OMG die shot van Linda uit die leader seizoen 7.1quote:
Dat dingetje met "Bekijk deze YouTube-video" staat over de tekst heen ...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
OMG die shot van Linda uit die leader seizoen 7.1
Jessica's shot vond ik trouwens ook heel dom..
Nog een leader wat je mooi zou vinden, Frey:
Bekijk deze YouTube-video
Omdat het een privé-video betreft die het niet doet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat dingetje met "Bekijk deze YouTube-video" staat over de tekst heen ...
Oops, Frey en jij moeten deze kijken, sorry voor ongemak:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat dingetje met "Bekijk deze YouTube-video" staat over de tekst heen ...
Hij is nog altijd privé.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:56 schreef LetsGame het volgende:
Oops, Frey en jij moeten deze kijken, sorry voor ongemak:
Heb jij de leader seizoen 4, versie 1 dan in je bezit?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:41 schreef LetsGame het volgende:
De leader die gebruikt werd van seizoen 2 tot 14 MOET gewoon een keer weer terugkomen. Is gewoon de beste leader ooit gebruikt in een serie.
Alle shots uit de eerste leader van seizoen 4 komen uit seizoen 3, op het shot van Linda na.
Maar als je goed kijkt naar versie 1 van de leader uit seizoen 4, zie je dat het formaat van de shots van Laura en Linda veel anders is dan de rest. Alle staat ook op volgorde geplaatst, maar dan plakken ze de shots van Laura en Linda er gewoon boven op
Maar dan zien jullie wel als de eerste leader versie van seizoen 4 op Youtube staat of de DVD-box er is.
Ik heb hem niet, maar ik heb er wel een foto van.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb jij de leader seizoen 4, versie 1 dan in je bezit?
Wil je 'm op YT zetten?
Die faalt :$quote:
dankje =)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op het geschok na vind ik hem best goed hoor.
jij ook, dankje =)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef PeterKelder het volgende:
Deze vind ik ook wel leuk gemonteerd:
Zo zouden ze hem ook eens op tv moeten doen
Omdat het een cliffhanger was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:15 schreef Frey het volgende:
Geen idee waarom Yasmin toen in de nieuwe intro zat. Ze was al dood en begraven.
Helemaal niet, ik vind hem toffer dan deze:quote:
Nee, de leader was er pas die vrijdag tijdens de 3000e aflevering en toen was Yasmin al begraven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Omdat het een cliffhanger was.
Zou Yasmin het overleden ja of nee?
Door haar in de leader te doen, gingen mensen de eerste aflevering denken: Yasmin zit in de intro, ze is niet dood!
Daarom denk ik..
Dankjewel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik vind hem toffer dan deze:
Waarom? Simpel weg omdat de jouwe de 1990-1995 tune bevat inclusief het 1991-1995 logo.
Ik heb niks gezegt :$quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, de leader was er pas die vrijdag tijdens de 3000e aflevering en toen was Yasmin al begraven.
Gaaf Freyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Frey het volgende:
De persfoto's van toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was het wel van plan, als jij nog goede shots uit een aflevering weet, meld het mequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaanGa je trouwens nog een versie 2 ervan maken?
Ik PM je welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan, als jij nog goede shots uit een aflevering weet, meld het me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |