SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Hij is alleen in vijf jaar tijd wel meer dan verdubbeld:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een kind van 15 zal het budget van een student van 25 ook groot vinden, wil niet zeggen dat 't ook groot is.
De staatsschuld van de VS is percentueel naar Westerse maatstaven gewoon normaal, en zelfs aan de lage kant.
Een beetje vind ik ook niet erg, maar het is tegenwoordig wel heel erg veel reclame. Zelfs op de publieke nettten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vind een zekere hoeveelheid reclame wel fijn eigenlijk
Op de publieke netten worden programma's er iig niet voor onderbrokenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een beetje vind ik ook niet erg, maar het is tegenwoordig wel heel erg veel reclame. Zelfs op de publieke nettten.
Ja, dat scheelt dan weer wel een stuk. Als ik een RTL programma wil zien dan neem ik het eerst op, zodat je kan doorspoelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de publieke netten worden programma's er iig niet voor onderbroken
Je moet blij zijn dat je niet in de VS woontquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt dan weer wel een stuk. Als ik een RTL programma wil zien dan neem ik het eerst op, zodat je kan doorspoelen
Dat ben ik dan ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat je niet in de VS woont
Vergeet daarbij niet de schuld van de losse staten mee te nemen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is alleen in vijf jaar tijd wel meer dan verdubbeld:
[ afbeelding ]
bron
Ik vind het altijd zo grappig dat de mensen en de kranten die over de nederlandse overheid het hardste gillen als die bezuinigen, en roepen dat je moet investeren, dat het wel meevalt met die staatsschuld over de VS en haar staatsschuld ook lopen gillen dat het daar allemaal zo erg is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is alleen in vijf jaar tijd wel meer dan verdubbeld:
[ afbeelding ]
bron
Denk dat iedereen er wel over eens was dat er moet worden bezuinigd. De vraag was alleen: waarop?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo grappig dat de mensen en de kranten die over de nederlandse overheid het hardste gillen als die bezuinigen, en roepen dat je moet investeren, dat het wel meevalt met die staatsschuld over de VS en haar staatsschuld ook lopen gillen dat het daar allemaal zo erg is.
Juist, waarom keihard snijden in cultuur en gewoon doorgaan met de JSF, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat iedereen er wel over eens was dat er moet worden bezuinigd. De vraag was alleen: waarop?
Stormlijnen mee, extra plastic sheet over de tent, extra diepe greppel er om heen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga maar eens spullen inpakken voor het kamperen in Ootmarsum
En als het medium een persoon is? Iemand die "op andere dan 3d audio en visuele niveau's communiceert' ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben geen taalnazi, maar het meervoud van medium is media. (museum, musea, cosmeticum, cosmetica)
Ah, ik zie al waarom. Robert wordt gesloopt door de VK. Daar kan GS natuurlijk niet in meegaan.quote:
Dan is het mediums inderdaad, volgens Van Dale:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En als het medium een persoon is? Iemand die "op andere dan 3d audio en visuele niveau's communiceert' ?
Koos, wat vind jij nou van Robert?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, ik zie al waarom. Robert wordt gesloopt door de VK. Daar kan GS natuurlijk niet in meegaan.
Veel plezier. Hopelijk een beetje goed weerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga maar eens spullen inpakken voor het kamperen in Ootmarsum
Nu maar hopen dat pietverdriet het ook nog ff leest.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:35 schreef remlof het volgende:
Dan is het mediums inderdaad, volgens Van Dale:
Die jongen heeft gewoon talent. Het mag allemaal wel wat explosiever, maar klimmen kan hij zeker. In de Dauphine rijdt hij ook weg bij Vd Broecke en Evans met een kleine tempoversnelling. Hij kan het wel, maar het komt er nu gewoon niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |