quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
In casu is Ronald Koeman toch gewoon de meest geschikte kandidaat? Heeft net als Martin van Geel een uitstekende staat van dienst in de eredivisie. AZ was een incident. Hij weet zich ook in goede Nederlandse volzinnen uit te drukken in tegenstelling tot Gert Jan Verbeek. Ik denk dat die jonge jongens ook wel een beetje tegen hem op zouden kijken en eerder dingen van hem aan zouden nemen dan van een Mario Been of een Leon Vlemmings.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
In casu is Ronald Koeman toch gewoon de meest geschikte kandidaat? Heeft net als Martin van Geel een uitstekende staat van dienst in de eredivisie. AZ was een incident. Hij weet zich ook in goede Nederlandse volzinnen uit te drukken in tegenstelling tot Gert Jan Verbeek. Ik denk dat die jonge jongens ook wel een beetje tegen hem op zouden kijken en eerder dingen van hem aan zouden nemen dan van een Mario Been of een Leon Vlemmings.
Koeman was wel altijd een goeie speler. Ook bij Feyenoord.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Gullit ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koeman was wel altijd een goeie speler. Ook bij Feyenoord.
Joh. Daar kan je wel over blijven zeuren, maar het is nu eenmaal niet anders. We hebben momenteel een selectie die absoluut Feyenoord onwaardig is, de top 3 kun je voorlopig dan ook wel vergeten maar play-offs moet ook met deze selectie gewoon haalbaar zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef Caland het volgende:
k jank over de huidige selectie, want die is echt Feijenoord-onwaardig.
Zekers.quote:
Als je niet verder kunt denken dan het standaard rijtje wat iedere keer komt bovendrijven wel ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik weet dat hij trainer in 020 is geweest maar dat is een kleuterschool argument. Hij is de meest geschikte kandidaat.
Dan nog niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je niet verder kunt denken dan het standaard rijtje wat iedere keer komt bovendrijven wel ja.
Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Joh. Daar kan je wel over blijven zeuren, maar het is nu eenmaal niet anders. We hebben momenteel een selectie die absoluut Feyenoord onwaardig is, de top 3 kun je voorlopig dan ook wel vergeten maar play-offs moet ook met deze selectie gewoon haalbaar zijn.
De rest heeft of een baan of is sowieso onbetaalbaar. Al zal Koeman het ook niet doen voor een zakje dropveters.quote:
Simpel: De trainer. Eentje die in staat is dingen aan te leren en simpele kuttaken zoals doordekken of meelopen en strijdlust weet over te brengen op spelers.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?
Omdat je gewoon niet slechter bent dan de meeste ploegen in de Eredivisie. Dat zegt niet zozeer iets over onze selectie maar eerder over het niveau van de competitie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar leg dan eens uit waarom. En kom niet weer aanzetten met dat de rest net zo kut is, want dat is toch wel zo'n drogreden. Waar liggen de sterke punten van deze selectie waardoor ze in de top 8 gaan spelen? Waar liggen de verbeterpunten tov vorig jaar? Wie gaat de goals maken?
We halen voor de trainerspositie een Engelse beul uit Cardiff en dan laten we Van Hanegem als soort van slachtofferhup fungeren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Jullie zijn toch niet van die Van Hanegem adepten he? Erg leuk voor op de televee dat gemopper van die man maar hij is toch volstrekt ongeschikt om leiding aan wat voor groep mensen dan ook te geven.
Want? Is vooralsnog de laatste(buiten die met Judas Beenhakker) die Feyenoord kampioen heeft gemaakt. Beweren dat van Hanegem een slechte trainer is lijkt me onzin.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Jullie zijn toch niet van die Van Hanegem adepten he? Erg leuk voor op de televee dat gemopper van die man maar hij is toch volstrekt ongeschikt om leiding aan wat voor groep mensen dan ook te geven.
Doe je het weer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat je gewoon niet slechter bent dan de meeste ploegen in de Eredivisie. Dat zegt niet zozeer iets over onze selectie maar eerder over het niveau van de competitie.
Vorig jaar is geen maatstaaf. Toen heb je zelfs voor dat team gewoon een wanprestatie geleverd. Toen had je met gemak play-offs moeten halen, nu moet je die ook kunnen halen.
Maar waarom zou je niet naar de rest mogen kijken ? Dat is toch logisch om tot een redelijke schatting te komen ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Nouja, laat ik dan ook maar eens met een simpele beredenering komen dan.
Eindklassering de laatste 5 jaar: 9,6,8,4,10
Ik vind die 10e plaats dus echt niet zo'n incident als dat jij doet voorkomen. Zat er eigenlijk wel een keer dik in. En met de sterke afname van kwaliteit in de selectie deze zomer zie ik geen reden waarom we nu 'gewoon' play-offs moeten halen. En het is geen schande hoor dat je volgend seizoen wellicht 12e of 13e wordt met deze groep. Zolang supporters dat ook maar begrijpen.
Maar aan de andere kant is er ook wel weer weinig nodig om hoger te eindigen.
Nu doe je het weer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Ik vind die 10e plaats dus echt niet zo'n incident als dat jij doet voorkomen. Zat er eigenlijk wel een keer dik in. En met de sterke afname van kwaliteit in de selectie deze zomer zie ik geen reden waarom we nu 'gewoon' play-offs moeten halen. En het is geen schande hoor dat je volgend seizoen wellicht 12e of 13e wordt met deze groep. Zolang supporters dat ook maar begrijpen.
Bij Utrecht ging het toch al niet meer. Hij gelooft niet in conditietraining, videoanalyse etc. Hij communiceert niet, gedraagd zich heel raar langs de lijn, vind alles flauwekul en onzin. Zet spelers ernaast omdat hij ze niet mag ipv om voetbalkwaliteiten. Het is een hele rare man geworden. Als assistent kan het misschien nog net.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Is vooralsnog de laatste(buiten die met Judas Beenhakker) die Feyenoord kampioen heeft gemaakt. Beweren dat van Hanegem een slechte trainer is lijkt me onzin.
Ja precies.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Utrecht, Groningen, Heerenveen, Roda en ADO als ze de boel bij elkaar weten te houden schat ik als geheel ook hoger in. Die selecties zijn allemaal zo meer uitgebalanceerd, zonder dat er misschien meer kwaliteit inzit. Vitesse is nog in het ongewis. En daaronder heb je juist de clubs waar we het traditioneel allemaal lastig tegen hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nu doe je het weer.
Je kijkt enkel naar jezelf. In competitieverband moet je naar de concurrentie kijken, en zoveel ploegen zijn er niet beduidend beter dan Feyenoord. Ajax, PSV, Twente en Az soieso maar dan houd het alweer snel op hoor..
Neuh, eerder tussen 9 en 15 met dit materiaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja precies.
Dus een andere (goede) trainer kan in deze competitie al het verschil makken tussen 6e of 13e.
Daar ga je alweer de mist in. Roda kampt met tal van transfervrije spelers en Utrecht is leeggekocht door Benfica en onze Eindhovense vrienden. Leegloop bij Ado dreigt ook en die zijn daarnaast de trainer kwijt aan Vitesse.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht, Groningen, Heerenveen, Roda en ADO als ze de boel bij elkaar weten te houden schat ik als geheel ook hoger in. Die selecties zijn allemaal zo meer uitgebalanceerd, zonder dat er misschien meer kwaliteit inzit. Vitesse is nog in het ongewis. En daaronder heb je juist de clubs waar we het traditioneel allemaal lastig tegen hebben.
De enige clubs waarvan ik bij voorbaat al kan zeggen dat ze zwakker zijn zijn De Graafschap, RKC, Excelsior, VVV en NAC.
Er moeten toch echt elf het veld op?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind dat we het gewoon tot de winterstop moeten doen met het huidige trio en dan verder kijken
Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat vooralsnog helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar ga je alweer de mist in. Roda kampt met tal van transfervrije spelers en Utrecht is leeggekocht door Benfica en onze Eindhovense vrienden. Leegloop bij Ado dreigt ook en die zijn daarnaast de trainer kwijt aan Vitesse.
Bij Ado zijn Bulykin en Kubik weg die waren toch wel heel erg belangrijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoed
Dat was het punt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht heeft 20 miljoen die ze rechtstreeks kunnen investeren, bij ADO gaat vooralsnog helemaal niemand weg en ik ben totaal niet op de hoogte over de situatie bij Roda. Dus die hou je van me tegoed
met 'de boel bij elkaar houden' had ik het trouwens ook alleen over ADO.
Daarbij had ik het alleen over ADO. Ik geloof dat er bij Roda en Utrecht een dusdanig stabiele basis staat dat ze niet snel weg zullen zakken. Bij ADO is dit uiteraard wel mogelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was het punt niet.
Jij zei dat ze de selecties bij elkaar hadden weten te houden. Daar is geen sprake van. En de topscorer van Ado is weg dus klopt ook weer niet.
Bij Roda weg :quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarbij had ik het alleen over ADO. Ik geloof dat er bij Roda en Utrecht een dusdanig stabiele basis staat dat ze niet snel weg zullen zakken. Bij ADO is dit uiteraard wel mogelijk.
Zitten wel wat sterkhouders tussen, ik wil nog wel eens zien hoe ze dat allemaal gaan opvangen.quote:Adnan Secerovic
Anouar Hadouir
Boldizsár Bodor
Collin Van Eijk
Davy de Fauw
Eric Addo
Morten Skoubo
Pa-Modou Kah
Rihairo Meulens
Stein Huysegems
Vincent Lachambre
Willem Janssen
Ado ook niet, Bulykin en Kubik zijn weg en Verhoek dreigt weg te gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarbij had ik het alleen over ADO. Ik geloof dat er bij Roda en Utrecht een dusdanig stabiele basis staat dat ze niet snel weg zullen zakken. Bij ADO is dit uiteraard wel mogelijk.
Groningen ben ik misschien nog wel met je eens vind ik die ook niet véél beter dan ons. Utrecht is leeggekocht en stelt weinig meer voor. Heerenveen heeft een leuk spelertje met assaidi en heel misschien Dost als die uberhaupt weer in vorm komt maar hebben verder gewoon een matig team en een waardeloze trainer. Ado is vorig jaar enorm boven zich zelf uitgestegen en is hun beste man, namelijk de trainer, kwijtgeraakt. Roda heeft een redelijk team niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht, Groningen, Heerenveen, Roda en ADO als ze de boel bij elkaar weten te houden schat ik als geheel ook hoger in. Die selecties zijn allemaal zo meer uitgebalanceerd, zonder dat er misschien meer kwaliteit inzit. Vitesse is nog in het ongewis. En daaronder heb je juist de clubs waar we het traditioneel allemaal lastig tegen hebben.
De enige clubs waarvan ik bij voorbaat al kan zeggen dat ze zwakker zijn zijn De Graafschap, RKC, Excelsior, VVV en NAC.
Dat is het dus wel mits je een goede trainer voor de groep hebt staan, die er vorig jaar dus niet stondquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef Caland het volgende:
We kunnen voor de play-offs gaan ja, net als elke andere club die ook zomaar 14e kan worden.
Waar het mij om gaat, nogmaals, is dat er niet moord en brand geschreeuwd moet worden als blijkt dat dit totaal onhaalbaar is met de huidige selectie.
Wij zijn ook leeg gekocht, echter kunnen wij er geen nieuwe spelers voor halen. Utrecht wel. Miniem verschil maar hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:20 schreef inZanity het volgende:
Utrecht is leeggekocht en stelt weinig meer voor.
Ik neem toch aan dat we er nu wel een keer gaan winnen. We hebben heel die club leeggeroofd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Vandaag over 3 weken gaat het weer beginnen.
Het is te hopen, dan zijn we in ieder geval weer eens even koploper.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat we er nu wel een keer gaan winnen. We hebben heel die club leeggeroofd.
Leeggekocht? Omdat Wijnaldum weg is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij zijn ook leeg gekocht, echter kunnen wij er geen nieuwe spelers voor halen. Utrecht wel. Miniem verschil maar hoor
Ik vind het prima hoor, ben allang blij dat die gebleven is. Alleen vraag ik me af wat zo'n salarisplafond voorstelt als je je er toch niet aan gaat houden. ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
JDS zei trouwens dat Vlaar tussen de 8 en 9 ton per jaar gaat verdienen. En dan hij is gebleven omdat de vermeende interesse uit bleef en geen enkele modale Bundesliga-club een dergelijk salaris wilde betalen voor een speler die 2 jaar geblesseerd is geweest.
Daarom ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, ben allang blij dat die gebleven is. Alleen vraag ik me af wat zo'n salarisplafond voorstelt als je je er toch niet aan gaat houden. ?
Wijnaldum, Castaignos, Miyaichi, Meeuwis. Allemaal spelers die toch op hun manier best wel belangrijk waren in de tweede seizoenshelft (die kut stokstaart gaat me hier op pakkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leeggekocht? Omdat Wijnaldum weg is?Vooralsnog heb Utrecht amper wat gekocht en al wel dan moet je ook nog maar zien wát ze uiteindelijk kopen en hoe dat uitpakt. Zoals het er nu voor staat moet je echt wel boven Utrecht kunnen eindigen hoor.
Die komen er ook nog wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij komen ze nog wat spelers tekort.
Gemiddelde, geen plafond. Was ook 5 ton dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom ja.
Dat was toch vastgesteld op 7 ton?
Die 2 Zweden lijken me prima versterkingen, die Japanner weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:30 schreef DeNummer10 het volgende:
Maar jij geeft aan dat ze zich slim versterkt hebben. Daar zie ik nog niet veel van.
Erg belangrijk inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijnaldum, Castaignos, Miyaichi, Meeuwis . Allemaal spelers die toch op hun manier best wel belangrijk waren in de tweede seizoenshelft (die kut stokstaart gaat me hier op pakken)
En dan vertrekt Fer waarschijnlijk nog en zijn we druk bezig om El Ahmadi ergens te slijten. Mis je dus in de as enorm veel spelers tov vorig jaar, en in de breedte heb je iedereen weggedaan (terecht). Dat noem ik aardig leegge'kocht' ja.
Vind ik niet te vergelijken met Utrecht waar zo'n beetje echt goede spelers weg zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijnaldum, Castaignos, Miyaichi, Meeuwis. Allemaal spelers die toch op hun manier best wel belangrijk waren in de tweede seizoenshelft (die kut stokstaart gaat me hier op pakken)
En dan vertrekt Fer waarschijnlijk nog en zijn we druk bezig om El Ahmadi ergens te slijten. Mis je dus in de as enorm veel spelers tov vorig jaar, en in de breedte heb je iedereen weggedaan (terecht). Dat noem ik aardig leegge'kocht' ja.
Waar baseer je zoiets op? Volg je de Zweedse competitie zo goed dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die 2 Zweden lijken me prima versterkingen, die Japanner weet ik niet.
Maar ze kostten ook geen drol. En inderdaad hebben ze aardig gecasht, geen schulden want V Seumeren. Kunnen zich dus prima versterken.quote:
Huh, waarom niet dan? Daar zijn in verhouding zelfs nog veel minder spelers weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind ik niet te vergelijken met Utrecht waar zo'n beetje echt goede spelers weg zijn.
Nope, maar wel wat research gedaan.quote:
En als het echt niets mocht worden kopen ze alsnog Verhoek.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nope, maar wel wat research gedaan.
Beide spelers zijn toe aan een stapje hogerop, en zulke Zweden aarden hier vaak erg goed.
Zijn geen risicovolle aankopen.
Omdat er bij Feyenoord nog genoeg overblijft. Bij Utrecht zijn juist de goede bepalende spelers vertrokken, wat er overblijft stelt bar weinig voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, waarom niet dan? Daar zijn in verhouding zelfs nog veel minder spelers weg.
Die wou toch niet naar Utrecht?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als het echt niets mocht worden kopen ze alsnog Verhoek.
Mwah, Castaignos valt weg en je krijgt er Fernandez voor terug. Wijnaldum valt weg en je krijgt er Van Haaren voor terug. Fer valt weg en je krijgt er Clasie voor terug.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat er bij Feyenoord nog genoeg overblijft. Bij Utrecht zijn juist de goede bepalende spelers vertrokken, wat er overblijft stelt bar weinig voor.
Ja of weet ik veel wie.quote:
Natuurlijk is het altijd afwachten maar ik vind het zo op het eerste oog slimme versterkingen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:40 schreef DeNummer10 het volgende:
Mja, ze moeten ook in een bepaald speltype passen. En niet elke Scandinaviër die in eigen land excelleert voegt in Nederland (direct) iets toe. Bajrami en Twente is na een jaar ook nog geen succesvolle match geweest, en Viktor Elm zou tijdens zijn transfer naar H'veen een geweldenaar zijn. Dan heb je nog Niklas Pedersen van Groningen, die zelfs 2 interlands speelde....
Ik vind je een goede user, maar kan je mening niet serieus nemen als je de spelers nooit hebt zien spelen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het altijd afwachten maar ik vind het zo op het eerste oog slimme versterkingen.
Ze hebben in ieder geval de mogelijkheid een type speler te kopen als er een gat valt of als daar behoefte aan is binnen de selectie. Wij moeten het noodgedwongen opvangen met jeugdspelers die er wellicht helemaal niet klaar voor zijn. En daar zit uiteindelijk het grote verschil, jammer genoeg. Maar zo is het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het altijd afwachten maar ik vind het zo op het eerste oog slimme versterkingen.
Nee, maar dat heb ik ook nooit beweerd. Ik vind alleen dat er genoeg overblijft in vergelijking met Utrecht. Alleen de spitspositie is een zorgenkindje maar dan moet je ook niet net doen alsof die Fernandez er écht helemaal niks van kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Castaignos valt weg en je krijgt er Fernandez voor terug. Wijnaldum valt weg en je krijgt er Van Haaren voor terug. Fer valt weg en je krijgt er Clasie voor terug.
Dat zijn toch wel flinke devaluaties hoor op die posities. Zonder te willen stellen dat ze allemaal niet kunnen voetballen.
Of acht jij ze serieus gelijkwaardig?
De meeste Utrecht-fans denk ik ook niet en die zien ook in dat dit slimme versterkingen zijn. Opgevallen in de Zweedse competitie, niet al te duur, spelers die zich meestal snel aanpassen aan de Nederlandse cultuur/speelstijl. Dat vind ik slim.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik vind je een goede user, maar kan je mening niet serieus nemen als je de spelers nooit hebt zien spelen eerlijk gezegd.
Ben het met je eens dat jeugdspelers uit pure noodzaak veel te vroeg worden ingebracht, wat gewoon zonde van die jongens is. Maar daar tegenover staat dat we wel de beste jeugdopleiding van Nederland hebben(dat mag je ondertussen toch wel stellen) en dat vind ik zeer zeker ook een vorm van 'breedte'.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval de mogelijkheid een type speler te kopen als er een gat valt of als daar behoefte aan is binnen de selectie. Wij moeten het noodgedwongen opvangen met jeugdspelers die er wellicht helemaal niet klaar voor zijn. En daar zit uiteindelijk het grote verschil, jammer genoeg. Maar zo is het nou eenmaal.
Alleen de spitspositie ja? Was dat maar zo. En Fernandez kan best aardig rennen en een bal vasthouden, maar is totaal geen 4-3-3 spits net als Cissé. Dat moet je toch wel met me eens zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik ook nooit beweerd. Ik vind alleen dat er genoeg overblijft in vergelijking met Utrecht. Alleen de spitspositie is een zorgenkindje maar dan moet je ook niet net doen alsof die Fernandez er écht helemaal niks van kan.
Ja, het is alleen enorm zonde dat je op deze manier de jeugdopleiding verkwanselt. Las ergens anders wel een goede quote; de kans zit er dik in dat je door deze kutperiode de meest talentvolle jeugdlichting in 30 jaar door de plee spoelt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat jeugdspelers uit pure noodzaak veel te vroeg worden ingebracht, wat gewoon zonde van die jongens is. Maar daar tegenover staat dat we wel de beste jeugdopleiding van Nederland hebben(dat mag je ondertussen toch wel stellen) en dat vind ik zeer zeker ook een vorm van 'breedte'.
De verdediging vind ik prima. Het middenveld is weliswaar onervaren maar zeker niet slecht. Aanval is inderdaad de enige écht gebrekkige linie ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de spitspositie ja? Was dat maar zo. En Fernandez kan best aardig rennen en een bal vasthouden, maar is totaal geen 4-3-3 spits net als Cissé. Dat moet je toch wel met me eens zijn.
Maar genoeg gezeik, we zullen het er maar mee moeten doen. Misschien kan iemand nog een slimme truc verzinnen om de selectie te versterken ofzo.
Slim? Het kan ook een gok zijn juist vanwege de redelijk logische en degelijke eigenschappen en feiten over spelers uit Scandinavië die naar Nederland komen. Ik weet niet of dat slim is. Als ik een speler zie en in kan schatten wat voor type speler het is, en of deze vervolgens kan functioneren in een bepaald spel, met bepaalde medespelers, bij een clubcultuur, bij een coach, whatever, dan pas kan ik bepalen of het een slimme transfer is eerlijk gezegd. En nee, ik ken die jongens uit Zweden niet goed genoeg om dat te beoordelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De meeste Utrecht-fans denk ik ook niet en die zien ook in dat dit slimme versterkingen zijn. Opgevallen in de Zweedse competitie, niet al te duur, spelers die zich meestal snel aanpassen aan de Nederlandse cultuur/speelstijl. Dat vind ik slim.
Goed weet ik niet omdat ik ze inderdaad niet heb zien spelen.
Precies, nu Been weg is verdwijnt ook de echte noodzaak voor een nummer 10.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
De verdediging vind ik prima. Het middenveld is weliswaar onervaren maar zeker niet slecht. Aanval is inderdaad de enige écht gebrekkige linie ja.
En van wie moet je in hemelsnaam 4-3-3 spelen dan?
Spelers aantrekken is vrijwel altijd een gok.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Slim? Het kan ook een gok zijn juist vanwege de redelijk logische en degelijke eigenschappen en feiten over spelers uit Scandinavië die naar Nederland komen. Ik weet niet of dat slim is. Als ik een speler zie en in kan schatten wat voor type speler het is, en of deze vervolgens kan functioneren in een bepaald spel, met bepaalde medespelers, bij een clubcultuur, bij een coach, whatever, dan pas kan ik bepalen of het een slimme transfer is eerlijk gezegd. En nee, ik ken die jongens uit Zweden niet goed genoeg om dat te beoordelen.
De gehele selectie is samengesteld op 4-3-3, je hebt sowieso geen echte middenvelders voor 4-4-2 en heel Varkenoord speelt 4-3-3. Je hebt het net over de fantastische jeugdopleiding nota bene man.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
De verdediging vind ik prima. Het middenveld is weliswaar onervaren maar zeker niet slecht. Aanval is inderdaad de enige écht gebrekkige linie ja.
En van wie moet je in hemelsnaam 4-3-3 spelen dan?
Je hebt ook niet echt de spelers meer voor een 433, zeker voorin niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, nu Been weg is verdwijnt ook de echte noodzaak voor een nummer 10.
Maar die gok kun je beperken door naar de voetballende mogelijkheden van een speler te kijken in relatie tot de mogelijkheden bij je club. Daarna kijk je naar culturele/mentale/sociale/geografische aspecten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Spelers aantrekken is vrijwel altijd een gok.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar die gok kun je beperken door naar de voetballende mogelijkheden van een speler te kijken in relatie tot de mogelijkheden bij je club. Daarna kijk je naar culturele/mentale/sociale/geografische aspecten.
Mwoah ben ik het slechts gedeeltelijk mee eens. Voor dit moment haal je er veel te weinig uit deze zeer talentvolle lichting. Echter denk ik niet dat dit een incident is. Maar dat de opleiding gewoon structureel is uitgegroeid tot de beteren zoniet de beste in Nederland. Nu haal je daar helaas niet het maximale uit maar wie zegt dat dat over een x-aantal jaar ook niet gebeurt als je er weer een beetje bovenop bent gekomen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef Caland het volgende:
Ja, het is alleen enorm zonde dat je op deze manier de jeugdopleiding verkwanselt. Las ergens anders wel een goede quote; de kans zit er dik in dat je door deze kutperiode de meest talentvolle jeugdlichting in 30 jaar door de plee spoelt.
Zolang er geen perspectief is voor die gastjes en ze gelijk voor de leeuwen worden gegooid haal je er niet het optimale uit en/of lopen ze binnen de kortste keren weg.
Wat een onzin zeg. Als je als voetballer zo beperkt bent dat je enkel in één systeem kunt spelen heb je niks maar dan ook helemaal niks op het hoogste niveau te zoeken man.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
De gehele selectie is samengesteld op 4-3-3, je hebt sowieso geen echte middenvelders voor 4-4-2 en heel Varkenoord speelt 4-3-3. Je hebt het net over de fantastische jeugdopleiding nota bene man.
Hoe ga je die talenten nog meer verneuken? Door ze heel hun leven lang 4-3-3 aan te leren en dan eenmaal in de Kuip moeten ze spelen volgens een totaal ander systeem.![]()
Als deze opkomst van spelers in onze jeugdopleiding iets structureels is zitten we gebakken. Kan het me alleen bijna niet voorstellen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah ben ik het slechts gedeeltelijk mee eens. Voor dit moment haal je er veel te weinig uit deze zeer talentvolle lichting. Echter denk ik niet dat dit een incident is. Maar dat de opleiding gewoon structureel is uitgegroeid tot de beteren zoniet de beste in Nederland. Nu haal je daar helaas niet het maximale uit maar wie zegt dat dat over een x-aantal jaar ook niet gebeurt als je er weer een beetje bovenop bent gekomen?
Dat hoop ik dan maar. In de A-lichting (vorig seizoen) loopt niks bijzonders meer. Maar uit de B-lichting moet je toch wel een aantal pareltjes weten te halen. Als die over max. 2 jaar aan de poort kloppen, wanneer hun contract afloopt, zal je ze dus wel enig toekomstperspectief moeten kunnen bieden. Zo'n Achahbar bijvoorbeeld heeft vorige zomer al een aantal Engelse topclubs afgeslagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah ben ik het slechts gedeeltelijk mee eens. Voor dit moment haal je er veel te weinig uit deze zeer talentvolle lichting. Echter denk ik niet dat dit een incident is. Maar dat de opleiding gewoon structureel is uitgegroeid tot de beteren zoniet de beste in Nederland. Nu haal je daar helaas niet het maximale uit maar wie zegt dat dat over een x-aantal jaar ook niet gebeurt als je er weer een beetje bovenop bent gekomen?
Dat kun je toch nooit voorkomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
Bovendien staan onze Engelse vrienden klaar om alle echte toppers er op hun 15e al uit te pikken.
Lijkt alsof je er weinig kaas van hebt gegeten. Een jeugdopleiding, zeker zo specifiek als die in Nederland hebben veel invloed op een speler. Caland heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Als je als voetballer zo beperkt bent dat je enkel in één systeem kunt spelen heb je niks maar dan ook helemaal niks op het hoogste niveau te zoeken man.
Jezusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Als je als voetballer zo beperkt bent dat je enkel in één systeem kunt spelen heb je niks maar dan ook helemaal niks op het hoogste niveau te zoeken man.
Lopen anders aardig wat leuke jeugdproducten rond in de selectie. Tuurlijk breken die nu veel eerder door dan normaal gesproken het geval was geweest maar dat maakt ze niet minder talentvol.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
De enige reden dat de jeugd nu doorbreekt is omdat we niets beters hebben. Kampioen bij de jeugd is leuk en aardig maar daar heb je in de eredivisie normaliter nog geen basisplek bij een topclub mee.
Nee, maar talenten had je toen ook wel, alleen komen die natuurlijk nooit langs Kuyt/Kalou etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lopen anders aardig wat leuke jeugdproducten rond in de selectie. Tuurlijk breken die nu veel eerder door dan normaal gesproken het geval was geweest maar dat maakt ze niet minder talentvol.
4-3-3 met punt naar achteren kan ook. Juist bij een 4-4-2 met wiebertje is de 10 nog belangrijker. Die moet immers de beide spitsen bedienen. Bij een 4-3-3 kun je het nog over de flanken laten lopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:00 schreef Paul-89 het volgende:
Een tijdelijke 4-4-2 is natuurlijk ook een oplossing, 4-3-3 spelen zonder een echte 10 in je selectie is ook verre van ideaal. Een 10 in een 4-3-3 is vaak een van de beste/belangrijkste in je team, en moet erg veelzijdig zijn. Dus als je er dan maar een noodgedwongen neer gaat zetten komt dat je spel niet ten goede.
Nee, maar die pikken de echte talenten wel mooi weg. Blijven wij over met de aardige talenten. Die wij dan op hun 20e voor veel te weinig moeten verkopen aan de Nederlandse top.quote:
Alsof die flanken zo geweldig zijn bij jullie. Biseswar zou voldoen, mits hij eens een constante lijn doortrekt. Tot op heden nog nooit gedaan. Verder is er niks dat in de buurt komt voor die flanken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
4-3-3 met punt naar achteren kan ook. Juist bij een 4-4-2 met wiebertje is de 10 nog belangrijker. Die moet immers de beide spitsen bedienen. Bij een 4-3-3 kun je het nog over de flanken laten lopen.
Ik heb toch ook nooit gezegd dat een jeugdopleiding geen invloed heeft op een speler? Ik zeg alleen dat je nooit daar je systeem aan mag laten afhangen. Zeker niet als je gewoon de spelers er niet voor hebt. Ik vind gewoon dat een speler altijd in staat zou moeten zijn om in meerder systemen te kunnen spelen dat mag je op het hoogste niveau toch wel verwachten. Welke systeem uiteindelijk het beste bij de groep past lijkt me uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de trainer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Lijkt alsof je er weinig kaas van hebt gegeten. Een jeugdopleiding, zeker zo specifiek als die in Nederland hebben veel invloed op een speler. Caland heeft gewoon gelijk.
Nou, dan lijkt me de discussie klaar. We hebben toch geen spelers voor 4-4-2.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nooit gezegd dat een jeugdopleiding geen invloed heeft op een speler? Ik zeg alleen dat je nooit daar je systeem aan mag laten afhangen. Zeker niet als je gewoon de spelers er niet voor hebt.
Voor 4-3-3 ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan lijkt me de discussie klaar. We hebben toch geen spelers voor 4-4-2.
Zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nooit gezegd dat een jeugdopleiding geen invloed heeft op een speler? Ik zeg alleen dat je nooit daar je systeem aan mag laten afhangen. Zeker niet als je gewoon de spelers er niet voor hebt. Ik vind gewoon dat een speler altijd in staat zou moeten zijn om in meerder systemen te kunnen spelen dat mag je op het hoogste niveau toch wel verwachten. Welke systeem uiteindelijk het beste bij de groep past lijkt me uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de trainer.
Opleiden doe je i.c.m. een systeem, geen andere opties mogelijk. In Engeland zie je het bewijs dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb toch ook nooit gezegd dat een jeugdopleiding geen invloed heeft op een speler? Ik zeg alleen dat je nooit daar je systeem aan mag laten afhangen. Zeker niet als je gewoon de spelers er niet voor hebt.
Nee, als je goed wilt opleiden leidt je specifiek op. Deze spelers passen in een bepaald profiel voor een positie binnen een systeem. In een ander systeem vergt dit dus ook andere profielen op posities die op het eerste oog identiek lijken. De invulling is compleet anders, de samenhang binnen het team ook. Het is geen toeval dat zelfs een groot aantal wereldtoppers bij ploeg A de pannen van het dak speelt, en bij ploeg B niet. De voetbalwereld is geen Fifa11 he...quote:Ik vind gewoon dat een speler altijd in staat zou moeten zijn om in meerder systemen te kunnen spelen dat mag je op het hoogste niveau toch wel verwachten. Welke systeem uiteindelijk het beste bij de groep past lijkt me uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de trainer.
Ja maar wie zet je dan op de flanken? Heb je nog steeds hetzelfde probleem met daarbovenop nog het gevaar dat er een gapend gat tussen aanval en verdediging ontstaat. Je kunt ervanuitgaan dat als Cabral en Biseswar linkshalf en rechtshalf spelen, je die spelers kwijt bent in de omschakeling naar verdediging.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:03 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Alsof die flanken zo geweldig zijn bij jullie. Biseswar zou voldoen, mits hij eens een constante lijn doortrekt. Tot op heden nog nooit gedaan. Verder is er niks dat in de buurt komt voor die flanken.
Daarnaast kun je in 442 ook met flanken spelen, waardoor je met veel diepte kunt spelen. Gewoon een kommetje, AZ werd er kampioen mee.
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:08 schreef DeNummer10 het volgende:
Nee, als je goed wilt opleiden leidt je specifiek op. Deze spelers passen in een bepaald profiel voor een positie binnen een systeem. In een ander systeem vergt dit dus ook andere profielen op posities die op het eerste oog identiek lijken. De invulling is compleet anders, de samenhang binnen het team ook. Het is geen toeval dat zelfs een groot aantal wereldtoppers bij ploeg A de pannen van het dak speelt, en bij ploeg B niet. De voetbalwereld is geen Fifa11 he...
Dat is absoluut waar. Maar een Van Haaren zou dat al heel anders in kunnen vullen. Feyenoord mag best wat meer achteruit leunen. Zelfs Cissé, mits fit, zou op de linkerflank bijvoorbeeld van belang kunnen zijn. Je speelt dan een valse vorm van 433, je geeft Cissé alleen meer ruimte om zijn actie te kunnen maken, die ruimte heeft hij namelijk wel nodig. Als 2e spits zou je een dynamische/sterke speler neer kunnen zetten die bij balverlies een linie zakt. Van 451 naar 442 krijg je dan als spel-idee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar wie zet je dan op de flanken? Heb je nog steeds hetzelfde probleem met daarbovenop nog het gevaar dat er een gapend gat tussen aanval en verdediging ontstaat. Je kunt ervanuitgaan dat als Cabral en Biseswar linkshalf en rechtshalf spelen, je die spelers kwijt bent in de omschakeling naar verdediging.
DeNummmer10 toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:13 schreef Paul-89 het volgende:
We kunnen het trouwens wel over een systeem hebben maar vooralsnog hebben we nog niet eens een hoofdcoach.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:17 schreef Paul-89 het volgende:
Nog users hier die tegen Malaga ergens op Y zitten/staan/liggen ?
Ok, ik denk dat ik die wedstrijd ga maar ik moet nog even een vakje uitzoeken, of een van de seizoenskaarthouders van onze groep moet niet kunnen dan gaat het T worden.quote:
Doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat ik die wedstrijd ga maar ik moet nog even een vakje uitzoeken, of een van de seizoenskaarthouders van onze groep moet niet kunnen dan gaat het T worden.
Jep maar gele zijde is geen verkoop voor, zal wel al vol zijn. En Y of Z is 'maar' 17,50 het goedkoopste dusquote:
En waarschijnlijk beter verzorgd voetbalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep maar gele zijde is geen verkoop voor, zal wel al vol zijn. En Y of Z is 'maar' 17,50 het goedkoopste dus
Doen ze bij VVV toch beter daar heb ik voor VVV-Getafe voor 8,50 een kaartje.
Gewoon halenquote:
Voor een Marokkaan heeft hij een behoorlijke dosis zelfkritiek in huis.quote:El Ahmadi: "Teleurgesteld in mezelf"
Als grote belofte kwam Karim El Ahmadi drie jaar geleden naar De Kuip. De loopbaan van de Marokkaan raakte bij Feyenoord echter in het slop.
Feyenoord betaalde vijf miljoen aan FC Twente voor de signatuur van El Ahmadi. "Ik had hier natuurlijk allang weg moeten zijn", vertelt hij in gesprek met Voetbal International. "In het plan dat ik had, zou ik nu een grote transfer hebben gemaakt. Maar je kunt zo veel plannen, de realiteit is vaak anders. Feyenoord is niet geworden wat ik ervan had gedacht en gehoopt. Die conclusie mag je wel trekken."
"Ik kan tal van redenen verzinnen wáárom het niet is gelukt", vervolgt de 26-jarige El Ahmadi. "Maar aan het einde van de dag moet je toch vooral naar jezelf kijken. Ik heb niet gebracht wat ik had kunnen brengen, wat ik had móéten brengen. Ik ben dus vooral heel teleurgesteld in mezelf. Een echte grote speler had ook in deze situatie wekelijks laten zien dat hij een van de beste middenvelders in Nederland is. Blijkbaar ben ik geen grote speler."
El Ahmadi, die onlangs terugkeerde van een verhuurperiode in Dubai, maakt voor zichzelf een analyse waarom het niet is gelukt bij Feyenoord. "Ik was de verkeerde speler bij de verkeerde club op het verkeerde moment. Maar dat is dan simpel geredeneerd. Nogmaals: ieder mens is verantwoordelijk over zijn eigen prestaties, dus ik heb het niet goed gedaan."
"Maar wat niet meehielp was het gevoel dat de club mij gaf. Vorig jaar al kreeg ik van bovenaf signalen dat ze me weg wilden hebben. Dat was een tik. Vanaf dat moment voelde ik onrust in mijn lijf. Het is nooit prettig als je ergens speelt, terwijl je weet dat ze je liever kwijt zijn", besluit El Ahmadi, die deze week naar verluidt voor een vertrek van Mario Been stemde.
Maar de mentaliteit van onze jongens deugt nog steeds voor geen meter. Als het zaterdag 6 augustus hard waait en regent zijn we kansloos.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat we er nu wel een keer gaan winnen. We hebben heel die club leeggeroofd.
Tijdens het uitlopen van de wedstrijd die de avond ervoor gespeeld wordt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 05:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar de mentaliteit van onze jongens deugt nog steeds voor geen meter. Als het zaterdag 6 augustus hard waait en regent zijn we kansloos.
Keep on dreamin'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nu doe je het weer.
Je kijkt enkel naar jezelf. In competitieverband moet je naar de concurrentie kijken, en zoveel ploegen zijn er niet beduidend beter dan Feyenoord. Ajax, PSV, Twente en Az soieso maar dan houd het alweer snel op hoor..
Zou ik lekker op Z gaan staan/zitten. Vele malen leuker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep maar gele zijde is geen verkoop voor, zal wel al vol zijn. En Y of Z is 'maar' 17,50 het goedkoopste dus
Doen ze bij VVV toch beter daar heb ik voor VVV-Getafe voor 8,50 een kaartje.
Al schijnt dat vak wel vol te zitten met randdebielenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 06:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Keep on dreamin'
Hoe kom je er in godsnaam bij dat wij zo een wereldselectie hebben?
[..]
Zou ik lekker op Z gaan staan/zitten. Vele malen leuker.
Zeg toch ook, vele malen leuker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Al schijnt dat vak wel vol te zitten met randdebielen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:29 schreef Happel het volgende:
Spelers zouden spijt hebben van hun stem en hadden niet verwacht dat het stemgedrag zou leiden tot het ontslag van Been.
Jong en naïef, hè.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Wat hadden ze dan verwacht? Mijn god.
Been is weg en lijkt mij nog beter ook.
Die stemming komt er niet voor niets. Ze zijn misschien jong maar niet compleet debiel lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Jong en naïef, hè.
Al vind ik niet dat Been zomaar had moeten opstappen van het trainingskamp. Hij had op zijn minst moeten vechten voor zijn positie als trainer. Of hij had er allemaal geen vertrouwen meer in, kan ook natuurlijk.
quote:'Drenthe wijst Benfica af en wil terug naar Feyenoord'
Vrijdag, 15 juli 2011 om 07:00
Voor Feyenoord is er weinig tot niets mogelijk op de transfermarkt en dus is het maar de vraag hoe realistisch het is, maar volgens AS wil Royston Drenthe terugkeren naar De Kuip. De Spaanse sportkrant meent dat de Rotterdammer een overgang naar Benfica heeft afgewezen en bereid is om het nodige salaris in te leveren om een rentree te vieren bij Feyenoord.
Real Madrid wil dat Drenthe vertrekt uit de Spaanse hoofdstad, waar hij geen toekomst meer heeft. De linksback annex linkermiddenvelder had al concurrentie van bijvoorbeeld Marcelo en Fábio Coentrao is er ook nog eens bijgekomen. Benfica had Drenthe op het oog als vervanger voor de Portugees international, maar lijkt verder te moeten zoeken.
Volgens AS heeft Drenthe laten weten dat er voor hem maar twee opties zijn: of hij blijft bij Real, of hij keert terug naar Feyenoord. De eenmalig international vertrok in 2007 uit zijn geboortestad en ziet een terugkeer als een ideale mogelijkheid om zijn loopbaan nieuw leven in te blazen. Het is echter niet bekend of de wens van Drenthe wel haalbaar is.
Roystonquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:42 schreef Keltie het volgende:
Het is wel van voetbalzone, maar toch..
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |