Netjes, ik ga binnekort ook nog een tenuetje scoren.. Weet alleen nog steeds niet welk..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb het Movistar tenue binnengekregenEcht vet!
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was m'n eerste fietsoutfitEen zwembroek, voetbalshirt, extreem harige benen en een roze racefiets
Kreeg erg veel reactie's van m'n mede weggebruikers
Zelfverzekerd zijn komt natuurlijk voornamelijk door je voorgaande prestaties.. Maar nieuwe kleding oid helpt daar altijd wel aan mee om even dat trapje extra te doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar komt zelfverzekerd zijn door hoe je eruit ziet of door hoe je denkt dat je presteert?
Wat dan? Witte broekjes? Dat is helemaal geen gezichtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:47 schreef Gripper het volgende:
Ja jullie lopen er dan misschien wel als een stel harige beesten bij, maar Pritt gaat de OP zo mooi maken dat die er tenminste nog een beetje soignée bij staat.
Hopelijk stimuleert een OP die een streling voor het oog is jullie om ook eens wat te gaan doen aan die onverzorgde lijven, rottige zwarte broekjes, zwarte sokken, gele vorken, harige poten en fietsen met piepende kettingen.
Het streepje over je schenen of kuiten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef Pritt het volgende:
Ik heb overigens mijn benen gister en vandaag gesoigneerd, ze zijn zo kaal als de poes van Jenna Jameson.
Apart, al die driehoekjes op je benen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef Pritt het volgende:
Ik heb overigens mijn benen gister en vandaag gesoigneerd, ze zijn zo kaal als de poes van Jenna Jameson.
Dus je hebt nu SOA benen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef Pritt het volgende:
Ligt eraan waardoor jij je zelfverzekerder gaat voelen. In mijn geval is dat een strakker lichaam en een mooie outfit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar komt zelfverzekerd zijn door hoe je eruit ziet of door hoe je denkt dat je presteert?
Als je je helemaal uitdost alsof je zo uit de tour bent ontsnapt kweek je natuurljik wel een bepaald verwachtingspatroon bij de andere weggebruikers, en als je dan met een gangetje van 25km/u aan komt kakken schiet dat natuurlijk niet op
Ben jij al zó oud joh!?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef Pritt het volgende:
Ja natuurlijk speelt kleding / uiterlijk mee, dat begrijp ik ook welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ligt eraan waardoor jij je zelfverzekerder gaat voelen. In mijn geval is dat een strakker lichaam en een mooie outfit.
Streepje of driehoekje discussiesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef Pritt het volgende:
In mijn geval werd ik gek van de kriebelende wind in m'n beenharen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom worden de beentjes geschoren? puur vanwege de looks of heeft het ook nog nut (minder vliegjes in je haren enzo
? )
Voor als je valt.. Haartjes in schaafwonden zijn best kut namelijk.. En verder gewoon omdat diegene dat prettig vind..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom worden de beentjes geschoren? puur vanwege de looks of heeft het ook nog nut (minder vliegjes in je haren enzo
? )
Pro's doen het omdat ze gemasseerd worden, en omdat ze vaak vallen, minder kans op haartjes die in de wond plakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
? )
Ik heb geen vriendin.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor het lekkere gevoel heb je toch een vriendin?
Waar in Friesland? (niet ivm regen, maar aanstaande verhuizing)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Patroon het volgende:
Jongens fietsen! Het is droog!In Fryslan dan
En anders heb je altijd nog handen.. Het is hier trouwens ook droog, voorlopigquote:
Dat dus. M'n vrouw vindt die kale benen ook niet super, dus voel ik wel zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:47 schreef Narcotical het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog handen.. Het is hier trouwens ook droog, voorlopig
Ik zit vrij centraal. Leeuwarden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:45 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Waar in Friesland? (niet ivm regen, maar aanstaande verhuizing)
Knap! Als ik iemand op een racefiets zie dan wil ik die altijd inhalen. Kan daarom ook zelden rustig rijden en kom bijna altijd kapot thuis.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik onderweg ben voor 100km op m'n eigen tempo, intereseren wedstrijdjes met andere mensen me hoegenaamd niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |