Omg ze rooktquote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk om te zien dat Jette eerder een "lesbisch" personage speelde
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Frey het volgende:
Ik vind het machtig hoe de toren in beeld komt met van die duistere muziek.
Nice Frey!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Frey het volgende:
Woow!! de eerste scene.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Frey het volgende:
Mooi filmpje!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Frey het volgende:
Geweldig om te zien hoe Ludo en Nick met elkaar omgaan... Nick die zijn uiterste best doet, en Ludo die daar niet altijd waardering voor toont. Ook mooi om te zien hoe kalm Nick hier blijft terwijl Ludo loopt te stressen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Frey het volgende:
Heb je dat toevallig ook op YouTube gevraagd?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:57 schreef LetsGame het volgende:
Weet iemand in welke aflevering Lotje dood gaat?
Het is inderdaad geweldig om te zien ja, het lijken net Herman Hogendoorn en Rienquote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geweldig om te zien hoe Ludo en Nick met elkaar omgaan... Nick die zijn uiterste best doet, en Ludo die daar niet altijd waardering voor toont. Ook mooi om te zien hoe kalm Nick hier blijft terwijl Ludo loopt te stressen.
En de toren zelf is ook awesome.
Kippenvel....quote:
Seizoen 2 toch ook?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Morgen komt seizoen 1 opnieuw uit.
Ik heb 'm alvast gereserveerd op bol.com ... wordt-ie hopelijk woensdag bezorgd.
JEEEEEJ.
Ik heb geen idee. Ik ga eerst maar eens seizoen 1 kijken, anders haal ik straks alles door elkaar.quote:
Ik vermoed aflevering 500-nogwat.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:57 schreef LetsGame het volgende:
Weet iemand in welke aflevering Lotje dood gaat?
Dat is het nou juist.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb je dat toevallig ook op YouTube gevraagd?
Je kan ook gewoon de seizoenen kopen en beginnen kijken.
Ik heb seizoen 1 en 2 in de box versie allebei al maar ik heb deze re-releases ook besteld =Dquote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb 'm alvast gereserveerd op bol.com ... wordt-ie hopelijk woensdag bezorgd.
JEEEEEJ.
Ben jij een verzamelaar?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 en 2 in de box versie allebei al maar ik heb deze re-releases ook besteld =D
Oh dus jij bent niet die idioot die dat loopt te vragen? Ik wil serieus zo graag tegen die gast zeggen: Als je die aflevering zo graag wil zien moet je de DVD-box kopenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is het nou juist.
Ik heb de cliffhanger van seizoen 3 op Youtube geplaatst (ik heb alle boxen hoor) en iemand zeikt aan m'n kop om die aflevering te uploaden. Daarom dacht ik; laat ik de aflevering uploaden, ben ik van diegene af
Zoiets had ik ook gezegt toen. Haha.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh dus jij bent niet die idioot die dat loopt te vragen? Ik wil serieus zo graag tegen die gast zeggen: Als je die aflevering zo graag wil zien moet je de DVD-box kopenMaar ja, ik ben mijn kanalen kwijt.
Ik neem aan dat jij dus pas begint met kijken?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef Madame_Paon het volgende:
JEEEEEJ.
Bij seizoen 3 heb je een beetje hetzelfde. Maar op een gegeven moment komt het los. En hoe.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef LetsGame het volgende:
GTST word pas leuk rond aflevering 40-50
Vind seizoen 3 echt een van de spannende cliffhangers. (Dat Laura/sekte gedeelte dan)quote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij seizoen 3 heb je een beetje hetzelfde. Maar op een gegeven moment komt het los. En hoe.
En dan heb je nog die griezel die achter Linda aan zit.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef LetsGame het volgende:
Vind seizoen 3 echt een van de spannende cliffhangers. (Dat Laura/sekte gedeelte dan)
Oja, die was ik eigenlijk vergeten.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan heb je nog die griezel die achter Linda aan zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |