar wel een zonder mouwen).

Ik heb geen stats, want we vorige afspraak was 2 maanden geleden. We zouden binnenkort weer moeten, maar ik heb geen idee wanneer we die afspraak hebben. :o Morgen maar eens bellen.
pi_99385324
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:57 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Door elkaar mixen, wist niet dat dat mocht. Dat ik dat zelf niet heb bedacht... :D
Ik weet idd dat ze die anijs hebben, maar deze mama dacht, ik neem de olie versie, dan went ze niet aan zoete smaakjes... Maar ik ga die anijs maar halen dan ipv deze, ik vind het zo sneu, ik geef ze nu maar net voor de BV, dan mag ze daarna in ieder geval wat lekkers.
Die voorkeur voor zoetigheid van kleintjes schijnt juist vanwege borstvoeding te zijn! Of het kind nou borstvoeding of kunstvoeding krijgt maakt niet uit geloof ik, t zit er gewoon in, zoet is goed, bitter/zuur etc. niet. Juist omdat moedermelk zoet is. Ergens wel logisch dus I guess.

Wat een leuke foto's van Lena! Scheetje met dr rijstwafel :D O+
Hier is een rijstwafel ineens ook weer helemaal hip bij oudste!
Heb je terugdenkend een idee waar de bultjes vandaan kunnen komen Claudia? hoe lang zitten ze er? Is het vijfde/zesde ziekte achtig qua bultjes of misschien van de warmte? Heerst er iets op het kdv wellicht?
pi_99385466
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:26 schreef mignonne het volgende:

Hier is een rijstwafel ineens ook weer helemaal hip bij oudste!
Vindt je oudste ook alles wat je jongste heeft leuk? De wipstoel, de co-sleeper, mijn borsten - alles wat Lena krijgt is interessant. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 12-07-2011 21:56:17 ]
pi_99385750
Ja nouja niet per se alles, maar ze wil wel graag alles even testen ja. :')
Zo heeft ze me laatst een paar keer geprobeerd te bijten :{ ik begreep er geen kont van waar dat nou weer vandaan kwam, tot ik jongste zat te voeden en ze me in mn borst wilde bijten en zei "Alie ook bijte!"

Ja... ik kan me voorstellen dat het eruit ziet als bijten voor een dreumes :+ Toch maar even nog meer tekst en uitleg gegeven... ik zei altijd al 'drinken' maar heb het even laten zien dat er ook echt wat uit kwam. Haar reactie "ieeeeeew!" :o lekker ding :Y)

[ Bericht 5% gewijzigd door mignonne op 12-07-2011 22:07:16 ]
pi_99386250
Lena O+ das even wennen he! Dat snoetje!!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:53:02 #40
100412 mefke79
komt goed!
pi_99386947
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef danic het volgende:

Toch vraag ik me een beetje beschaamd af of er meer meiden hier zijn die die gevoelens af en toe hebben. Alle berichten hier zijn zo positief dat ik me er een beetje voor schaam dit te vragen, maar ik doe het toch maar.
Ik weet niet of ik het onderschat heb, of dat ik gewoon nog echt mijn draai moet vinden, maar ik vind het soms echt wel een beetje moeilijk om te wennen aan het feit dat iemand anders nu mijn dagprogramma beheerst.
Neemt niet weg dat ik regelmatig met een grote grijns of met tranende ogen van geluk naar dat lieve kind zit te kijken O+
Danic, geloof me, het is niet raar :* . Echt niet. Ik kende tijdens de zwangerschappen geen roze wolk en ook tijdens de kraamtijd niet. Ik ben gewoon net een man, ik vind het pas leuk als ze een beetje gaan reageren. Inderdaad, dat er iemand anders je ritme bepaalt, dat is gewoon wennen. En natuurlijk moet je je draai nog vinden, logisch toch.
Ik mag ook 5 september pas weer, maar heb nav mijn vorige verlof er voor gezorgd dat ik wat kleine klusjes thuis heb liggen. Het is allemaal schrijfwerk, dus geen inspannende dingen. En dat is wel erg fijn moet ik zeggen, gewoon een beetje bij blijven zeg maar.

Ik vind het erg jammer dat iedereen* altijd maar uit gaat van een roze wolk en een mama die graag nog langer verlof heeft omdat ze de uk niet wil achterlaten. Ik ben zo niet en ik ben echt niet de enige. Maar de vorige keer voelde het wel alsof ik de enige was en dat maakte me erg droevig en onzeker. Deze keer is dat al stukken beter, gewoon omdat ik wist wat me te wachten stond en dus dingen geregeld heb. Ja, Tienus was pas 16 dagen toen we em voor een paar uur bij mijn ouders lieten om zelf te gaan uit eten. Dat is misschien barbaars in andermans ogen, maar voor mij (ons) was dat precies wat we nodig hadden. En zoals mijn huisarts zei: liever een blije mama dan een verdrietige mama, dat voelen die ukken ook.

* iedereen als in: de algemene opinie. Het was juist een mama uit het babytopic bij Driekus die me kon vertellen dat zij het ook zo voelde en dat was zo'n steun. Ik haar er nog dankbaar voor. Er was ook een boekje over, maar ik weet niet meer wat de titel is en ik heb het boekje nooit kunnen vinden. De titel is iets met 'roze wolk' geloof ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99387175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef mignonne het volgende:

zou je de namen van mn mini's weg willen halen please? Ik wil ze ivm opleiding en googlebaarheid niet meer op fok gebruiken. Hence de nieuwe account ook. :*
Damn, ik wist het en nog doe ik het. |:( 't Is even wennen!
pi_99387241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:41 schreef Orea het volgende:
Lena O+ das even wennen he! Dat snoetje!!
Hoe gaat het daar met eten eigenlijk? Is ze nog steeds zo'n bourgondiër? :Y)
pi_99387408
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef mignonne het volgende:

oooooooh ben jij het!

Lena aan et eten!! :9
Denk je dan dat ze allergisch gaat reageren Claudia?? Ik heb daar nooit over nagedacht, gewoon gegeven :@

Leia aan het zitten *O*

Ik ben echt de hele dag bezig geweest om het optrekken van Mex te filmen, maar hij ging het steeds niet doen,of net als ik te laat was..
pi_99387641
Ja, over het algemeen wel :D al is het weigeren om het weigeren ook wel erg hip tegenwoordig :P Maar 't kind eet zelfs haring :? laatst eens een hapje gegeven en haar mond bleef open gaan :o Sowieso is vis érg favoriet :)

Het is nu even zoeken qua flesjes, ze kreeg nog 3 flesjes bv op een dag en dan 's avonds laat als wij naar bed gaan een grote fles kv. Maar inmiddels is dat terug naar soms 's morgens een flesje, altijd 's middags en die in de avond. Vandaag zelfs alleen de middag fles en zodadelijk nog. Resulteert er wel in dat ze 's morgens een hele boterham weg eet en tussen de middag wel 2 :o

Dus ja, de bourgondiër in haar is nog altijd luid en duidelijk aanwezig :D
pi_99387654
Leuk is dat he Troeta, wil je filmen ben je te laat :D
Ik heb dat ook vaak, zit ik naar Floris te kijken hoe leuk hij bezig is denk ik oh dat moet ik filmen. Stopt ie ermee :')

Lena aan de rijstwafel O+ Fijn dat ze t lekker vond :D
pi_99387794
Wow Orea, wat eet ze goed zeg :o
Ik zit hier ook te denken om s ochtends brood of pap ofzo te geven, maar ben daar beetje te lui voor :')
Afgelopen 2 dagen heeft ie s ochtends 150 melk gekregen (gewone melk) en dat vond ie prima. Dus maar even kijken hoe we t gaan doen. Verder krijgt ie dus gewoon geen flessen meer overdag..Nja sowieso de afgelopen dagen is t wat rommelig gegaan met zn verjaardag enzo. Heeft ie veel gesnoept, dus vandaag gewoon even normaal gegeten weer :)

En over vis, ik vind t ook bijzonder dat Floris dat echt lekker vind. Met als gevolg dat ik t ook moet proberen van mn lief en ik zo waar nog vis ga eten op mn oude dag :o (zalm gaat wel en gisteren kabeljauw en dat was ook te doen (ik eet namelijk wel kibbeling en lekkerbek, dus tja)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:08:50 #47
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99387889
Op aanraden van Claudia ( :* ) even een egopost:
Vandaag zagen we op Saar's beentjes kleine blauw-rode vlekjes die ik zelf ff niet kan verklaren. De vlekjes zitten onderhouds en zijn niet weg te drukken (dat weet de huisarts ook, ze vroegen er specifiek naar).

Saar:
- heeft geen koorts (vanmorgen 36,8 en net vanavond 37,1)
- drinkt okee
- heeft goede plasluiers
- is tussen de moodswings door heel vrolijk (ze heeft al ruim een week een beetje een kort lontje en huilt voor haar doen veel)
- maakt geen suffe indruk
- maakt ook geen zieke indruk

Ik heb uiteraard vanmiddag de huisarts gebelde maar die hoefde haar niet te zien. We moeten in de gaten houden of het niet meer vlekjes worden. Als dat zo is moeten we ons melden, ook wanneer ze slecht gaan drinken, koorts krijgt of een zieke/suffe indruk maakt.

Toch laat het me niet helemaal los, vandaar ook even een berichtje hier. En om de boel te verduidelijken natuurlijk foto's van de vlekjes in kwestie:
Ik heb ze even niet verkleind zodat jullie het beter kunnen zien.

Haar beentjes lijken op de onderste foto roder dan ze zijn, behalve de vlekjes zijn de benen normaal van kleur.

Geen idee of het relevant is, maar Saar is een behoorlijke 'schopperd', ze maait de hele dag met haar beentjes in de lucht en op het kussen/de matras/wipstoel.

Herkent iemand dit?

Uiteraard heb ik gelezen over hersenvliesontsteking/bloedvergiftiging, dat is ook wat me wat onrustig maak. Maar ze vertoont verder geen symptomen in die richting.
pi_99388000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:00 schreef Troeta het volgende:

Lena aan et eten!! :9
Denk je dan dat ze allergisch gaat reageren Claudia?? Ik heb daar nooit over nagedacht, gewoon gegeven :@
Nee hoor, maar je weet maar nooit. Ik ben wel van plan om 'braaf' telkens een paar dagen achter elkaar hetzelfde te geven.

Trekt Mex zich al op? :o
pi_99388040
TM, je voelt de vlekjes niet als je met je hand over haar beentje gaat dus?
The way you rock'n'roll
pi_99388098
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:04 schreef Orea het volgende:
Dus ja, de bourgondiër in haar is nog altijd luid en duidelijk aanwezig :D
Geweldig! Ik hoop dat Lena ook een makkelijke eter wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')