Welke wielen heb je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Pritt het volgende:
O M G
Wat zijn die wielen vet!!
Heb ze pas 5 km kunnen testen omdat ik vanmiddag al 120km had gereden met mijn oude set maar het voelt zo enorm goed. Totale controle in de bocht, betere acceleratie lijkt het.
Morgen ga ik even 50km erop wegtrappen om een goed oordeel over te vellen.
Verder liggen er 2 nieuwe Vredestein Fortrezza Tricomps op en die zijn ook prima gewoon.
Netjes, zijn goeie wielen als ik de gebruikers zo mag horen. Denk dat ik mijn Shimano RS-10 setje ook sowieso ga vervangen voor Fulcrum 3 en daarnaast nog een setje die hierboven staat. Die RS-10 beginnen gigantisch te schuren van het zand als ik door de regen fiets.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Oksel het volgende:
Praatte ze met zo'n accentje door dat ding?
Gaat niet lukken, want het zijn mislukte politieagenten die maar parkeerwachter zijn geworden voor de gemeente, dus werken niet voor de politie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef nodisch18 het volgende:
Even contact opnemen met de politie en klaar! Mijn vriendin lukte dat in een zelfde situatie, zelfs via de intercom bij de deur van het politiebureau hier in ehv
Na 19.5 km ben ik al moe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
19.5 km maar? Dan ben ik nog niet eens opgewarmd!
Ja, want het omkleden duurde een uurquote:
Ondanks de regen toen ik vertrok bleek het weer uiteindelijk mee te vallen. 77km met 31,5 gem. Soloquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef Oksel het volgende:
50km, 30 gemiddeld. Alleen. Wat een hoerenweer gisteren.
Heb zelf de Garmin Edge 800, maar in jouw geval zou ik dan voor de Edge 500 gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat voor Garmin raad je dan aan? Ik hoef geen TomTom op mijn stuur. Hartslag, snelheid etc en computer programma etc is genoeg. De Edge 500 lijkt me veel te groot.
Is het wat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:38 schreef Patroon het volgende:
Zou dit staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus je hebt je regenjasje uit de kast gepakt en hebt alsnog een rondje van 50+ km getrapt...?!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:59 schreef Freddeh het volgende:
Uiteraard werd ik te laat wakker om nog droog te gaan fietsen, dochtertje was uit logeren
Het is inderdaad geen lekker fietsweer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:59 schreef Freddeh het volgende:
Vind die Cosmic's mooi hoor bij die Koga
Ben overigens wel benieuwd hoe het met Kaas is. Vanochtend zag er nog goed uit, maar tegen de tijd dat hij van start moest begon het met regenen. Uiteraard werd ik te laat wakker om nog droog te gaan fietsen, dochtertje was uit logeren
en wat als ik 't niet mooi zou vinden?quote:
Dat is 10 km oid? Dat is een piepstukje. Of ga je dan zo'n rondje een paar keer doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en wat als ik 't niet mooi zou vinden?
Functionaliteit >>>>>> uiterlijk (behalve als het om behaarde benen gaat!)
Heb net maar eens een berichtje gestuurd naar de triathlonclub hier, of ze ook aan absolute beginners doen. Er zijn wel wat fietsclubjes, maar die gaan toch al aardig snel als ik dat zo lees, dus eerst maar 's kijken of de triathlonclub aan beginners doet.
Hoop dat in de loop van volgende week weer op de fiets kan. Vind het wel lastig om 'goede routes' te vinden, maar heb op een paar websites van clubs wel wat mogelijke trainingsplekken gezien: rondjes vanaf een mijl of 6. Da's wel te doen als beginrondje denk ik? Eerst maar 's op de motor verkennen, want ze zijn nogal een eindje weg en op de motor kan ik me vooralsnog wat beter oriënteren.
Lekker belangrijk. Hoge velgen staan gewoon vet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en wat als ik 't niet mooi zou vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |