Dank je. Ik dacht er nog aan een stel zelf aan te schaffen maar ik denk dat ik 't er maar op ga wagen. ik zou ze graag lenen maar ik heb echt geen tijd om langs Dordt te rijden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:09 schreef Freddeh het volgende:
Als je je zelfverzekerd voelt ga je inderdaad beter presteren.
@Kaas: Wil jij dit weekend nog m'n Raceblades lenen? Scheelt je misschien wat opspattend water.
Ik ook, 't is geen gezichtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef eentwee het volgende:
Wat is daar mooi aan? En comfortabel is het al helemaal niet. Ik zou gewoon doortapen.
Is juist ideaal. Heb het al eens gehad en is heerlijk. Sowieso rijden de meesten met dit stuur half getaped.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef eentwee het volgende:
Wat is daar mooi aan? En comfortabel is het al helemaal niet. Ik zou gewoon doortapen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:35 schreef Marurk het volgende:
19.5 km maar? Dan ben ik nog niet eens opgewarmd!
Succes!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
13:00 uur
Lampjes en tellertje zitten op mijn fietsje inmiddels. Pasta in de buik.
Koop een Garmin, super apparaten zijn dat. Nooit problemen mee gehad terwijl ik over Polar niet altijd goede verhalen heb gehoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:38 schreef Patroon het volgende:
Kan iemand mij wat vertellen over de verschillen tussen Garmin en Polar? Ik vind die Edge 500 echt een gigantisch grote computer. De CS400 lijkt dan wel mee te vallen zoals ik die op het stuur van Greppel zie.
Wat voor Garmin raad je dan aan? Ik hoef geen TomTom op mijn stuur. Hartslag, snelheid etc en computer programma etc is genoeg. De Edge 500 lijkt me veel te groot.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Koop een Garmin, super apparaten zijn dat. Nooit problemen mee gehad terwijl ik over Polar niet altijd goede verhalen heb gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |