quote:nu.nl. In de televisiezendmast in het Drentse Hoogersmilde is vrijdagmiddag een grote brand uitgebroken. Dat heeft de brandweer gemeld. De toren is ingestort.
De brand woedde in het bovenste deel van het betonnen deel op 82 meter hoogte. De totale lengte van de tv-toren was een kleine 300 meter. Meerdere brandweerkorpsen zijn uitgerukt. De brandweermannen zouden op veilige afstand hebben gestaan toen de mast instortte.
TV en radio
Het is niet mogelijk om naar RTV Drenthe te kijken. Ook kan in Friesland, Groningen, Drenthe en in delen van Overijssel niet naar de publieke radiozenders worden geluisterd en is er geen digitale etherontvangst mogelijk van Nederland 1, 2 en 3.
Kijkers en luisteraars via de kabel en de satelliet ondervinden geen problemen.
Nee, was dat maar zo!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:02 schreef Juicyhil het volgende:
Is dat noorden nou nog steeds niet onafhankelijk?
Ben benieuwd of wij hier in Deventer nog digitenne hebben, zal straks thuis ff kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:09 schreef FredvZ het volgende:
Daar zit je dan met je "goedkope" digitenne.
Emile Ratelband zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:18 schreef Rectum het volgende:
Schijnt dat er een modelvliegtuigje tegen aan is gevlogen.
voor het eerst een voordeel van het feit dat ik mijn kpn digitene zelden (en dus ook mijn tv) aan hebquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:23 schreef FredvZ het volgende:
Overigens heeft nu.nl het weer eens mis, niet alleen Ned1,2&3 liggen eruit, maar alles wat je via Digitenne kan ontvangen: http://www.kpn.com/web/show/id=1983454
Inderdaadquote:
Heeft Dhr Lambiekje een alibi?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Vast iemand geweest die bang is voor UMTS
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
InderdaadKost alleen maar geld dat stuk land met een economie dat nog slechter is dan de gemiddelde Afrikaanse stam.
Pubers als jij kosten ook klauwen vol geldquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
InderdaadKost alleen maar geld dat stuk land met een economie dat nog slechter is dan de gemiddelde Afrikaanse stam.
Ik betaal net als iedereen bakken vol met geld aan inkomstenbelasting hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pubers als jij kosten ook klauwen vol geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |