quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:25 schreef MarMar het volgende:
Goedemorgen!
Beetje beurs rondom de prikjes, maar heerlijk geslapen zonder pijnstillervandaag even bijkomen van alles en ik maak er een fijne pyjamadag van!
Lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: meloen, cappuccino
L: 2 bth kaashamrauwkost
T: cappuccino, plakje zelfgemaakte kruidkoek
D: broccoli, zelfgemaakte kipschnitzeltjes
T: 2 kiwi's en optimel bosvruchtenyoghurt
Coco weet wel wat je ermee moet doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik heb een puist. Als 'ie zondag maar weg is.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Coco MarMar weet wel wat je ermee moet doen.
Een echt weightgainer menu, zou het toch iets aanpassen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:25 schreef MarMar het volgende:
Goedemorgen!
Beetje beurs rondom de prikjes, maar heerlijk geslapen zonder pijnstillervandaag even bijkomen van alles en ik maak er een fijne pyjamadag van!
Lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: meloen, cappuccino
L: 2 bth kaashamrauwkost
T: cappuccino, plakje zelfgemaakte kruidkoek
D: broccoli, zelfgemaakte kipschnitzeltjes
T: 2 kiwi's en optimel bosvruchtenyoghurt
Leg uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:40 schreef loveli het volgende:
Mijn niveau daalt rap sinds de voorlaatste post van het vorige topic.
Van vragen over katabool hardlopen naar puistjes van vik.quote:
Had jij hier een antwoord op?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:19 schreef loveli het volgende:
Tx. Is katabool per definitie spier afbouwend? We hadden pas een discussie over hardlopen (voor het ontbijt) en volgens Vaiz moet je dat niet langer dan een half uur doen, omdat het anders katabool werkt. Daarop kwam een reactie dat katabool ook vetverbranding kan betekenen.
Dus.. is lang hardlopen op de nuchtere maag slecht voor je? Voor het gemak met de aanname dat het eetpatroon verder ok is.
lol weightgainer? dit is ongeveer 1300 kcal, ruim gegokt dat zit netjes rond mijn onderhoudquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Een echt weightgainer menu, zou het toch iets aanpassen.
Doe normaal johquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Perfect issie ook weer niet (ik las iets over kruidkoek en andere carbs), maar die staat er niet elke dag op. En broccoliquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Dit is een prima lijstje!
Wel zelfgemaakt, dus dat is minder ergquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Perfect issie ook weer niet (ik las iets over kruidkoek en andere carbs), maar die staat er niet elke dag op. En broccoli
psies ik heb zin in wat lekkersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Perfect issie ook weer niet (ik las iets over kruidkoek en andere carbs), maar die staat er niet elke dag op. En broccoli
Ik zie nu echt voor me hoe jij daar zit, met een vies gezicht naar die koek kijkt en danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
psies ik heb zin in wat lekkershet is vrijdag, gister was een ziekenhuisdag met HELE VIEZE koffie, dus dat mag
Oh en in het ziekenhuis wilden ze me ontbijtkoek met stukjes kandij erin aansmeren
lol Chris moest lachen om mijn reactie, dus ik ben bang dat het echt ongeveer zo gingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie nu echt voor me hoe jij daar zit, met een vies gezicht naar die koek kijkt en dandoet
.
Veel carbs, maar verder volgens mij niet. Mar eet over het algemeen keurig en blijft met lijstjes als dit maar afvallen, terwijl ze niet tot nauwelijks beweegt. Het lijkt er dus op dat je er naast zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Weekend? Ben je mal ben net begonnen met werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:46 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen zit hier al met het hoofd bij het weekend. Nog ruim 2,5 uur voor mij
.
Uhuh (dan weet je pas echt wat erin zit, 1 pakje roomboterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel zelfgemaakt, dus dat is minder erg.
Wat heb je gezegd?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
psies ik heb zin in wat lekkershet is vrijdag, gister was een ziekenhuisdag met HELE VIEZE koffie, dus dat mag
Oh en in het ziekenhuis wilden ze me ontbijtkoek met stukjes kandij erin aansmeren
Beter dan margarine.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:51 schreef Ml-etje het volgende:
Uhuh (dan weet je pas echt wat erin zit, 1 pakje roomboter)
"Weet je wel hoeveel suiker daarin zit?!" (maar dan in het Fries: "Witte jo wol...", praat jij eigenlijk Fries Mar?quote:
lol!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Weet je wel hoeveel suiker daarin zit?!" (maar dan in het Fries: "Witte jo wol...", praat jij eigenlijk Fries Mar?)
Best aardig Probje. En gegrilde paprika's zijn heel gezond.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:57 schreef Probability het volgende:
Mijn lijstje was gister iets met amandelen, kwark, bruine boterhammen pindakaas (tot hier 1000kcal)
daarna 2 glazen karnemelk foe yong hai, 3 glazen rode wijn, 2 gegrilde paprika's, 3 crackers pindakaas.
Voor een uit eten/naar bioscoop/kroeg was dit best netjesAl had ik achteraf misschien beter een wokje kunnen nemen ipv witte rijst zonder groente.
Ik heb teveel alcohol en teveel vet en te weinig seleen, vitamine a, b1 en b6.
Ik kom op ruim 2000 kcal uit, ik ben wel tevreden!
En hččl erg lekker!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Best aardig Probje. En gegrilde paprika's zijn heel gezond.
Standaard gehard plantaardig vet. Gezonde vetten zijn niet lang houdbaar. In de voedingsmiddelenindustrie betekent langere houdbaarheid minder verlies, dus meer winst.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef Tinkepink het volgende:
Toch he, dat zelfgemaakte maakt wel verschil. Ik moet voor de school van mijn kinderen taart bakken. Voor het gemak heb ik gisteren even gekeken naar kant-en-klaarspul, maar toen ik de ingredientenlijst bekeek besloot ik maar snel wat zelf te bakken.
Wat een rommel kan er zitten in een product dat je makkelijk zelf maakt met suiker, meel, olie, eieren en bakpoeder.
Nu heb ik gebakken: normale muffins, kokosmuffins en kokoschocolademuffins. Vandaag staan op het programma: volkorenmuffins, volkorenwortelmuffins en volkorenwortelsinaasappelgembermuffins.
Te weinig carbs is niet erg (bestaat er zoiets?) en te veel vet - welk vet? Noten en pindakaas zit onverzadigd in. Had je niet ook mozzarella op je lijstje staan gisteren?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:57 schreef Probability het volgende:
Mijn lijstje was gister iets met amandelen, kwark, bruine boterhammen pindakaas (tot hier 1000kcal)
daarna 2 glazen karnemelk foe yong hai, 3 glazen rode wijn, 2 gegrilde paprika's, 3 crackers pindakaas.
Voor een uit eten/naar bioscoop/kroeg was dit best netjesAl had ik achteraf misschien beter een wokje kunnen nemen ipv witte rijst zonder groente.
Ik heb teveel alcohol en teveel vet en te weinig seleen, vitamine a, b1 en b6. Mijn koolhydraten waren aan de krappe kant???
Ik kom op ruim 2000 kcal uit, ik ben wel tevreden!
*krultang erin steekt*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:03 schreef MarMar het volgende:
Gewoon gaan li, je haar wordt waarschijnlijk toch wel weer nat *naar buiten kijkt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |