Netjes, ik ga binnekort ook nog een tenuetje scoren.. Weet alleen nog steeds niet welk..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het Movistar tenue binnengekregenEcht vet!
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was m'n eerste fietsoutfitEen zwembroek, voetbalshirt, extreem harige benen en een roze racefiets
Kreeg erg veel reactie's van m'n mede weggebruikers
Zelfverzekerd zijn komt natuurlijk voornamelijk door je voorgaande prestaties.. Maar nieuwe kleding oid helpt daar altijd wel aan mee om even dat trapje extra te doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar komt zelfverzekerd zijn door hoe je eruit ziet of door hoe je denkt dat je presteert?
Wat dan? Witte broekjes? Dat is helemaal geen gezichtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:47 schreef Gripper het volgende:
Ja jullie lopen er dan misschien wel als een stel harige beesten bij, maar Pritt gaat de OP zo mooi maken dat die er tenminste nog een beetje soignée bij staat.
Hopelijk stimuleert een OP die een streling voor het oog is jullie om ook eens wat te gaan doen aan die onverzorgde lijven, rottige zwarte broekjes, zwarte sokken, gele vorken, harige poten en fietsen met piepende kettingen.
Het streepje over je schenen of kuiten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef Pritt het volgende:
Ik heb overigens mijn benen gister en vandaag gesoigneerd, ze zijn zo kaal als de poes van Jenna Jameson.
Apart, al die driehoekjes op je benen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef Pritt het volgende:
Ik heb overigens mijn benen gister en vandaag gesoigneerd, ze zijn zo kaal als de poes van Jenna Jameson.
Dus je hebt nu SOA benen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef Pritt het volgende:
Ligt eraan waardoor jij je zelfverzekerder gaat voelen. In mijn geval is dat een strakker lichaam en een mooie outfit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar komt zelfverzekerd zijn door hoe je eruit ziet of door hoe je denkt dat je presteert?
Als je je helemaal uitdost alsof je zo uit de tour bent ontsnapt kweek je natuurljik wel een bepaald verwachtingspatroon bij de andere weggebruikers, en als je dan met een gangetje van 25km/u aan komt kakken schiet dat natuurlijk niet op
Ben jij al zó oud joh!?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef Pritt het volgende:
Ja natuurlijk speelt kleding / uiterlijk mee, dat begrijp ik ook welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ligt eraan waardoor jij je zelfverzekerder gaat voelen. In mijn geval is dat een strakker lichaam en een mooie outfit.
Streepje of driehoekje discussiesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef Pritt het volgende:
In mijn geval werd ik gek van de kriebelende wind in m'n beenharen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom worden de beentjes geschoren? puur vanwege de looks of heeft het ook nog nut (minder vliegjes in je haren enzo
? )
Voor als je valt.. Haartjes in schaafwonden zijn best kut namelijk.. En verder gewoon omdat diegene dat prettig vind..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom worden de beentjes geschoren? puur vanwege de looks of heeft het ook nog nut (minder vliegjes in je haren enzo
? )
Pro's doen het omdat ze gemasseerd worden, en omdat ze vaak vallen, minder kans op haartjes die in de wond plakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
? )
Ik heb geen vriendin.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor het lekkere gevoel heb je toch een vriendin?
Waar in Friesland? (niet ivm regen, maar aanstaande verhuizing)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Patroon het volgende:
Jongens fietsen! Het is droog!In Fryslan dan
En anders heb je altijd nog handen.. Het is hier trouwens ook droog, voorlopigquote:
Dat dus. M'n vrouw vindt die kale benen ook niet super, dus voel ik wel zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:47 schreef Narcotical het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog handen.. Het is hier trouwens ook droog, voorlopig
Ik zit vrij centraal. Leeuwarden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:45 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Waar in Friesland? (niet ivm regen, maar aanstaande verhuizing)
Knap! Als ik iemand op een racefiets zie dan wil ik die altijd inhalen. Kan daarom ook zelden rustig rijden en kom bijna altijd kapot thuis.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik onderweg ben voor 100km op m'n eigen tempo, intereseren wedstrijdjes met andere mensen me hoegenaamd niet.
Dat iemand willen inhalen herken ik welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:02 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Knap! Als ik iemand op een racefiets zie dan wil ik die altijd inhalen. Kan daarom ook zelden rustig rijden en kom bijna altijd kapot thuis.
Als ik train rij ik puur op hartslag en niet op snelheid. Wanneer er iemand voor me fietst die sneller is dan maakt me dat niet uit. Ik train in bepaalde hartslag zones en blijf daar in zitten, ook al betekent dat dat ik 20km per uur tegen de wind in moet fietsen of 40km/pu voor de wind. Ik heb dan ook geen kmteller om mezelf niet gek te maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:02 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Knap! Als ik iemand op een racefiets zie dan wil ik die altijd inhalen. Kan daarom ook zelden rustig rijden en kom bijna altijd kapot thuis.
Maar jij probeert het dan ook niet eens. Veel wielrenners proberen het vaak wel maar haken dan snel af. Degenen die echt in zijn voor een sprint en het ook écht goed kunnen zijn helaas zeldzaam.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als ik train rij ik puur op hartslag en niet op snelheid. Wanneer er iemand voor me fietst die sneller is dan maakt me dat niet uit. Ik train in bepaalde hartslag zones en blijf daar in zitten, ook al betekent dat dat ik 20km per uur tegen de wind in moet fietsen of 40km/pu voor de wind. Ik heb dan ook geen kmteller om mezelf niet gek te maken.
Afhankelijk van de groepssamenstelling, weer en hoeveel zin ik heb: 27.5 tot 32.5 km/uur denk ik. Misschien wat sneller.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar jij probeert het dan ook niet eens. Veel wielrenners proberen het vaak wel maar haken dan snel af. Degenen die echt in zijn voor een sprint en het ook écht goed kunnen zijn helaas zeldzaam.Had er pas nog wel eentje die leuk een sprintje wilde doen, met 41km/u een redelijk stijl viaduct op gestampt. Ging nek aan nek, dát was leuk
Allebei wel naar de klote boven maar toch
![]()
Hoe hard rijden de fietsers hier als kruissnelheid normaal gesproken? En welke afstanden?
Je rijdt niet alleen? Neem aan dat je in een groep altijd wat sneller rijdt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Afhankelijk van de groepssamenstelling, weer en hoeveel zin ik heb: 27.5 tot 32.5 km/uur denk ik. Misschien wat sneller.
En dan 20 tot 150 km.
Mooiste wat er is, een duelletje met een andere wielrenner uitvechten. Sprintjes zijn leuk, maar nog mooier is het om een paar km samen op te rijden, en die ander langzaam te slopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar jij probeert het dan ook niet eens. Veel wielrenners proberen het vaak wel maar haken dan snel af. Degenen die echt in zijn voor een sprint en het ook écht goed kunnen zijn helaas zeldzaam.Had er pas nog wel eentje die leuk een sprintje wilde doen, met 41km/u een redelijk stijl viaduct op gestampt. Ging nek aan nek, dát was leuk
Allebei wel naar de klote boven maar toch
![]()
Hoe hard rijden de fietsers hier als kruissnelheid normaal gesproken? En welke afstanden?
De laatste tijd rij ik vaak alleen en dan ga ik sneller. Vooral omdat de groep waarmee ik rij een gezelligheidsgroep is. Maakt me verder niets uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je rijdt niet alleen? Neem aan dat je in een groep altijd wat sneller rijdt.
Nette snelheid, ik rij zelf meestal rond de 26-30km/u en op de ligfiets wil ik nog wel eens wat harder rijden (30-35km/u) als kruissnelheid, in een sprint trek ik hem ook nog wel naar de 41-42km/u maar dan is de koek bij mij wel opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooiste wat er is, een duelletje met een andere wielrenner uitvechten. Sprintjes zijn leuk, maar nog mooier is het om een paar km samen op te rijden, en die ander langzaam te slopen![]()
Kruissnelheid, windstil op het vlakke: tussen de 35 en 40. Afstanden variëren enorm, alles tussen 50 en 200 voor mij. 200 km lang 40/uur rijden hou ik ook niet vol hoor
Maar ik probeer me ook meer aan de hartslagmeter dan aan de snelheid te houden. Gelukkig staan ze samen in 1 schermpje.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:16 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Netjes, ik ga binnekort ook nog een tenuetje scoren.. Weet alleen nog steeds niet welk..
[quote]Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi setje idd
Nu nog effe een bijpassende helm scoren heb alleen een rodequote:
Nou ja Harry Potter, maar goed omdat het de laatste is maar de volgende keer ga je gewoon meequote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:09 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Droog vanavond!? Niet in Dordt hoor...Irritante variabele weersverwachtingen...
Ik zou wel meewillen anders, maar zit vanavond bij de laatste Harry Potter. Kan ik tenminste die niet meer als excuus gebruiken
Als ze een klein maatje heeft Castelli.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:17 schreef No-P het volgende:
Mooi balen MoBlo. Hoop op een spoedig herstel, maar dat zal goed komen.
Iemand nog tips voor een goede broek voor dames? Liefst met teugels.
Ja dat vind ik ook beter als een Yeti.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:36 schreef Freddeh het volgende:
[..]
In mijn geval werd ik gek van de kriebelende wind in m'n beenharen.
Daarnaast de bekende redenen zoals hygiëne in geval van (schaaf)wonden. Als je je benen geschoren hebt en je maakt daarna een schuiver scheelt dat enorm, anders krijg je zo'n dikke korst die met alle beenharen verweven is.
En ik vind het lekker voelen, dat gladde
Skoda Yeti?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook beter als een Yeti.
Welke kmteller/hartslagmeter heb je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooiste wat er is, een duelletje met een andere wielrenner uitvechten. Sprintjes zijn leuk, maar nog mooier is het om een paar km samen op te rijden, en die ander langzaam te slopen![]()
Kruissnelheid, windstil op het vlakke: tussen de 35 en 40. Afstanden variëren enorm, alles tussen 50 en 200 voor mij. 200 km lang 40/uur rijden hou ik ook niet vol hoor
Maar ik probeer me ook meer aan de hartslagmeter dan aan de snelheid te houden. Gelukkig staan ze samen in 1 schermpje.
nee de verschrikkelijke sneeuwman Yeti.quote:
Ik ben sowieso nooit zo'n held met routes, daarom dat ik altijd 26x verdwaal als ik een nieuwe route doequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:55 schreef ssebass het volgende:
Zo ik ga straks een nieuwe route uitproberen van Utrecht naar Gouda. Hoop dat ik niet verdwaal. Vind het nooit heel fijn om een nieuwe route te doen want dan ben ik daar meer mee bezig dan met het fietsen. Ben benieuwd...
Hier nu een broek van Pearl Izumi; de Pro versie. Met bretels vond ze alleen de broek van Assos fijn, waar de bretels middendoor lopen als het ware.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:47 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Als ze een klein maatje heeft Castelli.
Haha, dat ken ik. Heb nu ook echt drie routebeschrijvingen bij me en nog google maps op mijn telefoon mocht het helemaal mis gaan. Op hoop van zege dan maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:57 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nooit zo'n held met routes, daarom dat ik altijd 26x verdwaal als ik een nieuwe route doe
Ik ga denk ik ook een keer een Garmin kopen als ik weer wat meer geld heb.. Ben nu een beetje blut..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:04 schreef ssebass het volgende:
[..]
Haha, dat ken ik. Heb nu ook echt drie routebeschrijvingen bij me en nog google maps op mijn telefoon mocht het helemaal mis gaan. Op hoop van zege dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |