abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99484596
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:40:00 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99484712
Het is niet uitgesloten nee, maar op die manier kan je jezelf ook kampioen lullen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99484840
Blijven janken over spelers die maar moeten komen, terwijl je weet dat er geen rooie rotcent aan geld beschikbaar is, dat is dan inderdaad een stuk constructiever. Of niet Caland?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99484965
Zullen we voor de gein eens kijken wat er gebeurt als alle supporters positief gaan denken? Als iedereen meehelpt zorgen we gewoon voor karma en een onoverwinnelijk aura. Flikker Jomanda erbij en het kan niet meer misgaan.

We worden kampioen dit jaar mensen!!!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:46:33 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99484984
Oh, ik zal de spelers nooit gaan uitfluiten ofzo. Puur omdat ik weet dat ze niet beter kunnen.
Verder heb ik ook niet de illusie dat ze meelezen, dus tot een constructieve bijdrage zal je iemand hier nooit kunnen betrappen.

Ik jank trouwens ook nergens over spelers die moeten komen. Ik jank over de huidige selectie, want die is echt Feijenoord-onwaardig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99484990
In casu is Ronald Koeman toch gewoon de meest geschikte kandidaat? Heeft net als Martin van Geel een uitstekende staat van dienst in de eredivisie. AZ was een incident. Hij weet zich ook in goede Nederlandse volzinnen uit te drukken in tegenstelling tot Gert Jan Verbeek. Ik denk dat die jonge jongens ook wel een beetje tegen hem op zouden kijken en eerder dingen van hem aan zouden nemen dan van een Mario Been of een Leon Vlemmings.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:47:34 #7
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
In casu is Ronald Koeman toch gewoon de meest geschikte kandidaat? Heeft net als Martin van Geel een uitstekende staat van dienst in de eredivisie. AZ was een incident. Hij weet zich ook in goede Nederlandse volzinnen uit te drukken in tegenstelling tot Gert Jan Verbeek. Ik denk dat die jonge jongens ook wel een beetje tegen hem op zouden kijken en eerder dingen van hem aan zouden nemen dan van een Mario Been of een Leon Vlemmings.
:')
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:48:09 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485060
quote:
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485123
quote:
Koeman was wel altijd een goeie speler. Ook bij Feyenoord.
Groetjes, Ezio.
pi_99485131
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Koeman was wel altijd een goeie speler. Ook bij Feyenoord.
Gullit ook.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:50:11 #11
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485148
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
k jank over de huidige selectie, want die is echt Feijenoord-onwaardig.
Joh. Daar kan je wel over blijven zeuren, maar het is nu eenmaal niet anders. We hebben momenteel een selectie die absoluut Feyenoord onwaardig is, de top 3 kun je voorlopig dan ook wel vergeten maar play-offs moet ook met deze selectie gewoon haalbaar zijn.
pi_99485181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Gullit ook.
Zekers.
Jammer dat ze er als trainer niet zoveel van bakken.
Hoe was Mario eigenlijk als spelert? :P
Groetjes, Ezio.
pi_99485187
Ik weet dat hij trainer in 020 is geweest maar dat is een kleuterschool argument. Hij is de meest geschikte kandidaat.
pi_99485209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik weet dat hij trainer in 020 is geweest maar dat is een kleuterschool argument. Hij is de meest geschikte kandidaat.
Als je niet verder kunt denken dan het standaard rijtje wat iedere keer komt bovendrijven wel ja.
En het gaat niet om zijn Ajax verleden.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:51:40 #15
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485219
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je niet verder kunt denken dan het standaard rijtje wat iedere keer komt bovendrijven wel ja.
Dan nog niet.
pi_99485247
Waarom neemt niemand mijn suggestie om de Japanse bondscoach van vorig WK te vragen als trainer serieus? ;(
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:52:57 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef inZanity het volgende:

[..]

Joh. Daar kan je wel over blijven zeuren, maar het is nu eenmaal niet anders. We hebben momenteel een selectie die absoluut Feyenoord onwaardig is, de top 3 kun je voorlopig dan ook wel vergeten maar play-offs moet ook met deze selectie gewoon haalbaar zijn.
Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485270
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:51 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dan nog niet.
De rest heeft of een baan of is sowieso onbetaalbaar. Al zal Koeman het ook niet doen voor een zakje dropveters.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:54:14 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485297
Sowieso, het kunstje van Koeman is altijd om in te stappen ná een toptrainer die de weg heeft geplaveid voor hem, dan een succes te behalen en vervolgens ontslagen te worden.

Nou, dat eerste gaat hem al niet worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485349
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?
Simpel: De trainer. Eentje die in staat is dingen aan te leren en simpele kuttaken zoals doordekken of meelopen en strijdlust weet over te brengen op spelers.
En of we dit seizoen dan 11e of 5e worden maakt mij echt geen kut uit. Als het spel maar weer om aan te gluren is. Dan weet je namelijk dat de resultaten vanzelf komen.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:56:16 #21
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485384
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat je gewoon niet slechter bent dan de meeste ploegen in de Eredivisie. Dat zegt niet zozeer iets over onze selectie maar eerder over het niveau van de competitie.

Vorig jaar is geen maatstaaf. Toen heb je zelfs voor dat team gewoon een wanprestatie geleverd. Toen had je met gemak play-offs moeten halen, nu moet je die ook kunnen halen.
pi_99485411
Jullie zijn toch niet van die Van Hanegem adepten he? Erg leuk voor op de televee dat gemopper van die man maar hij is toch volstrekt ongeschikt om leiding aan wat voor groep mensen dan ook te geven.
pi_99485466
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Jullie zijn toch niet van die Van Hanegem adepten he? Erg leuk voor op de televee dat gemopper van die man maar hij is toch volstrekt ongeschikt om leiding aan wat voor groep mensen dan ook te geven.
We halen voor de trainerspositie een Engelse beul uit Cardiff en dan laten we Van Hanegem als soort van slachtofferhup fungeren.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:59:18 #24
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Want? Is vooralsnog de laatste(buiten die met Judas Beenhakker) die Feyenoord kampioen heeft gemaakt. Beweren dat van Hanegem een slechte trainer is lijkt me onzin.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:00:23 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485577
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

Omdat je gewoon niet slechter bent dan de meeste ploegen in de Eredivisie. Dat zegt niet zozeer iets over onze selectie maar eerder over het niveau van de competitie.

Vorig jaar is geen maatstaaf. Toen heb je zelfs voor dat team gewoon een wanprestatie geleverd. Toen had je met gemak play-offs moeten halen, nu moet je die ook kunnen halen.
Doe je het weer.

Nouja, laat ik dan ook maar eens met een simpele beredenering komen dan.
Eindklassering de laatste 5 jaar: 9,6,8,4,10

Ik vind die 10e plaats dus echt niet zo'n incident als dat jij doet voorkomen. Zat er eigenlijk wel een keer dik in. En met de sterke afname van kwaliteit in de selectie deze zomer zie ik geen reden waarom we nu 'gewoon' play-offs moeten halen. En het is geen schande hoor dat je volgend seizoen wellicht 12e of 13e wordt met deze groep. Zolang supporters dat ook maar begrijpen.

Maar aan de andere kant is er ook wel weer weinig nodig om hoger te eindigen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485588
Willem is denk ik niet meer geschikt als eindverantwoordelijke maar wel erg goed voor erbij.
pi_99485634
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Doe je het weer.

Ik vind die 10e plaats dus echt niet zo'n incident als dat jij doet voorkomen. Zat er eigenlijk wel een keer dik in. En met de sterke afname van kwaliteit in de selectie deze zomer zie ik geen reden waarom we nu 'gewoon' play-offs moeten halen. En het is geen schande hoor dat je volgend seizoen wellicht 12e of 13e wordt met deze groep. Zolang supporters dat ook maar begrijpen.

Maar waarom zou je niet naar de rest mogen kijken ? Dat is toch logisch om tot een redelijke schatting te komen ?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:03:29 #28
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99485710
quote:

[..]

Doe je het weer.

Nu doe je het weer.

Je kijkt enkel naar jezelf. In competitieverband moet je naar de concurrentie kijken, en zoveel ploegen zijn er niet beduidend beter dan Feyenoord. Ajax, PSV, Twente en Az soieso maar dan houd het alweer snel op hoor..
pi_99485733
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Want? Is vooralsnog de laatste(buiten die met Judas Beenhakker) die Feyenoord kampioen heeft gemaakt. Beweren dat van Hanegem een slechte trainer is lijkt me onzin.
Bij Utrecht ging het toch al niet meer. Hij gelooft niet in conditietraining, videoanalyse etc. Hij communiceert niet, gedraagd zich heel raar langs de lijn, vind alles flauwekul en onzin. Zet spelers ernaast omdat hij ze niet mag ipv om voetbalkwaliteiten. Het is een hele rare man geworden. Als assistent kan het misschien nog net.
pi_99485802
Koeman ga weg ga weg ga weg ga weg ga weg ga weg ga weg ga weg
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_99485832
quote:

[..]

Doe je het weer.

Ja precies.
Dus een andere (goede) trainer kan in deze competitie al het verschil makken tussen 6e of 13e.
Groetjes, Ezio.
pi_99485840
Hij heeft toch zelf al meerdere malen aangeven dat hij maar een kleine rol zou willen ?
Gewoon mee het veld op en vooral veel praten met zo'n jongens. Die man is echt wel sterk in het vertrouwen geven en het spelers bewust maken van hun kwaliteiten.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:07:27 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485867
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nu doe je het weer.

Je kijkt enkel naar jezelf. In competitieverband moet je naar de concurrentie kijken, en zoveel ploegen zijn er niet beduidend beter dan Feyenoord. Ajax, PSV, Twente en Az soieso maar dan houd het alweer snel op hoor..
Utrecht, Groningen, Heerenveen, Roda en ADO als ze de boel bij elkaar weten te houden schat ik als geheel ook hoger in. Die selecties zijn allemaal zo meer uitgebalanceerd, zonder dat er misschien meer kwaliteit inzit. Vitesse is nog in het ongewis. En daaronder heb je juist de clubs waar we het traditioneel allemaal lastig tegen hebben.

De enige clubs waarvan ik bij voorbaat al kan zeggen dat ze zwakker zijn zijn De Graafschap, RKC, Excelsior, VVV en NAC.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:08:20 #34
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_99485901
Ik vind dat we het gewoon tot de winterstop moeten doen met het huidige trio en dan verder kijken
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:09:59 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99485965
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja precies.
Dus een andere (goede) trainer kan in deze competitie al het verschil makken tussen 6e of 13e.
Neuh, eerder tussen 9 en 15 met dit materiaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99485972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Utrecht, Groningen, Heerenveen, Roda en ADO als ze de boel bij elkaar weten te houden schat ik als geheel ook hoger in. Die selecties zijn allemaal zo meer uitgebalanceerd, zonder dat er misschien meer kwaliteit inzit. Vitesse is nog in het ongewis. En daaronder heb je juist de clubs waar we het traditioneel allemaal lastig tegen hebben.

De enige clubs waarvan ik bij voorbaat al kan zeggen dat ze zwakker zijn zijn De Graafschap, RKC, Excelsior, VVV en NAC.
Daar ga je alweer de mist in. Roda kampt met tal van transfervrije spelers en Utrecht is leeggekocht door Benfica en onze Eindhovense vrienden. Leegloop bij Ado dreigt ook en die zijn daarnaast de trainer kwijt aan Vitesse.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:11:12 #37
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_99486017
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind dat we het gewoon tot de winterstop moeten doen met het huidige trio en dan verder kijken
Er moeten toch echt elf het veld op?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:11:21 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daar ga je alweer de mist in. Roda kampt met tal van transfervrije spelers en Utrecht is leeggekocht door Benfica en onze Eindhovense vrienden. Leegloop bij Ado dreigt ook en die zijn daarnaast de trainer kwijt aan Vitesse.
Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat vooralsnog helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoed :+

met 'de boel bij elkaar houden' had ik het trouwens ook alleen over ADO.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486075
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoed :+
Bij Ado zijn Bulykin en Kubik weg die waren toch wel heel erg belangrijk.
Bij Roda sowieso Janssen en Hadouir.
pi_99486116
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat vooralsnog helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoed :+

met 'de boel bij elkaar houden' had ik het trouwens ook alleen over ADO.
Dat was het punt niet.
Jij zei dat ze de selecties bij elkaar hadden weten te houden. Daar is geen sprake van. En de topscorer van Ado is weg dus klopt ook weer niet.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:13:51 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486121
Maar waar het mij vooral om gaat is dat als supporters nu al gaan schreeuwen dat we sowieso play-offs moeten halen ze nog wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen. Lijkt me sowieso niet fair naar de spelers toe om dat te gaan eisen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486147
Het hangt ervan af hoe Fernandez rendeert en of Cisse heel blijft anders is er met dit gebrek aan doelpunten, creativiteit, ervaring en mét een onzekere keeper op doel niet veel wat ons onderscheid van een De Graafschap.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:14:47 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486154
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat was het punt niet.
Jij zei dat ze de selecties bij elkaar hadden weten te houden. Daar is geen sprake van. En de topscorer van Ado is weg dus klopt ook weer niet.
Daarbij had ik het alleen over ADO. Ik geloof dat er bij Roda en Utrecht een dusdanig stabiele basis staat dat ze niet snel weg zullen zakken. Bij ADO is dit uiteraard wel mogelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486199
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarbij had ik het alleen over ADO. Ik geloof dat er bij Roda en Utrecht een dusdanig stabiele basis staat dat ze niet snel weg zullen zakken. Bij ADO is dit uiteraard wel mogelijk.
Bij Roda weg :

quote:
Adnan Secerovic
Anouar Hadouir
Boldizsár Bodor
Collin Van Eijk
Davy de Fauw
Eric Addo
Morten Skoubo
Pa-Modou Kah
Rihairo Meulens
Stein Huysegems
Vincent Lachambre
Willem Janssen
Zitten wel wat sterkhouders tussen, ik wil nog wel eens zien hoe ze dat allemaal gaan opvangen.
pi_99486265
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Ado ook niet, Bulykin en Kubik zijn weg en Verhoek dreigt weg te gaan.
Nu hebben ze inderdaad wel de financiële ruimte bij Utrecht om zich te gaan versterken. Vraag is maar helemaal of dit goed uitpakt.
Heerenveen heeft een prima selectie maar bakt er ook niks van. Ik geloof nog steeds dat in potentie wij voor die playoffs moeten kunnen gaan.

Dan zal er alleen wel een mentaliteitsomslag moeten plaatsvinden en een trainer met een duidelijke visie moeten komen.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:20:07 #46
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99486335
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Groningen ben ik misschien nog wel met je eens vind ik die ook niet véél beter dan ons. Utrecht is leeggekocht en stelt weinig meer voor. Heerenveen heeft een leuk spelertje met assaidi en heel misschien Dost als die uberhaupt weer in vorm komt maar hebben verder gewoon een matig team en een waardeloze trainer. Ado is vorig jaar enorm boven zich zelf uitgestegen en is hun beste man, namelijk de trainer, kwijtgeraakt. Roda heeft een redelijk team niet meer dan dat.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:20:24 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486342
We kunnen voor de play-offs gaan ja, net als elke andere club die ook zomaar 14e kan worden.
Waar het mij om gaat, nogmaals, is dat er niet moord en brand geschreeuwd moet worden als blijkt dat dit totaal onhaalbaar is met de huidige selectie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:21:39 #48
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99486400
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
We kunnen voor de play-offs gaan ja, net als elke andere club die ook zomaar 14e kan worden.
Waar het mij om gaat, nogmaals, is dat er niet moord en brand geschreeuwd moet worden als blijkt dat dit totaal onhaalbaar is met de huidige selectie.
Dat is het dus wel mits je een goede trainer voor de groep hebt staan, die er vorig jaar dus niet stond
pi_99486401
Precies wat Willem vorig jaar zei en wat ook mijn grootste punt van kritiek op Been was. Dat irritante Calimero-gedrag.
Zij zijn oud en wijs en wij zijn kinderen die doorlopend fouten mogen maken. Pleur op joh.
Groetjes, Ezio.
pi_99486407
Als bij Nec zo'n Schone nog vertrekt is daar ook echt niks meer.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:22:12 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef inZanity het volgende:
Utrecht is leeggekocht en stelt weinig meer voor.
Wij zijn ook leeg gekocht, echter kunnen wij er geen nieuwe spelers voor halen. Utrecht wel. Miniem verschil maar hoor :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486459
Utrecht heeft zich slim versterkt. Al moet je altijd even wachten hoe dat allemaal uitpakt.
pi_99486479
Vandaag over 3 weken gaat het weer beginnen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:24:26 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486507
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Vandaag over 3 weken gaat het weer beginnen.
Ik neem toch aan dat we er nu wel een keer gaan winnen. We hebben heel die club leeggeroofd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486522
JDS zei trouwens dat Vlaar tussen de 8 en 9 ton per jaar gaat verdienen. En dan hij is gebleven omdat de vermeende interesse uit bleef en geen enkele modale Bundesliga-club een dergelijk salaris wilde betalen voor een speler die 2 jaar geblesseerd is geweest :') .
Groetjes, Ezio.
pi_99486531
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat we er nu wel een keer gaan winnen. We hebben heel die club leeggeroofd.
Het is te hopen, dan zijn we in ieder geval weer eens even koploper. :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:26:11 #57
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99486571
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Wij zijn ook leeg gekocht, echter kunnen wij er geen nieuwe spelers voor halen. Utrecht wel. Miniem verschil maar hoor :')
Leeggekocht? Omdat Wijnaldum weg is? :') Vooralsnog heb Utrecht amper wat gekocht en al wel dan moet je ook nog maar zien wát ze uiteindelijk kopen en hoe dat uitpakt. Zoals het er nu voor staat moet je echt wel boven Utrecht kunnen eindigen hoor.
pi_99486574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
JDS zei trouwens dat Vlaar tussen de 8 en 9 ton per jaar gaat verdienen. En dan hij is gebleven omdat de vermeende interesse uit bleef en geen enkele modale Bundesliga-club een dergelijk salaris wilde betalen voor een speler die 2 jaar geblesseerd is geweest :') .
Ik vind het prima hoor, ben allang blij dat die gebleven is. Alleen vraag ik me af wat zo'n salarisplafond voorstelt als je je er toch niet aan gaat houden. ?
pi_99486611
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor, ben allang blij dat die gebleven is. Alleen vraag ik me af wat zo'n salarisplafond voorstelt als je je er toch niet aan gaat houden. ?
Daarom ja.
Dat was toch vastgesteld op 7 ton?
Groetjes, Ezio.
pi_99486646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Utrecht heeft zich slim versterkt.
Is dat zo? Volgens mij komen ze nog wat spelers tekort.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:28:27 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486649
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef inZanity het volgende:

[..]

Leeggekocht? Omdat Wijnaldum weg is? :') Vooralsnog heb Utrecht amper wat gekocht en al wel dan moet je ook nog maar zien wát ze uiteindelijk kopen en hoe dat uitpakt. Zoals het er nu voor staat moet je echt wel boven Utrecht kunnen eindigen hoor.
Wijnaldum, Castaignos, Miyaichi, Meeuwis. Allemaal spelers die toch op hun manier best wel belangrijk waren in de tweede seizoenshelft (die kut stokstaart gaat me hier op pakken :+ )

En dan vertrekt Fer waarschijnlijk nog en zijn we druk bezig om El Ahmadi ergens te slijten. Mis je dus in de as enorm veel spelers tov vorig jaar, en in de breedte heb je iedereen weggedaan (terecht). Dat noem ik aardig leegge'kocht' ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:28 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij komen ze nog wat spelers tekort.
Die komen er ook nog wel.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:30:01 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486707
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daarom ja.
Dat was toch vastgesteld op 7 ton?
Gemiddelde, geen plafond. Was ook 5 ton dacht ik.

Dus als je zeg maar een speler hebt die je een ton geeft kan je de ander 9 ton geven. Met al die kleuters in de selectie is zo'n salaris voor Vlaar dus best te verantwoorden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486709
Maar jij geeft aan dat ze zich slim versterkt hebben. Daar zie ik nog niet veel van.
pi_99486741
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Maar jij geeft aan dat ze zich slim versterkt hebben. Daar zie ik nog niet veel van.
Die 2 Zweden lijken me prima versterkingen, die Japanner weet ik niet.
pi_99486817
Ken je die spelers uit Zweden?
pi_99486865
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Wijnaldum, Castaignos, Miyaichi, Meeuwis . Allemaal spelers die toch op hun manier best wel belangrijk waren in de tweede seizoenshelft (die kut stokstaart gaat me hier op pakken :+ )

En dan vertrekt Fer waarschijnlijk nog en zijn we druk bezig om El Ahmadi ergens te slijten. Mis je dus in de as enorm veel spelers tov vorig jaar, en in de breedte heb je iedereen weggedaan (terecht). Dat noem ik aardig leegge'kocht' ja.
Erg belangrijk inderdaad *)
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:34:49 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486876
Ik zou hem maar bewaren, positiever over die 'voetballer' word ik niet hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486890
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:32 schreef DeNummer10 het volgende:
Kennen is een groot woord.
pi_99486904
Heb je ze zien spelen?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:36:17 #71
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99486919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Wijnaldum, Castaignos, Miyaichi, Meeuwis. Allemaal spelers die toch op hun manier best wel belangrijk waren in de tweede seizoenshelft (die kut stokstaart gaat me hier op pakken :+ )

Vind ik niet te vergelijken met Utrecht waar zo'n beetje echt goede spelers weg zijn.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:37:02 #72
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99486948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:30 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die 2 Zweden lijken me prima versterkingen, die Japanner weet ik niet.
Waar baseer je zoiets op? Volg je de Zweedse competitie zo goed dan?
pi_99486953
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:32 schreef DeNummer10 het volgende:
Maar ze kostten ook geen drol. En inderdaad hebben ze aardig gecasht, geen schulden want V Seumeren. Kunnen zich dus prima versterken.
Ado en Roda is weer andere koek omdat die nog de nodige lopende schulden hebben.

Toch hebben wij nog steeds een top 8 begroting en redenerend dat alles om geld draait in de voetballerij mag je best die play-offs als target stellen.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:37:36 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99486965
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:36 schreef inZanity het volgende:

[..]

Vind ik niet te vergelijken met Utrecht waar zo'n beetje echt goede spelers weg zijn.
Huh, waarom niet dan? Daar zijn in verhouding zelfs nog veel minder spelers weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99486969
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:35 schreef DeNummer10 het volgende:
Heb je ze zien spelen?
Nope, maar wel wat research gedaan.
Beide spelers zijn toe aan een stapje hogerop, en zulke Zweden aarden hier vaak erg goed.
Zijn geen risicovolle aankopen.
pi_99487000
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nope, maar wel wat research gedaan.
Beide spelers zijn toe aan een stapje hogerop, en zulke Zweden aarden hier vaak erg goed.
Zijn geen risicovolle aankopen.
En als het echt niets mocht worden kopen ze alsnog Verhoek.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:39:02 #77
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99487001
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Huh, waarom niet dan? Daar zijn in verhouding zelfs nog veel minder spelers weg.
Omdat er bij Feyenoord nog genoeg overblijft. Bij Utrecht zijn juist de goede bepalende spelers vertrokken, wat er overblijft stelt bar weinig voor.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:39:46 #78
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99487028
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En als het echt niets mocht worden kopen ze alsnog Verhoek.
Die wou toch niet naar Utrecht?
pi_99487059
Mja, ze moeten ook in een bepaald speltype passen. En niet elke Scandinaviër die in eigen land excelleert voegt in Nederland (direct) iets toe. Bajrami en Twente is na een jaar ook nog geen succesvolle match geweest, en Viktor Elm zou tijdens zijn transfer naar H'veen een geweldenaar zijn. Dan heb je nog Niklas Pedersen van Groningen, die zelfs 2 interlands speelde....
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:41:10 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99487072
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:39 schreef inZanity het volgende:

[..]

Omdat er bij Feyenoord nog genoeg overblijft. Bij Utrecht zijn juist de goede bepalende spelers vertrokken, wat er overblijft stelt bar weinig voor.
Mwah, Castaignos valt weg en je krijgt er Fernandez voor terug. Wijnaldum valt weg en je krijgt er Van Haaren voor terug. Fer valt weg en je krijgt er Clasie voor terug.

Dat zijn toch wel flinke devaluaties hoor op die posities. Zonder te willen stellen dat ze allemaal niet kunnen voetballen.

Of acht jij ze serieus gelijkwaardig?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99487086
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:39 schreef inZanity het volgende:

[..]

Die wou toch niet naar Utrecht?
Ja of weet ik veel wie.
Voor 20 miljoen kun je echt wel een aardige rechtsbuiten en een spits halen.
Groetjes, Ezio.
pi_99487115
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:40 schreef DeNummer10 het volgende:
Mja, ze moeten ook in een bepaald speltype passen. En niet elke Scandinaviër die in eigen land excelleert voegt in Nederland (direct) iets toe. Bajrami en Twente is na een jaar ook nog geen succesvolle match geweest, en Viktor Elm zou tijdens zijn transfer naar H'veen een geweldenaar zijn. Dan heb je nog Niklas Pedersen van Groningen, die zelfs 2 interlands speelde....
Natuurlijk is het altijd afwachten maar ik vind het zo op het eerste oog slimme versterkingen.
pi_99487188
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het altijd afwachten maar ik vind het zo op het eerste oog slimme versterkingen.
Ik vind je een goede user, maar kan je mening niet serieus nemen als je de spelers nooit hebt zien spelen eerlijk gezegd.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:45:05 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99487210
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ze hebben in ieder geval de mogelijkheid een type speler te kopen als er een gat valt of als daar behoefte aan is binnen de selectie. Wij moeten het noodgedwongen opvangen met jeugdspelers die er wellicht helemaal niet klaar voor zijn. En daar zit uiteindelijk het grote verschil, jammer genoeg. Maar zo is het nou eenmaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:45:23 #85
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99487217
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, Castaignos valt weg en je krijgt er Fernandez voor terug. Wijnaldum valt weg en je krijgt er Van Haaren voor terug. Fer valt weg en je krijgt er Clasie voor terug.

Dat zijn toch wel flinke devaluaties hoor op die posities. Zonder te willen stellen dat ze allemaal niet kunnen voetballen.

Of acht jij ze serieus gelijkwaardig?
Nee, maar dat heb ik ook nooit beweerd. Ik vind alleen dat er genoeg overblijft in vergelijking met Utrecht. Alleen de spitspositie is een zorgenkindje maar dan moet je ook niet net doen alsof die Fernandez er écht helemaal niks van kan.
pi_99487289
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:44 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik vind je een goede user, maar kan je mening niet serieus nemen als je de spelers nooit hebt zien spelen eerlijk gezegd.
De meeste Utrecht-fans denk ik ook niet en die zien ook in dat dit slimme versterkingen zijn. Opgevallen in de Zweedse competitie, niet al te duur, spelers die zich meestal snel aanpassen aan de Nederlandse cultuur/speelstijl. Dat vind ik slim.

Goed weet ik niet omdat ik ze inderdaad niet heb zien spelen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:47:40 #87
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99487290
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze hebben in ieder geval de mogelijkheid een type speler te kopen als er een gat valt of als daar behoefte aan is binnen de selectie. Wij moeten het noodgedwongen opvangen met jeugdspelers die er wellicht helemaal niet klaar voor zijn. En daar zit uiteindelijk het grote verschil, jammer genoeg. Maar zo is het nou eenmaal.

Ben het met je eens dat jeugdspelers uit pure noodzaak veel te vroeg worden ingebracht, wat gewoon zonde van die jongens is. Maar daar tegenover staat dat we wel de beste jeugdopleiding van Nederland hebben(dat mag je ondertussen toch wel stellen) en dat vind ik zeer zeker ook een vorm van 'breedte'.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:47:42 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99487291
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nee, maar dat heb ik ook nooit beweerd. Ik vind alleen dat er genoeg overblijft in vergelijking met Utrecht. Alleen de spitspositie is een zorgenkindje maar dan moet je ook niet net doen alsof die Fernandez er écht helemaal niks van kan.
Alleen de spitspositie ja? Was dat maar zo. En Fernandez kan best aardig rennen en een bal vasthouden, maar is totaal geen 4-3-3 spits net als Cissé. Dat moet je toch wel met me eens zijn.

Maar genoeg gezeik, we zullen het er maar mee moeten doen. Misschien kan iemand nog een slimme truc verzinnen om de selectie te versterken ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat jeugdspelers uit pure noodzaak veel te vroeg worden ingebracht, wat gewoon zonde van die jongens is. Maar daar tegenover staat dat we wel de beste jeugdopleiding van Nederland hebben(dat mag je ondertussen toch wel stellen) en dat vind ik zeer zeker ook een vorm van 'breedte'.
Ja, het is alleen enorm zonde dat je op deze manier de jeugdopleiding verkwanselt. Las ergens anders wel een goede quote; de kans zit er dik in dat je door deze kutperiode de meest talentvolle jeugdlichting in 30 jaar door de plee spoelt.

Zolang er geen perspectief is voor die gastjes en ze gelijk voor de leeuwen worden gegooid haal je er niet het optimale uit en/of lopen ze binnen de kortste keren weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:50:03 #89
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99487369
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Alleen de spitspositie ja? Was dat maar zo. En Fernandez kan best aardig rennen en een bal vasthouden, maar is totaal geen 4-3-3 spits net als Cissé. Dat moet je toch wel met me eens zijn.

Maar genoeg gezeik, we zullen het er maar mee moeten doen. Misschien kan iemand nog een slimme truc verzinnen om de selectie te versterken ofzo.
De verdediging vind ik prima. Het middenveld is weliswaar onervaren maar zeker niet slecht. Aanval is inderdaad de enige écht gebrekkige linie ja.

En van wie moet je in hemelsnaam 4-3-3 spelen dan?
pi_99487390
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

De meeste Utrecht-fans denk ik ook niet en die zien ook in dat dit slimme versterkingen zijn. Opgevallen in de Zweedse competitie, niet al te duur, spelers die zich meestal snel aanpassen aan de Nederlandse cultuur/speelstijl. Dat vind ik slim.

Goed weet ik niet omdat ik ze inderdaad niet heb zien spelen.
Slim? Het kan ook een gok zijn juist vanwege de redelijk logische en degelijke eigenschappen en feiten over spelers uit Scandinavië die naar Nederland komen. Ik weet niet of dat slim is. Als ik een speler zie en in kan schatten wat voor type speler het is, en of deze vervolgens kan functioneren in een bepaald spel, met bepaalde medespelers, bij een clubcultuur, bij een coach, whatever, dan pas kan ik bepalen of het een slimme transfer is eerlijk gezegd. En nee, ik ken die jongens uit Zweden niet goed genoeg om dat te beoordelen.
pi_99487396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:50 schreef inZanity het volgende:

[..]

De verdediging vind ik prima. Het middenveld is weliswaar onervaren maar zeker niet slecht. Aanval is inderdaad de enige écht gebrekkige linie ja.

Precies, nu Been weg is verdwijnt ook de echte noodzaak voor een nummer 10.
Groetjes, Ezio.
pi_99487425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:50 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Slim? Het kan ook een gok zijn juist vanwege de redelijk logische en degelijke eigenschappen en feiten over spelers uit Scandinavië die naar Nederland komen. Ik weet niet of dat slim is. Als ik een speler zie en in kan schatten wat voor type speler het is, en of deze vervolgens kan functioneren in een bepaald spel, met bepaalde medespelers, bij een clubcultuur, bij een coach, whatever, dan pas kan ik bepalen of het een slimme transfer is eerlijk gezegd. En nee, ik ken die jongens uit Zweden niet goed genoeg om dat te beoordelen.
Spelers aantrekken is vrijwel altijd een gok.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:51:37 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99487426
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:50 schreef inZanity het volgende:

[..]

De gehele selectie is samengesteld op 4-3-3, je hebt sowieso geen echte middenvelders voor 4-4-2 en heel Varkenoord speelt 4-3-3. Je hebt het net over de fantastische jeugdopleiding nota bene man.

Hoe ga je die talenten nog meer verneuken? Door ze heel hun leven lang 4-3-3 aan te leren en dan eenmaal in de Kuip moeten ze spelen volgens een totaal ander systeem. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99487427
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Precies, nu Been weg is verdwijnt ook de echte noodzaak voor een nummer 10.
Je hebt ook niet echt de spelers meer voor een 433, zeker voorin niet.
pi_99487451
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Spelers aantrekken is vrijwel altijd een gok.
Maar die gok kun je beperken door naar de voetballende mogelijkheden van een speler te kijken in relatie tot de mogelijkheden bij je club. Daarna kijk je naar culturele/mentale/sociale/geografische aspecten.
pi_99487470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:52 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Maar die gok kun je beperken door naar de voetballende mogelijkheden van een speler te kijken in relatie tot de mogelijkheden bij je club. Daarna kijk je naar culturele/mentale/sociale/geografische aspecten.
Klopt.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:53:23 #97
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99487475
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef Caland het volgende:

Ja, het is alleen enorm zonde dat je op deze manier de jeugdopleiding verkwanselt. Las ergens anders wel een goede quote; de kans zit er dik in dat je door deze kutperiode de meest talentvolle jeugdlichting in 30 jaar door de plee spoelt.

Zolang er geen perspectief is voor die gastjes en ze gelijk voor de leeuwen worden gegooid haal je er niet het optimale uit en/of lopen ze binnen de kortste keren weg.
Mwoah ben ik het slechts gedeeltelijk mee eens. Voor dit moment haal je er veel te weinig uit deze zeer talentvolle lichting. Echter denk ik niet dat dit een incident is. Maar dat de opleiding gewoon structureel is uitgegroeid tot de beteren zoniet de beste in Nederland. Nu haal je daar helaas niet het maximale uit maar wie zegt dat dat over een x-aantal jaar ook niet gebeurt als je er weer een beetje bovenop bent gekomen?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:55:01 #98
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99487533
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:51 schreef Caland het volgende:

[..]

De gehele selectie is samengesteld op 4-3-3, je hebt sowieso geen echte middenvelders voor 4-4-2 en heel Varkenoord speelt 4-3-3. Je hebt het net over de fantastische jeugdopleiding nota bene man.

Hoe ga je die talenten nog meer verneuken? Door ze heel hun leven lang 4-3-3 aan te leren en dan eenmaal in de Kuip moeten ze spelen volgens een totaal ander systeem. _O-
Wat een onzin zeg. Als je als voetballer zo beperkt bent dat je enkel in één systeem kunt spelen heb je niks maar dan ook helemaal niks op het hoogste niveau te zoeken man.
pi_99487556
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:53 schreef inZanity het volgende:

[..]

Mwoah ben ik het slechts gedeeltelijk mee eens. Voor dit moment haal je er veel te weinig uit deze zeer talentvolle lichting. Echter denk ik niet dat dit een incident is. Maar dat de opleiding gewoon structureel is uitgegroeid tot de beteren zoniet de beste in Nederland. Nu haal je daar helaas niet het maximale uit maar wie zegt dat dat over een x-aantal jaar ook niet gebeurt als je er weer een beetje bovenop bent gekomen?
Als deze opkomst van spelers in onze jeugdopleiding iets structureels is zitten we gebakken. Kan het me alleen bijna niet voorstellen.
Bovendien staan onze Engelse vrienden klaar om alle echte toppers er op hun 15e al uit te pikken.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:55:53 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99487561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:53 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar. In de A-lichting (vorig seizoen) loopt niks bijzonders meer. Maar uit de B-lichting moet je toch wel een aantal pareltjes weten te halen. Als die over max. 2 jaar aan de poort kloppen, wanneer hun contract afloopt, zal je ze dus wel enig toekomstperspectief moeten kunnen bieden. Zo'n Achahbar bijvoorbeeld heeft vorige zomer al een aantal Engelse topclubs afgeslagen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99487601
De enige reden dat de jeugd nu doorbreekt is omdat we niets beters hebben. Kampioen bij de jeugd is leuk en aardig maar daar heb je in de eredivisie normaliter nog geen basisplek bij een topclub mee.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:57:35 #102
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99487615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:

Bovendien staan onze Engelse vrienden klaar om alle echte toppers er op hun 15e al uit te pikken.
Dat kun je toch nooit voorkomen.
pi_99487617
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:55 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Als je als voetballer zo beperkt bent dat je enkel in één systeem kunt spelen heb je niks maar dan ook helemaal niks op het hoogste niveau te zoeken man.
Lijkt alsof je er weinig kaas van hebt gegeten. Een jeugdopleiding, zeker zo specifiek als die in Nederland hebben veel invloed op een speler. Caland heeft gewoon gelijk.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:57:55 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99487629
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:55 schreef inZanity het volgende:

[..]

Jezus :') Dat zeg ik toch ook niet.

Het is alleen wel veruit het beste voor de ontwikkeling van je talenten als ze in de jeugd en in het eerste dezelfde spelopvatting hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 juli 2011 @ 00:59:39 #105
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99487684
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
De enige reden dat de jeugd nu doorbreekt is omdat we niets beters hebben. Kampioen bij de jeugd is leuk en aardig maar daar heb je in de eredivisie normaliter nog geen basisplek bij een topclub mee.
Lopen anders aardig wat leuke jeugdproducten rond in de selectie. Tuurlijk breken die nu veel eerder door dan normaal gesproken het geval was geweest maar dat maakt ze niet minder talentvol.
pi_99487698
4-4-2 of 4-3-3 is een kansloze discussie nu. Biseswar is een van de betere aanvallers nu er verder niks meer rondloopt en die zou je bij een 4-4-2 systeem dus buiten de basis houden. Je moet ook opeens met 4 goede middenvelders op de proppen komen, terwijl we al moeite hebben er drie te behouden. Aan de andere kant kun je dan Fernandez en Cissé voorin pleuren voor snelheid maar die scoren natuurlijk ook niet al te veel. Kortom, het is gewoon kansloos, welke kant je ook opredeneert.
pi_99487700
Een tijdelijke 4-4-2 is natuurlijk ook een oplossing, 4-3-3 spelen zonder een echte 10 in je selectie is ook verre van ideaal. Een 10 in een 4-3-3 is vaak een van de beste/belangrijkste in je team, en moet erg veelzijdig zijn. Dus als je er dan maar een noodgedwongen neer gaat zetten komt dat je spel niet ten goede.
pi_99487719
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Lopen anders aardig wat leuke jeugdproducten rond in de selectie. Tuurlijk breken die nu veel eerder door dan normaal gesproken het geval was geweest maar dat maakt ze niet minder talentvol.
Nee, maar talenten had je toen ook wel, alleen komen die natuurlijk nooit langs Kuyt/Kalou etc.
pi_99487764
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
Een tijdelijke 4-4-2 is natuurlijk ook een oplossing, 4-3-3 spelen zonder een echte 10 in je selectie is ook verre van ideaal. Een 10 in een 4-3-3 is vaak een van de beste/belangrijkste in je team, en moet erg veelzijdig zijn. Dus als je er dan maar een noodgedwongen neer gaat zetten komt dat je spel niet ten goede.
4-3-3 met punt naar achteren kan ook. Juist bij een 4-4-2 met wiebertje is de 10 nog belangrijker. Die moet immers de beide spitsen bedienen. Bij een 4-3-3 kun je het nog over de flanken laten lopen.
pi_99487798
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dat kun je toch nooit voorkomen.
Nee, maar die pikken de echte talenten wel mooi weg. Blijven wij over met de aardige talenten. Die wij dan op hun 20e voor veel te weinig moeten verkopen aan de Nederlandse top.

Dat is de score tenminste so far. Of er moet op korte termijn echt iets veranderen, anders heb je er vrij weinig aan.
Groetjes, Ezio.
pi_99487824
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

4-3-3 met punt naar achteren kan ook. Juist bij een 4-4-2 met wiebertje is de 10 nog belangrijker. Die moet immers de beide spitsen bedienen. Bij een 4-3-3 kun je het nog over de flanken laten lopen.
Alsof die flanken zo geweldig zijn bij jullie. Biseswar zou voldoen, mits hij eens een constante lijn doortrekt. Tot op heden nog nooit gedaan. Verder is er niks dat in de buurt komt voor die flanken.

Daarnaast kun je in 442 ook met flanken spelen, waardoor je met veel diepte kunt spelen. Gewoon een kommetje, AZ werd er kampioen mee.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:03:53 #112
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99487840
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Lijkt alsof je er weinig kaas van hebt gegeten. Een jeugdopleiding, zeker zo specifiek als die in Nederland hebben veel invloed op een speler. Caland heeft gewoon gelijk.
Ik heb toch ook nooit gezegd dat een jeugdopleiding geen invloed heeft op een speler? Ik zeg alleen dat je nooit daar je systeem aan mag laten afhangen. Zeker niet als je gewoon de spelers er niet voor hebt. Ik vind gewoon dat een speler altijd in staat zou moeten zijn om in meerder systemen te kunnen spelen dat mag je op het hoogste niveau toch wel verwachten. Welke systeem uiteindelijk het beste bij de groep past lijkt me uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de trainer.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:06:06 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99487915
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:03 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik heb toch ook nooit gezegd dat een jeugdopleiding geen invloed heeft op een speler? Ik zeg alleen dat je nooit daar je systeem aan mag laten afhangen. Zeker niet als je gewoon de spelers er niet voor hebt.
Nou, dan lijkt me de discussie klaar. We hebben toch geen spelers voor 4-4-2.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99487938
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Nou, dan lijkt me de discussie klaar. We hebben toch geen spelers voor 4-4-2.
Voor 4-3-3 ook niet.
pi_99487942
quote:

[..]

Ik heb toch ook nooit gezegd dat een jeugdopleiding geen invloed heeft op een speler? Ik zeg alleen dat je nooit daar je systeem aan mag laten afhangen. Zeker niet als je gewoon de spelers er niet voor hebt. Ik vind gewoon dat een speler altijd in staat zou moeten zijn om in meerder systemen te kunnen spelen dat mag je op het hoogste niveau toch wel verwachten. Welke systeem uiteindelijk het beste bij de groep past lijkt me uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de trainer.
Zeker.
Maar je bent wel afhankelijk van wat er doorkomt uit de jeugd.
Als er geen behoorlijke nummer 10 tussenzit moet je die dus wel kunnen halen. Anders kun je goede potentiële flankspelers niet optimaal laten renderen en lopen ze de deur uit.
Groetjes, Ezio.
pi_99487979
quote:

[..]

Ik heb toch ook nooit gezegd dat een jeugdopleiding geen invloed heeft op een speler? Ik zeg alleen dat je nooit daar je systeem aan mag laten afhangen. Zeker niet als je gewoon de spelers er niet voor hebt.
Opleiden doe je i.c.m. een systeem, geen andere opties mogelijk. In Engeland zie je het bewijs dat ik gelijk heb.

quote:
Ik vind gewoon dat een speler altijd in staat zou moeten zijn om in meerder systemen te kunnen spelen dat mag je op het hoogste niveau toch wel verwachten. Welke systeem uiteindelijk het beste bij de groep past lijkt me uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de trainer.
Nee, als je goed wilt opleiden leidt je specifiek op. Deze spelers passen in een bepaald profiel voor een positie binnen een systeem. In een ander systeem vergt dit dus ook andere profielen op posities die op het eerste oog identiek lijken. De invulling is compleet anders, de samenhang binnen het team ook. Het is geen toeval dat zelfs een groot aantal wereldtoppers bij ploeg A de pannen van het dak speelt, en bij ploeg B niet. De voetbalwereld is geen Fifa11 he...
pi_99487989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:07 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Voor 4-3-3 ook niet.
Sabbatical year nemen dan maar?
pi_99487994
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:03 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Alsof die flanken zo geweldig zijn bij jullie. Biseswar zou voldoen, mits hij eens een constante lijn doortrekt. Tot op heden nog nooit gedaan. Verder is er niks dat in de buurt komt voor die flanken.

Daarnaast kun je in 442 ook met flanken spelen, waardoor je met veel diepte kunt spelen. Gewoon een kommetje, AZ werd er kampioen mee.
Ja maar wie zet je dan op de flanken? Heb je nog steeds hetzelfde probleem met daarbovenop nog het gevaar dat er een gapend gat tussen aanval en verdediging ontstaat. Je kunt ervanuitgaan dat als Cabral en Biseswar linkshalf en rechtshalf spelen, je die spelers kwijt bent in de omschakeling naar verdediging.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:10:26 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99488043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:08 schreef DeNummer10 het volgende:

Nee, als je goed wilt opleiden leidt je specifiek op. Deze spelers passen in een bepaald profiel voor een positie binnen een systeem. In een ander systeem vergt dit dus ook andere profielen op posities die op het eerste oog identiek lijken. De invulling is compleet anders, de samenhang binnen het team ook. Het is geen toeval dat zelfs een groot aantal wereldtoppers bij ploeg A de pannen van het dak speelt, en bij ploeg B niet. De voetbalwereld is geen Fifa11 he...
Dit dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99488073
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja maar wie zet je dan op de flanken? Heb je nog steeds hetzelfde probleem met daarbovenop nog het gevaar dat er een gapend gat tussen aanval en verdediging ontstaat. Je kunt ervanuitgaan dat als Cabral en Biseswar linkshalf en rechtshalf spelen, je die spelers kwijt bent in de omschakeling naar verdediging.
Dat is absoluut waar. Maar een Van Haaren zou dat al heel anders in kunnen vullen. Feyenoord mag best wat meer achteruit leunen. Zelfs Cissé, mits fit, zou op de linkerflank bijvoorbeeld van belang kunnen zijn. Je speelt dan een valse vorm van 433, je geeft Cissé alleen meer ruimte om zijn actie te kunnen maken, die ruimte heeft hij namelijk wel nodig. Als 2e spits zou je een dynamische/sterke speler neer kunnen zetten die bij balverlies een linie zakt. Van 451 naar 442 krijg je dan als spel-idee.
pi_99488122
We kunnen het trouwens wel over een systeem hebben maar vooralsnog hebben we nog niet eens een hoofdcoach.
pi_99488133
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:13 schreef Paul-89 het volgende:
We kunnen het trouwens wel over een systeem hebben maar vooralsnog hebben we nog niet eens een hoofdcoach.
DeNummmer10 toch?
Groetjes, Ezio.
pi_99488179
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

DeNummmer10 toch?
Wat wil je daarmee zeggen?
pi_99488208
Niks mattie, rustig maar!
Groetjes, Ezio.
pi_99488228
Nee, als je zoiets post mag je het best even uitleggen.
pi_99488236
Nog users hier die tegen Malaga ergens op Y zitten/staan/liggen ?
pi_99488273
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:17 schreef Paul-89 het volgende:
Nog users hier die tegen Malaga ergens op Y zitten/staan/liggen ?
:N TT :s)
Groetjes, Ezio.
pi_99488384
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

:N TT :s)
Ok, ik denk dat ik die wedstrijd ga maar ik moet nog even een vakje uitzoeken, of een van de seizoenskaarthouders van onze groep moet niet kunnen dan gaat het T worden.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:24:42 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99488424

Filmpje voor het slapen gaan dan maar. :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99488438
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:23 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ok, ik denk dat ik die wedstrijd ga maar ik moet nog even een vakje uitzoeken, of een van de seizoenskaarthouders van onze groep moet niet kunnen dan gaat het T worden.
Doen ^O^
Y is toch saai klote vak ;(
Groetjes, Ezio.
pi_99488473
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Doen ^O^
Y is toch saai klote vak ;(
Jep maar gele zijde is geen verkoop voor, zal wel al vol zijn. En Y of Z is 'maar' 17,50 het goedkoopste dus :{

Doen ze bij VVV toch beter daar heb ik voor VVV-Getafe voor 8,50 een kaartje.
pi_99488521
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep maar gele zijde is geen verkoop voor, zal wel al vol zijn. En Y of Z is 'maar' 17,50 het goedkoopste dus :{

En waarschijnlijk beter verzorgd voetbal *) .
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 01:29:41 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99488538
Maar geen Van Nistelrooy :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99488565
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:29 schreef Caland het volgende:
Maar geen Van Nistel
Kan mij die tegenstander nou boeien joh. :P

pi_99488891
Van Gaal bij feyenoord zou wel perfect zijn
  vrijdag 15 juli 2011 @ 02:10:21 #136
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99489294
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:24 schreef Caland het volgende:

Filmpje voor het slapen gaan dan maar. :r
Gewoon halen :).
2000 light years from home
pi_99489994
Ja jij! Wat heb jij wel nou helemaal gepresteerd!? Ericje Gudde! Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 05:41:04 #138
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_99490810
quote:
El Ahmadi: "Teleurgesteld in mezelf"
Als grote belofte kwam Karim El Ahmadi drie jaar geleden naar De Kuip. De loopbaan van de Marokkaan raakte bij Feyenoord echter in het slop.

Feyenoord betaalde vijf miljoen aan FC Twente voor de signatuur van El Ahmadi. "Ik had hier natuurlijk allang weg moeten zijn", vertelt hij in gesprek met Voetbal International. "In het plan dat ik had, zou ik nu een grote transfer hebben gemaakt. Maar je kunt zo veel plannen, de realiteit is vaak anders. Feyenoord is niet geworden wat ik ervan had gedacht en gehoopt. Die conclusie mag je wel trekken."

"Ik kan tal van redenen verzinnen wáárom het niet is gelukt", vervolgt de 26-jarige El Ahmadi. "Maar aan het einde van de dag moet je toch vooral naar jezelf kijken. Ik heb niet gebracht wat ik had kunnen brengen, wat ik had móéten brengen. Ik ben dus vooral heel teleurgesteld in mezelf. Een echte grote speler had ook in deze situatie wekelijks laten zien dat hij een van de beste middenvelders in Nederland is. Blijkbaar ben ik geen grote speler."

El Ahmadi, die onlangs terugkeerde van een verhuurperiode in Dubai, maakt voor zichzelf een analyse waarom het niet is gelukt bij Feyenoord. "Ik was de verkeerde speler bij de verkeerde club op het verkeerde moment. Maar dat is dan simpel geredeneerd. Nogmaals: ieder mens is verantwoordelijk over zijn eigen prestaties, dus ik heb het niet goed gedaan."

"Maar wat niet meehielp was het gevoel dat de club mij gaf. Vorig jaar al kreeg ik van bovenaf signalen dat ze me weg wilden hebben. Dat was een tik. Vanaf dat moment voelde ik onrust in mijn lijf. Het is nooit prettig als je ergens speelt, terwijl je weet dat ze je liever kwijt zijn", besluit El Ahmadi, die deze week naar verluidt voor een vertrek van Mario Been stemde.
Voor een Marokkaan heeft hij een behoorlijke dosis zelfkritiek in huis. ^O^
  vrijdag 15 juli 2011 @ 05:44:58 #139
268409 voice-over
pi_99490816
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar de mentaliteit van onze jongens deugt nog steeds voor geen meter. Als het zaterdag 6 augustus hard waait en regent zijn we kansloos.
pi_99490835
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 05:44 schreef voice-over het volgende:

[..]

Maar de mentaliteit van onze jongens deugt nog steeds voor geen meter. Als het zaterdag 6 augustus hard waait en regent zijn we kansloos.
Tijdens het uitlopen van de wedstrijd die de avond ervoor gespeeld wordt?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 06:47:29 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99490934
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nu doe je het weer.

Keep on dreamin' :')

Hoe kom je er in godsnaam bij dat wij zo een wereldselectie hebben?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zou ik lekker op Z gaan staan/zitten. Vele malen leuker.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juli 2011 @ 07:20:09 #142
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_99491056
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 06:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Keep on dreamin' :')

[..]

Zou ik lekker op Z gaan staan/zitten. Vele malen leuker.
Al schijnt dat vak wel vol te zitten met randdebielen :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:14:36 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99491432
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 07:20 schreef Keltie het volgende:

[..]

Al schijnt dat vak wel vol te zitten met randdebielen :')
Zeg toch ook, vele malen leuker. *)
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:29:12 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99491562
Volgens Jan Dirk Stouten (Radio Rijnmond) is de stemming op het trainingskamp teneergeslagen. Spelers zouden spijt hebben van hun stem en hadden niet verwacht dat het stemgedrag zou leiden tot het ontslag van Been.

Spelers hebben duidelijk een steun in de rug nodig de komende tijd. Anders wordt het echt helemaal niks...
Elite
Tegen TTIP
pi_99491583
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:29 schreef Happel het volgende:
Spelers zouden spijt hebben van hun stem en hadden niet verwacht dat het stemgedrag zou leiden tot het ontslag van Been.
Wat hadden ze dan verwacht? Mijn god.
Been is weg en lijkt mij nog beter ook.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:32:43 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99491596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:31 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat hadden ze dan verwacht? Mijn god.
Been is weg en lijkt mij nog beter ook.
Jong en naïef, hè.

Al vind ik niet dat Been zomaar had moeten opstappen van het trainingskamp. Hij had op zijn minst moeten vechten voor zijn positie als trainer. Of hij had er allemaal geen vertrouwen meer in, kan ook natuurlijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_99491661
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Jong en naïef, hè.

Al vind ik niet dat Been zomaar had moeten opstappen van het trainingskamp. Hij had op zijn minst moeten vechten voor zijn positie als trainer. Of hij had er allemaal geen vertrouwen meer in, kan ook natuurlijk.
Die stemming komt er niet voor niets. Ze zijn misschien jong maar niet compleet debiel lijkt mij.

En heeft Been dat ook al niet goed gestuurd. Volgens mij is in Been zijn geval: Hij kan er niet mee omgaan, echt de waarheid. Ik vond hem voor de buitenwereld al niet erg stabiel en standvastig over komen. Geen leider. Ik denk dat Feijenoord dat wel nodig heeft.

Co Adriaanse was vermoedelijk ideaal geweest voor deze ploeg.

Het is daarom voor de ploeg erg jammer dat er geen type Gio meer rond loopt. Die taak zal Vlaar nu moeten oppakken. Dat zal je bepaalende factor worden voor de nieuwe coach en hopen dat hij geen nieuwe blessures/pech krijgt.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:42:51 #148
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_99491715
Het is wel van voetbalzone, maar toch..

quote:
'Drenthe wijst Benfica af en wil terug naar Feyenoord'
Vrijdag, 15 juli 2011 om 07:00
Voor Feyenoord is er weinig tot niets mogelijk op de transfermarkt en dus is het maar de vraag hoe realistisch het is, maar volgens AS wil Royston Drenthe terugkeren naar De Kuip. De Spaanse sportkrant meent dat de Rotterdammer een overgang naar Benfica heeft afgewezen en bereid is om het nodige salaris in te leveren om een rentree te vieren bij Feyenoord.

Real Madrid wil dat Drenthe vertrekt uit de Spaanse hoofdstad, waar hij geen toekomst meer heeft. De linksback annex linkermiddenvelder had al concurrentie van bijvoorbeeld Marcelo en Fábio Coentrao is er ook nog eens bijgekomen. Benfica had Drenthe op het oog als vervanger voor de Portugees international, maar lijkt verder te moeten zoeken.
Volgens AS heeft Drenthe laten weten dat er voor hem maar twee opties zijn: of hij blijft bij Real, of hij keert terug naar Feyenoord. De eenmalig international vertrok in 2007 uit zijn geboortestad en ziet een terugkeer als een ideale mogelijkheid om zijn loopbaan nieuw leven in te blazen. Het is echter niet bekend of de wens van Drenthe wel haalbaar is.
pi_99491761
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:42 schreef Keltie het volgende:
Het is wel van voetbalzone, maar toch..

[..]

Royston _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes, Ezio.
pi_99491809
Ach, als ze hem transfervrij sturen kunnen we misschien nog een keer 13m voor hem vangen :')
pi_99492492
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:49 schreef Hilgo het volgende:
Ach, als ze hem transfervrij sturen kunnen we misschien nog een keer 13m voor hem vangen :')
dat en dat alleen. 250k salaris erbij. Max.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:56:35 #152
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99493000
Castaignos trouwens gescoord en 2 assists tegen een al kapot gespeeld regio-team, maar toch. :+
Wat betreft Drenthe, welkom natuurlijk. _O_
pi_99493481
Laat Drenthe maar komen! Op de linkerflank(en dan vooral de back-positie) kunnen we wel iemand gebruiken.
pi_99493756
Drenthe mag zeker komen maar ik denk niet dat we de centjes er voor hebben.

Edit: en dan zie ik van Geel ook nog wel zeggen dat de prioriteit bij andere posities ligt dus dat Drenthe niet gehaald gaat worden...

[ Bericht 49% gewijzigd door Hilgo op 15-07-2011 10:38:42 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 10:41:54 #155
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99494059
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 06:47 schreef Happel het volgende:

Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik dat denk?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:30 schreef Hilgo het volgende:

Edit: en dan zie ik van Geel ook nog wel zeggen dat de prioriteit bij andere posities ligt dus dat Drenthe niet gehaald gaat worden...

Als Drenthe haalbaar is zal van Geel m echt wel proberen te halen maar dat is dan ook gelijk de grote vraag, is hij uberhaupt wel haalbaar? Denk het niet..
pi_99494079
Feyenoord kon nieuwe spelers niet meer dan 500.000 geven toch? Stel dat Drenthe dat echt zou willen doen, als is het maar een jaar op huurbasis, dan zou ik 'm al een held vinden.
pi_99494196
quote:
Stevens ziet Feyenoord zitten: 'Ik zie een uitdaging, zeker wel'

Feyenoord is op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer na het vertrek van Mario Been. Leon Vlemmings is aangesteld als interim-coach, maar hij heeft aangegeven de taken enkel voorlopig te willen overnemen. Huub Stevens ziet Feyenoord in ieder geval wel zitten: “Feyenoord is een mooie club waar juist nu veel trainers een uitdaging in kunnen zien”, zegt hij.

De voormalig coach van onder meer PSV en Roda JC Kerkrade zit zonder club sinds zijn vertrek bij Red Bull Salzburg. “Ik ben niet benaderd dus hoef ik me niet uit te spreken of ik wel of niet bij Feyenoord wil werken”, zegt Stevens in het Algemeen Dagblad. “Maar ik draai er niet omheen. Feyenoord is een mooie club waar juist nu veel trainers een uitdaging in kunnen zien. Ik ook, zeker wel. Wie mij kent, weet dat dit een club is die me aanspreekt, da's geen nieuws.”
“Feyenoord is een club vergelijkbaar met de ambiance van Schalke 04, een club voor gewone, hartstochtelijke mensen”, vervolgt Stevens. “Ik ben geen type voor een club waar de elite elkaar bij thuiswedstrijden treft. Feyenoord is een club die bij gewone mensen diep in het hart zit. En, niet vergeten, er loopt een jonge lichting rond waarmee veel te winnen valt.”
pi_99494252
Stevens.. hmm.. op zich wel een optie, denk ik.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 10:50:14 #159
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99494265
quote:
CARIHUELA – Zittend op een ligbed, aan het privéstrand van de bevriende eigenaar, praat Mario Been op zijn eerste dag als opgestapte trainer van Feyenoord de ergernis en frustraties over zijn vertrek in het bijzijn van zijn gezin en een aantal vrienden van zich af. Hier, aan de Costa del Sol, in het plaatsje Carihuela, dicht in de buurt van Torremolinos en Marbella, probeert de gekrenkte en zwaar aangeslagen Rotterdammer de komende dagen, of misschien wel weken, het verdriet van het door de spelers kapot gemaakte avontuur bij ‘zijn’ Feyenoord een plek te geven.

De actie van Vlaar & Co heeft een krater in zijn hart geslagen die zo groot is als de Sierra Nevada in het achterland van de Costa del Sol. Maar Mario Been is niet gevlucht. Op de boulevard van Torremolinos en Carihuela lopen meer Nederlanders dan in de Kalverstraat. Feyenoordfans, die op vakantie amper hebben meegekregen dat de coach is weggepest, staan versteld dat ze Been aantreffen. Zin in gesprekken heeft hij echter niet. De Spaanse eigenaar van beachclub Merendoro el Patati, waar hij in de zon bijkomt en de dingen in zijn hoofd op een rijtje probeert te zetten, heeft al het personeel geïnstrueerd iedereen die de Hollandse trainer wil aanklampen van zijn strand te jagen. Een cameraman van een tv-station wordt ’s middags om vijf uur weggestuurd.

Been nam dinsdag, op het moment dat aanvoerder Ron Vlaar in het trainingskamp op de Veluwe tekst en uitleg gaf aan de media over de problemen die hadden geleid tot de veelbesproken stemming in de spelersgroep, het vliegtuig naar ZuidSpanje. Daar was de rest van zijn gezin, echtgenote Astrid, zoon Gianluca en dochter Jamie nog steeds op vakantie. De oud-voetballer bezit 150 meter van de boulevard in Carihuela een fraai appartement. Hij heeft er een Mercedes staan en is van alle gemakken voorzien.

Been heeft vanuit zijn appartement een fraai uitzicht en heeft ook een zwembad, dat hij binnen het complex met een paar andere eigenaren deelt. Echtgenote Astrid is al zijn hele leven zijn steun en toeverlaat. Been is een echt familiemens en hoeft geen dure vakanties of cruises over de wereld. Hij keert elke zomer terug op dezelfde plek aan de Costa del Sol. Om de hoek van zijn appartement klinkt de Hollandse muziek uit Hollandse bars en vlakbij zijn verblijf liggen de mooiste golfbanen van Marbella.

Op het strand en in het restaurant stroomt zijn telefoon vol berichten. Uit alle hoeken krijgt hij steun en opbeurende teksten. De 47-jarige Been wil zich de eerste dagen niet laten verleiden tot emotionele uitspraken. Ook binnen Feyenoord stond hij bekend als een man van emoties, die het liefst met al zijn spelers een goede band had, maar soms niet kon verkroppen dat zijn spelers een gebrek aan discipline of instelling toonden. Hij wist dat hij met een aantal voetballers in zijn selectie had gebotst, zoals dat ook bij zijn vorige club NEC is gebeurd. Maar voor Been ging er na een confrontatie of een ‘voetbalconflict’ snel weer zand over. In zijn ogen waren er geen etterende wonden binnen de kleedkamer.

Daarom was hij dinsdag totaal verbijsterd toen hem werd medegedeeld dat de spelers in het geheim over hem hadden gestemd en dat dertien man het vertrouwen in hun coach hadden opgezegd. Technisch directeur Martin van Geel, die op aandrang van aanvoerder Ron Vlaar de gevoelens van de spelersgroep bij Been neerlegde, sprak van „een man die ter plekke brak’’. De clubman en Feyenoorder Been werd zo emotioneel dat hij niet meer in staat was om de selectie onder ogen te komen, laat staan dat hij nog met ze wilde praten.

In Carihuela passeert de horrorfilm, waar Van Geel over sprak, bij Been om de haverklap in zijn hoofd. Aan een van zijn beste vrienden vertrouwt hij toe dat de spelers hem ’een mes in zijn rug hebben gestoken’’. Hij zag de actie niet aankomen, wist niet hoe hij zich moest verweren en bleef daardoor gewond achter. In Carihuela is het nog steeds 30 graden als de avondzon verdwijnt. In Nederland is het 12 graden en komt de regen al 24 uur met bakken uit de hemel. Maar Mario Been zou zo zijn stulpje, de stranden van Torremolinos en de golfbanen in zijn achtertuin, weer inruilen voor de regen op het trainingsveld als de spelers van Feyenoord nog vertrouwen in hem hadden gehad.
Voor de mensen die het interessant vinden.
Bron: Telegraaf
pi_99494282
Stevens komt qua type trainer wel al dicht in de buurt bij Verbeek, en dat bleek totaal geen succes.
pi_99494286
Als Drenthe echt aangegeven heeft bij Real dat er slechts twee opties zijn( of bij Real blijven, of naar Feyenoord) zie ik zeker kansen. Real is hem liever kwijt dan rijk en denk niet dat ze hem het hele jaar door voor op de tribune blijven zitten willen doorbetalen. Van Feyenoord hoeven ze anderszijds niks te verwachten qua transferbijdrage(zeker niet de 4 mil die Benfica wou neerleggen).. Ben benieuwd.
pi_99494314
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:50 schreef DeNummer10 het volgende:
Stevens komt qua type trainer wel al dicht in de buurt bij Verbeek, en dat bleek totaal geen succes.
Was vooral bij de oudere garde Makaay, Gio en Hofland zo.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:01:31 #163
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99494535
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:42 schreef DeNummer10 het volgende:
Feyenoord kon nieuwe spelers niet meer dan 500.000 geven toch? Stel dat Drenthe dat echt zou willen doen, als is het maar een jaar op huurbasis, dan zou ik 'm al een held vinden.
Dat salarisplafond is alweer iets uit het verleden. Vlaar verdient ook iets van 8 a 9 ton.

Zou Stevens geen verkeerde vinden. Het is een trainer die een selectie als dit nodig heeft.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:07:16 #164
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99494690
Zelfs al zou je een voor Feyenoord astronomisch salaris bieden van een miljoen ofzo dan nog moet Drenthe 2 miljoen inlveren, en dan blijft nog de transfersom staan al kan je bij Real misschien nog iets met eerste optie's doen ofzo maar dan nog lijkt het me een lastig verhaal. Lijkt me wel duidelijk dat we een linksbuiten met de kwaliteiten van Drenthe altijd kunnen gebruiken! Ik heb wel respect voor Drenthe, een club als Benfica zeg je niet zomaar af dat is een prachtige club.. ^O^
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:09:11 #165
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_99494752
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat salarisplafond is alweer iets uit het verleden. Vlaar verdient ook iets van 8 a 9 ton.
Biseswar ook. Maar ik meen me juist te herinneren dat het nieuwe beleid voorschrijft geen spelers meer te contracteren boven de 500k per jaar?
quote:
Zou Stevens geen verkeerde vinden. Het is een trainer die een selectie als dit nodig heeft.
In principe matched Stevens wel met Feyenoord, maar hij is nou niet echt een trainer die zo goed is met jonge spelers. En laat Feyenoord die in overvloed hebben.
pi_99494840
Stevens gaat zo goed klikken met de huidige directie :')
tuurlijk geen optie
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:13:39 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99494859
Bij Feyenoord is het standaard om structureel af te wijken van de opgestelde plannen, nu geldt dat wanneer we een speler kunnen halen die dusdanig veel beter is als de rest, er kan/mag worden afgeweken van die 5 ton.
Benieuwd hoe het staat met het beleidsplan voor de verdere professionalisering van de club op ieder front waar Bosz zo lang mee bezig was.

En dan niet te vergeten het trainersprofiel waarbij ze allemaal psychologisch getest worden en waarbij het zomaar kan dat de rustige ingetogen Van Marwijk wordt opgevolgd door Verbeek, lijken me inderdaad beiden met gemak in hetzelfde profiel te passen. :+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:15:24 #169
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99494916
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:09 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Biseswar ook. Maar ik meen me juist te herinneren dat het nieuwe beleid voorschrijft geen spelers meer te contracteren boven de 500k per jaar?

[..]

In principe matched Stevens wel met Feyenoord, maar hij is nou niet echt een trainer die zo goed is met jonge spelers. En laat Feyenoord die in overvloed hebben.
Biseswar stamt natuurlijk nog uit de tijd van Hofland, Makaay enz. Vlaar is een van de belangrijkste spelers zo niet de belangrijkste, die zal wel net zo'n ultieme aanbieding als Wijnaldum en Fer hebben gehad.

Stevens zie ik helemaal niet zitten eigenlijk. Heeft juist de laatste jaren niet bijster goed werk afgeleverd, kampioen worden met Red Bull Zalsburg kan iedereen. Als het je bij een relatief rustige club als PSV al niet lukt om alles in het gareel te houden hoe moet het dan bij een Feyenoord gaan waar altijd wat aan de hand is?
pi_99494932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:07 schreef inZanity het volgende:
Zelfs al zou je een voor Feyenoord astronomisch salaris bieden van een miljoen ofzo dan nog moet Drenthe 2 miljoen inlveren, en dan blijft nog de transfersom staan al kan je bij Real misschien nog iets met eerste optie's doen ofzo maar dan nog lijkt het me een lastig verhaal. Lijkt me wel duidelijk dat we een linksbuiten met de kwaliteiten van Drenthe altijd kunnen gebruiken! Ik heb wel respect voor Drenthe, een club als Benfica zeg je niet zomaar af dat is een prachtige club.. ^O^
drenthe verdient (krijgt) 1 mln bij Real. Echt geen 3 :)
Dus voor n halfje, vooruit, 400 k, beter, heeft toch geen zak laten zien in Spanje.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_99494974
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:15 schreef inZanity het volgende:

[..]

Biseswar stamt natuurlijk nog uit de tijd van Hofland, Makaay enz. Vlaar is een van de belangrijkste spelers zo niet de belangrijkste, die zal wel net zo'n ultieme aanbieding als Wijnaldum en Fer hebben gehad.
Ja, Biseswar had een clausule in z'n contract, daarom zit hij nu aan 900k. Automatische verhoging.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:18:01 #172
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99494991
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:16 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Dus voor n halfje, vooruit, 400 k, beter, heeft toch geen zak laten zien in Spanje.
quote:
Royston Drenthe is liefst 17 plaatsen gestegen, van plaats 29 naar 12 met 3,4 miljoen.
pi_99495023
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:18 schreef Lastpost het volgende:

[..]

[..]

dat meen je niet... Ik vond die 1 mln per jaar al veel.
Volgens mij klopt dat toch ook niet, 1 mln en real betaalde alles (inc huur).
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:20:02 #174
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99495059
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:16 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Ben ik wel heel benieuwd benieuwd hoe je daar bij komt? Zover ik weet verdient Drenthe al gauw 3 miljoen per jaar, wat helemaal niet gek is voor een speler van Real.

Bij Real heb je ook amper concurrentie natuurlijk.. :') Komop man, lijkt me duidelijk dat Drenthe een absolute topaankoop zou zijn helemaal voor dit Feyenoord.
pi_99495102
blijkbaar dus toch... 3 mln?! fuckin bizar...
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:22:03 #176
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99495116
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:09 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Biseswar ook. Maar ik meen me juist te herinneren dat het nieuwe beleid voorschrijft geen spelers meer te contracteren boven de 500k per jaar.
Dat nieuwe beleid is alweer herzien.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:23:55 #177
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99495155
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:19 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

dat meen je niet... Ik vond die 1 mln per jaar al veel.
Zo vreemd is dat toch niet, je praat wel over Real Madrid natuurlijk die op dat moment in Drenthe een potentiele basiskracht zagen en dan vind ik het zo vreemd niet dat je op dergelijke bedragen uitkomt.
Een Huntelaar ging destijds voor ruim 7 miljoen euro per jaar spelen bij Real, had relatief gezien ook nog wel gepresteerd en kreeg al het dubbele.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:23:57 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99495158
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat nieuwe beleid is alweer herzien.
Is er nooit geweest. Men had plafond en gemiddelde door elkaar gehaald.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99495253
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:23 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zo vreemd is dat toch niet, je praat wel over Real Madrid natuurlijk die op dat moment in Drenthe een potentiele basiskracht zagen en dan vind ik het zo vreemd niet dat je op dergelijke bedragen uitkomt.
Een Huntelaar ging destijds voor ruim 7 miljoen euro per jaar spelen bij Real, had relatief gezien ook nog wel gepresteerd en kreeg al het dubbele.
7 mln per jaar voor dat konijn?! Paar doelpuntjes in de eredivisie?
Ik had ook voetballer moeten worden :(
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:28:44 #180
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99495269
Hadden we maar geen vak moeten leren. :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:36:10 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99495490
Ik had trouwens niet eens aan Stevens gedacht, maar dat komt denk ik meer omdat hij na PSV had gezegd dat hij nooit meer in Nederland werkzaam wou zijn :')

Zou echt perfect passen binnen de Feijenoord-cultuur, maar of dat nog zo klikt met de huidige jeugdige generatie? Enorm grote bek he die Stevens, daardoor ging het bij PSV ook mis dacht ik.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99496143
Ik denk dat Stevens een te grote bek heeft voor die tere kinderzieltjes. Maar hij zou zeker geschikt zijn en bij Feyenoord passen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:03:21 #183
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_99496283
Kom maar terug Drenthe!
Niets is sterker dan dat ene woord...
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:11:03 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99496540
quote:
'Of ik echt een kandidaat ben weet ik niet.'

Feyenoord is vlak voor het begin van het seizoen opzoek naar een nieuwe trainer. De supporters zien het liefst Willem van Hanegem of Louis van Gaal naar Rotterdam komen. Het AD sprak met een aantal mogelijke kandidaten. Deel 2, Jean-Paul van Gastel.

Van Gastel is ongetwijfeld de goedkoopste optie die Feyenoord heeft als nieuwe trainer. De oud-middenvelder is al in dienst bij de Rotterdammers, als trainer van de A1. De 39-jarige coach uit Breda is al sinds 2007 trainer in de jeugd van Feyenoord en is al vaker genoemd als toekomstig hoofdcoach.

Jean-Paul van Gastel:
‘Valt mijn naam als eventuele opvolger van Mario Been? Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat Frank de Boer zeer succesvol de stap van de A1 naar de hoofdmacht van Ajax heeft gemaakt. En ik ken alle spelers van Feyenoord heel goed. Ik begin maandag ook weer als trainer van de A1.’

‘Of ik rijp ben voor een stap? Het is complete onzin dat ik niet naar Excelsior ben gegaan omdat ik er nog niet rijp voor zou zijn. Dat is onzin, daar waren andere redenen voor. Ik wilde assistent-trainer worden in De Kuip, maar daar was geen plek voor mij. Of ik echt een kandidaat ben, weet ik niet. Dat ik krediet geniet als echte Feyenoorder? Tot op zekere hoogte wel.’
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:16:35 #185
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99496706
Houdt zich netjes op de vlakte, die JP.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:18:17 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99496758
Als het trouwens waar is van Drenthe is hij wel een baas hoor. Moet je het gewoon zo proberen uit te spelen dat je er geen transfersom voor betaald. Fernandez/Cabral of Drenthe, ik zou het wel weten.

_O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99496768
Royston. :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:25:04 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99496960
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 12:23:29 #Feyenoord hoopt eind volgende week uitsluitsel van de #KNVB te krijgen of er wel of niet in nieuwe spelers geinvesteerd mag worden. reageer retweet
Als Feijenoord wel toestemming krijgt vertrekt Fer, zo niet dan niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99496986
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:18 schreef Caland het volgende:
Als het trouwens waar is van Drenthe is hij wel een baas hoor. Moet je het gewoon zo proberen uit te spelen dat je er geen transfersom voor betaald. Fernandez/Cabral of Drenthe, ik zou het wel weten.

_O_
Inderdaad en na een paar goede jaren weer voor een leuk bedrag verkopen....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:30:04 #190
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99497130
Of transfervrij of gewoon huren tot z'n contract afloopt en hem dan aan je binden.
Maar ik moet nog maar zien of er uberhaupt enig waarheidsgehalte in dat bericht zit. ;)

quote:
FC Twente houdt shirt met nummer acht open
FC Twente houdt rekening met de komst van een nieuwe middenvelder. Dat valt af te leiden uit de verdeling van de rugnummers voor het komende seizoen.

De Tukkers lieten het shirt met nummer acht vooralsnog onbemand. Dit betekent vrijwel zeker dat de nummer twee van het afgelopen Eredivisie-seizoen nog altijd rekening houdt met de komst van een nieuwe middenvelder. De voornaamste kandidaat voor deze positie is Feyenoorder Leroy Fer.

FC Twente meldde zich afgelopen maand in Rotterdam voor de middenvelder van Jong Oranje, maar zag een eerste bod op Fer afgewezen worden. Fer zelf ziet de overstap naar Enschede wel zitten, maar een transfer vindt alleen plaats wanneer de Tukkers bereid zijn een schepje bovenop het bod te doen.

Vraag en aanbod liggen volgens Feyenoord nog veel te ver uit elkaar. Daarnaast staan de Rotterdammers niet te trappelen Fer te verkopen. Eerder zag Feyenoord Georginio Wijnaldum al naar PSV vertrekken. Luc Castaignos ging aan de slag bij Internazionale.
pi_99497335
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:25 schreef Caland het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 12:23:29 #Feyenoord hoopt eind volgende week uitsluitsel van de #KNVB te krijgen of er wel of niet in nieuwe spelers geinvesteerd mag worden. reageer retweet
Als Feijenoord wel toestemming krijgt vertrekt Fer, zo niet dan niet.
Dat denk ik ook.
pi_99497996
U MAD?
pi_99498409
quote:
Halt diene klappe man, ich bin godverdomme met mijn telefoon dabei. _O-
pi_99498465
Ik denk dat we het het beste alsog intern kunnen oplossen, nu ook met die uitspraken die Van Gastel heeft gedaan. Indien Van Gaal te halen is moet dat gedaan worden maar anders intern IMO.
Stevens schat ik even hoog in als Been, dus dat zal niet veel verschil maken..
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:13:12 #195
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99498611
Van Gaal komt niet. Kan niet met Van Geel door een deur.

En Stevens inschatten op het niveau van Been. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_99498675
Stevens heeft toch wel wat ietsje meer gepresteerd in de voetbalwereld.
pi_99498705
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:14 schreef Paul-89 het volgende:
Ja klopt, maar ik schat hem hetzelfde niveau in. Ik bedoel al kijk je naar zijn staat van dienst, zijn niet echt allemaal hele 'hoge' prijzen. Het feit dat hij hopeloos is gefaald bij PSV komt daar nog eens bovenop. Dus zie hem liever niet komen.
pi_99498776
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:15 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik schat hem hetzelfde niveau in. Ik bedoel al kijk je naar zijn staat van dienst, zijn niet echt allemaal hele 'hoge' prijzen. Het feit dat hij hopeloos is gefaald bij PSV komt daar nog eens bovenop. Dus zie hem liever niet komen.
Mwah daar zat wel ietsje meer achter.
Bij Schalke heeft hij geweldig gepresteerd.

Je moet niet denken dat wij even een trainer gaan halen die bij elke club geweldig gepresteerd heeft.
pi_99498822
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Mwah daar zat wel ietsje meer achter.
Bij Schalke heeft hij geweldig gepresteerd.

Je moet niet denken dat wij even een trainer gaan halen die bij elke club geweldig gepresteerd heeft.
Nee maar daarom zeg ik ook, als dat niet lukt, moet je het gewoon intern oplossen met een Van Gastel, Gio en misschien nog V Hanegem als assistenten ofzo.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:19:16 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99498826
Ik schat Stevens wel hoog in, maar ik betwijfel echt of hij met de jeugd overweg kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99498877
Hij kan beter met jeugd overweg dan met van die Zuid-Amerikanen.
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 13:21:35 #202
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99498905
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:17 schreef Paul-89 het volgende:

Niet? O.. -O-

Van Gaal heeft het niet zo goed bij Oranje gedaan. ^O^
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_99498923
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Niet? O.. -O-

Van Gaal heeft het niet zo goed bij Oranje gedaan. ^O^
club
pi_99499843
quote:
Niet echt boeiend...
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:47:24 #206
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_99499901
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:14 schreef Paul-89 het volgende:
Hij werkt er ook wat langer in?
Maar nee, ik denk niet dat Stevens en Feijenoord een gelukkig huwelijk gaat worden.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:47:42 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99499911
Inderdaad, ik zie een blaag dat een poging doet tot het praten van Engels maar faliekant faalt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99500016
Op het begin zelfs een poging Italiaans.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:52:25 #209
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_99500109
Royston Drenthe _O_
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:01:53 #210
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_99500537
Ik zeg: Van Gastel als hoofdtrainer aanstellen voor 1 jaar. Ondertussen rustig op zoek naar een eventuele vervanger en dan kan Van Gastel volgend jaar assistent worden zodat hij niet te vroeg voor de leeuwen gegooid wordt.

Het is gewoon een feit dat hij met deze selectie goed overweg kan. Waarom dan risico's nemen en een andere trainer in huis halen?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_99500598
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:01 schreef TC03 het volgende:
Ik zeg: Van Gastel als hoofdtrainer aanstellen voor 1 jaar. Ondertussen rustig op zoek naar een eventuele vervanger en dan kan Van Gastel volgend jaar assistent worden zodat hij niet te vroeg voor de leeuwen gegooid wordt.
Dus je gooit hem eerst een jaar voor de leeuwen en daarna weer terug als assistent omdat hij niet te vroeg voor de leeuwen moet worden gegooid ? :{
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:16:48 #212
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_99501203
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dus je gooit hem eerst een jaar voor de leeuwen en daarna weer terug als assistent omdat hij niet te vroeg voor de leeuwen moet worden gegooid ? :{
Als je dat kenbaar maakt, gooi je hem ook niet voor de leeuwen. Zeker niet als je daar een jaar iemand met ervaring naast zet.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:17:00 #213
268409 voice-over
pi_99501216
Been is wel een aansteller zeg. Volgens de Telegraaf wil hij niemand spreken op zijn vakantieadres, 'hij zit kapot'. Dacht hij nou werkelijk dat hij zijn wanprestatie tot aan de kerst zou kunnen blijven leveren?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:21:25 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99501397
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef voice-over het volgende:
Been is wel een aansteller zeg. Volgens de Telegraaf wil hij niemand spreken op zijn vakantieadres, 'hij zit kapot'. Dacht hij nou werkelijk dat hij zijn wanprestatie tot aan de kerst zou kunnen blijven leveren?
Wat je ook over Been zegt, het was wel iemand die emotioneel betrokken was bij de club. Het feit dat spelers hem op deze manier een mes in de rug steken is zeer hard. Al vind ik dat beide partijen schuld hebben daarin.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:23:37 #215
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99501515
Denk dat het meer de manier waarop is.
Als je selectie nooit eens iets direct aangeeft en je ondertussen wel massaal wegstemt omdat er geen vertrouwen zou zijn in je trainerskwaliteiten kan ik me voorstellen dat dat nogal wat met je doet.
Hij zal echt wel inzien dat de prestaties gewoon ondermaats waren en er niet uitgehaald is wat er in zat.
pi_99501580
Been is zelf ook niet altijd direct en eerlijk geweest naar bepaalde spelers.
Maar een afscheid op deze manier had ik hem echt niet gegund.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:25:41 #217
53267 TC03
pi_99501604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Keltie het volgende:

[..]

Als je dat kenbaar maakt, gooi je hem ook niet voor de leeuwen. Zeker niet als je daar een jaar iemand met ervaring naast zet.
Precies. In feite hij is gewoon 1 jaar interim. Als alle partijen dat prima vinden is er toch niks aan de hand?

Eigenlijk hetzelfde zoals PSV dat toen had met Jan Wouters.
pi_99501650
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

Precies. In feite hij is gewoon 1 jaar interim. Als alle partijen dat prima vinden is er toch niks aan de hand?

Eigenlijk hetzelfde zoals PSV dat toen had met Jan Wouters.
Die man was doodongelukkig. :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:27:01 #219
53267 TC03
pi_99501682
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat je ook over Been zegt, het was wel iemand die emotioneel betrokken was bij de club. Het feit dat spelers hem op deze manier een mes in de rug steken is zeer hard. Al vind ik dat beide partijen schuld hebben daarin.
Het is geen waardig afscheid, maar naar mijn mening heeft Been zelf de boel laten escaleren door geen gesprek met de groep aan te gaan.

Been zelf is ook niet altijd even genuanceerd en correct geweest in zijn uitlatingen.
pi_99502102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef TC03 het volgende:

Het is geen waardig afscheid, maar naar mijn mening heeft Been zelf de boel laten escaleren door geen gesprek met de groep aan te gaan.

Been zelf is ook niet altijd even genuanceerd en correct geweest in zijn uitlatingen.
Precies. Been had zich gewoon moeten vermannen ipv huilend weglopen.
Laat Stevens maar komen. Onder hem worden spelers tenminste beter en hij past bij de club.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:38:33 #221
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99502209
Interessant ouder stukje dit trouwens:

quote:
Als de selectie van Roda JC niet al tijdens de training iets had meegekregen van de coach, dan toch wel erna....

‘Steeds als er gehandicapte supporters lang het veld stonden, hield hij niet alleen stil om een handtekening te zetten. Hij bleef vaak ook gerust een kwartier staan om een praatje met ze te maken. Met die houding dwong hij respect af en kreeg hij ook de spelers mee.’

Meeuwis typeert Stevens als een warme persoonlijkheid. ‘Hij is buiten het veld heel sociaal, kent de verjaardagen van de vriendinnen van de spelers en spant zich altijd in om iedereen bewust te maken van het lot van de minder bedeelden.’

Het is een beeld dat niet vaak wordt getoond van Stevens (Sittard, 29 november 1953), maar dat hem wel degelijk óók typeert.

Zeker in zijn eerste maanden als hoofdcoach van landskampioen PSV – een periode die vooralsnog wordt gekenmerkt door wisselvallig spel en tegenvallende resultaten – zag de buitenwereld vooral het beeld van die andere Stevens.

Priemende ogen, geërgerde uitlatingen, een uitval op zijn tijd. Het leek wel alsof R. Lee Ermey, in zijn rol van drilinstructeur Hartman uit Stanley Kubricks Full Metal Jacket, was gearriveerd op De Herdgang.

Het deed denken aan een uitspraak van oud-voetballer René van der Gijp, die het communicatieve gedrag van de Limburger eens zo verwoordde: ‘Als Stevens ‘zit’ zegt tegen zijn hond, gaan alle honden in zijn straat zitten.’

Met zijn geagiteerde gedrag heeft Stevens – zeker nu PSV in de competitie al vier nederlagen incasseerde, Europees bijna is uitgeschakeld en vanavond in de beker op bezoek gaat bij het goed draaiende AZ – zichzelf geen dienst bewezen.

Zo staat zijn weinig verheffende tête-à-tête met Edison Mendez, ruim een week geleden, nu bij velen op het netvlies. ‘Dat is respectloosheid van jou (...). Jij hebt met mij een probleem (...). Je kunt lullen wat je wilt’, beet hij de Ecuadoriaan toe.

Voor deze uitbarsting kreeg Stevens de nodige kritiek. ‘Wat onvermeld is gebleven, is dat Mendez verontwaardigd was over iets dat ik gezegd zou hebben, maar waarbij ik verkeerd ben geciteerd’, zei Stevens dinsdag. ‘En op dat moment wist hij al dat hij de komende wedstrijd tegen Olympique Marseille zou spelen.’

Youri Mulder, die als speler van Schalke 04 een aantal jaren onder Stevens diende, merkt op dat het juist Mendez was die de hand van Stevens weigerde.

‘Huub probeerde een dolletje met hem te maken. Pas toen Mendez zijn handreiking weigerde, reageerde hij woest. Maar dat incident is Stevens ten voeten uit. Het interesseert hem niet dat zoiets wordt geregistreerd door een camera. Dan is het er maar uit.’

Mulder kan ook weinig met de geluiden dat de Zuid-Amerikaanse spelers moeite zouden hebben met Stevens’ directe benadering. ‘Het gaat erom dat ze doen wat hij zegt. In Duitsland, of het nu was bij Schalke, Hertha, Köln of HSV, werden de mouwen opgestroopt en gingen zijn spelers door tot de 92ste minuut. Bij PSV zal hij misschien meer moeten praten.’

Het is ook niet voor niets dat Phillip Cocu, die als stagiair rondloopt in Eindhoven om ervaring op te doen als onderdeel van zijn trainerscursus, nu door Stevens dichterbij de groep is getrokken. ‘Die gastjes hebben enorm veel baat daarbij’, zegt Stevens. ‘Phillip heeft nog in deze groep vertoefd en weet wat er speelt.’

Het zegt tegelijkertijd ook veel over de moeite die de technische staf heeft met een duidelijke communicatie naar de Spaanstaligen in de selectie. Cocu is de taal machtig. Stevens niet, net als zijn voorganger Sef Vergoossen.

Die loste dat probleem vorig seizoen op door perschef Pedro Salazar, in trainingspak, naast zich te ontbieden op het trainingsveld. ‘Het is nu wel duidelijk dat het kampioenschap van vorig seizoen is onderschat’, zegt Vergoossen. ‘Dat het nu niet loopt bij PSV, komt door de omstandigheden waaronder Huub moet werken.

‘Persoonlijk vind ik het jammer dat er niets is gedaan met de adviezen die ik heb gegeven’, vervolgt Vergoossen. ‘Ik heb gewezen op de complexiteit van de groep – de karakters en de cultuurverschillen – en de posities die in mijn ogen versterkt dienden te worden. Dan spijt het mij te zien dat ik nu in mijn oordeel wordt bevestigd.’

Barry van Galen, die halverwege de jaren negentig onder Stevens voetbalde bij Roda, wijst op het gebrek aan leiders in het team. ‘Maar als Huub niet lekker met je kan werken, stuurt hij je weg. En hij heeft een schurfthekel aan liegen.

‘Een jeugdspeler die dicht tegen het eerste elftal aanzat, loog hem een keer voor. Die jongen hoefde niet meer mee te trainen, die kon fijn papier gaan prikken.’

Net als Meeuwis, Vergoossen en Mulder roemt Van Galen Stevens’ werkwijze. ‘Hij ziet vrij snel of je meegaat in zijn aanpak. Als het hem niet aanstaat, gaat hij praten. Hij wacht daarbij net zolang tot het hoge woord eruit is. Spelers die elkaar niet lagen, móesten het uitpraten. Dan maakte het niet uit hoe lang het duurde.’

Meeuwis: ‘Hoe groter de uitdaging, hoe scherper hij is. Hij wist dat hij het zwaar zou krijgen bij PSV, doordat hij op zo’n lastig moment instapte. Ze zijn vier keer op rij kampioen geworden. Iedereen heeft hoge verwachtingen, maar de selectie is kwalitatief steeds verder afgeroomd. Dan vind ik het knap dat hij toch heeft toegezegd, omdat PSV zijn club is. En die krijgt hij ook echt wel aan de praat.’
pi_99502338
quote:
Als Feyenoord mij nu vraagt, krijgen ze ‘n eerlijk antwoord

Feyenoord is vlak voor het begin van het seizoen op zoek naar een nieuwe trainer. De supporters zien het liefst Willem van Hanegem of Louis van Gaal naar Rotterdam komen. Het AD sprak met een aantal mogelijke kandidaten. Deel 3, Willem van Hanegem.

Van Hanegem bood vorig seizoen zijn diensten aan bij Feyenoord, maar de Rotterdamse club ging hier niet op in. De inmiddels vertrokken Mario Been vechtte in de media zelfs een robbertje met de clublegende. De cijfers spreken in het voordeel van Van Hanegem. Twee van de laatste drie keer dat Feyenoord kampioen werd (1984 en 1993) was de Zeeuw respectievelijk assistent en hoofdtrainer.

Willem van Hanegem:
‘Ik spreek me hierover niet uit. Vorig seizoen heb ik bij De Wereld Draait Door gezegd dat ik Feyenoord graag zou helpen.’

‘Dat was goed bedoeld, ik had geen enkele functie op het oog, maar het is me niet door iedereen in dank afgenomen. Ik ben bekritiseerd omdat ik me loyaal heb getoond aan mijn club. Niet door supporters, maar door mensen die beter hadden moeten weten.’

‘Daarom houd ik nu mijn mond, hoewel ik dat moeilijk vind’, aldus de ‘Kromme’. Laat ik het zo zeggen: als de mensen van Feyenoord die er nu over gaan, mij zouden vragen of ik wat voor Feyenoord wil betekenen, dan krijgen ze een eerlijk antwoord van me.’
Lijkt op een nee ?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:47:55 #223
268409 voice-over
pi_99502593
quote:

[..]

Het is niet goed zoals het is gegaan. Verre van dat. Maar dat is ook de schuld van Been. Been is er medeverantwoordelijk voor dat de situatie escaleerde.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:53:05 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99502804
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:47 schreef voice-over het volgende:

[..]

Het is niet goed zoals het is gegaan. Verre van dat. Maar dat is ook de schuld van Been. Been is er medeverantwoordelijk voor dat de situatie escaleerde.
Dat zeg ik, ja. Beiden hebben schuld. Spelers hadden eerlijk moeten zijn en ook veel eerder problemen moeten aangeven. Been had ook veel kritischer op zichzelf moeten zijn. En het had hem niet misstaan om de discussie aan te gaan. Maar waarschijnlijk zal er iets geknakt zijn bij hem toen hij hoorde van de stemming.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:06:30 #225
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_99503306
quote:

[..]

Been wil net zo graag als wij naar de coolsingel en de grotere stadions van Europa bezoeken met Feyenoord!

Deels zijn fout, deels fout van spelers maar ook zeker het bestuur dat we ook dit jaar in de middenmoot zullen spelen!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_99503516
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:38 schreef Lastpost het volgende:
Interessant ouder stukje dit trouwens:

[..]

Dit is het beeld wat veel mensen schetsen die gewerkt hebben met Stevens.
Hij is echt niet de moeilijkste maar hij verwacht wel 100% inzet van zijn spelers. Hij heeft een hekel aan spelers die de kantjes ervan af lopen en wijst hun er dan op hoe bevoorrecht ze wel niet zijn. Met de spelers die alleen geld willen opstrijken gaat hij niet mee aanmodderen maar stuurt ze weg. Spelers moeten zich bij hem bewijzen en inzet is daarbij het toverwoord. Voor deze spelers gaat hij door het vuur en maakt hij beter.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99503593
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:12 schreef eight het volgende:

[..]

Dit is het beeld wat veel mensen schetsen die gewerkt hebben met Stevens.
Hij is echt niet de moeilijkste maar hij verwacht wel 100% inzet van zijn spelers. Hij heeft een hekel aan spelers die de kantjes ervan af lopen en wijst hun er dan op hoe bevoorrecht ze wel niet zijn. Met de spelers die alleen geld willen opstrijken gaat hij niet mee aanmodderen maar stuurt ze weg. Spelers moeten zich bij hem bewijzen en inzet is daarbij het toverwoord. Voor deze spelers gaat hij door het vuur en maakt hij beter.
Dat wordt dus niks met deze selectie.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_99503622
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dat wordt dus niks met deze selectie.
Of juist wel.
pi_99503715
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Of juist wel.
Ik was de ironische smiley vergeten.

Ik zal eerlijk zijn, ik heb geen flauw idee welke trainer meer uit deze groep gaat halen. Het liefst zie ik een trainer komen waarbij je een spelplan op het veld ziet. Dan hebben wij als supporters tenminste nog het geviel dat er iets gebeurd. Helaas is dat de laatste 20 jaar niet meer voorgekomen ongeveer.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_99503922
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef Paul-89 het volgende:

Of juist wel.
Ik denk ook wel dat de meerderheid in de selectie bereid is diep te gaan voor succes. Natuurlijk zitten er altijd spelers tussen die dat niet zien zitten maar dat soort spelers wil je juist kwijt zijn.
Er wordt altijd geroepen dat er veel ruwe diamantjes rondlopen bij Feijenoord. Stevens is echt het type die hier toppers van kan maken zodat deze eens voor echte bedragen verkocht kunnen worden.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:23:55 #231
268409 voice-over
pi_99504043
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zeg ik, ja. Beiden hebben schuld. Spelers hadden eerlijk moeten zijn en ook veel eerder problemen moeten aangeven. Been had ook veel kritischer op zichzelf moeten zijn. En het had hem niet misstaan om de discussie aan te gaan. Maar waarschijnlijk zal er iets geknakt zijn bij hem toen hij hoorde van de stemming.
Helemaal mee eens. Maar het geeft ook aan dat Been geen echte personality is. Maar goed, iedereen reageert zoals hij is.
pi_99504295
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef voice-over het volgende:

Helemaal mee eens. Maar het geeft ook aan dat Been geen echte personality is. Maar goed, iedereen reageert zoals hij is.
Been heeft bij mij zeker aanzien verloren. Een echte Feijenoorder hoort niet zo makkelijk weg te lopen voor problemen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:31:03 #233
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99504320
Been is eigenlijk 'te' menselijk en teveel betrokken bij onze club, daardoor neemt de emotie af en toe de overhand en dat is niet handig als je als autoriteit boven de spelers moet staan.
Maar dat reken ik Mario niet aan, de aard van het beestje he. O+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:34:08 #234
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_99504419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:30 schreef eight het volgende:

[..]

Been heeft bij mij zeker aanzien verloren. Een echte Feijenoorder hoort niet zo makkelijk weg te lopen voor problemen.
Ik denk dat de gemiddelde trainer al eerder in het seizoen was opgestapt. :')
pi_99504426
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:30 schreef eight het volgende:

[..]

Hij heeft altijd gezegd dat als er geen vertrouwen meer is van de spelers hij opstapt.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:06:44 #236
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99505667
quote:
Miyaichi: Feyenoord dankbaar
Van onze Telesportredactie
LONDEN - Arsenal-aanvaller Ryo Miyaichi zegt veel te hebben geleerd in Rotterdam. "Het was een geweldige ervaring. Ik heb erg genoten van de club en de fans."

"Ik ben stukken beter geworden", zegt Miyaichi op de website van Arsenal. "Vooral op mentaal vlak ben ik sterker geworden. Ik hoop dat ik een kans bij Arsenal krijg."

Trainer Arsène Wenger is zeer onder de indruk van Miyaichi. "Hij is een groot talent. Hij speelt en denkt snel.”
Elite
Tegen TTIP
pi_99506040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hij heeft altijd gezegd dat als er geen vertrouwen meer is van de spelers hij opstapt.
Inderdaad, wat je positie als trainer een stuk zwakker maakt. Je staat dan direct niet meer stevig in je schoenen, want spelers kunnen je dan elk moment tackelen. Met andere woorden, hij heeft zelf de macht in handen van zijn spelers gelegd. En dan praten we niet over ervaren vedettes die veel voor Feyenoord of in de voetbalwereld hebben betekend, maar over jochies van net 20.
Had Been nooit moeten doen dus.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:27:36 #238
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99506347
Been stelt zich gewoon een beetje aan. Hij hoefde De Cler ook "nooit meer te zien" na een verkeerd gevallen opmerking, spelers worden zonder pardon naar de tribunes verwezen (zonder uitleg), zelfkritiek heeft hij niet. En dan bij een moeilijke situatie is 'ie meteen weg. Pfff. Wat heb je aan zo iemand?
2000 light years from home
pi_99506596
quote:
Fer houdt hoop op FC Twente

ROTTERDAM – Het ontslag van trainer Mario Been bij Feyenoord heeft de transferwens van Leroy Fer niet weggenomen. De 21-jarige middenvelder wil nog altijd graag naar FC Twente. Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen tegenover NUsport.
Foto: ProShots

"De wens van Leroy om niet bij te tekenen had niks met de trainer te maken. Alle verhalen die het tegendeel beweren zijn totale onzin. Kolder van journalisten."

Fer behoort tot de dertien spelers die dinsdag het vertrouwen in Been opzegden, waarna het ontslag van de trainer volgde. De onvrede over de werkwijze van Been was echter niet de reden dat de middenvelder, wiens contract medio 2012 afloopt, al weken aast op een transfer naar FC Twente.

"Leroy wil gewoon graag een sportieve stap omhoog maken", aldus Jansen. "Zijn blik is nog altijd gericht op Twente. Het is nu aan de clubs om eruit te komen. Twente denkt dat dat gaat lukken, Feyenoord niet. Wij kunnen niks anders doen dan afwachten."
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:36:36 #240
268409 voice-over
pi_99506754
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:27 schreef Merkie het volgende:
Been stelt zich gewoon een beetje aan. Hij hoefde De Cler ook "nooit meer te zien" na een verkeerd gevallen opmerking, spelers worden zonder pardon naar de tribunes verwezen (zonder uitleg), zelfkritiek heeft hij niet. En dan bij een moeilijke situatie is 'ie meteen weg. Pfff. Wat heb je aan zo iemand?
Juist.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:38:16 #241
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99506810
quote:
Gio toont geduld
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Een naam die bij Feyenoord niet op de lijst van kandidaten voor de vacature van hoofdtrainer gaat voorkomen, is die van Giovanni van Bronckhorst. De 106-voudig international is als WK-ster weliswaar de meest ervaren man in de technische staf van Feyenoord en is ook net weer begonnen met de rest van de coaches aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar zijn papieren beletten hem als hoofdcoach aan de slag te gaan na het opstappen van Mario Been.

Pas over twee seizoenen kan Van Bronckhorst meedoen aan de eerstvolgende cursus voor het diploma coach betaald voetbal. Tot die tijd wil hij ervaring opdoen als assistent-trainer. Dat doet hij bij de KNVB met Jong Oranje en op dit moment bij Feyenoord.

Vanwege zijn werkzaamheden bij de KNVB en bemoeienis met zijn eigen foundation, waarvoor hij afgelopen maand een reis maakte naar Indonesië, kan Van Bronckhorst zich bovendien niet fulltime inzetten voor Feyenoord. Hij is met de Rotterdammers overeengekomen dat hij voorlopig twee à drie dagen per week slechts actief is om het elftal en de technische staf te ondersteunen. Tijdens de voorbereiding, zoals nu in het trainingskamp in Ermelo, maakt hij meer uren.

„Ik wil de komende twee jaar benutten om ervaring op te doen en om mijn weg te vinden in het trainersvak. Ik heb wel ambities als coach, maar die hoeven en kunnen niet direct worden ingevuld”, aldus de 36-jarige Feyenoorder, die vanwege zijn ervaring bij Arsenal, Rangers en Barcelona een belangrijke rol inneemt bij de stadionclub. „Toch wil ik mij niet vastleggen op dingen. Ik heb ook geen carrièreplanning gemaakt als trainer.’’
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:50:40 #242
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99507266
Kan Fer en diens zaakwaarnemer ook geen radiostilte inlassen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:02:33 #243
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_99507736
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:50 schreef Lastpost het volgende:
Kan Fer en diens zaakwaarnemer ook geen radiostilte inlassen.
Da's een beetje de rol van een zaakwaarnemer; blijven wrikken tot er beweging komt.
Look behind you! It's your ass!
pi_99507857
Het duurt 3 maanden maar dan heb je ook wat. Mijn nieuwe clubkaart is eindelijk binnen. :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_99508019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Da's een beetje de rol van een zaakwaarnemer; blijven wrikken tot er beweging komt.
Ja maar dit lijkt eerder op peuren in een stinkende wond :X
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_99508186
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:09 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja maar dit lijkt eerder op peuren in een stinkende wond :X
Als je uitgekotst wordt door de fans en de spelersgroep dan is een transfer toch zo geregeld? :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:20:17 #247
268409 voice-over
pi_99508527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:13 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Als je uitgekotst wordt door de fans en de spelersgroep dan is een transfer toch zo geregeld? :')
Ik zeg: op de tribune met die gast van augustus 2011 t/m mei 2012. Kijken of hij dan nog zo stoer doet.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:24:11 #248
302138 HuffTheTalbot
pi_99508664
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:20 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik zeg: op de tribune met die gast van augustus 2011 t/m mei 2012. Kijken of hij dan nog zo stoer doet.
Jij bent echt grappig. Het antwoord is: ja, dan doet hij nog steeds zo stoer. En dan loopt hij de deur uit, stapt de trein in, de trein uit. Zet een krabbel of zes. Precies op het stippellijntje.
pi_99508675
quote:
19s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:20 schreef voice-over het volgende:

[..]

Het gaat wmb niet eens om die drol zelf, maar om het signaal wat je zo afgeeft als club: onze spelers mogen netjes weg of niet weg en we laten ons niet manipuleren.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:25:14 #250
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_99508710
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Jij bent echt grappig. Het antwoord is: ja, dan doet hij nog steeds zo stoer. En dan loopt hij de deur uit, stapt de trein in, de trein uit. Zet een krabbel of zes. Precies op het stippellijntje.
Bij een Engelse club ja, denk je dat Joop dat risico wilt lopen?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:48:59 #251
302138 HuffTheTalbot
pi_99509515
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:25 schreef Euribob het volgende:

[..]

Bij een Engelse club ja, denk je dat Joop dat risico wilt lopen?
Ik denk dat Joop bereid is een paar miljoen voor hem neer te leggen. Als dat niet door gaat, kijkt hij verder - voor nu - en regelt hij misschien achter de schermen een Willem Janssen-achtige constructie met Fer. Dat is ook niet het punt.

Het punt is dat Feyenoord aan het eind van de rit met lege handen staat - hoe dan ook. Ik vind Feyenoord een sympathieke club, en ik denk dat MvG een grote fout maakt als hij Fer niet voor 31 augustus verkoopt.

Hij speelt het hard en dat is zijn goed recht, maar Joop is een negotiator van topniveau. Eigenlijk zouden er camera's bij moeten zijn, de volgende keer, mochten ze elkaar nog eens heads-up ontmoeten aan de onderhandelingstafel. Dan zou Nederland heel snel zien wie hier de chef is... ;)

Ik begin Johan D. een beetje te missen. (Voor het eerst!) Zijn verhalen over de vrouw van Martin G. en hoe prachtig zij blokfluit speelde waren van geen niveau, maar juist daarom precies pas.
pi_99510350
Ik proef frustratie.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:13:01 #253
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_99510427
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 18:41:08 #254
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_99511286
ik hoorde dat Vlaar ¤900.000 verdient per seizoen. Ik ga er maar vanuit dat ik verkeerd geïnformeerd ben.
pi_99511424
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:41 schreef Plus_Ultra het volgende:
ik hoorde dat Vlaar ¤900.000 verdient per seizoen. Ik ga er maar vanuit dat ik verkeerd geïnformeerd ben.
Dat mag ik toch hopen. ;(
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:08:19 #256
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99512030
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:41 schreef Plus_Ultra het volgende:
Hoorde ik ook: 800.000-900000 euro. Hoezo verbaast je dat? Hij is toch een internationale topper, die ook nog eens leiderskwaliteiten heeft?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_99512296
Ik vind er niets schokkends aan, ik vind het wel terecht.
pi_99512525
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Hij is toch een internationale topper
De internationale topper die in de middenmoot in Nederland speelt en totaal niet in beeld is bij Oranje? :')
pi_99512555
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

De internationale topper die in de middenmoot in Nederland speelt en totaal niet in beeld is bij Oranje? :')
Totaal niet in beeld ? Hij zit steeds tegen de selectie aan, zodra Heitinga of Mathijsen geblesseerd is zit hij bij de selectie.
pi_99512646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:23 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Totaal niet in beeld ? Hij zit steeds tegen de selectie aan, zodra Heitinga of Mathijsen geblesseerd is zit hij bij de selectie.
Laat we dan iig zeggen dat hij niet bij Oranje zit en als ik hem zie spelen, denk ik zeer zeker niet aan een 'internationale topper'. Alle feiten spreken dat ook tegen.
pi_99512737
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Laat we dan iig zeggen dat hij niet bij Oranje zit en als ik hem zie spelen, denk ik zeer zeker niet aan een 'internationale topper'. Alle feiten spreken dat ook tegen.
Internationale top niet nee, gaat hij ook niet behalen.
Hij is wel een topper in de Nederlandse competitie, en zou ook prima mee kunnen bij een middenmoter/subtopper in Duitsland. Maar dat is ook wel zijn plafond.
pi_99512762
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:28 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Internationale top niet nee, gaat hij ook niet behalen.
Hij is wel een topper in de Nederlandse competitie, en zou ook prima mee kunnen bij een middenmoter/subtopper in Duitsland. Maar dat is ook wel zijn plafond.
Daar ben ik het mee eens.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:30:16 #263
268409 voice-over
pi_99512765
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Hij behoort tot de top-5 van de Eredivisie qua CV's maar hij is niet echt Oranje-waardig. Hij zal dit seizoen fantastisch moeten voetballen wil hij er bij Euro 2012 bij zijn.
pi_99512835
En voor ons van onschatbare waarde.
pi_99512902
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:32 schreef Paul-89 het volgende:
En voor ons van onschatbare waarde.
Wat weer genoeg zegt over het niveau van Feyenoord.
pi_99512947
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ok dan.
pi_99513129
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

^O^
pi_99514448
quote:
Volledig fitte groep tijdens laatste training in Horst

Feyenoord heeft vrijdagochtend met een volledig fitte spelersgroep de laatste groepstraining tijdens het trainingskamp in Ermelo afgewerkt. Afgezien van de langdurig uitgeschakelde Gill Swerts trainden alle selectiespelers voluit mee tijdens de oefensessie onder leiding van Leon Vlemmings, Patrick Lodewijks en Giovanni van Bronckhorst. ‘Iedereen is fit en kan zaterdag tegen Barendrecht in actie komen’, liet Vlemmings na afloop weten. ‘Een unieke situatie na drie weken training. Vaak zie je aan het begin van de voorbereiding blessures, maar daar is dit jaar geen sprake van en dat is natuurlijk een goede situatie.’

Na de warming-up onder fysieke trainer Toine van de Goolberg werkte de selectie een klein positiespel af, waarna er op het terrein van FC Horst een tactisch trainingsonderdeel op het programma stond. De laatste groepstraining van het trainingskamp werd afgesloten met een partijvorm elf tegen elf en het oefenen op spelhervattingen.

Feyenoord hanteert dit seizoen in tegenstelling tot voorgaande jaren de ‘methode Verheijen’, waar kwaliteit van de inspanningen belangrijker is dan de kwantiteit. Conditieopbouw geschiedt voornamelijk via voetbaloefeningen in plaats van (duur)loopoefeningen. De intensiteit van de trainingen wordt gedurende de voorbereiding langzaam opgebouwd. Niet zonder resultaat, zo blijkt uit de fysieke gesteldheid van de spelersgroep. ‘Deze aanpak werpt zijn vruchten af’, besloot Vlemmings. ‘Iedereen is fit en beschikbaar.’
Erg lang geleden dat we eens een volledig fitte selectie hadden, eens kijken voor hoe lang.
pi_99514853
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Hoorde ik ook: 800.000-900000 euro. Hoezo verbaast je dat? Hij is toch een internationale topper, die ook nog eens leiderskwaliteiten heeft?
Goede troll.
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 21:04:56 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99516953
Weer een week verder en nog steeds mijn SCC niet binnen :')

Wat een ruksite is feyenoord.nl toch. Vorige week gemaild dat ze een broken link hebben waar je normaal contact met ze zoekt.

Vervolgens fucking veel moeite om een alternatief te vinden om via internet contact met ze te leggen, eindelijk gevonden, krijg je een mail terug dat je voortaan moet reageren via de broken link die ik ze juist voorschotelde :')

Maandag maar eens bellen, want het nieuwe seizoen staat alweer voor de deur.

Morgen even langs Barendrecht :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_99517041
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef onlogisch het volgende:

Wat een ruksite is feyenoord.nl toch. Vorige week gemaild dat ze een broken link hebben waar je normaal contact met ze zoekt.

Vervolgens fucking veel moeite om een alternatief te vinden om via internet contact met ze te leggen, eindelijk gevonden, krijg je een mail terug dat je voortaan moet reageren via de broken link die ik ze juist voorschotelde :')

Misschien schaamt Feyenoord zich wel om nog SCC uit te geven aan de nog altijd trouwe supporters.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:07:40 #272
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_99517114
quote:

Waarom bel je niet gewoon gelijk, veel makkelijker joh.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:10:34 #273
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99517247
quote:

Heb je het reactieformulier ingevuld? Ik had gebeld met de FKS en zei zeiden dat ik het formulier moest invullen. Gedaan en binnen een paar uur een reactie gehad, dat als ik mijn SCC wel had ontvangen ik het moest aangeven en er anders gewoon een nieuwe voor me werd aangemaakt.

Deze heb ik inmiddels wel ontvangen. Zoveel moeite kostte het me dus niet om contact te leggen en alles goed af te handelen.

quote:
Biertje doen? :+
Elite
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 21:17:35 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99517597
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb je het reactieformulier ingevuld? Ik had gebeld met de FKS en zei zeiden dat ik het formulier moest invullen. Gedaan en binnen een paar uur een reactie gehad, dat als ik mijn SCC wel had ontvangen ik het moest aangeven en er anders gewoon een nieuwe voor me werd aangemaakt.

Deze heb ik inmiddels wel ontvangen. Zoveel moeite kostte het me dus niet om contact te leggen en alles goed af te handelen.

[..]

Biertje doen? :+
Grappig dat je wijst naar "het contact" formulier. Die link is juist dood bij mij.

Biertje is prima :)
4045
onlogisch
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:23:09 #275
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_99517933
quote:
Beenhakker vliegt naar Spanje voor Been

Leo Beenhakker staat Mario Been bij in deze, voor de gewezen Feyenoord-trainer, moeilijke tijden. Don Leo vliegt vandaag naar het Spaanse Carihuela om met Mario te praten over de onstane situatie. Daarnaast was Beenhakker bij Been toen deze dinsdagnacht uit Ermelo thuiskwam, nadat de spelersgroep het vertrouwen in de trainer had opgezegd.

Het is bekend dat Beenhakker en Been al jaren een soort vader/zoon-relatie hebben. Naast Feyenoord werkte het duo op verschillende manieren ook samen toen Beenhakker als bondscoach actief was bij Trinidad&Tobago en Polen. Beenhakker vindt dat hij de geknakte Been nu niet kan laten vallen. Hoe lang de voormalig trainer van onder meer Real Madrid bij Been in Spanje zal blijven is niet bekend.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:24:20 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99517999
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Grappig dat je wijst naar "het contact" formulier. Die link is juist dood bij mij.

Biertje is prima :)
Apart. Werkt hier perfect.

Ik sta bij de biertap. 8-)
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:25:47 #277
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_99518070
quote:
Castaignos begint goed bij Inter

Voormalig Feyenoorder Luc Castaignos heeft donderdag in zijn eerste wedstrijd voor Inter Milaan indruk gemaakt. De spits scoorde in de oefenwedstrijd tegen de regioselectie van Trentino een doelpunt. Inter won het duel met 6-1.

Castaignos gaf ook de assist bij de 3-1 (Alvarez) en 4-1 (Pandev). Bij het vijfde doelpunt omspeelde de 19-jarige aanvaller de defensie en de doelman en scoorde hij zelf. Castaignos speelde de gehele tweede helft in een jong Inter elftal. In de eerste helft speelde Inter met landgenoot Wesley Sneijder en de bekende sterren.
pi_99518322
Wel tenenkrommend trouwens die interviews en presentatie van Castaignos, het is gewoon zielig om te zien. Er zit daar echt een onzeker jochie. Hij durft de interviewer geeneens aan te kijken en hij is niet eens de engelse taal machtig. Wat moeten zijn ploeggenoten en de Interisti wel niet denken. Misschien dat Sneijder hem een beetje op sleeptouw kan nemen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:31:04 #279
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_99518405
quote:
Dost heeft transfer naar Feyenoord uit zijn hoofd gezet

Terwijl de start van de competitie nadert, is spits Bas Dost nog steeds speler van Heerenveen. Inmiddels gaat de aanvaller ervan uit dat dit seizoen te blijven, ondanks de interesse van Feyenoord. 'Voor de zomer was ik heel erg bezig met een transfer', aldus Dost in het AD. 'Inmiddels ben ik er helemaal niet meer mee bezig.'

Aangezien Feyenoord onder curatele staat bij de KNVB heeft de club toestemming nodig spelers te mogen kopen. Sowieso wil Heerenveen pas met andere ploegen praten als er minimaal vijf miljoen wordt geboden. Voor de Rotterdammers is dat bedrag te hoog.

'Omdat ik nog een vierjarig contract heb, ben ik een dure speler voor geïnteresseerde clubs', weet Dost. 'Ik heb van Feyenoord vernomen dat er interesse is. Meer is er niet, daarom ga ik er van uit dit seizoen bij Heerenveen te blijven.'
pi_99518715
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Wel tenenkrommend trouwens die interviews en presentatie van Castaignos, het is gewoon zielig om te zien. Er zit daar echt een onzeker jochie. Hij durft de interviewer geeneens aan te kijken en hij is niet eens de engelse taal machtig. Wat moeten zijn ploeggenoten en de Interisti wel niet denken. Misschien dat Sneijder hem een beetje op sleeptouw kan nemen.
Komt wel goed.
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 21:56:40 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99519897
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Apart. Werkt hier perfect.

Ik sta bij de biertap. 8-)
Mooi zo, daar sta ik ook 8-)
4045
onlogisch
  zaterdag 16 juli 2011 @ 02:16:45 #282
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_99530830
Ik ben altijd een trouwe supporter geweest van Feyenoord... maar de emmer is nu toch echt wel bijna vol. De selectie van niksnutten stuurt Been weg en meneer Vlaar gaat volgend seizoen 9 ton verdienen. Wat een Feyenoord hart zeg, terwijl we al in de schulden zitten. Ik ben er echt ff klaar mee. :r :r
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zaterdag 16 juli 2011 @ 02:18:11 #283
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_99530857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dat weten die gasten uit Inter toch ook wel en die ondersteunen zo'n jongen echt wel. Die weten heus wel hoe het werkt. Ze zijn zelf ook jong geweest.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zaterdag 16 juli 2011 @ 07:32:08 #284
268409 voice-over
pi_99532791
Beenhakker slaat terug in de pers nav het ontslag van Mario Been die hij in Spanje heeft opgezocht.

Beenhakker is niets meer dan een verbitterde oude man die terugkijkt op zijn totaal mislukte periode bij Feyenoord. Geen aandacht aan besteden dus.
  Moderator zaterdag 16 juli 2011 @ 08:44:07 #285
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99533010
Gaan er nog meer vandaag naar Barendrecht - Feyenoord?
4045
onlogisch
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:05:30 #286
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99533142
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 07:32 schreef voice-over het volgende:
Beenhakker slaat terug in de pers nav het ontslag van Mario Been die hij in Spanje heeft opgezocht.

Beenhakker is niets meer dan een verbitterde oude man die terugkijkt op zijn totaal mislukte periode bij Feyenoord. Geen aandacht aan besteden dus.
Volkomen mee eens. Kan die Beenhakker niet gewoon ff zn bek houden ofzo?

Ik zit nog kort genoeg boven op Feyenoord om te weten dat dit in scène is gezet, dat er één groot spel is gespeeld. Dit komt een aantal hoge heren heel goed uit, moppert Beenhakker in De Telegraaf.

Wat een onzin :')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_99533424
Ik heb t ff gemist en te lui om het op te zoeken, maar wie hebben wij geloot ook alweer?

Ado gewoon cyprus... Niet dat je er makkelijk komt, maar dan nog. Zon zee strand en n potje voetbal...
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:43:03 #288
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99533464
quote:
Beenhakker landt in Spanje om zich over vertrokken Feyenoordtrainer te ontfermen

AMSTERDAM - „Vooral de manier waarop Mario afscheid moest nemen van zijn club, is verschrikkelijk”, zegt Leo Beenhakker, oud-directeur van Feyenoord.

.„Dat een stelletje snotneuzen van twintig jaar – de Cabralletjes en Leerdammetjes van deze wereld – zeggen dat de trainer weg moet. De directie is het daar niet mee eens, maar neemt wel afscheid van Mario. Dat is ten hemel schreiend. Als je weet hoe dicht Mario bij de spelers stond, hoeveel ’gassies’ hij zijn debuut heeft laten maken. Ik las in De Telegraaf dat Been een mes in zijn rug heeft gehad. Maar het is veel erger dan dat. De directie reageert schouderophalend en is dus geen knip voor de neus waard. Misschien moeten Cabral en Leerdam maar solliciteren als directeur.”

Beenhakker, die ook de pet van voorzitter van de Coaches Betaald Voetbal (CBV) op heeft, kookt van woede. „Het is toch ongelooflijk dat dertien van de achttien knulletjes vertellen dat Been weg moet? Oneens, zegt de directie, maar accepteert het wel. Vervolgens wordt de volledige verantwoordelijkheid bij de spelers gelegd. Daar zijn maar drie letters voor L-A-F. Ik zit nog kort genoeg boven op Feyenoord om te weten dat dit in scène is gezet, dat er één groot spel is gespeeld. Dit komt een aantal ’hoge heren’ heel goed uit.”
http://www.telegraaf.nl/t(...)pt_Been__.html?p=1,1
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:46:58 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99533510
quote:
Ook nieuwkomers stemden vóór vertrek Been

De spelersgroep van Feyenoord besloot dinsdag de vijf nieuwkomers bij Feyenoord niet mee te tellen in de uiteindelijke stemuitslag over de positie van Mario Been. Maar ook de verdedigers Kaj Ramsteijn en Miquel Nelom stemden in eerste instantie vóór een vertrek van de trainer.

Daarmee zegden in totaal vijftien spelers het vertrouwen op in Been, die nog dezelfde dag vertrok uit het trainingskamp in Ermelo. Omdat beide jonge spelers pas sinds de voorbereiding tot de selectie van Feyenoord behoorden, werd de opvallende mening van het tweetal niet meegenomen in de officiële telling, meldt het AD vandaag.

Ramsteijn en Nelom, beiden spelers van Jong Oranje, werden in het recente verleden nog niet rijp genoeg geacht voor een plek in de selectie van Feyenoord. Trainer Mario Been besloot ze afgelopen seizoen op huurbasis bij kleine broer Excelsior te stallen. Na hun terugkeer afgelopen maand in de Kuip maakten ze meteen een uitstekende indruk. Nelom lijkt op weg naar een basisplaats en Ramsteijn dient na de verkoop van André Bahia als eerste vervanger van het onaantastbare duo Ron Vlaar en Stefan de Vrij.

Pal achter Been
Alleen het vijftal Ruben Schaken, Dani Fernández, Sekou Cissé, Kostas Lamprou en Kamohelo Mokotjo ging deze week pal achter de trainer staan.

Dat de veelal jonge spelers met het zetten van hun handtekening zich niet gerealiseerd zouden hebben dat het de aftocht van Mario Been zou inleiden, is volgens aanvoerder Ron Vlaar onzin.

'Dat het grote gevolgen zou kunnen hebben is door meneer Van Geel en door mij herhaaldelijk gezegd,' laat Vlaar weten. 'Iedereen was er van doordrongen wat de uitkomst van de stemming zou kunnen betekenen.'

Onthutst
Been was onthutst toen hij te horen kreeg welke spelers hem hadden laten vallen. De trainer, die niet uitgebreid met de media wil communiceren en donderdag nog een televisieploeg van de regionale zender RTV Rijnmond in het Spaanse Carihuela de deur wees, had verwacht dat de jonge spelers als Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Erwin Mulder, Jerson Cabral, Bart Schenkeveld en Ricky van Haaren, die onder hem juist veel speeltijd kregen, zonder twijfel achter hem zouden staan.

'Ik kan het bijna niet geloven,' liet Been na het uitlekken van het stemgedrag weten. 'Het is een enorme klap voor mij. Ik heb echt nooit signalen gekregen dat het deze kant zou opgaan.' (Mikos Gouka, ad.nl)
Hoe komt het AD aan deze informatie? Snap niet dat er nog steeds zulke berichten naar buiten komen.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:48:17 #290
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99533527
Ik word zo moe van die Beenhakker, vervelende man.. :r
pi_99533529
quote:
"Nou,je zult lekker op het strand liggen in Spanje. wordt er op je schouder getikt. Staat ineens die grijze duif al strijkend met zijn handen door het haar, de gebeurtenissen overpeinzend, al relativerend een hoop rancune brallend in je oor te fluisteren. Ik mot 't r niet an denke."
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:50:49 #292
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99533557
De aantijgingen van Beenhakker in de richting van de directie zetten kwaad bloed bij algemeen directeur Eric Gudde. „Ik heb al eerder aangegeven niet meer in te willen gaan op de talrijke kwalificaties, insinuaties en onjuistheden die Leo Beenhakker terugkerend over Feyenoord en de leiding van Feyenoord verkondigt. Hoewel de verleiding zeker deze keer groot is, houd ik me daar ook nu aan.”

„Verder ga ik niet in op de woorden van Beenhakker, waar andermaal de rancune vanaf druipt. Laat ik alleen nog zeggen dat ik niet snap dat iemand die tot op de laatste cent is uitbetaald na door eigen optreden weinig chic te zijn vertrokken, kennelijk op geen enkele wijze het gevoel heeft dat hij wellicht zelf ook dingen niet helemaal goed heeft gedaan en zich daarom enigszins op de vlakte zou behoren te houden.”

Mooie reactie van Gudde
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_99533585
Ja hoeveel ton peer jaar streek die ouwe vent ook al weer op?
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:11:26 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99533776
Vind dat Beenhakker wel een punt heeft wat betreft de directie, alleen zou hij zelf ook eens zijn hand in eigen boezem moeten steken, want ook onder zijn leiding ging het al fout.
Elite
Tegen TTIP
pi_99533836
Vind het echt mooi hoe Cisse achter Been is blijven staan
pi_99534198
quote:
Politie op de been voor duel met 'emotionele Feyenoorders'

De politie stuurt vandaag extra mensen naar sportpark De Bongerd in Barendrecht, waar de plaatselijke voetbalclub tegen grote buur Feyenoord speelt. De aanhang van de Rotterdamse club kende een emotionele week door het vertrek van trainer Mario Been nadat de spelers het vertrouwen in hem opzegden. Ook kapten de supporters, verenigd in de Varkenoordgroep, de gesprekken met de Feyenoord-leiding af.

De vriendschappelijke wedstrijd is dus de afsluiting van opnieuw een zware week voor de club van Zuid. Signalen over mogelijke onrust heeft de politie niet, meldt het AD Rotterdams Dagblad. 'Na het vertrek van Mario Been verliep eerder deze week een oefenwedstrijd ook rustig.'

Toch wordt voor de zekerheid extra personeel op de been gebracht. De bezoekers zullen onder meer agenten te paard, de bereden brigade, zien. Ook is het videoteam op de been. 'We verwachten dat het rustig verloopt, maar mocht het nodig zijn dan hebben we zo extra manschappen ter plaatse.'

De amateurclub verwacht dat er aan de zijlijn wel 'kritische geluiden' te horen zullen zijn. 'Spandoeken met kwetsende teksten worden verwijderd, maar andere mogen worden opgehangen,' zegt woordvoerder Jeroen Nagtegaal. Tot twee uur voor tijd kunnen bezoekers nog kaartjes kopen voor het bijzondere treffen. Daarna sluit de kassa om bij de poort het overzicht te houden. Gisteren waren al ruim 1200 kaarten verkocht. 'Bij een wedstrijd tegen Feyenoord houd je altijd met alle rekening, ook wat betreft de supporters. Zeker na de emotionele week als deze.' (Redactie)
Hopen dat het rustig blijft. :X We kunnen niet veel meer shit hebben in de media...
pi_99534231
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 09:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja hoeveel ton peer jaar streek die ouwe vent ook al weer op?
en hoeveel ton krijgt directeur "ik weet van niets en ik sta achter Verbeek/Been maar ik stuur ze toch weg" Gudde ?
pi_99534269
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Vind het echt mooi hoe Cisse achter Been is blijven staan
raar dat andere spelers tegen Been waren, spelers als Martins Indi, Mulder, Cabral, van Haaren, zelfs Nelom en Ramsteijn ?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:46:42 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99534333
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hopen dat het rustig blijft. :X We kunnen niet veel meer shit hebben in de media...
Zal wel meevallen allemaal. Media zit echt te zoeken en het vuurtje op te laaien. Stelletje aasgieren.
Elite
Tegen TTIP
pi_99534801
Woensdag ging toch alles goed ? Die voorzitter van FC Horst gaf zelfs nog een compliment aan de fans.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 11:31:04 #301
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99535201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:13 schreef Paul-89 het volgende:
Woensdag ging toch alles goed ? Die voorzitter van FC Horst gaf zelfs nog een compliment aan de fans.
Tja, je weet hoe dat gaat. Het is dichtbij Rotterdam, dus sowieso meer belangstelling. Maar om dan als politie zijnde zo uit te pakken? Wekt alleen maar irritatie.

Al stond er vorig jaar ook een videoteam van de politie bij die wedstrijd. Beetje overdreven allemaal. Je wordt gewoon gecriminaliseerd.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')