Dat heb je ook pas 3 keer gevraagd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij was toch gestopt? Of loop ik alweer achter?
Ja, kan ik er wat aan doen dat ik zo vergeetachtig ben.quote:
Dat neuken we er wel uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, kan ik er wat aan doen dat ik zo vergeetachtig ben.
Dat bedoel ik dus, dat heeft niets te maken met "per ongeluk" je muziek hard hebben staat, dat is gewoon kansloos ghettogedrag. En dat zijn AL-TIJD dezelfde types....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
De meneer in kwestie had ook geen koptelefoon op. Gewoon zo, muziek uit de telefoon..
Hé, Samzz! GTP?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
De meneer in kwestie had ook geen koptelefoon op. Gewoon zo, muziek uit de telefoon..
Dat heb ik al geprobeerd, lukt niet. Het wordt juist erger van dat gebonk met je hoofd tegen het hoofdeind!quote:
Als je zeg maar met een vrouw bent, dan kun je met z'n tweeën neuken. Weer es wat anders dan fappen op 710.quote:
Ja, en dan nog kan je vragen of die muziek zachter mag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat heeft niets te maken met "per ongeluk" je muziek hard hebben staat, dat is gewoon kansloos ghettogedrag. En dat zijn AL-TIJD dezelfde types....
Nee, dit was zeker niet per ongeluk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat heeft niets te maken met "per ongeluk" je muziek hard hebben staat, dat is gewoon kansloos ghettogedrag. En dat zijn AL-TIJD dezelfde types....
Maaruh je bent dus weer begonnenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn volk staat wiiiiijd open voor trio's
Zeker met oostblokjongens (want die zien er allemaal uit als in Bel Ami films in onze ogen).
Ik heb het uitgebreide pakket er onlangs uitgegooid. Kredietcrisis en zo. Dus ik scoor wekelijks weer een Tuk bij het tankstation. Oldskool.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je zeg maar met een vrouw bent, dan kun je met z'n tweeën neuken. Weer es wat anders dan fappen op 710.
Ach joh, exrokers zijn toch de saaiste mensen op de aardkloot.quote:
Ja, dat kan idd, maar iemand die dit al doet is al een stuk onaangepast tuig dat onder de trein ipv in hoort, dus ik snap prima dat Samzz zo'n debiel niet aanspreekt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dan nog kan je vragen of die muziek zachter mag.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
Ach joh, exrokers zijn toch de saaiste mensen op de aardkloot.
Ik heb dus een keer een groepje van dat soort gasten aangesproken die zo muziek luisterden en dat ging gewoon heel normaal. Sindsdien laat ik me dan ook niet meer weerhouden van angst die negen van de tien keer niet gegrond is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd, maar iemand die dit al doet is al een stuk onaangepast tuig dat onder de trein ipv in hoort, dus ik snap prima dat Samzz zo'n debiel niet aanspreekt.
Vraag me af of je dat ook zo had gezegd als het een blanke jongen geweest was....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd, maar iemand die dit al doet is al een stuk onaangepast tuig dat onder de trein ipv in hoort, dus ik snap prima dat Samzz zo'n debiel niet aanspreekt.
Het is niet voor niks dat op verjaardagen waar niet gerookt mag worden de gezelligheid buiten is!quote:
Is het ooit anders geweest? Ik ga niet, ik lig behoorlijk in de kreukels, dus het lijkt me niet slim.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje saai op het werk, maar verder GTP. Waar ben je geweest? Dit weekend nog naar de ZC?
Mijn moeder was blij dat ik weer rookte. Dat zegt toch wel iets.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach joh, exrokers zijn toch de saaiste mensen op de aardkloot.
Jouw moeder is bij deze tof.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn moeder was blij dat ik weer rookte. Dat zegt toch wel iets.
Je mag hier gewoon binnen roken hoor, bij mij thuis.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
Het is niet voor niks dat op verjaardagen waar niet gerookt mag worden de gezelligheid buiten is!
Je directe collega's trouwens ook...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn moeder was blij dat ik weer rookte. Dat zegt toch wel iets.
Vast wel, alleen heb ik nog nooit een blanke dit zien doen in de bus/tramquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vraag me af of je dat ook zo had gezegd als het een blanke jongen geweest was....
Kreukels? Vertel...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ooit anders geweest? Ik ga niet, ik lig behoorlijk in de kreukels, dus het lijkt me niet slim.
Verder ook weinig zin, vorig jaar viel tegen.
En je denkt niet een klein beetje dat dat laatste JUIST de reden is waarom jij ermee wegkomt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dus een keer een groepje van dat soort gasten aangesproken die zo muziek luisterden en dat ging gewoon heel normaal. Sindsdien laat ik me dan ook niet meer weerhouden van angst die negen van de tien keer niet gegrond is.
En het is nou niet zo dat ik een kenau van 2 bij 2 ben die die jongens wel even mores leert ofzo.
Of je wilt het niet zien.... Of je let er juist op als het allochtonen zijn...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast wel, alleen heb ik nog nooit een blanke dit zien doen in de bus/tram.
Ja. Dat zou voor Samz dan ook niet anders moeten gelden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je denkt niet een klein beetje dat dat laatste JUIST de reden is waarom jij ermee wegkomt?.
Kluts is mijn rookvriendinnetje, vriend.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon binnen roken hoor, bij mij thuis.
Misschien, maar dan nog vind ik het niet raar dat ze het niet doet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Dat zou voor Samz dan ook niet anders moeten gelden.
Die schijnt op een andere manier weer heel intimiderend te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
Die Tech is toch maar zo'n saaie exroker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kluts is mijn rookvriendinnetje, vriend.
Ik heb nog steeds last van m'n ogen, dus als ik zou gaan, zou ik er het hele weekend als een duiveltje bij lopen. Verder ben ik van 't paard geklapt, vol op m'n rug, dus die doet pijn. En m'n nek ook.quote:
Dat ben ik ook, daar heb ik geen grote cupmaat voor nodig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die schijnt op een andere manier weer heel intimiderend te zijn.
Mja, het zit ook bij mij tussen de orenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dominant, doch rechtvaardig...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die schijnt op een andere manier weer heel intimiderend te zijn.
Ik schrok even.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
....ik slik het maar even in. De woorden dan.
Dan kan je beter even rustig doen ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds last van m'n ogen, dus als ik zou gaan, zou ik er het hele weekend als een duiveltje bij lopen. Verder ben ik van 't paard geklapt, vol op m'n rug, dus die doet pijn. En m'n nek ook.
Dus even een rustig weekendje..
Ransbakquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan kan je beter even rustig doen ja.Kusje op je rug. En nek. En ogen.
Je bent ook zo geheimzinnig en ondoorgrondelijk Krea.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geef mijn geheimen nooit prijs, Klots.
Kusje op m'n ogen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan kan je beter even rustig doen ja.Kusje op je rug. En nek. En ogen.
Weet ik toch popje. Daarom is MissB ook zo verliefd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
Je bent ook zo geheimzinnig en ondoorgrondelijk Krea.
Ze weet nog niet dat je af en toe ook gewoon een vervelende klier met bindingsangst bent?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weet ik toch popje. Daarom is MissB ook zo verliefd.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze weet nog niet dat je af en toe ook gewoon een vervelende klier met bindingsangst bent?
En zo hoort het.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik heb geen bindingsangst.
Ik ben gewoon kieskeurig.
.
Niet verstandig?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
Maar, idd. Even rustig aan doen. Ben na de val ook meteen weer op Rio geklommen, misschien niet de meest verstandige zet. Ach ja, het gaat al beter.
Jouw dakterras dan?.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat geile dakterrasje van jou Krea?
Toen lag ik al in bed!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:30 schreef Kreator het volgende:
Ik ben mie een portie verrot trouwens.. Gisteravond gepokerd maar was pas om half 2 thuis.
. Wel gewonnen.
.
Als jij kookt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]Komt het zien, dan weet je het
.
(goed)
Het was zijn schuld niet, hij schrok als een malle van een hond of zo. Hij vloog nog net nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet verstandig?Juist wel, toch!
Je moet jezelf niet uit het veld laten slaan door Rio!
M'n dakterras ligt er nog net zo bij als twee weken geleden.Kutweer.
Je weet dat MissB een lelijke, dikke ende kalende vent van bijna 60 is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
Weet ik toch popje. Daarom is MissB ook zo verliefd.
Gelukkig heb ik de foto's nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet dat MissB een lelijke, dikke ende kalende vent van bijna 60 is?
Dat zou je best als zijn schuld kunnen zienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was zijn schuld niet, hij schrok als een malle van een hond of zo.
Stomme kut knol ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou je best als zijn schuld kunnen zien
Uiteraardquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet dat MissB een lelijke, dikke ende kalende vent van bijna 60 is?
En dan geen pasta of iets anders Italiaans.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
En dan geen pasta of iets anders Italiaans.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
Krea, waarom dietelkens, dat is zo niet jij.
Ossobuco alla Milanese?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
En dan geen pasta of iets anders Italiaans.
En geen hongaarse goulash. Wanneer is het dakterrasweer?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nou, ik kan het wel.
. Wanneer kom je langs?
[..]IK VIEL VAN MIJN PAARD
DIKKE PIJN JONGUH!
Ze zijn zo heerlijk onvoorspelbaar hè...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was zijn schuld niet, hij schrok als een malle van een hond of zo. Hij vloog nog net niet. Eigenlijk was 't wel zielig, hij stond te trillen op z'n benen.
Oh ja, geen best weer gehad idd.
Gekookte aardappels met jus en een sukade lapje dan maar?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
En geen hongaarse goulash. Wanneer is het dakterrasweer?
Nope. Zolang er geen fatsoenlijke automaat te vinden is, haak ik af. Of ik krijg een keer een ingeving en koop een KTM of BMW.quote:
Waarom een automaat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:40 schreef Kreator het volgende:
Nope. Zolang er geen fatsoenlijke automaat te vinden is, haak ik af. Of ik krijg een keer een ingeving en koop een KTM of BMW.
Als ik nu nog zeg dat ik flexibel ben, komt dat niet echt overtuigend over, of wel?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gekookte aardappels met jus en een sukade lapje dan maar?![]()
.
hoezo dat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schakelen op een motor is kudt met peren.
Dat vind ik dus wel het leuke aan motor rijdenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schakelen op een motor is kudt met peren.
Qua eetgedrag?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik nu nog zeg dat ik flexibel ben, komt dat niet echt overtuigend over, of wel?
Ik vind het gewoon niks. Altijd dat zoeken naar de vrij voor een stoplicht, gekloot met klappen als je wat toeren maakt. Nu heb ik ook niet veel rijervaring, maar ik vond het zowel op de lesmotor als op m'n Fireblade niet prettig.quote:
"He'j veur mie een balletje mayo?"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gekookte aardappels met jus en een sukade lapje dan maar?![]()
.
Ik zet hem nooit in zn vrij voor een stoplichtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niks. Altijd dat zoeken naar de vrij voor een stoplicht, gekloot met klappen als je wat toeren maakt. Nu heb ik ook niet veel rijervaring, maar ik vond het zowel op de lesmotor als op m'n Fireblade niet prettig.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zet hem nooit in zn vrij voor een stoplicht
Eh, van iemand die veel in KPD en ONZ vertoeft?quote:
Daar heb ik geen last van met mijn 1.65m op m'n GSRquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]. Als je 1.92m bent en op een Fireblade rijdt dan zijn je polsen en rug na een half uur zo verrot dat je dat echt wel wil.
Echte mannen schakelen. Dat gevoel van die pook tussen je vingers. Macht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niks. Altijd dat zoeken naar de vrij voor een stoplicht, gekloot met klappen als je wat toeren maakt. Nu heb ik ook niet veel rijervaring, maar ik vond het zowel op de lesmotor als op m'n Fireblade niet prettig.
Je zwagerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier zin om een tv van 50 kilo twee verdiepingen naar beneden te dragen?
Das helaas geen kloonquote:
...echte mannen weten dat je op een motor geen pook hebt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Dat gevoel van die pook tussen je vingers. Macht.
Je hebt op een motor geen pookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echte mannen schakelen. Dat gevoel van die pook tussen je vingers. Macht.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
...echte mannen weten dat je op een motor geen pook hebt..
Die PM-et elke chickquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar wat is er met die user? Geen zin om zijn posthistory af te gaan.
Naar beneden gooienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier zin om een tv van 50 kilo twee verdiepingen naar beneden te dragen?
Heb ik nog nooit een PM van gehad.quote:
Fonz en technojunk o.a.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:54 schreef Godtje het volgende:
Je hebt toch ook enkele van die fobo spammers?
De vorige keer dat ik dat gedaan heb ben ik een nieuwe tv gaan kopen en zwoer ik nooit meer met tv's van 50 kilo te gaan leurenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Voor 50 blowjobs van 2 uur per stuk... mjah... ja...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Dan is het tenminste een uitdagingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolderraam. Moet je een eindje gooien.
O... dan had ik wat anders vastquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
...echte mannen weten dat je op een motor geen pook hebt..
Mja en referenties zijn niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit bewzen dat je een chica bent, Taly.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor 50 blowjobs van 2 uur per stuk... mjah... ja...
Ik koop wel een nieuwequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor 50 blowjobs van 2 uur per stuk... mjah... ja...
Wat heb je aan een referentie 'dit was de beste seks ooit!' als het uit de mond van een fok-nerd komt die niet weet hoe je echt moet nuecken.quote:
Mijn man heeft geen account op FOK!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heb je aan een referentie 'dit was de beste seks ooit!' als het uit de mond van een fok-nerd komt die niet weet hoe je echt moet nuecken.
quote:Weet je hoe de belgen een lenzendoosje noemen?
quote:Nee?
Krijg ik even later een sms .....quote:Ogenblikje
quote:Ja zeg nou, ik wacht nog steeds!
quote:Dat was het anwtoord! Een ogenblikje!!!!
Nou, ik durf het bij hetero wel bijna te zeggen hoor, dit was de beste seks ooitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heb je aan een referentie 'dit was de beste seks ooit!' als het uit de mond van een fok-nerd komt die niet weet hoe je echt moet nuecken.
Ik heb geen sexquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bij hetero wel bijna te zeggen hoor, dit was de beste seks ooit
And I've had sex.
quote:
Tijd voor de Opel Astra station dus?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Tally het volgende:
Onze auto is verkocht! Morgen kijken voor een andere. Een gezinswagen dat dan weer wel
Nee Opel Astra nietquote:
Een mooie stationquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Tally het volgende:
Onze auto is verkocht! Morgen kijken voor een andere. Een gezinswagen dat dan weer wel
de aanhouder wint toch?quote:
Ik ben weleens in een museum geweest waar ze al het marteltuig van vroeger hadden... die?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
Ripley, heb jij ervaringen met Amsterdam Dungeon of zoiets? Een soort museum die je laat zien hoe 't leven vroeger was ten tijde van de VOC, de pest en zo.
Ik, het is wel geinig, maar niet heel wild. Je loopt van kamer tot kamer waar een soort "eng" toneelstukje wordt opgevoerd, soms met interactie met de bezoekers, aan het einde is er nog een soort indoor-achtbaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
Ripley, heb jij ervaringen met Amsterdam Dungeon of zoiets? Een soort museum die je laat zien hoe 't leven vroeger was ten tijde van de VOC, de pest en zo.
de nieuwe 5 touringquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee Opel Astra nietMaar wel een station
Jij bent vermoedelijk in het martelmuseum geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben weleens in een museum geweest waar ze al het marteltuig van vroeger hadden... die?
Martelmuseumquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben weleens in een museum geweest waar ze al het marteltuig van vroeger hadden... die?
Oh, oke. Ik heb van m'n baas een bon gekregen die je o.a voor toegang daarvoor in kan wisselen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik, het is wel geinig, maar niet heel wild. Je loopt van kamer tot kamer waar een soort "eng" toneelstukje wordt opgevoerd, soms met interactie met de bezoekers, aan het einde is er nog een soort indoor-achtbaan.
Wel grappig, geen must-see.
dat zal, lang geleden is et...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent vermoedelijk in het martelmuseum geweest
Nee, dat wat HW zegt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
nieuwe meetingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik heb van m'n baas een bon gekregen die je o.a voor toegang daarvoor in kan wisselen.
Het klonk wel leuk. Even verder kijken, dan maar. Oh ja, een rondvaart door de grachten in de avond is ook een mogelijkheid.
Mja, ik denk dat ik m'n bon maar voor een andere optie ga inwisselen idd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Ripley het volgende:
Ik ben er niet geweest samzz, maar dat is omdat ik er geen bijzonder enthousiaste verhalen over heb gehoord
Dat is ook niet zo speciaal eigenlijk, ook een zooi donkere kamers met wat instrumenten, her en daar een neplijk en wat fotosquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat wat HW zegt.
Martel museum, was dat leuk?.
ik vond het wel interessant om te zien, maar verder is het wat HW zegtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat wat HW zegt.
Martel museum, was dat leuk?.
Gelukkig hebben we tegenwoordig het immer werkende, nooit falendequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:22 schreef rival het volgende:
want men, ze wisten vroeger wel hoe je moet martelen
Nou ja, ik heb dus een waardebon gekregen. Maar ik ga nog wel verder kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo speciaal eigenlijk, ook een zooi donkere kamers met wat instrumenten, her en daar een neplijk en wat fotos.
AD is opzich wel leuk, als het je dus niets kost, ik zou er niet heel veel geld voor overhebben, maar je vermaakt je opzich wel.
Radbrakenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:22 schreef rival het volgende:
want men, ze wisten vroeger wel hoe je moet martelen
Dat lijkt me ook een stuk leuker jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus een waardebon gekregen. Maar ik ga nog wel verder kijken.
Een boottocht en wandeling over 't wad is ook een optie en dat vind ik best tof.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
RadbrakenVierendelen
Kokende olie door je strot
.
Dat faalt anders vooral voor de TBS-er zelf.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we tegenwoordig het immer werkende, nooit falendeTBS
.
Wad wandeling wil ik nog steeds een keer doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus een waardebon gekregen. Maar ik ga nog wel verder kijken.
Een boottocht en wandeling over 't wad is ook een optie en dat vind ik best tof.
Niet te lang op dezelfde plek blijven staan als de gids iets uitlegt, zomaar een tip.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wad wandeling wil ik nog steeds een keer doen
Ik ben er 1x geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
Ja, het is een boottocht over de Waddenzee, dan een uur het wad op en dan weer terug.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een stuk leuker ja. Zeker in de "zomer"
.
wad let je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is een boottocht over de Waddenzee, dan een uur het wad op en dan weer terug.
Klinkt wel heel gaaf. Ik heb in groep acht voor 't laatst wadgelopen.
Ik was 13 of zo, toen ik dat voor 't laatst heb gedaan. Dat was echt leuk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wad wandeling wil ik nog steeds een keer doen
Ook jij, vast in de modder?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet te lang op dezelfde plek blijven staan als de gids iets uitlegt, zomaar een tip.
Ja, ik stond te luisteren toen die vent wat aan het uitleggen was (unicum, maar het was ook idioot vroeg, dus ws sliep ik nog half.) En toen stond ik er ineens tot over mijn enkels in. Ze moesten me met 2 man eruit trekken.quote:
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik stond te luisteren toen die vent wat aan het uitleggen was (unicum, maar het was ook idioot vroeg, dus ws sliep ik nog half.) En toen stond ik er ineens tot over mijn enkels in. Ze moesten me met 2 man eruit trekken.
Prima plek voor een meetingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Een klasgenootje was haar schoen onderweg verloren, met geen mogelijkheid meer uit de modder te krijgen
.
Je kan daar prima mensen laten verdwijnen jaquote:
Ja, ik heb die schoenen daarna gelijk in de container geflikkerd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Een klasgenootje was haar schoen onderweg verloren, met geen mogelijkheid meer uit de modder te krijgen
.
nou als je al die dingen voor je neus ziet krijg je af en toe wel ff een slikmomentje hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
RadbrakenVierendelen
.
Aandacht is tegenwoordig heel normaal hè. Zet 20 nerds in een topic en een lilluk wijf (nofi) waant zich nog populair.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vroeger werd zoiets nog wel gewaardeerd door vrouwen...
Een puntige boomstam in de anus hameren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
RadbrakenVierendelen
.
Omdat je een vrouw bentquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Blegh waarom heb ik niet gewoon super veel zin in de borrel van het werk, maar maak ik me druk om kleine dingetjes
Het is erger dat sommige vrouwen na al die tijd daar nog echt zelfvertrouwen op baseren ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Aandacht is tegenwoordig heel normaal hè. Zet 20 nerds in een topic en een lilluk wijf (nofi) waant zich nog populair.
Omdat je teveel denkt aan wat anderen denken ipv aan wat je zelf denktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Blegh waarom heb ik niet gewoon super veel zin in de borrel van het werk, maar maak ik me druk om kleine dingetjes
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is erger dat sommige vrouwen na al die tijd daar nog echt zelfvertrouwen op baseren ook.
Ja, ik ook. Ik weet 't nog goed. Met vriendinnen naar de winkel de meest goedkope en lelijke schoenen kopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb die schoenen daarna gelijk in de container geflikkerd.
Nieuw kloontje?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Mr.Officer het volgende:
Omdat je teveel denkt aan wat anderen denken ipv aan wat je zelf denkt
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vroeger werd zoiets nog wel gewaardeerd door vrouwen...
Zit wat in!quote:
Niet eens!quote:
Dat is maar een miniem deel ervan gelukkigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Mr.Officer het volgende:
Omdat je teveel denkt aan wat anderen denken ipv aan wat je zelf denkt
ze zetten je er gewoon bovenop... en glij je niet snel naar beneden dan trekken ze aan je benenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een puntige boomstam in de anus hameren.Mensen.
Ja, want hot babes zoals wij hebben dat niet nodig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat dat verkeerd is?
Een vrouw met ballen is ook niet weg! En dan heb ik het niet over een trannie..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zou zorgwekkender zijn als je een klotewijf was ja.
Maar over een vrouw met 2 voetballen voor de deur ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Een vrouw met ballen is ook niet weg! En dan heb ik het niet over een trannie..
Ik had toen deze aan (links). Die waren toen heel hip.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik weet 't nog goed. Met vriendinnen naar de winkel de meest goedkope en lelijke schoenen kopen.
Nou ja, het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wie die complimentjes geeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
Ja, want hot babes zoals wij hebben dat niet nodig.
Die van jou printen we uit en hangen we boven ons bed, dat snap je.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wie die complimentjes geeft.
Ja, maar het ging toch over Fok!Nerds die nooit een vrouw IRL zien?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wie die complimentjes geeft.
Een hermafrodiet dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:40 schreef Tally het volgende:
Een vrouw met ballen is ook niet weg! En dan heb ik het niet over een trannie..
Wel op oer oud papyrus dan he, dat hoort bij Techno.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van jou printen we uit en hangen we boven ons bed, dat snap je.
Die heb ik vroeger ook nog gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had toen deze aan (links). Die waren toen heel hip.
[ afbeelding ]
Dat is ook wel echt een vrouwending he, nu nog weten welke schoenen je toen aan had.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had toen deze aan (links). Die waren toen heel hip.
[ afbeelding ]
Ik heb wel hele mooie nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
Oh joy. Treinritje achter de rug, dan gaan we het nu over schoenen hebben. Straks nog even paarden en de dag is weer geslaagd.
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:42 schreef Kreator het volgende:
Oh joy. Treinritje achter de rug, dan gaan we het nu over schoenen hebben. Straks nog even paarden en de dag is weer geslaagd.
Noemde Kluts jou ook niet dino laatst?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel op oer oud papyrus dan he, dat hoort bij Techno.
Mijn korte termijngeheugen is vreselijk. Mijn langetermijngeheugen daarentegen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt een vrouwending he, nu nog weten welke schoenen je toen aan had.
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Noemde Kluts jou ook niet dino laatst?
Ik noem hem soms wel eens ouwe bok. Dat maakt mij een groen blaadje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Noemde Kluts jou ook niet dino laatst?
Ach dat is je vergeven, je kent me ook niet zo goed he.quote:
Hebben ze je al op pad gestuurd om een doosje bougievonken te halen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik leer over bobines en bougies vandaag
Kijk mij stoer zijn.
Bovendien ben je flieft op Krea.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Ach dat is je vergeven, je kent me ook niet zo goed he.
en een plintladderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze je al op pad gestuurd om een doosje bougievonken te halen?
En een dikke vent van 60 toch?quote:
Verkapte 'P heeft een grote tampeloeris' post?quote:
Oh ja, was ik dat toch bijna vergetenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt een vrouwending he, nu nog weten welke schoenen je toen aan had.
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze je al op pad gestuurd om een doosje bougievonken te halen?
Nou ik ook!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Verdomme, ik wil dat mijn pakketje vandaag komt!
Een dikke vent van 60 kan ook verliefd zijn op Krea!quote:
Eh, zo intiem ben ik niet met hem.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:45 schreef AirwiN het volgende:
Verkapte 'P heeft een grote tampeloeris' post?
en leg ons dat nu eens uitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik leer over bobines en bougies vandaag
Kijk mij stoer zijn.
Leuk heteroprojectje voor Ang3l?quote:
Helaas niet, maar ik blijf hopen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach dat is je vergeven, je kent me ook niet zo goed he.
Ik ook, die hufters van de upc schieten niet op met mijn nieuwe mediaboxquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Verdomme, ik wil dat mijn pakketje vandaag komt!
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga onderhoud plegen aan de proxy. Adios.
Ik had anders die turbo best wel heul goed uitgelegd voor een leek/homo hoor!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
en leg ons dat nu eens uit
kunnen we weer lachen
Hoop doet leven schat, hoop doet leven...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Helaas niet, maar ik blijf hopen...
Nu de buitenspel val nogquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had anders die turbo best wel heul goed uitgelegd voor een leek/homo hoor!!!
GODDAMMIT!
Proxy staat bij jullie niet dicht voor tour streams?quote:
dat klopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had anders die turbo best wel heul goed uitgelegd voor een leek/homo hoor!!!
GODDAMMIT!
Dat kan zelfs ik uitleggen.quote:
Weet ik da. De auto zelf is bordeauxrood. Andere kleuren boeien me nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
heeft die lancia van hem trouwens rode of blauwe vonken?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan zelfs ik uitleggen.
Denk ik altijd.
Nog een beetje vertrouwen in het komende seizoen kluts?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan zelfs ik uitleggen.
Denk ik altijd.
Niet als je de proxy beheert en de 'backup' lijn gebruikt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Proxy staat bij jullie niet dicht voor tour streams?
Ja, want dat is als de speler die aangespeeld wordt voor de laatste verdediger staat, en dan, dan.. eh. Of was dat het?quote:
ik wil het wetenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik da. De auto zelf is bordeauxrood. Andere kleuren boeien me niet
Ik ben Feyenoordsupporter. Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een beetje vertrouwen in het komende seizoen kluts?
Daar gaan we de mist in, het zelfvertrouwen waarmee we het vertellen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want dat is als de speler die aangespeeld wordt voor de laatste verdediger staat, en dan, dan.. eh. Of was dat het?
Ik ben al lang blij als we niet degraderenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoordsupporter. Tuurlijk niet.
Als ik heel stellig zeg dat Feyenoord het dit seizoen helemaal gaat maken, geloven ze me alsnog niet hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar gaan we de mist in, het zelfvertrouwen waarmee we het vertellen!
Noooouuuuu..... ze dachten dus dat de problemen van de race-aauto door de bougie kwamen, maar het bleek dat de bobine niet goed ingestedl was op dat uuuh.. peeceetje of zo. Dus dat moesten ze nog ff doen. Steeds als ie ff harder moest gaan werken (van de ene versnelling naar de ander, weet ik 't, als ie nodig is in ieder geval) dan gaf ie niet genoeg spanning dus dan zakte ie terug. Ofzzo. Weet ik 't.quote:
Zoals bij onsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet als je de proxy beheert en de 'backup' lijn gebruikt.
Zonder coachquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik heel stellig zeg dat Feyenoord het dit seizoen helemaal gaat maken, geloven ze me alsnog niet hoor.
Nou echt he. Tenzij dit gebeuren ze een spreekwoordelijke schop onder de hol geeft, maar ik denk dat we de komende jaren gewoon in de middenmoot zitten. Met mazzel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als we niet degraderen
voorbij bedoel je denk ik. en dan zijn we er nog steeds niet 100%quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want dat is als de speler die aangespeeld wordt voor de laatste verdediger staat, en dan, dan.. eh. Of was dat het?
Het pluspunt is wel dat ik op deze manier niets verwacht, dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonder coach![]()
Ach joh! Het kan altijd erger. Je kan ook Rutten als coach hebben.
Buitenspel weet ik wel. Dus buitenspel val zal wel ... uuh... nee dat is niks. Ik ga er niet intrappenquote:
op het moment van spelen, etc etcquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
voorbij bedoel je denk ik. en dan zijn we er nog steeds niet 100%
Ja, er voorbij, richting de keeper van de tegenstander. Wat mis ik nog?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
voorbij bedoel je denk ik. en dan zijn we er nog steeds niet 100%
Ze kunnen tegenwoordig een voorbeeld nemen aan ADO. Die zijn al 24 jaar ongeslagen in Europa.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:53 schreef Kluts het volgende:
Nou echt he. Tenzij dit gebeuren ze een spreekwoordelijke schop onder de hol geeft, maar ik denk dat we de komende jaren gewoon in de middenmoot zitten. Met mazzel.
ff wat beter opletten Ang3l, met die turbo vond ik je duidelijkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noooouuuuu..... ze dachten dus dat de problemen van de race-aauto door de bougie kwamen, maar het bleek dat de bobine niet goed ingestedl was op dat uuuh.. peeceetje of zo. Dus dat moesten ze nog ff doen. Steeds als ie ff harder moest gaan werken (van de ene versnelling naar de ander, weet ik 't, als ie nodig is in ieder geval) dan gaf ie niet genoeg spanning dus dan zakte ie terug. Ofzzo. Weet ik 't.
Maar nu doet ie hetw eer en was ie 2e geeworden in de race
Maar die van vandaag is een spaanse autto en daar zaten gewoon alle slangen en boutjes zelfs nog los leek 't wel ..... drama blijkbaar.Morgen moeet ie raacen
Heb je het nu over Utreg of Feyenoord?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:55 schreef Tally het volgende:
Of je hebt Koeman die binnen een jaar bij de eerste 8 moet zitten met een bijna nieuw team.
Maar we blijven positief!
Als die Alexander Gerndt komt gaan we verrassen dit seizoen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:55 schreef Tally het volgende:
Of je hebt Koeman die binnen een jaar bij de eerste 8 moet zitten met een bijna nieuw team.
Maar we blijven positief!
Kerel, heb je net aan de poppers gesnuffeld of zo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noooouuuuu..... ze dachten dus dat de problemen van de race-aauto door de bougie kwamen, maar het bleek dat de bobine niet goed ingestedl was op dat uuuh.. peeceetje of zo. Dus dat moesten ze nog ff doen. Steeds als ie ff harder moest gaan werken (van de ene versnelling naar de ander, weet ik 't, als ie nodig is in ieder geval) dan gaf ie niet genoeg spanning dus dan zakte ie terug. Ofzzo. Weet ik 't.
Maar nu doet ie hetw eer en was ie 2e geeworden in de race
Maar die van vandaag is een spaanse autto en daar zaten gewoon alle slangen en boutjes zelfs nog los leek 't wel ..... drama blijkbaar.Morgen moeet ie raacen
Feyenoord heeft nog geen trainer (of ik heb de laatste nieuwtjes gemist). Dus over Utreg jaquote:
Ja zou het?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als die Alexander Gerndt komt gaan we verrassen dit seizoen.
Hoe is het met je tuin eigenlijk Tally ?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
Ja zou het?
Mn tuin?Uhm wat is er met mijn tuin?
Ik was positief, totdat wijnaldum wegging en Fer nu bezig is een breuk te forceren, en dan ook nog eens Been weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou echt he. Tenzij dit gebeuren ze een spreekwoordelijke schop onder de hol geeft, maar ik denk dat we de komende jaren gewoon in de middenmoot zitten. Met mazzel.
Ja, omdat er stemmen opgingen over Ronald Koeman als trainer (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog geen trainer (of ik heb de laatste nieuwtjes gemist). Dus over Utreg ja
duurt 2 jaar voordat ie hoofdcoach mag wordenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
Kunnen ze Giovanni niet gewoon omscholen ofzo.
Aaaa jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, omdat er stemmen opgingen over Ronald Koeman als trainer () dus vandaar.
Hoe lang is het nu al een puinhoop bij Feyenoord? 10 jaar? 15?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was positief, totdat wijnaldum wegging en Fer nu bezig is een breuk te forceren, en dan ook nog eens Been weg.
Nu hebben we een veredeld A elftal die zichzelf heel hoog inschatten maar het vergeten waar te maken in het veld.
Ze hebben gewoon alles tegenzitten op elk gebied, en ik denk dat dat geklapt is nu. Beter dat de rotte appels nu vast vertrekken, het elftal bestaat nu voornamelijk uit mensen die niet heel erg onmisbaar zijn. Hopelijk komen ze een beetje redelijk het seizoen door, dat er weer geld komt om mensen te halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was positief, totdat wijnaldum wegging en Fer nu bezig is een breuk te forceren, en dan ook nog eens Been weg.
Nu hebben we een veredeld A elftal die zichzelf heel hoog inschatten maar het vergeten waar te maken in het veld.
Ja tijdens de turbo zaten we in de auto, tijdens de bobine waren we naakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
ff wat beter opletten Ang3l, met die turbo vond ik je duidelijker
Ja, dat vroeg ik me idd af. Giovanni.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
duurt 2 jaar voordat ie hoofdcoach mag worden
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu al een puinhoop bij Feyenoord? 10 jaar? 15?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |