Ik denk dat dat gewoon een nieuwe manier wordt om 'onze' slowchat te droppen. Vind het geen slecht idee overigens, maar denk dat we daar niet consequent genoeg voor gaan zijn. Denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:24 schreef ursel het volgende:
Ik denk, kom even de nieuwe OP bewonderen, maar is nog steeds behoorlijk lang.
Kan er niet een voorsteltopic komen waar iedereen z'n ding in dumpt en dat de OP daar alleen naar linkt. (dus een lijstje met namen en de links naar de posts van die user)
Wie noemt dit een supergesoigneerd topic?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:31 schreef SuperWeber het volgende:
Waarom is dit een supergesoigneerd topic??
Ik heb nog gewoon haar op mijn poten...
Een harige poot dus?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:31 schreef SuperWeber het volgende:
Daar gaat je stroomlijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:31 schreef SuperWeber het volgende:
Waarom is dit een supergesoigneerd topic??
Kijk, weer een nieuwe om te pestenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar gaat je stroomlijn
* Metro2005 heeft ook harige poten
Wees nou eens lief tegen mequote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:47 schreef Gripper het volgende:
Hopelijk stimuleert een OP die een streling voor het oog is jullie om ook eens wat te gaan doen aan die onverzorgde lijven, rottige zwarte broekjes, zwarte sokken, gele vorken, harige poten en fietsen met piepende kettingen.
Gelukkig is dit dan ook het recreatieve wielren topicquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon een nieuwe manier wordt om 'onze' slowchat te droppen. Vind het geen slecht idee overigens, maar denk dat we daar niet consequent genoeg voor gaan zijn. Denk ik.
Wat ik ook denk is dat ik te weinig fiets. Als het dan regent twijfel ik of ik alsnog ga rijden, en dan doe ik het maar gewoon niet, met als gevolg dat ik echt ten voeten uit een mooi-weer-rijder ben. Eigenlijk is het wel iets waar ik van af wil, maar kan de motivatie niet vinden om dan tóch te gaan rijden.
Droog vanavond!? Niet in Dordt hoor...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:07 schreef CyclingGirl het volgende:
Sterkte met je knie moblo.
Ik heb gisteren een gesprek gehad met een potentiele trainer voor mij. Ik denk wel dat het was is dus ik ga het gewoon proberen. Vanavond ga ik 80km trainen want droog.... joeppieee. Zondag UCI wedstrijd rijden in de regen
Ach vanochtend op weg naar het werk een gladgeschoren en opgedirkte wielrenner even het leven zuur gemaakt op mijn hybride fiets met fietstas van een paar kilo in mijn spijkerbroekquote:
Klopt, maar wie zegt dat hij niet met een herstelritje bezig was?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach vanochtend op weg naar het werk een gladgeschoren en opgedirkte wielrenner even het leven zuur gemaakt op mijn hybride fiets met fietstas van een paar kilo in mijn spijkerbroek![]()
uiterlijk zegt niks over hoe je presteert
Dan was ie ontsnapt uit de tour want hij reed best doorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:28 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Klopt, maar wie zegt dat hij niet met een herstelritje bezig was?
Als ik onderweg ben voor 100km op m'n eigen tempo, intereseren wedstrijdjes met andere mensen me hoegenaamd niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach vanochtend op weg naar het werk een gladgeschoren en opgedirkte wielrenner even het leven zuur gemaakt op mijn hybride fiets met fietstas van een paar kilo in mijn spijkerbroek![]()
Misschien was het Kaas die aan het trainen was voor zaterdag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan was ie ontsnapt uit de tour want hij reed best door
Wielrenners die zo vroeg op hun fiets zitten kunnen toch niet wielrennen joh.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hm tja ik kan het zelf nooit zo latenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als ik onderweg ben voor 100km op m'n eigen tempo, intereseren wedstrijdjes met andere mensen me hoegenaamd niet.
Check de foto in de OP...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:33 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wie noemt dit een supergesoigneerd topic?Ik heb ook al weer een maand ofzo haar op de stelten. Begin lui te worden
quote:
Door de haren op mijn benen blijft er een laagje lucht op stilstaan. Dit verhoogt de aerodynamische specificaties van mijn welgevormde beentjes...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar gaat je stroomlijn
* Metro2005 heeft ook harige poten
De tekst in de allereerste foto...quote:
Oh zo, die deed het bij mij nog niet. Net geF5t, gaat nu goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
De tekst in de allereerste foto...
Er staat ook dat het topic soigné is, er staat niks in over onsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:46 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Oh zo, die deed het bij mij nog niet. Net geF5t, gaat nu goed.
Vind het er niet echt soigné uitzien moet ik zeggen. Erg weinig wit...
Ik vind het tegenvallen, zeker icm die fotoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:52 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Er staat ook dat het topic soigné is, er staat niks in over ons
Niks ervan, als je er goed uitziet op de fiets krijg je vleugels.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:27 schreef Metro2005 het volgende:
Uiterlijk zegt niks over hoe je presteert
Ach, zo'n super gesoigneerd dikkerdje met dure fiets een paar 100 meter voor je zien rijden geeft ook vleugels hoor. Zou ik het liefste weer ff m'n zwembroek aantrekken en met losse handjes 10 km harder er voorbij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Niks ervan, als je er goed uitziet op de fiets krijg je vleugels.
"Van een mooi bord kun je niet eten"
"Nou, van een mooi bord kun je prima eten, en als je klaar bent heb je nog wat moois om naar te kijken! "
Ik vind haar op mijn benen mooi!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
"Nou, van een mooi bord kun je prima eten, en als je klaar bent heb je nog wat moois om naar te kijken! "
Als je je zelfverzekerd voelt ga je inderdaad beter presteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dit ben ik voor morgen ook van planquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:11 schreef Rockin-the-lowlands het volgende:
gelukkig is de verwachting dat het morgenvroeg droog blijft hier in het zuiden. kan ik toch nog een paar uurtjes wegtrappen voordat de rechtstreekse uitzending van de tour begint.
Waarom die zwembroek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, zo'n super gesoigneerd dikkerdje met dure fiets een paar 100 meter voor je zien rijden geeft ook vleugels hoor. Zou ik het liefste weer ff m'n zwembroek aantrekken en met losse handjes 10 km harder er voorbij.
Soignee ziet er alleen bij profs of echte hardrijders er goed uit. In alle andere gevallen is het eerder lachwekkend.
Dat was m'n eerste fietsoutfitquote:
Maar komt zelfverzekerd zijn door hoe je eruit ziet of door hoe je denkt dat je presteertquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:09 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Als je je zelfverzekerd voelt ga je inderdaad beter presteren.
@Kaas: Wil jij dit weekend nog m'n Raceblades lenen? Scheelt je misschien wat opspattend water.
Mooi setje iddquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het Movistar tenue binnengekregenEcht vet!
Netjes, ik ga binnekort ook nog een tenuetje scoren.. Weet alleen nog steeds niet welk..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het Movistar tenue binnengekregenEcht vet!
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was m'n eerste fietsoutfitEen zwembroek, voetbalshirt, extreem harige benen en een roze racefiets
Kreeg erg veel reactie's van m'n mede weggebruikers
Zelfverzekerd zijn komt natuurlijk voornamelijk door je voorgaande prestaties.. Maar nieuwe kleding oid helpt daar altijd wel aan mee om even dat trapje extra te doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar komt zelfverzekerd zijn door hoe je eruit ziet of door hoe je denkt dat je presteert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |