Dat ziet er idd bizar uit zeg!. Maar die gast, kom op zeg, het is hier geen Amerika (waar het woord oh my gawd altijd 30 keer valt).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Onze eigen Twin Tower! Haha die jongen met z'n gvdgvd kut! zal wel erg hebben uitgezien naar de Avondetappe vanavond!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Radio M Utrecht 93.5 Sky Radio 101.5 (hele randstad) Veriona 97.8 (zend nog uit vanuit Rotterdam) Qmusic 100.7 (hele randstad) BNR 100.1 (hele randstad) Radio 538 102.5 (zend nog uit vanuit Rotterdam) Radio 1 98.9 (hele randstad) Radio 2 92.6 (hele randstad) Radio 3FM 96.8 (hele randstad) Radio 4 94.3 (zend nog van verschillende locaties) |
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:56 schreef Strani het volgende:
Onze eigen Twin Tower! Haha die jongen met z'n gvdgvd kut! zal wel erg hebben uitgezien naar de Avondetappe vanavond!
GODVER!GODVER!GODVER!GODVER!GODVER!GODVER!KUT!quote:
538 doet het via 102.1, Skyradio via 101.2, die komen niet van Lopik zelf maar wel te ontvangenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:58 schreef FredvZ het volgende:
Zenders in Lopik en omgeving die niet te beluisteren zijn:
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoeen grote zendmast jongeuh!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
GODVER!GODVER!GODVER!GODVER!GODVER!GODVER!KUT!
Volgens NOS en nu.nl was daar vanochtend vroeg ook brand.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, die sluit alleen uit veiligheidsoverwegingen.
quote:IJsselstein
Op last van de brandweer is ook de zendapparatuur van de zendmast in IJsselstein (Lopik) tot nader order uitgeschakeld. Vrijdagochtend vroeg vond daar een brand plaats.
...na een korte brand in de afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, die sluit alleen uit veiligheidsoverwegingen.
tls test energie puls om illegale ov kaarten uit te zettenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Twee branden in zendmasten op dezelfde dag?
Vaag.
???quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:13 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
tls test energie puls om illegale ov kaarten uit te zetten![]()
Qmusic is idd op de radio in mijn keuken (en ik woon in Den Haag) niet meer te ontvangenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:46 schreef FredvZ het volgende:
Zenders die vanuit Smilde zouden moeten uitzenden: (en nu dus in de buurt van Smilde niet meer te ontvangen zijn)
[ code verwijderd ]
niet gevolg natuurlijk , er had iemand het idee om de gehackte kaarten van ov chipkaart te vernielen door een sterke energie puls de kaart te vernielen EMS geloof ik dat die puls heetquote:
Linkje naar 't filmpje?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:14 schreef flipsen het volgende:
Ik blijf het filmpje maar herhalen. Uiteraard omdat het er spectaculair uitziet, maar vooral om de "Godvergodvergodver! Aaaah, KUT!"
Hoop uiteraard wel dat er geen gewonden of erger zijn
quote:
Staat gewoon in het topic?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:41 schreef Cassius het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/ bewegende beelden
quote:
Heb je dat zelf verzonnen of heb je daar ook nog een bron van?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:23 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
niet gevolg natuurlijk , er had iemand het idee om de gehackte kaarten van ov chipkaart te vernielen door een sterke energie puls de kaart te vernielen EMS geloof ik dat die puls heet
nou zoiets kan je ook doen met een zendmast energie pulsen uitzenden. misschien een experiment die fout loopt en puls terug sloeg , met brand als gevolg. anders wel vreemd hoor als er geen test was om brand te krijgen in twee torens gelijk
Jezus, ik krijg het gevoel dat ik een hersenbeschadiging heb opgelopen als ik jouw verhaal leesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:23 schreef plonsikduik het volgende:
niet gevolg natuurlijk , er had iemand het idee om de gehackte kaarten van ov chipkaart te vernielen door een sterke energie puls de kaart te vernielen EMS geloof ik dat die puls heet
nou zoiets kan je ook doen met een zendmast energie pulsen uitzenden. misschien een experiment die fout loopt en puls terug sloeg , met brand als gevolg. anders wel vreemd hoor als er geen test was om brand te krijgen in twee torens gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |