Breuken zijn nog te lijmen, maar Jef helemaal ermee laten stoppen was een enorme blunder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
Dit betekende wel de zakelijke breuk tussen Alberts en Alberts
Zo'n 40 berichten terug.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:06 schreef RobbieBoy het volgende:
Weet niet of deze hier al ergens geplaatst is, maar,,,,,
de COMPLETE uitzending van het GTST gala ter ere van de 1000ste aflevering
o, oke. ik vond het pas net weer terug op youtube. geweldig om weer terug te zien, al die oude bekendenquote:
Dat is wel mijn filmpje!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:06 schreef RobbieBoy het volgende:
Weet niet of deze hier al ergens geplaatst is, maar,,,,,
de COMPLETE uitzending van het GTST gala ter ere van de 1000ste aflevering
Precies, een van de treurigste momenten in gtst, Robert en Jef die samenwerkten vanaf seizoen 4, werden hier definitief uit elkaar gehaald. Dit betekende het definitieve einde van de gebroeders Alberts als grootmacht in het zakenleven. Jef werd hierna een simpele kroegbaas en Robert werd een tijdje Ludo's slaaf, daarna dwaalde hij een beetje verward rond between jobs voordat hij gedisillusioneerd naar Tokio verdween. Niet te geloven dat dit dezelfde man is die Rien Hogendoorn volledig op zijn plek kon zetten bij Reclamebureau Stendersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik deel de mening van Lucas: Geniaal Frey!
Dit betekende wel de zakelijke breuk tussen Alberts en Alberts
Ludo heeft zichzelf al bewezen en is na al die jaren nog een topper, dus ach, troost je maar hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime tot het beste vrouwelijke personage verkozen.
Lucas tot het beste mannelijke personage verkozen ...... terwijl je ook op Ludo kon stemmen.
Ik kon me ook niet meer herrineren dat dat decor al in seizoen 3 kwam, ik dacht ook dat dat veel later was. Wat ik me ook afvroeg is of hij nou ook nog een woonkamer had, volgens mij spraken ze er in het begin weleens over, maar daar zaten ze nooit ofzo. Later hadden ze het duidelijk over alleen een woonkeuken en had hij er af en toe zelfs een televisie neergezet (zoals toen Hedwig 3 miljoen won).quote:Op zondag 17 juli 2011 17:12 schreef Frey het volgende:
Filmpje van Harmsen die zijn huis uit moet is bijna klaar.
Ik had de keuken van Harmsen en de intrede van Bronkhorst ook nog niet verwacht.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kon me ook niet meer herrineren dat dat decor al in seizoen 3 kwam, ik dacht ook dat dat veel later was. Wat ik me ook afvroeg is of hij nou ook nog een woonkamer had, volgens mij spraken ze er in het begin weleens over, maar daar zaten ze nooit ofzo. Later hadden ze het duidelijk over alleen een woonkeuken en had hij er af en toe zelfs een televisie neergezet (zoals toen Hedwig 3 miljoen won).
Nee, ik vind Lucas en Edwin gewoon een leuk stel maar volgensmij hebben jullie mij de afgelopen weken/maanden niet meer gehoord daarover. Iedereen moet gewoon zijn eigen mening hebben, maar sommige gaan hier wat ver daarin.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gelukkig praat ik hier over GTST, dus ik val al af.
Ik ben heel aardig, maar ik hou van duidelijkheid, soms vergroot ik dingen uit omdat sommigen een plaat voor hun hoofd hebben. Tsja en dan moet je iets expliciter zijn, en dan ben je al snel een '-foob' of een '-ist' Jij bent ook niet zo gecharmeerd van commentaar op Lucas enzo, maar dat mag je van mij, ik ga niet persoonlijk worden, zoals deze newbie of kloon wel denkt te kunnen.
Over Ludo en Maxime, ik kan me wel voorstellen dat zij uitgekozen zijn tot beste acteur/actrice.
Had je anderen in gedachten?
Edit: was verkeerd gequote in eerste instantie, gecorrigeerd.
Ik had het enthousiasme wel op je gezicht willen zien toen Bronckhorst met dat kalme glimlachje binnen kwam lopenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had de keuken van Harmsen en de intrede van Bronkhorst ook nog niet verwacht.
Het mooie was dat je hem de aflevering ervoor eerst gewoon even zag staan op de achtergrond, zonder tekst.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het enthousiasme wel op je gezicht willen zien toen Bronckhorst met dat kalme glimlachje binnen kwam lopen
Maar wist je toen al zeker dat hij Bronckhorst ook echt was? Ik bedoel Bartho Braat is eerst ook nog even ene 'Neil van Dongen' geweest.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Het mooie was dat je hem de aflevering ervoor eerst gewoon even zag staan op de achtergrond, zonder tekst.
Ik checkte meteen de aftiteling.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar wist je toen al zeker dat hij Bronckhorst ook echt was? Ik bedoel Bartho Braat is eerst ook nog even ene 'Neil van Dongen' geweest.
Een beetje treurig dat de gemeente een verzoek van een oud-lid van het buurtcommitee die ooit connecties binnen de gemeente had afwees.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:09 schreef Frey het volgende:
Mooie en treurige momenten.![]()
Maar ook grappige momenten, want Harmsen blijft toch Harmsen.![]()
En natuurlijk enkele flashbacks.
Freyquote:Op zondag 17 juli 2011 18:09 schreef Frey het volgende:
Mooie en treurige momenten.![]()
Maar ook grappige momenten, want Harmsen blijft toch Harmsen.![]()
En natuurlijk enkele flashbacks.
Ik ben nog niet klaar met kijken. Maar wat een held is die Harmsen he!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frey
Harmsen blijft by far een van de meest geniale personages uit de geschiedenis van GTST
En dan te bedenken dat hij er misschien niet eens had ingezeten, omdat Cor Witschge overleed (wat op zich niet het meest vrolijke is) moest er een nieuwe 'boze buurman' gevonden worden. Toen hebben ze "Meneer van den Broek" vervangen door "De heer Govert Harmsen". In The Restless Years hadden ze volgens mij maar 1 boze buurman gehad.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frey
Harmsen blijft by far een van de meest geniale personages uit de geschiedenis van GTST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |