Fuck,je bent me voorquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef Steppenpferd het volgende:
Acteur James Avery, vooral bekend door zijn rol van Will Smiths 'Uncle Phil' in de comedyserie 'The Fresh Prince of Bel-Air', is overleden.
]De acteur is 65 jaar geworden. James lag al in het ziekenhuis in LA, het is nog onduidelijk wat er met hem aan de hand was.
Op Oudejaarsavond verslechterde zijn toestand, meldt TMZ.com. Zijn vrouw Barbara was net even weg om iets te eten te halen toen de acteur plotseling stierf.
James speelde de rol van Philip Banks in The Fresh Prince of Bel-Air vanaf 1990 tot het einde van de serie in 1996.
James speelde onder meer ook rollen in de series Star Trek: Enterprise en The Closer.
[ afbeelding ]
Hij was vrij recent weer terug gevallen. Heroine ook nog.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik had geen idee dat die drugs problemen had.
Gaat een goed acteur aan verloren...
Gave scenequote:
Ja en daar was hij erg goed inquote:
http://www.nu.nl/film/369(...)ll-83-overleden.htmlquote:De van oorsprong Oostenrijkse Hollywoodacteur Maximilian Schell is in de nacht van vrijdag op zaterdag op 83-jarige leeftijd overleden.
De acteur kreeg in 1962 de Oscar voor beste acteur voor zijn rol in de film Judgement at Nuremberg. Hij overleed in een ziekenhuis in Innsbruck aan een longaandoening, meldde de Duitse publieke omroep ARD zaterdag.
Schell is een van de bekendste Duitssprekende acteurs die in de Amerikaanse filmindustrie naam maakte. Hij speelde onder meer in de klassieker A Bridge Too Far (1977), een oorlogsfilm over de mislukte geallieerde landing bij Arnhem in 1944.
Ook speelde hij in de film Left Luggage (1998) van regisseur Jeroen Krabbé.
46??quote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
Philip Seymour Hoffmann overleden, lees ik net.
Philip Seymour Hoffman - IMDb
46
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/film/369(...)ll-83-overleden.html
[ afbeelding ]
Na het nieuws te lezen dat hij overleden is, ... R.I.P.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
46??Hij zag er wel oud uit dan...
Al in 1932 op het witte doek te bewonderenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:53 schreef Sequencial het volgende:
Shirley Temple - IMDb (April 23, 1928 - February 11, 2014)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Aangepast, want ik denk niet dat ze als volwassene een uitzonderlijk talent was. Wel een van de populairste (misschien wel HET populairste) kindsterretjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Al in 1932 op het witte doek te bewonderen![]()
Toch een van de grootste populairste actrices ooit, helaas is ze niet meer in het aardse bestaan, RIP
Ze was later ook ambassadeur van de US dacht ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Aangepast, want ik denk niet dat ze als volwassene een uitzonderlijk talent was. Wel een van de populairste (misschien wel HET populairste) kindsterretjes.
quote:Hollywood legend Harold Ramis -- famous for his films "Caddyshack," "Ghostbusters," "Groundhog Day," and "Animal House" -- has died.
According to his family, the writer-director passed away early this morning at his Chicago home from complications stemming from autoimmune inflammatory vasculitis, a rare disease involving the swelling of blood vessels. He was surrounded by his family.
Ramis was 69. He is survived by his wife Erica, his sons Julian and Daniel, his daughter Violet, and two grandchildren.
Ramis began suffering from health issues related to his autoimmune disease in 2010.
In addition to "Caddyshack" and others, the comedy legend directed "National Lampoon's Vacation," "Analyze This" and several other films. He also wrote sequels to his films, like "Ghostbusters 2" and "Caddyshack 2."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |