Dat heb je ook pas 3 keer gevraagd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij was toch gestopt? Of loop ik alweer achter?
Ja, kan ik er wat aan doen dat ik zo vergeetachtig ben.quote:
Dat neuken we er wel uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, kan ik er wat aan doen dat ik zo vergeetachtig ben.
Dat bedoel ik dus, dat heeft niets te maken met "per ongeluk" je muziek hard hebben staat, dat is gewoon kansloos ghettogedrag. En dat zijn AL-TIJD dezelfde types....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
De meneer in kwestie had ook geen koptelefoon op. Gewoon zo, muziek uit de telefoon..
Hé, Samzz! GTP?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
De meneer in kwestie had ook geen koptelefoon op. Gewoon zo, muziek uit de telefoon..
Dat heb ik al geprobeerd, lukt niet. Het wordt juist erger van dat gebonk met je hoofd tegen het hoofdeind!quote:
Als je zeg maar met een vrouw bent, dan kun je met z'n tweeën neuken. Weer es wat anders dan fappen op 710.quote:
Ja, en dan nog kan je vragen of die muziek zachter mag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat heeft niets te maken met "per ongeluk" je muziek hard hebben staat, dat is gewoon kansloos ghettogedrag. En dat zijn AL-TIJD dezelfde types....
Nee, dit was zeker niet per ongeluk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat heeft niets te maken met "per ongeluk" je muziek hard hebben staat, dat is gewoon kansloos ghettogedrag. En dat zijn AL-TIJD dezelfde types....
Maaruh je bent dus weer begonnenquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn volk staat wiiiiijd open voor trio's
Zeker met oostblokjongens (want die zien er allemaal uit als in Bel Ami films in onze ogen).
Ik heb het uitgebreide pakket er onlangs uitgegooid. Kredietcrisis en zo. Dus ik scoor wekelijks weer een Tuk bij het tankstation. Oldskool.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je zeg maar met een vrouw bent, dan kun je met z'n tweeën neuken. Weer es wat anders dan fappen op 710.
Ach joh, exrokers zijn toch de saaiste mensen op de aardkloot.quote:
Ja, dat kan idd, maar iemand die dit al doet is al een stuk onaangepast tuig dat onder de trein ipv in hoort, dus ik snap prima dat Samzz zo'n debiel niet aanspreekt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dan nog kan je vragen of die muziek zachter mag.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
Ach joh, exrokers zijn toch de saaiste mensen op de aardkloot.
Ik heb dus een keer een groepje van dat soort gasten aangesproken die zo muziek luisterden en dat ging gewoon heel normaal. Sindsdien laat ik me dan ook niet meer weerhouden van angst die negen van de tien keer niet gegrond is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd, maar iemand die dit al doet is al een stuk onaangepast tuig dat onder de trein ipv in hoort, dus ik snap prima dat Samzz zo'n debiel niet aanspreekt.
Vraag me af of je dat ook zo had gezegd als het een blanke jongen geweest was....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan idd, maar iemand die dit al doet is al een stuk onaangepast tuig dat onder de trein ipv in hoort, dus ik snap prima dat Samzz zo'n debiel niet aanspreekt.
Het is niet voor niks dat op verjaardagen waar niet gerookt mag worden de gezelligheid buiten is!quote:
Is het ooit anders geweest? Ik ga niet, ik lig behoorlijk in de kreukels, dus het lijkt me niet slim.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje saai op het werk, maar verder GTP. Waar ben je geweest? Dit weekend nog naar de ZC?
Mijn moeder was blij dat ik weer rookte. Dat zegt toch wel iets.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach joh, exrokers zijn toch de saaiste mensen op de aardkloot.
Jouw moeder is bij deze tof.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn moeder was blij dat ik weer rookte. Dat zegt toch wel iets.
Je mag hier gewoon binnen roken hoor, bij mij thuis.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
Het is niet voor niks dat op verjaardagen waar niet gerookt mag worden de gezelligheid buiten is!
Je directe collega's trouwens ook...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn moeder was blij dat ik weer rookte. Dat zegt toch wel iets.
Vast wel, alleen heb ik nog nooit een blanke dit zien doen in de bus/tramquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vraag me af of je dat ook zo had gezegd als het een blanke jongen geweest was....
Kreukels? Vertel...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ooit anders geweest? Ik ga niet, ik lig behoorlijk in de kreukels, dus het lijkt me niet slim.
Verder ook weinig zin, vorig jaar viel tegen.
En je denkt niet een klein beetje dat dat laatste JUIST de reden is waarom jij ermee wegkomt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dus een keer een groepje van dat soort gasten aangesproken die zo muziek luisterden en dat ging gewoon heel normaal. Sindsdien laat ik me dan ook niet meer weerhouden van angst die negen van de tien keer niet gegrond is.
En het is nou niet zo dat ik een kenau van 2 bij 2 ben die die jongens wel even mores leert ofzo.
Of je wilt het niet zien.... Of je let er juist op als het allochtonen zijn...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast wel, alleen heb ik nog nooit een blanke dit zien doen in de bus/tram.
Ja. Dat zou voor Samz dan ook niet anders moeten gelden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je denkt niet een klein beetje dat dat laatste JUIST de reden is waarom jij ermee wegkomt?.
Kluts is mijn rookvriendinnetje, vriend.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon binnen roken hoor, bij mij thuis.
Misschien, maar dan nog vind ik het niet raar dat ze het niet doet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Dat zou voor Samz dan ook niet anders moeten gelden.
Die schijnt op een andere manier weer heel intimiderend te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
Die Tech is toch maar zo'n saaie exroker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kluts is mijn rookvriendinnetje, vriend.
Ik heb nog steeds last van m'n ogen, dus als ik zou gaan, zou ik er het hele weekend als een duiveltje bij lopen. Verder ben ik van 't paard geklapt, vol op m'n rug, dus die doet pijn. En m'n nek ook.quote:
Dat ben ik ook, daar heb ik geen grote cupmaat voor nodig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die schijnt op een andere manier weer heel intimiderend te zijn.
Mja, het zit ook bij mij tussen de orenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dominant, doch rechtvaardig...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die schijnt op een andere manier weer heel intimiderend te zijn.
Ik schrok even.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
....ik slik het maar even in. De woorden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |